Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
електрична енергія
еlectricity
еlectricity
Очікувана вартість
13 968 900,00 UAH
UA-2020-10-23-011971-a ● d72046572cee42a5867be49ec57a5f5d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Код ЄДРПОУ: | 02071139 |
Вебсайт: | http://nlu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 61024, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 77 |
Контактна особа: |
Лілія Байда +380577041140 tender852@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Лілія Байда +380577041140 tender852@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | YAROSLAV MUDRYI NATIONAL LAW UNIVERSITY |
National ID: | 02071139 |
Contact point: |
Baida Liliya +380577041140 tender852@ukr.net |
Additional contacts: |
Лілія Байда +380577041140 tender852@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 13 968 900,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 23 жовтня 2020 17:47 |
Enquiries until: | 14 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 листопада 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 13 968 900 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. (детальніше у тендерній документації)
2.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено детально у тендерній документації. Електронна банківська гарантія – 419 067,00 грн. (3%), у тому числі: частина предмета закупівлі №1 (лот № 1) – 377 427,60 грн. ;
частина предмета закупівлі №2 (лот №2) - 32 729,40 грн. ;
частина предмета закупівлі №3 (лот №3) – 8 910,00 грн. .
Розгорнути
Згорнути
2.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено детально у тендерній документації. Електронна банківська гарантія – 419 067,00 грн. (3%), у тому числі: частина предмета закупівлі №1 (лот № 1) – 377 427,60 грн. ;
частина предмета закупівлі №2 (лот №2) - 32 729,40 грн. ;
частина предмета закупівлі №3 (лот №3) – 8 910,00 грн. .
1.All documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder to participate in this procurement procedure must be in Ukrainian. (in detail in the tender documentation).
2. The amount, type and conditions of providing security for tender proposals are defined in detail in the tender documentation. Еlectronic bank guarantee – 419 067,00 UAH (3%), including:
lot number 1 – 377 427,60 UAH;
lot number 2 – 32 729,40 UAH;
lot number 3 – 8 910,00 UAH.
Розгорнути
Згорнути
2. The amount, type and conditions of providing security for tender proposals are defined in detail in the tender documentation. Еlectronic bank guarantee – 419 067,00 UAH (3%), including:
lot number 1 – 377 427,60 UAH;
lot number 2 – 32 729,40 UAH;
lot number 3 – 8 910,00 UAH.
Тендерна документація
06 листопада 2020 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2020 17:11 |
ТД 2021 електрична енергія (нова редакція).docx | |
06 листопада 2020 17:11 |
Перелік внесених змін.docx | |
06 листопада 2020 17:11 |
Проект договору (нова редакція).docx | |
23 жовтня 2020 17:47 |
Оголошення англійською.pdf | |
23 жовтня 2020 17:47 |
Оголошення українською мовою.pdf |
06 листопада 2020 17:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2020 17:11 |
ТД 2021 електрична енергія (нова редакція).docx
|
|||
06 листопада 2020 17:11 |
Перелік внесених змін.docx
|
|||
06 листопада 2020 17:11 |
Проект договору (нова редакція).docx
|
|||
23 жовтня 2020 17:47 |
Оголошення англійською.pdf
|
|||
23 жовтня 2020 17:47 |
Оголошення українською мовою.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо гуртожитків та тарифу за електричну енергію
Дата подання: 30 жовтня 2020 18:39
Дата відповіді: 04 листопада 2020 13:28
Шановний Замовник! Згідно додатку 1 до ТД за Лотом №1 Вами були об'єднані такі об'єкти , як гуртожитки (для яких встановлюється окремий тариф як для населення), та учбові корпуси та інші будівлі (по яким сплата за електричну енергію здійснюється не за тарифом, як "для населення"). Вам необхідно виключити гуртожитки та проводити для таких об'єктів окрему процедуру закупівлю! Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі.
Тобто, Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) (далі – Закон) не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за Замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Зазначаємо, що однією із підстав не лотової закупівлі електричної енергії для об’єтів в м. Харкові та Харківській області, є доцільність придбання даної продукції у одного Постачальника цілісним предметом, що на думку тендерного комітету позитивно вплине на виконання договору про закупілю за бюджетні кошти. Тендерний комітет не вбачає доцільності поділу закупівлі електричної енергії для об’єктів в м. Харкові та Харківській області на окремі лоти та укладення декількох окремих договорів, оскільки це може негативно вплинути на формування цінової політики на зазначений товар та своєчасність і безперебійність поставок електричної енергії для об’єктів Замовника в м. Харкові та Харківській області.
