Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (санвузлів, душових кімнат та кухонь) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро
Очікувана вартість
7 481 112,50 UAH
UA-2020-07-01-008447-a ● c577382c11d645af9891fdabba073bb0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" |
Код ЄДРПОУ: | 02010681 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
Контактна особа: |
Залюбовська Вікторія Володимирівна +380990036877 tenderviktorijadma88@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 7 481 112,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 811,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 37405 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія Замовника: відповідно до статті 2, частини 4, пункту 3 - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Усі документи,які складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (санвузлів, душових кімнат та кухонь) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 15:10 |
Додаток3зм.docx | |
13 липня 2020 15:10 |
ТДзм .docx | |
01 липня 2020 17:43 |
Види та об_єми робіт (дефектний акт).docx | |
01 липня 2020 17:43 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
01 липня 2020 17:43 |
Додаток2.docx | |
01 липня 2020 17:43 |
Додаток1.docx |
13 липня 2020 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 липня 2020 15:10 |
Додаток3зм.docx
|
|||
13 липня 2020 15:10 |
ТДзм .docx
|
|||
01 липня 2020 17:43 |
Види та об_єми робіт (дефектний акт).docx
|
|||
01 липня 2020 17:43 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
01 липня 2020 17:43 |
Додаток2.docx
|
|||
01 липня 2020 17:43 |
Додаток1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 03 липня 2020 14:52
Дата відповіді: 08 липня 2020 13:58
Шановний Замовник, Ви вимагаєте надати «Дозвільні документи підприємства на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть виконуватись на об’єкті згідно дефектних актів та локальних кошторисів Учасника….. а саме: Дозвіл Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки, …. Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці.». Проаналізувавши дефектний акт, виникає питання на які саме роботи потрібен дозвіл? Перелічіть, будь ласка, роботи підвищеної небезпеки на які ви хочете бачити Дозвіл Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки. Друге питання, стосовно декларації - Перелічіть, будь ласка, роботи підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Якщо навіть «притягнути за вуха» демонтаж та заповнення віконних прорізів готовими блоками, то процитуємо лист ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ N 393/1/12-ДП-17 «…Ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра ....НАД ПОВЕРХНЕЮ ґрунту, З ПЕРЕКРИТТЯ або РОБОЧОГО НАСТИЛУ, ………… включено до Переліку робіт підвищеної небезпеки, що здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки …..» ПОВТОРЮЕМО: 1,3 метра над поверхнею ПЕРЕКРИТТЯ або РОБОЧОГО НАСТИЛУ. Або монтаж вікон на якийсь незрозумілій висоті, то покажіть проект, чому Ви його ховаєте?
Свою вимогу Ви аргументуєте посиланням на статтю 21 Закону України «Про охорону праці», але прочтіть уважно назву статті, тобто де вона застосовується «Стаття 21. Додержання вимог щодо охорони праці під час проектування, будівництва (виготовлення) та реконструкції ПІДПРИЄМСТВ, ОБ'ЄКТІВ І ЗАСОБІВ ВИРОБНИЦТВА»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Види робіт, які будуть виконуватись на об’єкті, перелічені в додатку (Види та об’єми робіт (дефектний акт) (окремо прикріплений файл). Учасник, згідно дефектного акту складає локальні кошториси, які визначають повний перелік видів та об’ємів робіт, які будуть виконуватись на об’єкті. Опрацювавши вищезазначені документи на відповідність до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. №207), Учасник надає дозвільні документи підприємства на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть виконуватись на об’єкті.
У разі, якщо Учасник вбачає відсутність необхідності в отриманні дозвільних документів, а саме:
Дозволу Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки,
Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці,
то, Учасник, у відповідності з вимогами Технічного завдання, має право надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти законодавства.
Шановний Учасник , внесено зміни в тендерну документацію.
Зі свого боку, Замовник, на основі викладеної тендерної документації, вбачає необхідність виконання ряду робіт підвищеної небезпеки, в тому числі робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри.
Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи, для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції (в тому числі ознайомлення з проектною документацією),.
Посилання в тендерній документації на статтю 21 Закону України «Про охорону праці» стосується кваліфікаційних вимог тендерної документації Учасника щодо субпідрядників, які будуть залучатись до виконання робіт в обсязі, більш ніж 20 відсотків від вартості договору.
Види робіт, які будуть виконуватись на об’єкті, перелічені в додатку (Види та об’єми робіт (дефектний акт) (окремо прикріплений файл). Учасник, згідно дефектного акту складає локальні кошториси, які визначають повний перелік видів та об’ємів робіт, які будуть виконуватись на об’єкті. Опрацювавши вищезазначені документи на відповідність до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. №207), Учасник надає дозвільні документи підприємства на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть виконуватись на об’єкті.
У разі, якщо Учасник вбачає відсутність необхідності в отриманні дозвільних документів, а саме:
Дозволу Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки,
Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці,
то, Учасник, у відповідності з вимогами Технічного завдання, має право надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти законодавства.
Шановний Учасник , внесено зміни в тендерну документацію.
Зі свого боку, Замовник, на основі викладеної тендерної документації, вбачає необхідність виконання ряду робіт підвищеної небезпеки, в тому числі робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри.
Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи, для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції (в тому числі ознайомлення з проектною документацією),.
Посилання в тендерній документації на статтю 21 Закону України «Про охорону праці» стосується кваліфікаційних вимог тендерної документації Учасника щодо субпідрядників, які будуть залучатись до виконання робіт в обсязі, більш ніж 20 відсотків від вартості договору.
ISO 9001:2015 «Система управління якістю»
Дата подання: 06 липня 2020 12:25
Дата відповіді: 08 липня 2020 13:59
Шановний Замовник, в особі голови тендерного комітету, просимо відповісти на питання: Ви коли до себе додому запрошуєте будівельників відремонтувати санвузол або ванну (душову) кімнату або кухню, то так само вимагаєте від будівельників таку кількість дозвільних документів, а особливо - «Для підтвердження ефективного використання матеріально-технічної бази та ефективного використання її складових в процесі виконання роботи надати копію діючого Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю».» По-перше, обов’язок наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено - Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. За даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою (ISO 9001 sets out the criteria for a quality management system and is the only standard in the family that can be certified to (ALTHOUGH THIS IS NOT A REQUIREMENT).). По-друге, для отримання такого Сертифікату потрібно затратити і час, і грошові ресурси, що може призвести до збільшення затратної частини учасників на участь в закупівлі та вплинути на ціну тендерної пропозиції. Тому, ґрунтуючись на статті 22 Закону про закупівлі «3.Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.», підкреслюємо «ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ», вважаємо, що ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Просимо: усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, в зв’язку з тим, що Замовник забов’язаний отримати якісно виконані роботи, ефективно використати бюджетні кошти висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із необхідного рівня якості виконання робіт є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик виконаних робіт загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції , надання послуг та виконання робіт, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги, роботи у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» №221 від 31.12.2015р. було затверджено ДСТУ ISO 9001:2015, який набув чинності з 01.07.2016р. Отже Учасник мав достатньо часу з моменту затвердження стандарту для того, щоб отримати зазначений сертифікат ISO 9001:2015. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не може бути дискримінаційною, що підтверджується рішенням АМКУ №4684-р/пк-пз від 17.05.2018р. та №1934-р/пк-пз від 22.02.2019р.
На підставі вище викладеного, Ваша вимога є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
На підставі вище викладеного, Ваша вимога є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Щодо санітарних книжок
Дата подання: 06 липня 2020 14:37
Дата відповіді: 08 липня 2020 14:00
Шановний Замовник, в Закупівлі UA-2020-03-31-000006-b Ви прибрали вимогу про санітарні книжки працівників, приберіть будь ласка і в цій закупівлі, як таку, що не відповідає нормам законодавства, а саме «Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам» (робота не пов'язана з обслуговуванням населення).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник , відповідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008447-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП", Код ЄДРПОУ:38754563
Дата подання: 31 липня 2020 14:34
Запитання щодо вимог усунення невідповідностей
Шановний Замовник! Ви напевно забули, що зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Це означає, що ваша діяльність повинна здійснюватися на основі правових актів, у їх межах і за процедурою, встановленою цими актами. Процедура за якою ви, як замовник, можете звернутися до учасника з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, чітко прописана в статті 29 Закону про публічні закупівлі.
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей».
Як бачимо з тексту статті, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації повинні бути точними. Які є варіанти виправлення помилок, допущених в повідомленні з вашого боку, звертайтеся до уповноваженого органу з питань закупівель.
Тому вимагаймо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2020 року, в якому ви відхиляєте нашу тендерну пропозицію за те, що ми не виправили невідповідності згідно вашого повідомлення, яке складено з помилками, тобто не у відповідності до закону.
Нагадуємо Вам, що сьогодні п'ятниця і ми чекаємо в кінці дня повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до наступного учасника.
Ми, ще раз, вважаємо що у ваших діях вбачається дискримінація нашого підприємства, яке запропонувало здійснити капітальний ремонт (санвузлів, душових кімнат та кухонь) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро, за ціною з різницею майже у чотириста тисяч гривень між наступним учасником.
P. S. Витримка з тексту вашої відповіді на питання стосовно сертифікату системи управління якістю ISO9001: Замовник зобов’язаний отримати якісно виконані роботи, ЕФЕКТИВНО ВИКОРИСТАТИ БЮДЖЕТНІ КОШТИ.
Розгорнути
Згорнути
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей».
Як бачимо з тексту статті, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації повинні бути точними. Які є варіанти виправлення помилок, допущених в повідомленні з вашого боку, звертайтеся до уповноваженого органу з питань закупівель.
Тому вимагаймо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2020 року, в якому ви відхиляєте нашу тендерну пропозицію за те, що ми не виправили невідповідності згідно вашого повідомлення, яке складено з помилками, тобто не у відповідності до закону.
Нагадуємо Вам, що сьогодні п'ятниця і ми чекаємо в кінці дня повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до наступного учасника.
Ми, ще раз, вважаємо що у ваших діях вбачається дискримінація нашого підприємства, яке запропонувало здійснити капітальний ремонт (санвузлів, душових кімнат та кухонь) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро, за ціною з різницею майже у чотириста тисяч гривень між наступним учасником.
P. S. Витримка з тексту вашої відповіді на питання стосовно сертифікату системи управління якістю ISO9001: Замовник зобов’язаний отримати якісно виконані роботи, ЕФЕКТИВНО ВИКОРИСТАТИ БЮДЖЕТНІ КОШТИ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 11:49
Шановний Учаснику! 24.07.2020 року Замовником було розміщено вимогу про усунення порушення, в якій, згідно Закону:
1) перелічено виявлені невідповідності,
2) надано посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності, а саме на вимоги Додатку №2 та Додатку №3 до тендерної документації, що цілком достатньо для виконання вимог Закону!.
З метою більшої конкретизації та допомоги Учаснику у виправленні порушення даних вимог, було вказано нумерацію:
Додаток №3 до тендерної документації
Пункт 1. Вимоги до Учасників, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону
Підпункт 3.2. Завірені копії підтверджуючих документів…
В наступній інтерпретації:
п.1.3.2 Додатку №3 до тендерної документації.
Та
Додаток №3 до тендерної документації
Пункт 1. Вимоги до Учасників, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону
Підпункт 3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів) згідно з наданою формою…
В наступній інтерпретації:
п.1.3.1 Додатку №3 до тендерної документації.
Та
Додаток №2 до тендерної документації
Пункт 2. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції
В наступній інтерпретації:
п.2 Додатку №2 до тендерної документації
3) перелічено інформацію та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
На жаль, замість того, щоб виправити вказані невідповідності згідно законодавства, ТОВ «Фортіс М Груп» у своєму листі вих.№72 від 25.07.2020р., розуміючи, що вимоги стосуються Додатку №3, став посилатися на те, що вказані пункти Додатку №3 не існують, проігнорувавши навіть посилання на порушення вимог Додатку №2 пункту 2 розуміння суті якого не заперечував.
Зважаючи на те, що ТОВ «Фортіс М Груп» не усунув жодної з виявлених невідповідностей в наданій інформації та/або документах, та не виконав вимогу п.1.4. Розділу III Тендерної документації щодо розміщення накладеного електронного підпису (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, Замовник прийняв рішення про відхилення наданої тендерної пропозиції.
Отримавши дану Вимогу Тендерний комітет ще раз уважно розглянув надані документи по суті, та, у відповідності до Додатку 2 (примітки) до ТД: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції», перевірив надану ТОВ «Фортіс М Груп» інформацію щодо виконаного аналогічного договору з ТОВ НВП «Южспецхіммаш».
Виявилось, що Згідно інформації, зазначеної на відкритих ресурсах https://opendatabot.ua/c/32561283 та https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=15746348&od=6a08497a6484dde9aa2ed13e3997b0e500&pr=27Dvy 28.12.2019р. сталися значні зміни в статутній діяльності ТОВ НВП «Южспецхіммаш», а саме:
1. змінилась адреса знаходження ТОВ НВП «Южспецхіммаш»
Було: Стало:
49000 01021
Дніпропетровська обл.,місто Дніпро м.Київ
Новокодацький район Печерський район
ВУЛИЦЯ САВКІНА ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА
буд. 6 кв. 563 будинок 25
2. змінився керівник
Було: Стало:
Кашин Антон Ігорович Гримач Роман Олександрович
Виходячи з цього, інформація, зазначена в:
- листі-відгуці №24 від 09.06.2020 року ТОВ НВП «Южспецхіммаш»,
з вказаною адресою м.Дніпропетровськ, вул.Савкіна 6/563 за підписом директора Кашина А.І.,
- листі-відгуці №31 від 16.07.2020 року ТОВ НВП «Южспецхіммаш», з вказаною адресою м.Дніпропетровськ, вул.Савкіна 6/563 за підписом директора Кашина А.І.,
- актах КБ-2в за червень 2020 року до аналогічного Договору №7/2-2019, за підписом директора Кашина А.І.,
- довідці про вартість виконаних робіт та витрати КБ 3а до аналогічного Договору №7/2-2019 за червень 2020 року, за підписом директора Кашина А.І.,
має розбіжність з даними, вказаними у вищевказаних відкритих ресурсах в частині місцезнаходження ТОВ НВП «Южспецхіммаш» та особи керівника.
Зважаючи на це, інформація, зазначена в:
- Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору № 29 від 16.07.2020 року ТОВ «Фортіс М Груп»,
- Пояснювальній записці № 60 від 16.07.2020 року ТОВ «Фортіс М Груп» про суму виконаних робіт,
- Довідці № 24 від 16.07.2020 року ТОВ «Фортіс М Груп» про загальну вартість актів виконаних робіт не менше 80% від суми аналогічного договору.
містить факти завідомо недостовірної інформації і є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Зважаючи, на виявлені факти, вбачаємо безпідставними звинувачення у дискримінації Учасника та змушені відмовити в задоволенні даної вимоги у відповідності до вимог Додатку №2 тендерної документації (Примітки) «у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
1) перелічено виявлені невідповідності,
2) надано посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності, а саме на вимоги Додатку №2 та Додатку №3 до тендерної документації, що цілком достатньо для виконання вимог Закону!.
З метою більшої конкретизації та допомоги Учаснику у виправленні порушення даних вимог, було вказано нумерацію:
Додаток №3 до тендерної документації
Пункт 1. Вимоги до Учасників, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону
Підпункт 3.2. Завірені копії підтверджуючих документів…
В наступній інтерпретації:
п.1.3.2 Додатку №3 до тендерної документації.
Та
Додаток №3 до тендерної документації
Пункт 1. Вимоги до Учасників, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону
Підпункт 3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів) згідно з наданою формою…
В наступній інтерпретації:
п.1.3.1 Додатку №3 до тендерної документації.
Та
Додаток №2 до тендерної документації
Пункт 2. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції
В наступній інтерпретації:
п.2 Додатку №2 до тендерної документації
3) перелічено інформацію та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
На жаль, замість того, щоб виправити вказані невідповідності згідно законодавства, ТОВ «Фортіс М Груп» у своєму листі вих.№72 від 25.07.2020р., розуміючи, що вимоги стосуються Додатку №3, став посилатися на те, що вказані пункти Додатку №3 не існують, проігнорувавши навіть посилання на порушення вимог Додатку №2 пункту 2 розуміння суті якого не заперечував.
Зважаючи на те, що ТОВ «Фортіс М Груп» не усунув жодної з виявлених невідповідностей в наданій інформації та/або документах, та не виконав вимогу п.1.4. Розділу III Тендерної документації щодо розміщення накладеного електронного підпису (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, Замовник прийняв рішення про відхилення наданої тендерної пропозиції.
Отримавши дану Вимогу Тендерний комітет ще раз уважно розглянув надані документи по суті, та, у відповідності до Додатку 2 (примітки) до ТД: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції», перевірив надану ТОВ «Фортіс М Груп» інформацію щодо виконаного аналогічного договору з ТОВ НВП «Южспецхіммаш».
Виявилось, що Згідно інформації, зазначеної на відкритих ресурсах https://opendatabot.ua/c/32561283 та https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=15746348&od=6a08497a6484dde9aa2ed13e3997b0e500&pr=27Dvy 28.12.2019р. сталися значні зміни в статутній діяльності ТОВ НВП «Южспецхіммаш», а саме:
1. змінилась адреса знаходження ТОВ НВП «Южспецхіммаш»
Було: Стало:
49000 01021
Дніпропетровська обл.,місто Дніпро м.Київ
Новокодацький район Печерський район
ВУЛИЦЯ САВКІНА ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА
буд. 6 кв. 563 будинок 25
2. змінився керівник
Було: Стало:
Кашин Антон Ігорович Гримач Роман Олександрович
Виходячи з цього, інформація, зазначена в:
- листі-відгуці №24 від 09.06.2020 року ТОВ НВП «Южспецхіммаш»,
з вказаною адресою м.Дніпропетровськ, вул.Савкіна 6/563 за підписом директора Кашина А.І.,
- листі-відгуці №31 від 16.07.2020 року ТОВ НВП «Южспецхіммаш», з вказаною адресою м.Дніпропетровськ, вул.Савкіна 6/563 за підписом директора Кашина А.І.,
- актах КБ-2в за червень 2020 року до аналогічного Договору №7/2-2019, за підписом директора Кашина А.І.,
- довідці про вартість виконаних робіт та витрати КБ 3а до аналогічного Договору №7/2-2019 за червень 2020 року, за підписом директора Кашина А.І.,
має розбіжність з даними, вказаними у вищевказаних відкритих ресурсах в частині місцезнаходження ТОВ НВП «Южспецхіммаш» та особи керівника.
Зважаючи на це, інформація, зазначена в:
- Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору № 29 від 16.07.2020 року ТОВ «Фортіс М Груп»,
- Пояснювальній записці № 60 від 16.07.2020 року ТОВ «Фортіс М Груп» про суму виконаних робіт,
- Довідці № 24 від 16.07.2020 року ТОВ «Фортіс М Груп» про загальну вартість актів виконаних робіт не менше 80% від суми аналогічного договору.
містить факти завідомо недостовірної інформації і є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Зважаючи, на виявлені факти, вбачаємо безпідставними звинувачення у дискримінації Учасника та змушені відмовити в задоволенні даної вимоги у відповідності до вимог Додатку №2 тендерної документації (Примітки) «у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008447-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП", Код ЄДРПОУ:38754563
Дата подання: 07 серпня 2020 11:37
Запитання щодо вимог усунення невідповідностей
Лист Вимога додається
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2020 20:25
Шановний Учаснику!
Повідомляємо вам, що інформація у вимозі про усунення порушення до ТОВ ВКФ «Радіус» від 05.08.2020 року викладена у повній відповідності до пункту 3.3. Розділу V. ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та ніяким чином не суперечить в частині правильності визначення термінів Статті 1 Закону України № 2657-XII «Про інформацію», на яку ви посилаєтесь. Вимога містить повні реквізити документів, щодо яких виявлено порушення та інформацію, яку повинен надати учасник закупівлі для усунення порушення, у відповідності до положень Статті 2 Закону України № 2657-XII «Про інформацію» щодо основних принципів інформаційних відносин в частині достовірності і повноти інформації.
Повідомляємо вам, що інформація у вимозі про усунення порушення до ТОВ ВКФ «Радіус» від 05.08.2020 року викладена у повній відповідності до пункту 3.3. Розділу V. ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та ніяким чином не суперечить в частині правильності визначення термінів Статті 1 Закону України № 2657-XII «Про інформацію», на яку ви посилаєтесь. Вимога містить повні реквізити документів, щодо яких виявлено порушення та інформацію, яку повинен надати учасник закупівлі для усунення порушення, у відповідності до положень Статті 2 Закону України № 2657-XII «Про інформацію» щодо основних принципів інформаційних відносин в частині достовірності і повноти інформації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008447-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП", Код ЄДРПОУ:38754563
Дата подання: 13 серпня 2020 10:37
Запитання щодо вимог усунення невідповідностей
Лист Вимога дадається
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2020 16:41
Шановний Учаснику! Вашу вимогу задоволено, технічно це можливо буде зробити 17/08/20.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-01-008447-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП ІВАНОВ МАКСИМ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2833300310
Щодо документів на виконання робіт підвищеної небезпеки
Проаналізувавши Вашу відповідь щодо дозволу на право виконання робіт підвищеної небезпеки можна зробити наступний висновок, що робіт на які потрібно дозвіл – немає, а є тільки роботи (виконуються на висоті понад 1,3 метри) на які потрібна тільки декларація. Тому спираючись на ст.23 Закону України про публічні закупівлі в якій мовиться «1. Технічна специфікація ПОВИННА МІСТИТИ ОПИС УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. ХАРАКТЕРИСТИКИ товарів, РОБІТ АБО ПОСЛУГ МОЖУТЬ МІСТИТИ ОПИС КОНКРЕТНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ АБО ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОБНИЦТВА чи порядку постачання товару (товарів), ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ РОБІТ, надання послуги (послуг) …. 3.Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, ЗА УМОВИ, ЩО ТАКІ ВИМОГИ Є ДОСТАТНЬО ТОЧНИМИ, ЩОБ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ ОДНОЗНАЧНО РОЗУМІВСЯ ЗАМОВНИКОМ І УЧАСНИКАМИ», та інші норми Закону вимагаймо надати чіткі ТРИ відповіді на ТРИ ПИТАННЯ: 1) Чи правильний наш висновок про те, що робіт на які потрібно дозвіл – немає, а є тільки роботи (виконуються на висоті понад 1,3 метри) на які потрібна тільки декларація? 2) по дефектному акту (№ за порядком), які роботи будуть виконуватися на висоті понад 1,3 метри? 3) чи будуть дискваліфіковані учасники які не подадуть в складі своєї пропозиції будь-яких дозволів Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки, а подадуть тільки декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці?
