Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» Виконання робіт по капітальному ремонту міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: вул. Новоросійська, 24 у Приморському районі м. Маріуполя.
Очікувана вартість
1 281 368,00 UAH
UA-2021-01-12-000329-a 4faad806ab084060b4cbb2803e5d30ce
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Чаус

+380677851464 avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Інна Чаус
+380677851464
avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 15:00
Очікувана вартість: 1 281 368,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 407,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» Виконання робіт по капітальному ремонту міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: вул. Новоросійська, 24 у Приморському районі м. Маріуполя.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» Виконання робіт по капітальному ремонту міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: вул. Новоросійська, 24 у Приморському районі м. Маріуполя.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Новоросійська, 24 у Приморському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 09:38
Оголошення спрощена закупівля Новоросійська, 24.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 12 січня 2021 16:24
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:26
Доброго дня, шановний Замовнику! У таблиці 2 Оголошення спрощеної закупівлі зазначено, що "...для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників, перерахованих в таблиці, надати наступні документи: копію штатного розкладу, затвердженого на підприємстві; свідоцтва/посвідчення, які підтвержують кваліфікацію працівників; копії наказів про прийняття на роботу на відповідну посаду, підтвержені повідомленнями про прийняття працівників на роботу з квитанціями №2 про прийняття ДПС України.". Проте, на нашому підприємстві працівники працюють за договором ЦПХ. Чи стане це підставою для відхилення такої тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.

Усі документи учасників будуть розглянуті та подані на узгодження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙМАРКЕТ-ГРУПП" 1 232 051,14
UAH з ПДВ
1 232 051,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 14:16
ДЦ.PDF
25 січня 2021 14:16
Додаток 4.PDF
25 січня 2021 14:16
Додаток 3.PDF
25 січня 2021 14:16
Додаток 2.PDF
25 січня 2021 14:16
19.imd
25 січня 2021 14:16
Штатний розклад.PDF
25 січня 2021 14:16
ЦПХ.PDF
25 січня 2021 14:16
Статут.PDF
25 січня 2021 14:16
реквізити ПУМБ.pdf
25 січня 2021 14:16
Посвідчення ОП.PDF
25 січня 2021 14:16
Положение по ОТ.PDF
25 січня 2021 14:16
Паспорт директор.PDF
25 січня 2021 14:16
ОПР_ Адм..PDF
25 січня 2021 14:16
Наказ на ОП.PDF
25 січня 2021 14:16
Наказ на директора.PDF
25 січня 2021 14:16
Ліцензія.PDF
25 січня 2021 14:16
Лист спецодяг.PDF
25 січня 2021 14:16
Лист ОП.PDF
25 січня 2021 14:16
Лист досвід.PDF
25 січня 2021 14:16
Лист дозвіл.PDF
25 січня 2021 14:16
Згода ТЗ.PDF
25 січня 2021 14:16
Згода з додатком 4.PDF
25 січня 2021 14:16
Додаток 1.PDF
25 січня 2021 14:16
Договора ЦПХ.PDF
25 січня 2021 14:16
Договор техника 2.PDF
25 січня 2021 14:16
Договор Полигон.PDF
25 січня 2021 14:16
Договір техніка.PDF
25 січня 2021 14:16
Договір техніка 3.PDF
25 січня 2021 14:16
Договір _3.PDF
25 січня 2021 14:16
Договір _2.PDF
25 січня 2021 14:16
Договір _1.PDF
25 січня 2021 14:16
Договір ISO 9001.PDF
25 січня 2021 14:16
Довыдка ISO 9001.PDF
25 січня 2021 14:16
Довідка працівники.PDF
25 січня 2021 14:16
Довідка обладнення.PDF
25 січня 2021 14:16
Довідка навчання ОП.PDF
25 січня 2021 14:16
Довідка директор.PDF
25 січня 2021 14:16
Диплом виконроб.PDF
25 січня 2021 14:16
Відомость ЗП.PDF
25 січня 2021 14:16
Витяг ПДВ.PDF
25 січня 2021 14:16
Виписка.PDF
25 січня 2021 14:16
Акт _3.PDF
25 січня 2021 14:16
Акт _2.PDF
25 січня 2021 14:16
Акт _1.PDF
25 січня 2021 14:16
Реестр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙМАРКЕТ-ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙМАРКЕТ-ГРУПП"
#34640052
Переможець 1 232 051,14
UAH з ПДВ
26 січня 2021 18:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙМАРКЕТ-ГРУПП"
#34640052
1 232 051,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:53
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 11:01
Договор № 27.PDF укладений
12 лютого 2021 10:57
Деф.акт к договору № 27.PDF укладений
12 лютого 2021 10:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 липня 2021 17:21
1 193 948,22 UAH UA938201720344301010100097746
ККП "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
UA793348510000000002600633887
ТОВ "СТРОЙМАРКЕТ-ГРУПП"
Оплачений
21 грудня 2021 10:16
37 158,92 UAH UA938201720344301010100097746
ККП "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
UA793348510000000002600633887
ТОВ "СТРОЙМАРКЕТ-ГРУПП"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 232 051,14
UAH (в тому числі ПДВ 205 341,85 UAH)