Водночас повідомляємо Учасника, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, щодо визначення обсягу електричної енергії окремо по гуртожиткам і учбовим корпусам.
Тобто, Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) (далі – Закон) не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за Замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Зазначаємо, що однією із підстав не лотової закупівлі електричної енергії для об’єтів в м. Харкові та Харківській області, є доцільність придбання даної продукції у одного Постачальника цілісним предметом, що на думку тендерного комітету позитивно вплине на виконання договору про закупілю за бюджетні кошти. Тендерний комітет не вбачає доцільності поділу закупівлі електричної енергії для об’єктів в м. Харкові та Харківській області на окремі лоти та укладення декількох окремих договорів, оскільки це може негативно вплинути на формування цінової політики на зазначений товар та своєчасність і безперебійність поставок електричної енергії для об’єктів Замовника в м. Харкові та Харківській області.
Водночас повідомляємо Учасника, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, щодо визначення обсягу електричної енергії окремо по гуртожиткам і учбовим корпусам.
щодо тарифів
Дата подання: 09 листопада 2020 08:22
Дата відповіді: 11 листопада 2020 18:54
Шановний Замовник. Умовами тендерної документації передбачено постачання електричної енергії для навчальних корпусів та ж/б та гуртожитків. При цьому закупівля проводиться в цілому. Звертаємо Вашу увагу на те, що тариф на електричну енергію для населення є регульований, а тариф на електричну енергію для непобутових споживачів формується за вільними цінами! В даному випадку доцільно було б розділити закупівлю на лоти, або виокремити закупівлю для населення в окрему процедуру. Нерозділення на лоти протирічить ч.2 ст.56 Закону "Про ринок електричної енергії". Вимагаємо привести закупівлю у відповідність до чинних норм законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерним комітетом прийнято рішення надати узагальнену відповідь на питання «щодо тарифів» та на інше «загальне питання», отримані замовником 09.11.2020 року, оскільки дані питання є взаємопов’язаними.
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого (далі – університет) є юридичною особою публічного права, яка закуповує електричну енергію для власних потреб та забезпечення гуртожитків і є замовником на якого поширюється сфера дії Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами)
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про ринок електричної енергії” від 13.04.2017 № 2019-VIII : - споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання;
- побутовий споживач - індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність);
- непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання.
Отже, відповідно до положень Закону України “Про ринок електричної енергії” університет є непобутовим споживачем. В свою чергу, для гуртожитків, на які поширюється тариф, як для побутового споживача, університет може здійснити закупівлю електричної енергії у постачальника універсальної послуги. Разом з тим, у разі необхідності в отриманні універсальної послуги споживач має право на укладення договору про постачання електроенергії з постачальником універсальної послуги на всі площадки вимірювання, договірна потужність кожної з яких, визначеної окремо відповідно до паспорта цієї точки розподілу, який є додатком 2 до договору про надання послуг з розподілу (передачі) електроенергії та не перевищує 150 кВт (на період з 01.01.2019 р. по 31.12.2020 р.) і 50 кВт (на період після 31.12.2020 р.). Гуртожитки університету перевищують договірну потужніть 50 кВт. Закупівля електричної енергії для гуртожитків у постачальника універсальної послуги є правом замовника, а не його обов’язком. Жоден нормативно-правовий акт на сьогодні не забороняє здійснювати закупівлю електричної енергії на конкурентних засадах шляхом проведення торгів за вільними цінами, встановленими на ринку електричної енергії. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує, а залишає за замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Однією із підстав не лотової закупівлі електричної енергії для об’єктів в м. Харкові та Харківській області, є доцільність придбання даної продукції у одного Постачальника цілісним предметом, що на думку тендерного комітету позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти. Тендерний комітет не вбачає доцільності поділу закупівлі електричної енергії для об’єктів в м. Харкові та Харківській області на окремі лоти та укладення декількох окремих договорів.
