Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі та дидактичні матеріали
Очікувана вартість
1 344 225,00 UAH
UA-2020-05-22-000004-c ● e007fb780ede4eb7abbe41f047f9ee58
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02145300 |
Місцезнаходження: | 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50 |
Контактна особа: |
Лазарєва Лариса Іллівна +380484431732 tat-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 03:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 344 225,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
22 травня 2020 03:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 03:34 |
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).docx | |
22 травня 2020 03:34 |
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx | |
22 травня 2020 03:34 |
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf | |
22 травня 2020 03:34 |
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).docx | |
22 травня 2020 03:34 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На відповідь Замовника
Дата подання: 26 травня 2020 22:35
Дата відповіді: 29 травня 2020 01:05
Шановний замовник, дуже приємно, що ви розумієте структуру "Єдиного закупівельного словнику", та маєте розуміння ЗУ "Про публічні закупівлі". Але разом з тим, звертаю увагу, що у Вашій документації , а саме 3.1.1. та додатку до нього, йде мова про код ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі, а не про його підрозділи! Таким чином Ваші міркування стосовно переліку договорів які Ви потребуєте від учасника відрізняється від того що вказано у Тендерній документації!
Разом з тим ми погоджуємся з Вашими висновками. Але, так як офіційною частиною, в котрій замовник затверджує свої умови, є його Тендерна документація, то ж ми звертаємось до Вас з проханням перенести Ваші власні висновки до Тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що всі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації - з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Детальні роз'яснення щодо кваліфікаційних вимог тендерної документації вже були надані Вам раніше (26 травня 2020 року) та оприлюднено в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-22-000004-c?lot_id=a63f8afa948a27c6d9d9a97d604d4733#lots, а Ваше не розуміння чинного законодавства у сфері публічних закупівель не є підставою для внесення змін до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що всі наступні Ваші запити чи скарги, які не будуть відповідати вимогам ч. 1 ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі”та / або не матимуть під собою правового підґрунтя — будуть відхиленні.
Детальні роз'яснення щодо кваліфікаційних вимог тендерної документації вже були надані Вам раніше (26 травня 2020 року) та оприлюднено в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-22-000004-c?lot_id=a63f8afa948a27c6d9d9a97d604d4733#lots, а Ваше не розуміння чинного законодавства у сфері публічних закупівель не є підставою для внесення змін до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що всі наступні Ваші запити чи скарги, які не будуть відповідати вимогам ч. 1 ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі”та / або не матимуть під собою правового підґрунтя — будуть відхиленні.
Тезнічна характеристика столу
Дата подання: 27 травня 2020 19:47
Дата відповіді: 29 травня 2020 01:35
В найменуванні товару на закупівлю по лоту 1 вказано- стіл 6-кутний з полицею мобільний з регулюванням кута нахилу стільниці, регулюється на ростові групи №3-5, а в характеристиці товару не вказано, що під стільницею повинна бути полиця. Просимо уточнити даний параметр. Якщо на дану модель з такими вимогами до технічних параметрів столу поставити полицю, він буде важити бульше 10кг, а це заперечує вимогам МОН до шкільних столів для НУШ (наказ №28 від 23.03.2018р.)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пояснюємо, що згідно п. 1 та п. 7 загальних вимог до лоту №1 Додатку №1 тендерної документації, встановлено умову про відповідність запропонованого учасниками процедури закупівлі Товару необхідним вимогам, зокрема його технічним, якісним характеристикам, які мають відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), а тому учасники мають запропонувати до поставки Товар - Меблі для початкової школи (нової української школи), що виготовлені з дотриманням державних стандартів та які мають відповідати Методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової української школи, що затверджені Наказом МОН від 23.03.2018 № 283. Тобто, вага запропонованого учасником комплекту стілець та стіл учнівський 1-місний має бути для стільця (стільця Т-подібного на круглій трубі, що регулюється на ростові групи №3-5 з покриттям HPL) не більше 4 кг, а для столу учнівського одномісного (столу 6-кутного з полицею мобільного з регулюванням кута нахилу стільниці, що регулюється на ростові групи №3-5) не більше — 10 кг.
Окрім цього, слід зауважити, що згідно умов п. 15 загальних вимог до лоту №1 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що невідповідність запропонованого учасником процедури закупівлі товару встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, - може бути розцінено Замовником, як невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам тендерної документації.
Окрім цього, слід зауважити, що згідно умов п. 15 загальних вимог до лоту №1 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що невідповідність запропонованого учасником процедури закупівлі товару встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, - може бути розцінено Замовником, як невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1. Комплект стілець та стіл учнівський 1-місний |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 981 225,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 812,25 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
445 комп
Комплект стілець та стіл учнівський 1-місний
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, навчальні заклади
Дата доставки:
31 серпня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" |
511 038,00
UAH з ПДВ
|
511 038,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
635 905,00
UAH з ПДВ
|
625 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УТП ГРУП" |
689 496,35
UAH з ПДВ
|
635 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ |
801 000,00
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" |
786 310,55
UAH з ПДВ
|
754 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГУЗІЙ ІВАН ЯРОСЛАВОВИЧ |
934 500,00
UAH з ПДВ
|
755 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІККО ПРОФ" |
903 795,00
UAH з ПДВ
|
847 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
947 850,00
UAH з ПДВ
|
947 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" #42977517 |
Переможець |
511 038,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 21:35
|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 21:32
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 09:37
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
24 липня 2020 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 09:14
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 17:18
|
Договір-251__16-07-2020.pdf | укладений |
16 липня 2020 17:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-ІХ) |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/62 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-ІХ) |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-ІХ) |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |