Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 345+000 - км 447+904 (окремими ділянками))
DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces (Current average repair of the M-19 public road of Domanove (to Brest) - Kovel - Chernivtsi - Tereblyche (to Bucharest) km 345 + 000 - km 447 + 904 (separate sections))
Очікувана вартість
1 677 232 319,00 UAH
UA-2020-02-21-002236-a bb5dc68782c2458da2ecaf1d3516a348
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 sad-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 25887079
Вебсайт: http://te.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
sad-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Ternopil region
National ID: 25887079
Contact point: Striletska Mariia Vasilivna
380967204911
sad-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 14:26
Очікувана вартість: 1 677 232 319,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 677 232,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50316969 UAH
Publication date: 21 лютого 2020 18:32
Enquiries until: 31 травня 2020 17:00
Complaints submission until: до 06 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 червня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 1 677 232 319 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 677 232 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 345+000 - км 447+904 (окремими ділянками))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces
(Current average repair of the M-19 public road of Domanove (to Brest) - Kovel - Chernivtsi - Tereblyche (to Bucharest) km 345 + 000 - km 447 + 904 (separate sections))
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично надані послуги у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання представлених Виконавцем актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікація
Дата подання: 27 лютого 2020 16:12
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:53
Питання: Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, то він є потенційним учасником, а не учасник консорціуму, оскільки саме консорціум завантажує на майданчик тендерну пропозицію та приймає участь в торгах. Відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційним вимогам повинен відповідати потенційний учасник, в даному випадку консорціум.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 13:03
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:21
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вкаказно, що : "Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін.). У звязку з цим просимо Вас пояснити чи можна подавати для підтвердження кваліфікації (наявності в учасника відповідної техніки) не тільки договора оренди (лізингу), але і інші договори а саме договори про надання послуг будівельною технікою? дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договори оренди та лізингу передбачають передачу майна у користування. Наявність в учасника відповідної техніки повинна бути підтверджена договором, що посвідчує право користування даною технікою.
Враховуючи вищенаведне, договір про надання послуг не посвідчує право користування відповідною технікою та не може бути підтвердженням наявності в учасника відповідної техніки.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 13:22
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:21
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано, що : "Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)". У звязку з цим просимо вас пояснити чи буде вважатися належним підтвердження наявності в учасника транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машини та механізмів що не підлягають державній реєстрації, подання ним бухгалтерських довідок про наявність таких основних засобів на балансі чи надання актів обліку основних засобів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В підтвердження інформації щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Надання належним чином оформлених актів обліку основних засобів буде вважатися належним підтвердження наявності в учасника транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машини та механізмів що не підлягають державній реєстрації.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 14:25
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:20
В п.3. "Інші документи додатку 1 до Тендерної документаціїВ додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано про необхідність "Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»" а саме вимагається надання Довідки в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, яка повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». У звязку з цим просимо вас пояснити, чи така інформація повинна бути надана тільки уповноваженою особою учасника процедури закупівлі які підписує документи і надає свої персональні данні, чи така довідка надаватися усіма працівниками, яких учасник вказує в Таблиці 5 а саме в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (виконання робіт) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник - фізична особа надає лист-згоду на обробку своїх персональних даних, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до Додатку 3. Даний лист-згода повинен бути підписаний особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Дана вимога стосується лише учасника процедури закупівлі, який підписує документи тендерної пропозиції.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 14:26
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:19
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано, що : "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору." У звязку з цим хочемо зазначити що наше підприємство має досвід з виконання робіт з ремонту доріг загального користування державного значення 1,2,3 категорій, однак виконання по них складало менше ніж 85% у звязку із тим, що у замовників не було повного фінансування, і виконання робіт здійснювалося в межах наявних бюджетних призначень тобто в менших суммах ніж 85% від загальної ціни договору. Однак подання нами у складі своєї пропозиції досвіду виконання робіт по договорах виконаних (не з нашої вини) на суму менше 85% від загальної суми договору з незрозумілих причин чомусь не вважається належним підтвердженням наявності досвіду виконання та дискримінує наше підприємство оскільки перешкоджає нам взяти участь у даній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те що досвід роботи щодо ремонту доріг загального користування державного значення 1, 2, чи 3 категорій у відповідних обємах нікуди не щезає і нікуди не зникає не залежно від того на яку суму від загального суму договору було виділене відповідне бюджетне фінансування. У звязку з чим просимо Вас внести зміни до тендерної документації і скасувати дану дискримінаційну вимому, а саме вимогу про те, що аналогічним договором є тілький той договір з ремонту доріг державного значення відповідних категорій, який був виконаний на суму не менше як 85% від загальної суми договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 1 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тобто Законодавством не передбачено документи які підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовника уповноважено самостійно встановлювати такі документи для підтвердження наданої Учасниками інформації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація не містять дискримінаційних вимог та є правомірною. Визначені в тендерній документації вимоги встановлені для участі у тендері досвідчених організацій та є цілком законними.
Вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
кваліфікація
Дата подання: 06 березня 2020 19:12
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:18
Згідно умов тендерної документації : "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі." Також вимагається від учасника подання інформації про виконання основних видів робіт зокрема влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового, влаштування однобічного металевого бар'єрного огородження, Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю. Згідно чинних в Україні нормативних документів дані види робіт можуть виконуватися не тільки під час капітального чи поточного середнього ремонту але і при здійсненні поточного дрібного ремонту та під час експлуатаційному утриманні доріг. У звязку з цим просимо Вас пояснити нам чи можна для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт у відповідних обємах подати в складі пропозиції як аналогічний договір , договір з експлуатаційного утримання чи поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Договори з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення не є аналогічними договорами щодо даної закупівлі, в зв’язку з чим не можуть подаватися для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт у відповідних об’ємах.
кваліфікація
Дата подання: 12 березня 2020 18:07
Дата відповіді: 13 березня 2020 12:36
Доброго вечора. В пункті 2.1. додатку №1 до тендерної пропозиції (документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційни критеріям), що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають зання та досвід, необхідні для виконання робіт, а саме оператори машин та механізмів у кількості достатній для керування машинами і механізмами в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази машин (але у будьякому разі кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених у в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази). В п.5 цієї форми необхідно заповнити графу "зазначення приналежності". Одночасно в п.1.1. Додатку №1 до тендерної документації дозволяється включати у довідку щодо наявності техніки в тому числі і залучену техніку, а зокрема техніку залучену на підставі договорів оренди. Частиною 2. ст. 798 ЦК України встановлено що : "Договором найму транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує." Наше підприємство має в наявності орендовану техніку, в договорах про найм якої вказано, що техніка надається в найм разом з екіпажем. У звязку з цим просимо повідомити, якщо Учасником у довідці щодо наявності техніки вказується, що техніка залучена на підставі договору оренди і згідно договору оренди техніка передається в оренду разом з екіпажем орендодавця, чи потрібно цю кількість орендованої техніки враховувати при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів? тобто чи потрібно надавати підтвердження наявності механізаторів тільки на власну техніку чи на всю техніку в тому числі і залучену на підставі договорів оренди техніки з екіпажем (оскільки на залученій техніці будуть працювати не працівники учасника а працівники орендодавця)? дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше, визначеної в тендерній документації.
Відповідно до тендерної документації, необхідно зазначити операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Враховуючи вищенаведене, при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів, необхідно надавати підтвердження наявності відповідних працівників на всю техніку зазначену в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-21-002236-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 18 березня 2020 13:35
скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на дискримінаційні умови публічної закупівлі). 21.02.2020 року Службою автомобільних доріг у Тернопільській області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю робіт : «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 345+000 - км 447+904 (окремими ділянками))» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-002236-a; ID у ЦБД bb5dc68782c2458da2ecaf1d3516a348 за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів (із змінами та доповненнями), що 21.02.2020 року затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, (надалі – Тендерна документація). Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Проте при підготовці тендерної пропозиції наше підприємство виявило ряд вимог в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), які в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність нижченаведених дискримінаційних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ТОВ «ПБС» не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, що у свою чергу робить перешкоджає участі ТОВ «ПБС» у даній закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: не має подальшої зацікавленості
Дата: 20 березня 2020 09:51
Рішення від 23.03.2020 № 5410.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 19:59
Номер скарги: UA-2020-02-21-002236-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 17 квітня 2020 14:30
На дискримінаційні умови тендерної документації
Зобовязати замовника усунути дискримінаційні умови тендерної документації по закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 22.04.2020 №7644.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 15:38

Документи подані скаржником

18 березня 2020 13:35
Скарга до АМКУ
18 березня 2020 13:35
договір досвід
18 березня 2020 13:35
Договір Буковель
18 березня 2020 13:35
лист Буковель
18 березня 2020 13:35
техпаспорти

Документи Органу Оскарження

23 березня 2020 19:59
Рішення від 23.03.2020 № 5410.pdf

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 14:30
Платіжка.pdf
17 квітня 2020 14:30
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2020 15:38
рішення від 22.04.2020 №7644.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000050 ● 00c2edccce0c44078c66a665461ea2c3
  • Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 15:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.09.2020 № 59

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 11.09.2020 №003100-18/4782-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.09.2020 №59

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-21-002236-a 21.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-23 15:01:27

Запит замовнику про надання пояснення

Дата: 23.09.2020
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 345+000 - км 447+904 (окремими ділянками))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-002236-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому в пункті 1.2 Договору від 30 червня 2020 № 4П (далі – Договір) зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом Договору, визначаються на підставі кошторисної документації та договірної ціни (Додаток № 1), тоді як пунктом 19.1 визначено, що Додатком № 1 є «Розрахунок договірної ціни»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-28 15:06:24

Пояснення на запит

В пункті 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» Договору від 27 квітня 2020 № 2П (надалі – Договір) зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом Договору, визначаються на підставі кошторисної документації та договірної ціни (Додаток № 1). В пункті 19.1. зазначено, що Додатком № 1 є «Розрахунок договірної ціни». Пунктом 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, узгодженим замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-28 09:41:55

Запит замовнику про надання пояснення

Дата: 28.09.2020
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 345+000 - км 447+904 (окремими ділянками))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-002236-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому в пункті 19.1 Договору від 30 червня 2020 № 4П (далі – Договір) зазначено, що до Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1), тоді як Замовником оприлюднено документ Форма № 9 «Договірна ціна»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-30 15:59:33

Пояснення на запит

Відповідно до пункту 19.1 Договору від 30 червня 2020 № 4П (далі – Договір) визначено, що до Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1).
У додатку №1 до Договору міститься Договірна ціна яка містить інформацію про об’єкт ремонту, вид договірної ціни, найменування витрат, а також вартість, зокрема прямі витрати (розрахунок №1 – 1), загальновиробничі витрати (розрахунок №1-2), Розрахунок № П40 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Додаток К п.34), Розрахунок № П39 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Додаток К п.33), ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 Додаток К п.38, Розрахунок № 5, Розрахунок № 6, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16.
Відповідно до п. 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, узгодженим замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Враховуючи вищенаведена Службою оприлюднено Додаток 1 до Договору розрахунок договірної ціни який містить інформацію про вартість об’єкта.

Також повідомляємо, що при наданні відповіді на запит на надання пояснень від 23.09.2020 нами було допущено технічну описку і вказано невірний номер договору. Вказано Договір від 27 квітня 2020 № 2П замість Договору від 30 червня 2020 № 4П. Просимо вважати помилково зазначеним неправильний номер договору. У зв'язку з відсутністю технічної можливості для виправлення вказаної відповіді просимо взяти до уваги дану інформацію. Правильна редакція відповіді на запит від 23.09.2020: «В пункті 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» Договору від 30 червня 2020 № 4П (надалі – Договір) зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом Договору, визначаються на підставі кошторисної документації та договірної ціни (Додаток № 1). В пункті 19.1. зазначено, що Додатком № 1 є «Розрахунок договірної ціни». Пунктом 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, узгодженим замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.»


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 червня 2020
UA-2020-02-21-002236-abb5dc68782c2458da2ecaf1d3516a348
Найменування: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
«Представництво СЕОНГВОН ТОТАЛ КОНСТРАКШН ІНДАСТРІ КО., ЛТД» Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

29 червня 2020 14:37
Електронний підпис
29 червня 2020 14:36
Лист НБУ по ліцензії.pdf
19 червня 2020 09:50
Електронний підпис
10 червня 2020 12:12
Електронний підпис
10 червня 2020 12:11
Електронний підпис
10 червня 2020 12:09
довідка 10062020.pdf
10 червня 2020 12:09
виписка 10062020.pdf
10 червня 2020 12:09
№80 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 червня 2020 12:09
№57 ІД копія витягу ПДВ.pdf
10 червня 2020 12:09
№42 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№41 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№40 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№39 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№38 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№37 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№36 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№35 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№34 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№33 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№32 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№74-79 ТЧ.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 19 ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 11 ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 9 ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 8ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 7ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 5ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 1КТ.pdf
10 червня 2020 12:09
№23 КК копії дипломів.pdf
10 червня 2020 12:09
№9 КК довідка про АБЗ.pdf

Документи

Публічні документи

10 червня 2020 13:32
Електронний підпис
10 червня 2020 13:32
Електронний підпис
10 червня 2020 13:30
24.12 Трудові12 КК.rar
10 червня 2020 13:30
23.11 Договір 455-460 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.11 Трудові11 КК.rar
10 червня 2020 13:30
23.21 Договір 373-374 КК.rar
10 червня 2020 13:30
30. Гарантія М-19.zip
10 червня 2020 13:30
23.20 Договір 417-418 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.10 Трудові10 КК.rar
10 червня 2020 13:30
23.19 Договір 365-368 КК.rar
10 червня 2020 13:30
28 Календарний ПЛАН ТЧ.pdf
10 червня 2020 13:30
23.18 Договір 361-365 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.9 Трудові9 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.20 Накази2 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.8 Трудові8 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.19 Накази1 КК.rar
10 червня 2020 13:30
23.17 Договір 418-423 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.7 Трудові7 КК.rar
10 червня 2020 13:30
23.16 Договір 111-114 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.16 Трудові 16 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.6 Трудові6 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.15 Договір 108-111 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.15 Трудові15 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.14 Договір 445-450 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.5 Трудові5 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.14 Трудові14 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.4 Трудові4 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.3 Трудові3 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.13 Договір 437-440 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.13 Трудові13 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.2 Трудові2 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.12 Договір 450 - 455 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.10 Договір 407-410 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.1 Трудові1 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.9 Договір 470-475 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.8 Договір 403-407 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.7 Договір 410-415 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.6 Договір 440-445 КК.rar
10 червня 2020 13:29
18.5 ФОП Стецюра КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.5 Договір 460-465 КК.rar
10 червня 2020 13:29
18.3 ТОВ Катерпіллар КК.rar
10 червня 2020 13:28
18.2.1 ОТП Лізинг КК.rar
10 червня 2020 13:28
23.4 Договір 399-403 КК.rar
10 червня 2020 13:28
18.2 Лізинг копрова КК.rar
10 червня 2020 13:28
23.3 Дог_км 495-499 КК.zip
10 червня 2020 13:28
23.2.2 Договір 491-495 2 КК.rar
10 червня 2020 13:28
23.2.1 Договір 491-495 1 КК.rar
10 червня 2020 13:28
23.1 Дог_км 399 КК.rar
10 червня 2020 13:27
20.1 АБЗ КК.rar
10 червня 2020 13:27
20 довідка АБЗ КК.pdf
10 червня 2020 13:27
11. Ліцензія_копія ІД.pdf
10 червня 2020 13:27
10. Сертифікат ISO ІД.pdf
10 червня 2020 13:27
9.2 Паспорт директор ІД.pdf
10 червня 2020 13:26
6 Витяг ПДВ 29.01.2019р. ІД.pdf
10 червня 2020 13:26
5 Пояснення до опису ІД.pdf
10 червня 2020 13:26
4 Опис ІД.pdf
10 червня 2020 13:26
3 Статут ІД.pdf

Документи

10 червня 2020 17:02

код ЄДРПОУ 26633889 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

10 червня 2020 16:58
18. Статут.pdf
10 червня 2020 16:58
16. Сертифікат ISO 9001.pdf
10 червня 2020 16:25
2. Довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

«Представництво СЕОНГВОН ТОТАЛ КОНСТРАКШН ІНДАСТРІ КО., ЛТД»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 1 493 861 754,03
UAH з ПДВ
1 492 184 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 1 599 387 166,52
UAH з ПДВ
1 493 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2020 14:37
Електронний підпис
29 червня 2020 14:36
Лист НБУ по ліцензії.pdf
19 червня 2020 09:50
Електронний підпис
10 червня 2020 12:12
Електронний підпис
10 червня 2020 12:11
Електронний підпис
10 червня 2020 12:09
довідка 10062020.pdf
10 червня 2020 12:09
виписка 10062020.pdf
10 червня 2020 12:09
№80 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 червня 2020 12:09
№57 ІД копія витягу ПДВ.pdf
10 червня 2020 12:09
№42 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№41 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№40 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№39 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№38 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№37 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№36 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№35 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№34 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№33 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№32 ВПВ 17.pdf
10 червня 2020 12:09
№74-79 ТЧ.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 19 ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 11 ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 9 ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 8ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 7ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 5ПС.pdf
10 червня 2020 12:09
№29 КК лист відгук 1КТ.pdf
10 червня 2020 12:09
№23 КК копії дипломів.pdf
10 червня 2020 12:09
№9 КК довідка про АБЗ.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 13:32
Електронний підпис
10 червня 2020 13:32
Електронний підпис
10 червня 2020 13:30
24.12 Трудові12 КК.rar
10 червня 2020 13:30
23.11 Договір 455-460 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.11 Трудові11 КК.rar
10 червня 2020 13:30
23.21 Договір 373-374 КК.rar
10 червня 2020 13:30
30. Гарантія М-19.zip
10 червня 2020 13:30
23.20 Договір 417-418 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.10 Трудові10 КК.rar
10 червня 2020 13:30
23.19 Договір 365-368 КК.rar
10 червня 2020 13:30
28 Календарний ПЛАН ТЧ.pdf
10 червня 2020 13:30
23.18 Договір 361-365 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.9 Трудові9 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.20 Накази2 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.8 Трудові8 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.19 Накази1 КК.rar
10 червня 2020 13:30
23.17 Договір 418-423 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.7 Трудові7 КК.rar
10 червня 2020 13:30
23.16 Договір 111-114 КК.rar
10 червня 2020 13:30
24.16 Трудові 16 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.6 Трудові6 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.15 Договір 108-111 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.15 Трудові15 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.14 Договір 445-450 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.5 Трудові5 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.14 Трудові14 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.4 Трудові4 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.3 Трудові3 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.13 Договір 437-440 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.13 Трудові13 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.2 Трудові2 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.12 Договір 450 - 455 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.10 Договір 407-410 КК.rar
10 червня 2020 13:29
24.1 Трудові1 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.9 Договір 470-475 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.8 Договір 403-407 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.7 Договір 410-415 КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.6 Договір 440-445 КК.rar
10 червня 2020 13:29
18.5 ФОП Стецюра КК.rar
10 червня 2020 13:29
23.5 Договір 460-465 КК.rar
10 червня 2020 13:29
18.3 ТОВ Катерпіллар КК.rar
10 червня 2020 13:28
18.2.1 ОТП Лізинг КК.rar
10 червня 2020 13:28
23.4 Договір 399-403 КК.rar
10 червня 2020 13:28
18.2 Лізинг копрова КК.rar
10 червня 2020 13:28
23.3 Дог_км 495-499 КК.zip
10 червня 2020 13:28
23.2.2 Договір 491-495 2 КК.rar
10 червня 2020 13:28
23.2.1 Договір 491-495 1 КК.rar
10 червня 2020 13:28
23.1 Дог_км 399 КК.rar
10 червня 2020 13:27
20.1 АБЗ КК.rar
10 червня 2020 13:27
20 довідка АБЗ КК.pdf
10 червня 2020 13:27
11. Ліцензія_копія ІД.pdf
10 червня 2020 13:27
10. Сертифікат ISO ІД.pdf
10 червня 2020 13:27
9.2 Паспорт директор ІД.pdf
10 червня 2020 13:26
6 Витяг ПДВ 29.01.2019р. ІД.pdf
10 червня 2020 13:26
5 Пояснення до опису ІД.pdf
10 червня 2020 13:26
4 Опис ІД.pdf
10 червня 2020 13:26
3 Статут ІД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
1 492 184 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2024 15:51
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2024 16:02
Додаткова угода №22.pdf зміни до договору
15 квітня 2024 16:01
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2024 15:47
Додаткова угода №21.pdf зміни до договору
15 квітня 2024 15:45
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 15:17
Додаткова угода №20.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 15:12
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 15:50
Додаткова угода №17 від 09.11.2022 до Договору №4П.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 15:49
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2022 16:19
Додаткова угода № 16 до Договору № 4 П від 30.06.2020.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2022 16:12
Додаткова угода № 16 до Договору № 4 П від 30.06.2020.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 16:11
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 09:14
Додаткова угода №15 від 29.03.2022 до Договору 4П.pdf зміни до договору
30 березня 2022 09:13
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:48
Додаткова угода № 14 від 22.12.2021 до Договору № 4П.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:48
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 14:17
Додаткова угода № 13 від 15.12.2021 до Договору № 4П (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 14:53
Додаткова угода № 12 від 25.11.2021 до Договору № 4П.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 10:44
Додаткова угода № 11 від 16.11.2021 до Договору № 4П.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 11:40
Додаткова угода № 10 від 20.10.2021 до Договору 4П.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 17:03
Додаткова угода № 9 від 29.09.2021 до Договору № 4П.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 17:22
Додатковав угода № 8.pdf зміни до договору
29 червня 2021 17:20
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 16:45
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
15 березня 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 19:32
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 19:32
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:13
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 09:33
додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 14:58
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 14:56
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 15:18
Додаткова угода №1 до договору №4П.pdf зміни до договору
21 липня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 16:56
ДОГОВІР 4П.pdf укладений
30 червня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення п. 4.2. розділу 4 Договору. Доповнення реквізитів Замовника.Внесення змін в додаток № 2 і № 3 до Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.4.2. розділу 4 "Порядок здійснення оплати". Внесення змін в Додаток № 3 до Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 4.2. розділу 4 Договору, внесення змін в Додаток 2 і Додаток 3 до Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна очікаваного обсягу фінансування в розрізі років, внесення змін в абзац 2 п 4.2. розділу 4 Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору у звязку з затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі шляхом доповнення пункту 16.8. договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника та покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника та покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 16.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі шляхом внесення змін в Додаток № 1 до Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 411 754 219,00
UAH (в тому числі ПДВ 235 292 369,83 UAH)