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого (далі – університет) є юридичною особою публічного права, яка закуповує електричну енергію для власних потреб та забезпечення гуртожитків і є замовником на якого поширюється сфера дії Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами)
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про ринок електричної енергії” від 13.04.2017 № 2019-VIII : - споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання;
- побутовий споживач - індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність);
- непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання.
Отже, відповідно до положень Закону України “Про ринок електричної енергії” університет є непобутовим споживачем. В свою чергу, для гуртожитків, на які поширюється тариф, як для побутового споживача, університет може здійснити закупівлю електричної енергії у постачальника універсальної послуги. Разом з тим, у разі необхідності в отриманні універсальної послуги споживач має право на укладення договору про постачання електроенергії з постачальником універсальної послуги на всі площадки вимірювання, договірна потужність кожної з яких, визначеної окремо відповідно до паспорта цієї точки розподілу, який є додатком 2 до договору про надання послуг з розподілу (передачі) електроенергії та не перевищує 150 кВт (на період з 01.01.2019 р. по 31.12.2020 р.) і 50 кВт (на період після 31.12.2020 р.). Гуртожитки університету перевищують договірну потужніть 50 кВт. Закупівля електричної енергії для гуртожитків у постачальника універсальної послуги є правом замовника, а не його обов’язком. Жоден нормативно-правовий акт на сьогодні не забороняє здійснювати закупівлю електричної енергії на конкурентних засадах шляхом проведення торгів за вільними цінами, встановленими на ринку електричної енергії. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує, а залишає за замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Однією із підстав не лотової закупівлі електричної енергії для об’єктів в м. Харкові та Харківській області, є доцільність придбання даної продукції у одного Постачальника цілісним предметом, що на думку тендерного комітету позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти. Тендерний комітет не вбачає доцільності поділу закупівлі електричної енергії для об’єктів в м. Харкові та Харківській області на окремі лоти та укладення декількох окремих договорів.
загальне питання
Дата подання: 09 листопада 2020 08:30
Дата відповіді: 11 листопада 2020 18:54
Шановний замовнику. В технічних вимогах Вашої тендерної документації зазначено, що має бути забезпечено постачання електричної енергії в тому числі для гуртожитків університету. Просимо надати відповідь, до якої категорії споживачів відносяться гуртожитки? До побутових чи непобутових споживачів?
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерним комітетом прийнято рішення надати узагальнену відповідь на питання «щодо тарифів» та на інше «загальне питання», отримані замовником 09.11.2020 року, оскільки дані питання є взаємопов’язаними.
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого (далі – університет) є юридичною особою публічного права, яка закуповує електричну енергію для власних потреб та забезпечення гуртожитків і є замовником на якого поширюється сфера дії Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами)
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про ринок електричної енергії” від 13.04.2017 № 2019-VIII : - споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання;
- побутовий споживач - індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність);
- непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання.
Отже, відповідно до положень Закону України “Про ринок електричної енергії” університет є непобутовим споживачем. В свою чергу, для гуртожитків, на які поширюється тариф, як для побутового споживача, університет може здійснити закупівлю електричної енергії у постачальника універсальної послуги. Разом з тим, у разі необхідності в отриманні універсальної послуги споживач має право на укладення договору про постачання електроенергії з постачальником універсальної послуги на всі площадки вимірювання, договірна потужність кожної з яких, визначеної окремо відповідно до паспорта цієї точки розподілу, який є додатком 2 до договору про надання послуг з розподілу (передачі) електроенергії та не перевищує 150 кВт (на період з 01.01.2019 р. по 31.12.2020 р.) і 50 кВт (на період після 31.12.2020 р.). Гуртожитки університету перевищують договірну потужніть 50 кВт. Закупівля електричної енергії для гуртожитків у постачальника універсальної послуги є правом замовника, а не його обов’язком. Жоден нормативно-правовий акт на сьогодні не забороняє здійснювати закупівлю електричної енергії на конкурентних засадах шляхом проведення торгів за вільними цінами, встановленими на ринку електричної енергії. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує, а залишає за замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Однією із підстав не лотової закупівлі електричної енергії для об’єктів в м. Харкові та Харківській області, є доцільність придбання даної продукції у одного Постачальника цілісним предметом, що на думку тендерного комітету позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти. Тендерний комітет не вбачає доцільності поділу закупівлі електричної енергії для об’єктів в м. Харкові та Харківській області на окремі лоти та укладення декількох окремих договорів.
