Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" |
Код ЄДРПОУ: | 03341701 |
Місцезнаходження: | 51905, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64 |
Контактна особа: |
Буденкова Наталія Вікторівна +380569568935 katp042802@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 15:21 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки оплати проводяться Замовником шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту ___________(наданих послуг або виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Джерело фінансування - власні кошти підприємства | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2020 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 09:17 |
додаток 5 проект договору.doc | |
17 січня 2020 09:17 |
додаток 4 комерційна пропозиція.doc | |
17 січня 2020 09:17 |
додаток 3 техн-ні вимоги.doc | |
17 січня 2020 09:17 |
додаток 2 ст. 17.doc | |
17 січня 2020 09:17 |
додаток 1 вимоги ст. 16.doc | |
17 січня 2020 09:17 |
ТД 17.01.2020 сант. літо Дніпровський район.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-04-000034 ● cce218bdb7234588b272a66f2e3aede6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 12:50 |
30.04.2020
№ 84
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.04.2020 № 84
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
назва замовника 26 UA-2020-01-17-000126-с 17.01.2020 Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (код ЄДРПОУ 03341701)
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-04 14:14:46
Пояснення з власної ініціативи
Частиною 5 статті 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” в редакції Закону № 922 до 19.04.2020 (ч.5 ст.8 в редакції Закону після 19.04.2020) передбачено, що протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Замовник у межах строку здійснення моніторингу закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Ураховуючи норми ст. 7-1 Закону 922 просимо Вас запитати у замовника пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі або підвантажити в систему закупівель детальні/розгорнуті підстави проведення моніторингу закупівлі, для того щоб замовник міг скористатися своїм законним правом з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Дякуємо
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-05-08 16:36:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання на території Дніпровського району міста Кам`янське) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-000126-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
Чому Замовник не скористався своїм правом (можливістю) прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та не відхилив тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник ФОП Оскаленко Сергій Олександрович у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку у довільній формі (лист від 31.01.2020 №15) про те, що він має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник ФОП Оскаленко Сергій Олександрович наданою інформацією: в листі від 31.01.2020 №29, де він гарантує, що подана ним пропозиція повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, не залучаючи субпідрядників, не підтвердив наявність в своїй тендерній пропозиції обладнання та матеріально-технічної бази, крім орендованого автомобіля МАЗ 53362 (лист від 31.01.2020 №38), для виконання послуг відповідно до умов п.6 розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 тендерної документації, а саме:
п.8 Літне утримання. Очищення проїжджої частини доріг біля бордюрів від нанесеного грунту вручну з використанням навантажувача;
п.11 Очищення середньозабрудненого покриття машиною дорожньою підмітально-прибиральною вакуумною;
п.12 Літнє утримання. Миття проїздної частини автомобільної дороги з використанням поливо-мийної машини;
п.14 Переміщення поливомийної машини;
п.19 Літне утримання. Очищення території середньозабрудненого покриття алей, тротуарів, доріжок між частинами парку, майданчиків машиною дорожньою підмітально-прибиральною вакуумною.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-14 11:55:11
Пояснення з власної ініціативи
У межах проведення моніторингу закупівлі надаємо пояснення по закупівлі Послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання на території Дніпровського району міста Кам`янське) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-000126-с) .
Щодо питання стосовно невідхилення учасника у зв'язку із тим, що він має заборгованість зі сплати податків і зборів пояснюємо, що відповідно до частини 2 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 до 19.04.2020 Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Дана норма Закону надає право Замовнику відхили пропозицію учасника, це не є обов'язком Замовника відхиляти таку пропозицію.
Стосовно питань не підтвердження у своїй тендерній пропозиції обладання та матеріально-технічної бази крім автомобіля МАЗ 53362 пояснюємо наступне:
Абз.17 ч.2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 до 19.04.2020 містить посилання на те, що тендерна документація при закупівлі робіт повинна містити - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, Законом передбачено в обов'язковому порядку зазначення інформації про субпідрядника при закупівлі робіт, а не послуг.
Учасник при поданні пропозиції міг не зазначити про залучення субпідпрядника на суму менше 20 % від вартості договору. Тим більше довідка від 17.02.2020 № 33, яка подана учасником у складі пропозиції містить інформацію про те, що на дату подання пропозиції він не планує залучати субпідрядні орагізації.
з повагою,
Замовник
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2020-05-04-000034) За висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання на території Дніпровського району міста Кам`янське), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-000126-с (далі – Висновок) встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ зобов’язує вжити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Не погоджуючись з Висновком, Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (03341701) надає аргументовані заперечення до Висновку У висновку мова йде про те, що Замовник, в особі тендерного комітету, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Оскаленко Сергій Олександрович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю послуг від 17.02.2020 №08/20. Але з цим погодитися не можемо у зв’язку із наступним: Абз.17 ч.2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 до 19.04.2020 містить посилання на те, що тендерна документація при закупівлі робіт повинна містити - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 4 статті 16 цього Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, Законом передбачено в обов'язковому порядку зазначення інформації про субпідрядника при закупівлі робіт, а не послуг. Учасник при поданні пропозиції міг не зазначити про залучення субпідпрядника на суму менше 20 % від вартості договору. Таким чином, вважаємо безпідставними та неправомірними висновки про те, що при проведенні цієї закупівлі Замовником порушено п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону і що пропозицію учасника необхідно було відхилити, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
2020-05-20 11:54:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | подана позовна заява 27.05.2020 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу |
Дата публікації: | 28 травня 2020 |
Документи:
28 травня 2020 10:52
|
Електронний підпис |
28 травня 2020 10:50
|
позовна заява Дніпровський район.JPG |
28 травня 2020 10:50
|
опис вкладення 5193110192941.JPG |
28 травня 2020 10:50
|
квитанція 5193110192941.JPG |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
2 999 907,47
UAH з ПДВ
|
2 999 907,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3138320295 |
Переможець |
2 999 907,47
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2020 19:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:10
|
SCAN0004.PDF | укладений |
31 грудня 2020 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:08
|
SCAN0016.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 20:36
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 21:35
|
08-20 договор.pdf | укладений |
17 лютого 2020 21:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 З.У. «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
2 650 995,72
UAH
|
Причини розірвання договору: | по факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, уклали цю додаткову угоду про таке: Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір, - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються наданими Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі (всього за Договором -2650995.72грн.) |