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2020 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП" |
6 813 430,52
UAH з ПДВ
|
6 813 430,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" |
7 280 137,81
UAH з ПДВ
|
7 205 326,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" |
7 365 850,00
UAH з ПДВ
|
7 279 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП" #38754563 |
Відхилено |
6 813 430,52
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 16:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 15:18
|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" #20200379 |
Переможець |
7 205 326,68
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2021 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 14:55
|
ду до дог 46-20 санвузли гурт 4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 20:32
|
сканирование0723.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 20:47
|
Epson_1358.pdf | укладений |
17 вересня 2020 20:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2020 14:53 |
Кінець періоду оскарження: | 28 серпня 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 09 вересня 2020 17:35 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" оприлюднено с порушеннями вимог статті 29 Закону . 2. відсутній окремий документ з переліком змін до тендерної документації . |
Документи:
09 вересня 2020 17:35
|
Електронний підпис |
17 серпня 2020 14:28
|
Epson_1283.pdf |
09 вересня 2020 17:35
|
Електронний підпис |
17 серпня 2020 14:51
|
Електронний підпис |
17 серпня 2020 14:28
|
Epson_1283.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-07-01-008447-a.a5
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД", Код ЄДРПОУ:20200379
Дата подання: 20 серпня 2020 17:50
Дата подання: 20 серпня 2020 17:50
Скарга щодо прийнятого рішення Замовника
Антимонопольного комітету України
(Постійно діючій адміністративній колегії з
розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Телефони канцелярії (044) 251-62-40, 62-66
Електронна пошта: slg@amcu.gov.ua
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД
Код за ЄДРПОУ 20200379
49005, Дніпропетровська обл., місто Дніпро,
вулиця Чернишевського, будинок 11-А, приміщення 20
Засоби зв’язку: +380974158134, +380567134854
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА,
рішення якого оскаржується:
Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України"
Код за ЄДРПОУ 02010681
49044, Дніпропетровська обл., Дніпро,
вул. Володимира Вернадського,9
Засоби зв’язку: +380990036877
tenderviktorijadma88@gmail.com
20 серпня 2020 року
СКАРГА
щодо прийнятого рішення Замовника
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2020-07-01-008447-a
ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (санвузлів, душових кімнат та кухонь) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро
● c577382c11d645af9891fdabba073bb0
Рішення, що оскаржується: Протокол № 135 від 14.08.2020 засідання тендерного комітету щодо відміни торгів
Найменування замовника, рішення якого оскаржується:
Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України"
Код за ЄДРПОУ 02010681
ОБСТАВИНИ:
01.07.2020 року Державним закладом "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" (надалі – Замовник) було розміщено на сайті https://prozorro.gov.ua/ оголошення про закупілю, а саме: «ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (санвузлів, душових кімнат та кухонь) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро».
Замовником було встановлено наступні строки:
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 15:00
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.08.2020 року Замовником було визначено переможця ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД (надалі – Скаржник).
Однак, учасником (тендерну пропозицію якого було відхилено) – ТОВ «ФОРТІС М ГРУП» було подано лист-вимогу від 13.08.2020 року.
За результатами розгляду вказаної вимоги, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну закупівлі, що оформлене протоколом № 135 від 14.08.2020 року (надалі – оскаржуваний протокол).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни торгів на підставі наступного.
Оскаржуваний протокол тендерного комітету мотивовано тим, що Замовником було допущено порушення, що неможливо усунути.
Суть порушення (згідно листа-вимоги ТОВ «ФОРТІС М ГРУП») полягає в тому, що Замовник допустив порушення строку публікації повідомлення з вимогою до ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД про усунення порушення згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», який не міг бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Склалася ситуація, при якій п’ятиденний строк розгляду тендерної пропозиції Скаржника складав з 31.07.2020 (включно) по 06.08.2020 (включно), а повідомлення з вимогою про усунення порушення згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» було опубліковано 05.08.2020 року об 11 годині 51 хв. Скаржником, ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД, вищезазначені порушення було усунуто в той же день 05.08.2020 року в 17 годин 31 хв. Внаслідок даної ситуації права Скаржника ніяким чином не було порушено та не стало визначальним до перебігу процедури закупівлі.
Відсутність окремого документа з переліком змін до тендерної документації не викликало ніяких заперечень учасника закупівлі ТОВ «ФОРТІС М ГРУП» в період уточнень та не мало визначальної ролі при складенні та оцінюванні тендерних пропозицій учасників, тож не порушило права жодного з учасників закупівлі.
Вищеназвані обставини виникли внаслідок неналежного виконання обов’язків уповноваженої особи Замовника.
Вважаємо, що вказане не може бути підставою для відміни торгів, оскільки на момент 06.08.2020 року порушення згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» було усунено та ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД правомірно було визначено переможцем торгів. Завважимо, що тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД була бездоганною та не мала інших зауважень як з боку Замовника, так і від інших учасників закупівлі.
Тобто вказане свідчить про те, що Скаржник відповідає всім критеріям та вимогам тендерної документації, більш того – запропонував найбільш економічно вигідну ціну.
Просимо звернути увагу, що ТОВ «ФОРТІС М ГРУП», зважаючи на численні порушення та невідповідності у власній тендерній пропозиції, у своїй вимозі не визначає порушення своїх прав в проведенні даної закупівлі, а має за мету зірвати проведення тендерної закупівлі за формальними ознаками.
НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ:
Слід вказати, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Звертаємо увагу, що вказана ситуація ніяким чином не призвела до порушення принципів здійснення публічних закупівель жодним із учасників та не вплинула на тендерну пропозицію Скаржника, оскільки є такою, що відповідає всім критеріям та умовам, що були визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною.
Інтереси жодного учасника не було порушено, або якимось чином обмежено чи дискриміновано.
Слід вказати, що за порушення у сфері публічних закупівель передбачена адміністративна відповідальність уповноваженої особи Замовника, що передбачена статтею 164-14 КУпАП.
Оскільки дії щодо публікації повідомлення з вимогою про усунення порушення згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та опублікування окремого документа з переліком змін до тендерної документації належить виключно Замовнику (його уповноваженій особі), тому відповідальність за несвоєчасність таких публікацій покладено саме на цю особу.
Факт наявності порушення (якщо він є) має підтверджується протоколом, що складено на конкретну уповноважену особу.
Таким чином можна дійти висновку про те, що оскаржуване рішення Замовника про відміну торгів, прямо порушує майнові інтереси ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД, оскільки останнього правомірно визначено переможцем. А тому, з метою відновлення прав Скаржника, є необхідність у скасуванні протоколу № 135 від 14.08.2020 року.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД до розгляду.
2. Зобов’язати Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" (код за ЄДРПОУ 02010681) повністю скасувати протокол № 135 від 14.08.2020 року щодо відміни торгів.
3. Зобов’язати Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" (код за ЄДРПОУ 02010681) укласти договір з ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД, який визнаний переможцем закупівлі згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.08.2020 року.
Додатки (копії):
скріншот публікації Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з датою та часом)
докази усунення невідповідностей Скаржником (з датою та часом)
протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.08.2020 року
лист-вимога ТОВ «ФОРТІС М ГРУП» від 13.08.2020 року
протокол № 135 від 14.08.2020 року щодо відміни торгів
Директор ТОВ «ВКФ «РАДІУС» ЛТД ________________ А. П. Бабенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 10:38
рішення від 25.08.2020 № 15966 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 10:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2020 № 16556.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 20:41
рішення від 02.09.2020 № 16556.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 20:09