Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дитячого садка
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-03-19-000319-b 02b4999d3e7f4942866aed504f425294
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літошко Світлана Вікторівна

+380612262702 ordzh_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611417
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Маяковського, буд.4
Контактна особа: Літошко Світлана Вікторівна
+380612262702
ordzh_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2019 13:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Тендерна документація

19 березня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 11:51
Додаток 5 Лист-гарантія.docx
19 березня 2019 11:50
Додаток 4 Лист-згода.docx
19 березня 2019 11:50
Додаток 3 проект Договору.docx
19 березня 2019 11:50
Додаток 2 Цінова пропозиція.docx
19 березня 2019 11:50
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-000319-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Черних Андрій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2787115991
Дата подання: 04 квітня 2019 14:02
вимога
Вимога про усунення порушення
Згідно протоколу засідання тендерного комітету №23 від 0304.2019р пропозиція ФОП Черних Андрій Володимирович була відхилена по лоту №1 и лоту№2. Просить надати роз’яснення , яким саме технічним вимогам не відповідає пропозиція по лоту 1 та лоту 2 (закупка UA-2019-03-19-000319-b). Також в телефонному режимі Ваш спеціаліст зауважив, що нами не були надані копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність меблів для дошкільних закладів, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копії додатку до цього висновку, а лише копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на комплектуючі, а саме:ДСП, ДВП, кромка, фурнітура, клей).
В той саме час Ви акцептуєте пропозицію Учасника по лоту№3, який також не надав :
1) копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність меблів для дошкільних закладів
2) гарантійний лист щодо ознайомлення з проектом договору та погодженням на виконання його вимог у разі перемоги в торгах

В телефонному режимі Ваш спеціаліст заявив, що висновки були надані окремо після завершення торгів. Але згідно Вашому оголошенню «Після закінчення терміну подання пропозицій електронних торгів доповнення Учасників Замовником прийматися не будуть.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає!»

Просимо надати роз’яснення щодо різної оцінки Учасників, акцепту однієї пропозиції та відхиленнях інших при однакових порушеннях.
Вимагаємо усунути порушення у процесі проведення закупівлі, проводити чесні торги з однаковими умовами для всіх учасників и приймати рішення згідно з чинним законодавством.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

04 квітня 2019 14:02
вимога

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Стільці дитячі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 шт
Стільці дитячі
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 154 «Сонячне місто» Запорізької міської ради Запорізької області: м. Запоріжжя, бул. Центральний, 8а
Дата доставки: 30 квітня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно видаткової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гуменюк Сергій Олександрович 20 000,00
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 11:25
Паспорт 2 стр.pdf
26 березня 2019 11:25
ИНН.jpg
26 березня 2019 11:25
Выписка.pdf
26 березня 2019 11:25
Витяг з реєстру..pdf
26 березня 2019 11:25
22.jpeg
26 березня 2019 11:25
3.jpeg
26 березня 2019 11:25
2.jpeg
26 березня 2019 11:25
1.jpeg
26 березня 2019 11:25
Відгук про співпрацю.pdf
26 березня 2019 11:25
Фанера2.JPG
26 березня 2019 11:25
Фанера.JPG
26 березня 2019 11:25
ДСП.pdf
26 березня 2019 11:25
Лист-згода.pdf
26 березня 2019 11:25
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2019 11:25
Лист-гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гуменюк Сергій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гуменюк Сергій Олександрович
#2488300477
Переможець 20 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 17:25

Документи

03 квітня 2019 17:25
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гуменюк Сергій Олександрович
#2488300477
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 17:25
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:47
Договір укладений
10 квітня 2019 12:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 20 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 333,33 UAH)