Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання різне, 10 лотів
Medical equipment is different, 10 lots
Очікувана вартість
4 843 550,00 UAH
UA-2020-06-25-001915-b fd249e5dc65a49acbed53a9c5168781a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 4 843 550,00 UAH з ПДВ
Publication date: 25 червня 2020 16:07
Enquiries until: 17 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 843 550 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

20 липня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 16:26
Внесення змін 2.pdf
20 липня 2020 16:26
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 2.pdf
25 червня 2020 16:07
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
20 липня 2020 16:26
ТД обл. вимір. зміни 2.pdf
02 липня 2020 18:26
ТД обл. вимір. зміни 1.pdf
25 червня 2020 16:07
ТД обл. вимір..pdf
20 липня 2020 16:26
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 2.pdf
02 липня 2020 18:26
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
25 червня 2020 16:07
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
02 липня 2020 18:26
Внесення змін 1.pdf
25 червня 2020 16:07
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
25 червня 2020 16:07
Додаток 4 (Проект договору).pdf
25 червня 2020 16:07
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
25 червня 2020 16:07
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-24-000004 ● ba89b88b67494f549d2718f16c54a7ff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020 14:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.11.2020 № 222

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.11.2020 № 222.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-001915-b, 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Тендерний комітет Департаменту здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг виключно в рамках Закону. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Перелік відомостей, які зазначаються в тендерній документації, наведені в статті 22 Закону. Згідно пункту 36 частини першої статті 1 Закону Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Пунктом 1 статті 9 Закону встановлено основні функції Уповноваженого органу, зокрема: розроблення та затвердження примірної тендерної документації. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як визначеним Уповноваженим органом, від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію (копія додається). Примірна тендерна документація містить, зокрема, обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель, і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Так, відповідно до затвердженої Примірної тендерної документації, в пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджено наступне: замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Також вищевказаним наказом затверджено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Додатково, Уповноважений орган (Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) ЛИСТОМ від 16.11.2017 N 3304-06/41825-06 «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» (копія додається) повідомляє наступне: ураховуючи, що відповідно до статті 8 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель, Міністерством підготовлені узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації та додаткова інформація щодо вимог законодавства, яка може використовуватись під час розроблення тендерної документації. Узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q=. Так, відповідно до розміщеної на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» інформації за посиланням зазначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Також, згідно частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен НАДАТИ замовнику документи шляхом ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Медичне обладнання різне, 10 лотів), ідентифікатор UA-2020-06-25-001915-b, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону. Враховуючи вищевикладене, Департаментом дотримано вимоги Закону при затвердженні тендерної документації, зокрема: не порушено вимоги частини п’ятої статті 17 та пункту 2, 19 частини другої статті 22 Закону. Щодо електронного цифрового підпису. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому, ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (абзац третій частини третьої статті 12 Закону). Разом з тим, в Законі не уточнено, в якій саме частині має бути враховано положення Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» при поданні учасниками тендерних пропозицій. Також, Закон не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та що вона має обов'язково містити електронний цифровий підпис. Таким чином, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 25 Закону. Так, в тендерній документації на закупівлю 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Медичне обладнання різне, 10 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-25-001915-b, не передбачено підписання документів тендерної пропозиції ЕЦП. В силу положень частини одинадцятої статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, у Департаменту відсутні підстави щодо відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Реках Україна» за лотами №№ 5, 6, 7, 8, 10 в цій частині. Також на виконання пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема: «4. Сервісне обслуговування повинно здійснюватися інженерним персоналом, що сертифікований виробником - наявність сервісного центру на території України (обов’язково) та фахівців, які пройшли навчання у виробника запропонованого обладнання (надати копію відповідного документа)» товариство з обмеженою відповідальністю «Реках Україна» надано копію сертифіката фахівця, який пройшов навчання у виробника запропонованого обладнання та відповідний гарантійний лист (додаються). Отже, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Реках Україна» відповідає технічним вимогам, затвердженим ТД за лотами №№ 5, 6, 7, 8, 10. Враховуючи вищезазначене, у Департаменту відсутні підстави щодо відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Реках Україна» лотами №№ 5, 6, 7, 8, 10 в цій частині. Зважаючи на вищевикладене, Департаментом дотримано вимоги Закону, зокрема не порушено вимоги статей 31 та 32 Закону.

2020-12-22 11:22:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 8 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання - Периметр офтальмологічний (16918 Автоматичний периметр) - 1 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 597 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 985,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17900 UAH


Title: lot 8 - 33120000-7 Medical information registration systems and research equipment - Ophthalmic perimeter (16918 Perimeter, automatic) - 1 unit
Current status: Complete
Estimated total value: 597 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 985,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 26 серпня 2020 15:36
Auction planned date: 26 серпня 2020 15:36
Закінчення: 26 серпня 2020 15:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 од
лот 8 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання - Периметр офтальмологічний (16918 Автоматичний периметр) - 1 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 16918 — Автоматичний периметр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 8 - 33120000-7 Medical information registration systems and research equipment - Ophthalmic perimeter (16918 Perimeter, automatic) - 1 unit (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33120000-7

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 серпня 2020
UA-2020-06-25-001915-bfd249e5dc65a49acbed53a9c5168781a
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Реках Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 17:36
ТОВ "Медична компанія "Медікус" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей (відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі») Закупівля: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Медичне обладнання різне, 10 лотів), зокрема: лот 5 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання - Щілинна лампа у комплекті з офтальмологічним електричним столом (35148 Лампа щілинна офтальмологічна, оглядова) - 1 од.; лот 6 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання - Автоматичний реф-кератометр (36386 Рефрактометр офтальмологічний, автоматичний) - 1 од.; лот 7 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання - Комп'ютеризований тонометр (з функцією пахіметрії) (35399 Тонометр офтальмологічний, з живленням від мережі) - 1 од.; лот 8 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання - Периметр офтальмологічний (16918 Автоматичний периметр) - 1 од.; лот 10 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання - Комплект офтальмоскопів (46786 Прямий офтальмоскоп, з батарейним живленням) - 1 комплект. Ідентифікатор: UA-2020-06-25-001915-b. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Товариством з обмеженою відповідальністю «Реках Україна» в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимогами пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на Закупівлю визначено, що учасник повинен надати, зокрема, документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей товариству з обмеженою відповідальністю «Реках Україна» необхідно надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 11:38
20.Наказ РУ.pdf
13 серпня 2020 11:38
19.Протокол.pdf
13 серпня 2020 11:38
15. витяг.pdf
13 серпня 2020 11:38
14.Статут РУ.pdf
24 липня 2020 18:19
Проект договору.pdf
24 липня 2020 18:19
Договір № 305.pdf
24 липня 2020 18:19
Договір № 189-275.pdf
24 липня 2020 18:19
№ 8 Лист про санкції.pdf
24 липня 2020 18:19
№ 2 Лист про корупцію.pdf
24 липня 2020 18:19
№ 1 лист про юр. особу.pdf
24 липня 2020 18:19
Декларація меблі.pdf
24 липня 2020 18:19
Гарант_Окулюс.pdf
24 липня 2020 18:19
лот_8.pdf
24 липня 2020 18:19
Сертифікат OCULUS.pdf
24 липня 2020 18:19
Сертифікат OCULUS.pdf
24 липня 2020 18:19
Пропозиція.pdf
24 липня 2020 18:19
МТВ.pdf

Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 15:25
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:18
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
27 липня 2020 16:02
Електронний підпис
27 липня 2020 16:02
Електронний підпис
27 липня 2020 11:55
Проект договору.pdf
27 липня 2020 11:55
GRI0394KV20.pdf
27 липня 2020 11:32
Електронний підпис
27 липня 2020 11:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Реках Україна"

ТОВ "Медична компанія "Медікус"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медична компанія "Медікус" 583 547,00
UAH з ПДВ
583 547,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Реках Україна" 597 000,00
UAH з ПДВ
597 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 15:25
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:18
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
27 липня 2020 16:02
Електронний підпис
27 липня 2020 16:02
Електронний підпис
27 липня 2020 11:55
Проект договору.pdf
27 липня 2020 11:55
GRI0394KV20.pdf
27 липня 2020 11:32
Електронний підпис
27 липня 2020 11:32
Електронний підпис

Публічні документи

13 серпня 2020 11:38
20.Наказ РУ.pdf
13 серпня 2020 11:38
19.Протокол.pdf
13 серпня 2020 11:38
15. витяг.pdf
13 серпня 2020 11:38
14.Статут РУ.pdf
24 липня 2020 18:19
Проект договору.pdf
24 липня 2020 18:19
Договір № 305.pdf
24 липня 2020 18:19
Договір № 189-275.pdf
24 липня 2020 18:19
№ 8 Лист про санкції.pdf
24 липня 2020 18:19
№ 2 Лист про корупцію.pdf
24 липня 2020 18:19
№ 1 лист про юр. особу.pdf
24 липня 2020 18:19
Декларація меблі.pdf
24 липня 2020 18:19
Гарант_Окулюс.pdf
24 липня 2020 18:19
лот_8.pdf
24 липня 2020 18:19
Сертифікат OCULUS.pdf
24 липня 2020 18:19
Сертифікат OCULUS.pdf
24 липня 2020 18:19
Пропозиція.pdf
24 липня 2020 18:19
МТВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медична компанія "Медікус"

ТОВ "Реках Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медична компанія "Медікус"
#21584181
Переможець 583 547,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медична компанія "Медікус"
#21584181
583 547,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 13:34
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:41
Договір 137 укладений
22 вересня 2020 14:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 583 547,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 347,00 UAH)