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого (далі – університет) є юридичною особою публічного права, яка закуповує електричну енергію для власних потреб та забезпечення гуртожитків і є замовником на якого поширюється сфера дії Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами)
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про ринок електричної енергії” від 13.04.2017 № 2019-VIII : - споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання;
- побутовий споживач - індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність);
- непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання.
Отже, відповідно до положень Закону України “Про ринок електричної енергії” університет є непобутовим споживачем. В свою чергу, для гуртожитків, на які поширюється тариф, як для побутового споживача, університет може здійснити закупівлю електричної енергії у постачальника універсальної послуги. Разом з тим, у разі необхідності в отриманні універсальної послуги споживач має право на укладення договору про постачання електроенергії з постачальником універсальної послуги на всі площадки вимірювання, договірна потужність кожної з яких, визначеної окремо відповідно до паспорта цієї точки розподілу, який є додатком 2 до договору про надання послуг з розподілу (передачі) електроенергії та не перевищує 150 кВт (на період з 01.01.2019 р. по 31.12.2020 р.) і 50 кВт (на період після 31.12.2020 р.). Гуртожитки університету перевищують договірну потужніть 50 кВт. Закупівля електричної енергії для гуртожитків у постачальника універсальної послуги є правом замовника, а не його обов’язком. Жоден нормативно-правовий акт на сьогодні не забороняє здійснювати закупівлю електричної енергії на конкурентних засадах шляхом проведення торгів за вільними цінами, встановленими на ринку електричної енергії. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує, а залишає за замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Однією із підстав не лотової закупівлі електричної енергії для об’єктів в м. Харкові та Харківській області, є доцільність придбання даної продукції у одного Постачальника цілісним предметом, що на думку тендерного комітету позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти. Тендерний комітет не вбачає доцільності поділу закупівлі електричної енергії для об’єктів в м. Харкові та Харківській області на окремі лоти та укладення декількох окремих договорів.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | лот №1 - для об'єктів в м. Харкові та Харківській області |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 12 580 920,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 125 809,20 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 377427.6 UAH |
Title: lot number 1 – for objects in the city of Kharkiv and Kharkiv region
Current status: Complete
Estimated total value: 12 580 920,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 125 809,20 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 09 грудня 2020 14:45
Auction planned date: 09 грудня 2020 14:45
Закінчення: 09 грудня 2020 15:07
Позиції
6354000 кВт⋅год
еlectricity
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61024, Україна, Харківська область, м.Харків, об'єкти споживача в м.Харкові та Харківській області
Дата доставки:
31 грудня 2021
електрична енергія
CPV: 09310000-5
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата електричної енергії за розрахунковий період здійснюється Споживачем за фактично відпущену електричну енергію до 15 числа місяця наступного за розрахунковим на підставі акту прийому-передачі електричної енергії підписаного сторонами. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 грудня 2020
Найменування: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Код ЄДРПОУ: | 02071139 |
Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 77 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" |
10 992 420,00
UAH з ПДВ
|
10 992 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
12 009 060,00
UAH з ПДВ
|
12 009 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" #39796845 |
Переможець |
10 992 420,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 10:33
|
ДУ 14.pdf | укладений |
22 грудня 2021 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2021 16:11
|
ДУ 13.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 13:39
|
ДУ 12.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 14:23
|
ДУ 11.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 17:31
|
ДУ 10.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 17:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 16:39
|
ду №9.PDF | зміни до договору |
30 червня 2021 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 17:19
|
ду №8.PDF | зміни до договору |
19 березня 2021 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2021 14:55
|
ДУ 7.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2021 17:29
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
04 березня 2021 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 18:15
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 17:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2021 15:15
|
ДУ 4.PDF | зміни до договору |
05 лютого 2021 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 17:45
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 17:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:54
|
ду 2 до дог. 375.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:35
|
ду 1 до дог. 375 .pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:15
|
протокол описки.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 17:45
|
дог.375.pdf | укладений |
30 грудня 2020 17:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки (описки) |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол № 10/14В від 30.12.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинення постачання електричної енергії з 10.11.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |