Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Medical equipment is different, 10 lots
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840810 doztender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840810 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 843 550,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 25 червня 2020 16:07 |
Enquiries until: | 17 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 23 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 липня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 4 843 550 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Тендерна документація
20 липня 2020 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 16:26 |
Внесення змін 2.pdf | |
20 липня 2020 16:26 |
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 2.pdf | |
20 липня 2020 16:26 |
ТД обл. вимір. зміни 2.pdf | |
20 липня 2020 16:26 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 2.pdf | |
02 липня 2020 18:26 |
Внесення змін 1.pdf | |
25 червня 2020 16:07 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf | |
25 червня 2020 16:07 |
Додаток 4 (Проект договору).pdf | |
25 червня 2020 16:07 |
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf | |
25 червня 2020 16:07 |
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf |
20 липня 2020 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 липня 2020 16:26 |
Внесення змін 2.pdf
|
||||||
20 липня 2020 16:26 |
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 2.pdf
|
||||||
20 липня 2020 16:26 |
ТД обл. вимір. зміни 2.pdf
|
||||||
20 липня 2020 16:26 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 2.pdf
|
||||||
02 липня 2020 18:26 |
Внесення змін 1.pdf
|
||||||
25 червня 2020 16:07 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
|
||||||
25 червня 2020 16:07 |
Додаток 4 (Проект договору).pdf
|
||||||
25 червня 2020 16:07 |
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
|
||||||
25 червня 2020 16:07 |
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-24-000004 ● ba89b88b67494f549d2718f16c54a7ff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2020 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.11.2020 № 222
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.11.2020 № 222.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-001915-b, 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Тендерний комітет Департаменту здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг виключно в рамках Закону. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Перелік відомостей, які зазначаються в тендерній документації, наведені в статті 22 Закону. Згідно пункту 36 частини першої статті 1 Закону Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Пунктом 1 статті 9 Закону встановлено основні функції Уповноваженого органу, зокрема: розроблення та затвердження примірної тендерної документації. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як визначеним Уповноваженим органом, від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію (копія додається). Примірна тендерна документація містить, зокрема, обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель, і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Так, відповідно до затвердженої Примірної тендерної документації, в пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджено наступне: замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Також вищевказаним наказом затверджено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Додатково, Уповноважений орган (Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) ЛИСТОМ від 16.11.2017 N 3304-06/41825-06 «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» (копія додається) повідомляє наступне: ураховуючи, що відповідно до статті 8 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель, Міністерством підготовлені узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації та додаткова інформація щодо вимог законодавства, яка може використовуватись під час розроблення тендерної документації. Узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q=. Так, відповідно до розміщеної на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» інформації за посиланням зазначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Також, згідно частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен НАДАТИ замовнику документи шляхом ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Медичне обладнання різне, 10 лотів), ідентифікатор UA-2020-06-25-001915-b, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону. Враховуючи вищевикладене, Департаментом дотримано вимоги Закону при затвердженні тендерної документації, зокрема: не порушено вимоги частини п’ятої статті 17 та пункту 2, 19 частини другої статті 22 Закону. Щодо електронного цифрового підпису. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому, ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (абзац третій частини третьої статті 12 Закону). Разом з тим, в Законі не уточнено, в якій саме частині має бути враховано положення Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» при поданні учасниками тендерних пропозицій. Також, Закон не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та що вона має обов'язково містити електронний цифровий підпис. Таким чином, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 25 Закону. Так, в тендерній документації на закупівлю 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Медичне обладнання різне, 10 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-25-001915-b, не передбачено підписання документів тендерної пропозиції ЕЦП. В силу положень частини одинадцятої статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, у Департаменту відсутні підстави щодо відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Реках Україна» за лотами №№ 5, 6, 7, 8, 10 в цій частині. Також на виконання пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема: «4. Сервісне обслуговування повинно здійснюватися інженерним персоналом, що сертифікований виробником - наявність сервісного центру на території України (обов’язково) та фахівців, які пройшли навчання у виробника запропонованого обладнання (надати копію відповідного документа)» товариство з обмеженою відповідальністю «Реках Україна» надано копію сертифіката фахівця, який пройшов навчання у виробника запропонованого обладнання та відповідний гарантійний лист (додаються). Отже, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Реках Україна» відповідає технічним вимогам, затвердженим ТД за лотами №№ 5, 6, 7, 8, 10. Враховуючи вищезазначене, у Департаменту відсутні підстави щодо відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Реках Україна» лотами №№ 5, 6, 7, 8, 10 в цій частині. Зважаючи на вищевикладене, Департаментом дотримано вимоги Закону, зокрема не порушено вимоги статей 31 та 32 Закону.
2020-12-22 11:22:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 6 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання - Автоматичний реф-кератометр (36386 Рефрактометр офтальмологічний, автоматичний) - 1 од. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 533 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 665,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15900 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Реках Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 17:32
|
ТОВ "Медична компанія "Медікус" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Медична компанія "Медікус" #21584181 |
Переможець |
521 360,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 14:39
|
Договір 137 | укладений |
22 вересня 2020 14:33
|