Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі та дидактичні матеріали
Очікувана вартість
1 344 225,00 UAH
UA-2020-05-22-000004-c ● e007fb780ede4eb7abbe41f047f9ee58
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02145300 |
Місцезнаходження: | 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50 |
Контактна особа: |
Лазарєва Лариса Іллівна +380484431732 tat-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 03:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 344 225,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
22 травня 2020 03:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 03:34 |
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).docx | |
22 травня 2020 03:34 |
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx | |
22 травня 2020 03:34 |
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf | |
22 травня 2020 03:34 |
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).docx | |
22 травня 2020 03:34 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На відповідь Замовника
Дата подання: 26 травня 2020 22:35
Дата відповіді: 29 травня 2020 01:05
Шановний замовник, дуже приємно, що ви розумієте структуру "Єдиного закупівельного словнику", та маєте розуміння ЗУ "Про публічні закупівлі". Але разом з тим, звертаю увагу, що у Вашій документації , а саме 3.1.1. та додатку до нього, йде мова про код ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі, а не про його підрозділи! Таким чином Ваші міркування стосовно переліку договорів які Ви потребуєте від учасника відрізняється від того що вказано у Тендерній документації!
Разом з тим ми погоджуємся з Вашими висновками. Але, так як офіційною частиною, в котрій замовник затверджує свої умови, є його Тендерна документація, то ж ми звертаємось до Вас з проханням перенести Ваші власні висновки до Тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що всі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації - з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Детальні роз'яснення щодо кваліфікаційних вимог тендерної документації вже були надані Вам раніше (26 травня 2020 року) та оприлюднено в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-22-000004-c?lot_id=a63f8afa948a27c6d9d9a97d604d4733#lots, а Ваше не розуміння чинного законодавства у сфері публічних закупівель не є підставою для внесення змін до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що всі наступні Ваші запити чи скарги, які не будуть відповідати вимогам ч. 1 ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі”та / або не матимуть під собою правового підґрунтя — будуть відхиленні.
Детальні роз'яснення щодо кваліфікаційних вимог тендерної документації вже були надані Вам раніше (26 травня 2020 року) та оприлюднено в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-22-000004-c?lot_id=a63f8afa948a27c6d9d9a97d604d4733#lots, а Ваше не розуміння чинного законодавства у сфері публічних закупівель не є підставою для внесення змін до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що всі наступні Ваші запити чи скарги, які не будуть відповідати вимогам ч. 1 ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі”та / або не матимуть під собою правового підґрунтя — будуть відхиленні.
Тезнічна характеристика столу
Дата подання: 27 травня 2020 19:47
Дата відповіді: 29 травня 2020 01:35
В найменуванні товару на закупівлю по лоту 1 вказано- стіл 6-кутний з полицею мобільний з регулюванням кута нахилу стільниці, регулюється на ростові групи №3-5, а в характеристиці товару не вказано, що під стільницею повинна бути полиця. Просимо уточнити даний параметр. Якщо на дану модель з такими вимогами до технічних параметрів столу поставити полицю, він буде важити бульше 10кг, а це заперечує вимогам МОН до шкільних столів для НУШ (наказ №28 від 23.03.2018р.)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пояснюємо, що згідно п. 1 та п. 7 загальних вимог до лоту №1 Додатку №1 тендерної документації, встановлено умову про відповідність запропонованого учасниками процедури закупівлі Товару необхідним вимогам, зокрема його технічним, якісним характеристикам, які мають відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), а тому учасники мають запропонувати до поставки Товар - Меблі для початкової школи (нової української школи), що виготовлені з дотриманням державних стандартів та які мають відповідати Методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової української школи, що затверджені Наказом МОН від 23.03.2018 № 283. Тобто, вага запропонованого учасником комплекту стілець та стіл учнівський 1-місний має бути для стільця (стільця Т-подібного на круглій трубі, що регулюється на ростові групи №3-5 з покриттям HPL) не більше 4 кг, а для столу учнівського одномісного (столу 6-кутного з полицею мобільного з регулюванням кута нахилу стільниці, що регулюється на ростові групи №3-5) не більше — 10 кг.
Окрім цього, слід зауважити, що згідно умов п. 15 загальних вимог до лоту №1 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що невідповідність запропонованого учасником процедури закупівлі товару встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, - може бути розцінено Замовником, як невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам тендерної документації.
Окрім цього, слід зауважити, що згідно умов п. 15 загальних вимог до лоту №1 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що невідповідність запропонованого учасником процедури закупівлі товару встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, - може бути розцінено Замовником, як невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №2. Комплект дидактичних матеріалів для учнів початкових класів |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 363 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 630,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
22 комп
Комплект дидактичних матеріалів для учнів початкових класів
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, навчальні заклади
Дата доставки:
31 серпня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Категорія
Дата подання: 25 травня 2020 17:50
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:44
Шановний замовник, поясніть будьласка відповідно до яких міркуваль дидатчині матеріали, а саме лот 2, відноситься до меблів (Заявлена Вами категорія - 39100000-3 Меблі), а на сам перед, з якою метою ви вимагаєте аналогічні договори відповідно ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі?
Відповідь: Шановний учаснику, пояснюємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно пункту 22 ч. 1 Закону - предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 № 454 {із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 2092 від 19.12.2016} (далі - Порядок).
Відповідно до розділу ІІ Порядку, – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, Замовником для закупівлі “Шкільні меблі та дидактичні матеріали” визначено код Єдиного закупівельного словника, як “39160000-1. Шкільні меблі” за показником четвертої цифри основного словника та оскільки дидактичні матеріали є окремою частиною предмета закупівлі (лотом), то йому присвоєно код Єдиного закупівельного словника, а саме групи товарів – “39162000-5. Приладдя для навчальних закладів”, який в свою чергу включає такі підгрупи товарів, як “39162100-6 — Навчальне обладнання”, “39162110-9 — Навчальне приладдя”, “39162200-7 — Допоміжне навчальне приладдя та пристрої” до яких відносяться дидактичні матеріали, що закуповуються Замовником.
Разом з тим, згідно умов п. 3.1.1 Додатку №2 до тендерної документації та ст 16 Закону, вимагається від учасників процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме надання довідки в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та у примітках до якого зазначено пояснення, що “Аналогічними договорами чи аналогічним договором відповідно до умов даної тендерної документації є договір предметом закупівлі якого є товар - шкільні меблі та / або дидактичні матеріали, що відповідають коду ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі”.
А отже, враховуючи вищевикладене, учасникам процедури закупівлі “ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі (Шкільні меблі та дидактичні матеріали (Лот №1 код за ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі (Комплект стілець та стіл учнівський 1-місний); Лот №2 код за ДК 021:2015 – 39162000-5. Приладдя для навчальних закладів (Комплект дидактичних матеріалів для учнів початкових класів))”, у разі якщо вони бажають прийняти участь лише у лоті №2 код за ДК 021:2015 – 39162000-5. Приладдя для навчальних закладів (Комплект дидактичних матеріалів для учнів початкових класів), то їм достатньо лише надати по п. 3.1.1 Додатку №2 до тендерної документації, - довідку в довільній формі, що має містити інформацію про виконання договору, предметом закупівлі якого є товар – дидактичні матеріали (тобто товарів, що входять до таких підгруп коду ДК 021:2015 – 3916****-*, наприклад “39162000-5. Приладдя для навчальних закладів”, “39162100-6 — Навчальне обладнання”, “39162110-9 — Навчальне приладдя”, “39162200-7 — Допоміжне навчальне приладдя та пристрої”).
Згідно пункту 22 ч. 1 Закону - предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 № 454 {із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 2092 від 19.12.2016} (далі - Порядок).
