Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали одноразові
Очікувана вартість
2 660 572,00 UAH
UA-2020-04-06-003410-b 1e7c61bd0164415286929bf240fb8cfd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поратуй

+380509376890 economic.smkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: https://smkl1.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Світлана Поратуй
+380509376890
economic.smkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 22:08
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 2 660 572,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Вакуумні пробірки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 91 873,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 918,73 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 квітня 2020 11:01
Закінчення: 24 квітня 2020 11:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7490 шт
Вакуумна пробірка з цитратом натрію 3.8% - 4.5мл
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13
Дата доставки: 31 грудня 2020
1610 шт
Вакуумна пробірка LOT 90401 з цитратом натрію 3.8% - 2.7мл
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13
Дата доставки: 31 грудня 2020
35 шт
Вакуумна пробірка з К3 ЕДТА Varusera 2мл
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13
Дата доставки: 31 грудня 2020
11500 шт
Вакуумна пробірка CLOT AKTIVATOR 9 мл
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13
Дата доставки: 31 грудня 2020
2100 шт
Вакуумна пробірка 6мл з активатором
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату та накладної на Товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 76 891,06
UAH з ПДВ
69 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 84 397,90
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" 78 896,45
UAH з ПДВ
71 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 09:27
Електронний підпис
04 травня 2020 09:26
Довідка МВС.pdf
04 травня 2020 09:26
Довідка ДФС.pdf
04 травня 2020 09:23
Електронний підпис
04 травня 2020 09:21
Електронний підпис
27 квітня 2020 10:55
Електронний підпис
27 квітня 2020 10:36
Електронний підпис
27 квітня 2020 10:18
Електронний підпис
21 квітня 2020 09:31
Електронний підпис
21 квітня 2020 09:28
Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2020 09:28
Технічна частина.pdf
21 квітня 2020 09:28
Проект договору.PDF
21 квітня 2020 09:28
МТВ.PDF
21 квітня 2020 09:28
Документи на товар.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 09:23
Електронний підпис
23 квітня 2020 09:54
Електронний підпис
23 квітня 2020 09:53
Статут 05.07.2019.pdf
23 квітня 2020 09:53
проект договору.pdf
23 квітня 2020 09:53
довідки ст.ст.16,17.pdf
23 квітня 2020 09:53
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 квітня 2020 09:53
Витяг від 16.01.2020.pdf
23 квітня 2020 09:53
Виписка 2019.pdf
23 квітня 2020 09:53
цінова 10 лот.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 11:58
Електронний підпис
21 квітня 2020 11:57
24.Копія інструкцій.pdf
21 квітня 2020 11:57
15.Копія статуту.pdf
21 квітня 2020 11:57
11.Довідка по ст. 236 ГКУ.pdf
21 квітня 2020 11:57
8.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 69 999,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 10:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
69 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 20:05
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 12:49
Дод уг 3 ВАЛЛЕНТА 2220-38 74899,63 грн.jpg зміни до договору
01 квітня 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:47
Скан ВАЛЛЕНТА дод уг 2 до дог 2220-38 сума.pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:55
Валлента 1.pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 17:22
Валента 3.pdf укладений
15 травня 2020 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 6 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами),керуючись статтею 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), пунктом 11.8 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на Строк,достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме до 31.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 2220/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, керуючись статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пунктом 11.8 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме збільшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 2220/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення суми Договору відповідно до фактичних видатків Сторони дійшли згоди зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 2220/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 74 899,63
UAH (в тому числі ПДВ 4 579,37 UAH)