Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

2 лота: Лот 1. – Витратні матеріали для аналізатора Super GL (автоматичний аналізатор для визначення глюкози та лактату в пробах гемолізованої крові) – 6 найменувань; Лот 2. – Витратні матеріали до аналізатору електролітів EasyLyte Na\K\Ca\pH – 11 найменувань
Очікувана вартість
467 000,00 UAH
UA-2018-07-18-001560-b 4c9ee9a21c964c18a796e373b45a8047
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Лубковська

+380661214922 t.lubkovskaya.iem@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 02012013
Вебсайт: http://iem.net.ua
Місцезнаходження: 04114, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Вишгородська, 69
Контактна особа: Тетяна Лубковська
+380661214922
t.lubkovskaya.iem@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2018 00:00
Очікувана вартість: 467 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Найменування та асортимент (кількість), а також одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання)

Тендерна документація

18 липня 2018 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 15:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
18 липня 2018 15:33
ТД _ РЕКТИВИ 2 ЛОТА.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-18-001560-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТІСКОМСЕРВІС-ПЛЮС, Код ЄДРПОУ:37147842
Дата подання: 07 серпня 2018 14:24
відповідність учасника кваліфікаційному критерію
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, останній повинен був надати копії не менше 2-х виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів разом з копіями документів, що підтверджують факт поставки товару по даним договорам (видаткова накладна, тощо) – Товариство з обмеженою відповідальністю "Медична компанія "ЕМПІРІКА" надало в складі документів тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують факт поставки товару тільки по одному договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 13:12
Вельми шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Ваше твердження стосовно того, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Медична компанія "ЕМПІРІКА" надало в складі документів тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують факт поставки товару тільки по одному договору є хибне. Згідно із умовами тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повинен був надати копію не менше 2-х виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів разом з копіями документів, що підтверджують факт поставки товару по даним договорам (видаткова накладна, тощо), звертаємо Вашу увагу, що один аналогічних договорів є діючим, тобто діє до 31.12.2018 року, а також відповідно до змісту листа-відгука від контрагента за даним договором було зазначено, що поставка товару за договором № 209 від 17.05.2018 року виконана частково. Отже ТОВ "Медична компанія "ЕМПІРІКА" подаючи документи на дану процедуру закупівлі дотримало в цій частині умови тендерної документації.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця, тим паче було дотримано один із основних принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001560-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТІСКОМСЕРВІС-ПЛЮС, Код ЄДРПОУ:37147842
Дата подання: 09 серпня 2018 11:10
переклад
На вимогу тендерної документації у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку
ТОВ «Медична компанія «ЕМПІРІКА»надало сертифікат ISO , переклад якого (або справжність підпису перекладача) не засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 13:13
Вельми шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Стосовно Вашого зауваження щодо надання перекладу сертифікату ISO з не дотримання вимог документації, а саме, що переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку, звертаймо Вашу увагу у першу чергу, що даний сертифікат не вимагався умовами документації, тому з урахуванням розгляду подібних скарг органом оскарження, під час розгляду документів Учасника даний документ не брався до уваги. Крім того, наголошуємо про порядок отримання таких сертифікатів та переклад на мову країни де є офіційний представник (дистриб’ютор), а саме, по-перше, отримання даного сертифікату не є обов’язковим на рівні законодавства України, по-друге, міжнародні відносини регулюються відповідними угодами про співпрацю та конвенціями.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця, тим паче було дотримано один із основних принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Витратні матеріали до аналізатору електролітів EasyLyte Na\K\Ca\pH – 11 найменувань
Опис предмету закупівлі:
Найменування та асортимент (кількість), а також одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 178 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 780,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 серпня 2018 13:37
Закінчення: 03 серпня 2018 13:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

35 од
Лот 2. – Витратні матеріали до аналізатору електролітів EasyLyte Na\K\Ca\pH – 11 найменувань
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04114, Україна, Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ВИШГОРОДСЬКА, будинок 69
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2018 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮВІС 166 839,75
UAH з ПДВ
166 839,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЛАБВЕЛЛ» 173 019,00
UAH з ПДВ
173 019,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2018 11:28
ТП1.pdf
02 серпня 2018 11:28
Статут ЛАБВЕЛЛ.pdf
02 серпня 2018 11:28
Проект договору1.pdf
02 серпня 2018 11:28
Наявність МТБ.pdf
02 серпня 2018 11:28
МТВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮВІС

ТОВ «ЛАБВЕЛЛ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮВІС
#31351527
Переможець 166 839,75
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 11:53

Документи

07 серпня 2018 11:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮВІС
#31351527
166 839,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2018 11:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:00
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 08:28
Дог._Ювiс.pdf укладений
27 серпня 2018 08:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 166 839,75
UAH з ПДВ