Відповідно до розділу ІІ Порядку, – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, Замовником для закупівлі “Шкільні меблі та дидактичні матеріали” визначено код Єдиного закупівельного словника, як “39160000-1. Шкільні меблі” за показником четвертої цифри основного словника та оскільки дидактичні матеріали є окремою частиною предмета закупівлі (лотом), то йому присвоєно код Єдиного закупівельного словника, а саме групи товарів – “39162000-5. Приладдя для навчальних закладів”, який в свою чергу включає такі підгрупи товарів, як “39162100-6 — Навчальне обладнання”, “39162110-9 — Навчальне приладдя”, “39162200-7 — Допоміжне навчальне приладдя та пристрої” до яких відносяться дидактичні матеріали, що закуповуються Замовником.
Разом з тим, згідно умов п. 3.1.1 Додатку №2 до тендерної документації та ст 16 Закону, вимагається від учасників процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме надання довідки в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та у примітках до якого зазначено пояснення, що “Аналогічними договорами чи аналогічним договором відповідно до умов даної тендерної документації є договір предметом закупівлі якого є товар - шкільні меблі та / або дидактичні матеріали, що відповідають коду ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі”.
А отже, враховуючи вищевикладене, учасникам процедури закупівлі “ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі (Шкільні меблі та дидактичні матеріали (Лот №1 код за ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі (Комплект стілець та стіл учнівський 1-місний); Лот №2 код за ДК 021:2015 – 39162000-5. Приладдя для навчальних закладів (Комплект дидактичних матеріалів для учнів початкових класів))”, у разі якщо вони бажають прийняти участь лише у лоті №2 код за ДК 021:2015 – 39162000-5. Приладдя для навчальних закладів (Комплект дидактичних матеріалів для учнів початкових класів), то їм достатньо лише надати по п. 3.1.1 Додатку №2 до тендерної документації, - довідку в довільній формі, що має містити інформацію про виконання договору, предметом закупівлі якого є товар – дидактичні матеріали (тобто товарів, що входять до таких підгруп коду ДК 021:2015 – 3916****-*, наприклад “39162000-5. Приладдя для навчальних закладів”, “39162100-6 — Навчальне обладнання”, “39162110-9 — Навчальне приладдя”, “39162200-7 — Допоміжне навчальне приладдя та пристрої”).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" |
182 622,00
UAH з ПДВ
|
162 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ " |
199 980,00
UAH з ПДВ
|
163 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА |
249 898,00
UAH з ПДВ
|
181 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
324 764,00
UAH з ПДВ
|
181 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
213 840,00
UAH з ПДВ
|
198 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
226 864,00
UAH з ПДВ
|
226 864,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" |
269 500,00
UAH з ПДВ
|
246 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ" |
280 852,00
UAH з ПДВ
|
249 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" |
279 950,00
UAH з ПДВ
|
273 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" |
311 388,00
UAH з ПДВ
|
274 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІККО ПРОФ" |
278 674,00
UAH з ПДВ
|
278 674,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСАКНИГА" |
321 090,00
UAH з ПДВ
|
321 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РИБАКОВА ЮЛІЯ ДМИТРІВНА" |
358 688,00
UAH з ПДВ
|
347 798,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" |
360 888,00
UAH з ПДВ
|
360 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" #42198506 |
Очікує рішення |
162 690,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 16:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 13:07 |
Кінець періоду оскарження: | 30 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 30 червня 2020 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінено тендер “ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі (Шкільні меблі та дидактичні матеріали (Лот №1 код за ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі (Комплект стілець та стіл учнівський 1-місний); Лот №2 код за ДК 021:2015 – 39162000-5. Приладдя для навчальних закладів (Комплект дидактичних матеріалів для учнів початкових класів))” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2020-05-22-000004-c ● e007fb780ede4eb7abbe41f047f9ee58] частково, за лотом №2 код за ДК 021:2015 – 39162000-5. Приладдя для навчальних закладів (Комплект дидактичних матеріалів для учнів початкових класів)), відповідно до п. 1 ч. 1 та ч. 4 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв'язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі даних товарів. |
Документи:
19 червня 2020 13:07
|
Електронний підпис |
19 червня 2020 13:01
|
Протокол-про-відміну-закупівлі_(Лот-2_Дидматеріали)_19-06-2020.pdf |