Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підготовки земельних ділянок м. Києва до продажу на земельних торгах (в тому числі: лоти 1-5)
Очікувана вартість
429 000,00 UAH
UA-2018-04-23-001206-b cf7bdca958fb4e9aa6b1fd50b2b6ba4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стангріт Тетяна Вікторівна

380442880945 dzr-tender@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26199097
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Контактна особа: Стангріт Тетяна Вікторівна
380442880945
dzr-tender@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 17:00
Очікувана вартість: 429 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стангріт Тетяна Вікторівна, секретар тендерного комітету, вул. Хрещатик, 32-а, каб.406, м. Київ, 01601, тел. (044) 288-09-45, факс (044) 279-46-37, dzr-tender@kievcity.gov.ua. З питань технічної частини предмету закупівлі звертатися до: Лахматова Сергія Юрійовича, заступника директора Департаменту – начальника управління ринку землі, тел. (044) 278-39-91. Обсяг надання послуг: лоти 1, 2 - комплект землевпорядної, землеоціночної та містобудівної документацій в 2 прим.; лоти 3, 4 - комплект землевпорядної та містобудівної документацій в 2 прим.; лот 5 - комплект землевпорядної документацій в 2 прим.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

23 квітня 2018 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 16:12
Проект договору лот_5_А4.doc
23 квітня 2018 16:12
Проект договору лоти_3_4_А4.doc
23 квітня 2018 16:12
Проект договору лоти_1_2_А4.doc
23 квітня 2018 16:12
ТД А4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 25 квітня 2018 09:49
Дата відповіді: 26 квітня 2018 09:43
Де Учасник може самостійно отримати актуалізований топоплан зйомки території у масштабі 1:500 з нанесенням меж ділянки, підземних і наземних інженерних мереж та червоних ліній вулиць і доріг (згідно розділу 6, п. 1,1 Тендерної документації) чи все ж Учасник сам має його розробити і чи враховано його вартість у загальній очікуваній вартості надання послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додаткових матеріалах оприлюднено тендерну документацію, де міститься інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно опису предмета закупівлі та порядку передачі наданих послуг у пункті 1.2.1. зазначено, що має міститися у проекті землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Таким чином, графічна частина документації із землеустрою має містити в тому числі актуалізований топоплан зйомки території у масштабі 1:500 з нанесенням меж земельної ділянки, підземних і наземних інженерних мереж та червоних ліній вулиць і доріг. Дані вимоги також прописані в додатку № 1 до проекту договору про закупівлю послуг за державні кошти (технічному завданні).
Отже, топоплан у масштабі 1:500 має бути розроблений виконавцем послуг з підготовки земельних ділянок м. Києва до продажу на земельних торгах. При розрахунку очікуваної вартості надання послуг розробка топоплану у масштабі 1:500 враховувалася не як окремий вид робіт, а як складова частина проекту землеустрою. Очікувана вартість визначалася на підставі аналізу цін на подібні послуги.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: земельної ділянки на просп. Петра Григоренка (на розподільчій смузі, напроти буд. 10, 12 по вул. Мишуги) у Дарницькому районі м. Києва
Опис предмету закупівлі:
обсяг надання послуг: комплект землевпорядної документацій в 2 прим.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 720,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 травня 2018 12:20
Закінчення: 11 травня 2018 12:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
земельної ділянки на просп. Петра Григоренка (на розподільчій смузі, напроти буд. 10, 12 по вул. Мишуги) у Дарницькому районі м. Києва
ДК 021:2015: 70320000-0 — Послуги з надання в оренду чи продажу земельних ділянок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 32-а
Дата доставки: 15 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин" 71 134,90
UAH з ПДВ
69 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" 69 000,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2018 11:14
Техн.,якісні_лот5.pdf
03 травня 2018 11:14
Проект дог._лот5.pdf
03 травня 2018 11:14
Цін.пропоз._лот5.pdf
03 травня 2018 11:14
Статут.pdf
03 травня 2018 11:14
Підтв.повноваж.pdf
03 травня 2018 11:14
Ліцензія.pdf
03 травня 2018 11:14
Дов.про підприємство.pdf
03 травня 2018 11:14
Істотні умови.pdf

Публічні документи

18 травня 2018 10:27
довідки.pdf
27 квітня 2018 15:39
Електронний підпис
27 квітня 2018 15:07
Статут.pdf
27 квітня 2018 15:07
проект договору лот_5.pdf
27 квітня 2018 15:07
ліцензія.pdf
27 квітня 2018 15:07
ліцензія 2-га.pdf
27 квітня 2018 15:07
лист-згода.pdf
27 квітня 2018 15:07
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 квітня 2018 15:07
цінова пропозиція_лот5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"

КП "КМЦЗК та ПЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі"
#32073242
Переможець 69 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 18:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2018 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі"
#32073242
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 09:34
акт наданих послуг по договору 166 А4 лот 5.pdf укладений
21 грудня 2018 09:30
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 18:59
лист КП КМЦ щодо перенесення строків_розірвання договорів 12_18.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 18:58
ду2 дог166.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 18:58
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 15:32
ду1 дог166.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 15:26
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 17:35
договір 166 КП КМЦ лот 5 А4.pdf укладений
30 травня 2018 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 166
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк надання послуг до 20.12.2018
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 166
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 69 000,00
UAH