Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УГВ-Сервіс 20П-157 (спрощ)_Капітальний ремонт будинку лабораторно-побутового корпусу Центральної бази виробничого обслуговування за адресою: вул. Миру, 1A, с. Базилівщина, Машівського району, Полтавської області; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
2 775 997,00 UAH
UA-2020-12-22-018443-c d7e76b63838f441aa458c39cdbddf64a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шалікова

+380674887580 olena.shalikova@service.ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс""
Код ЄДРПОУ: 40444061
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а
Контактна особа: Олена Шалікова
+380674887580
olena.shalikova@service.ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 18:00
Початок аукціону: 27 січня 2021 12:52
Очікувана вартість: 2 775 997,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська мова. Забезпечення пропозиції — не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю — Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем спрощеної закупівлі у вигляді банківської гарантії виконання зобов'язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю згідно додатку № 9 до оголошення спрощеної закупівлі. Cтрок виконання робіт − відповідно до строку, наведеного в Оголошенні. Адреса філії УГВ-Сервіс АТ "Укргазвидобування": реєстрації — 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а; адреса філії УГВ-Сервіс АТ "Укргазвидобування" для листування — 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будинку лабораторно-побутового корпусу Центральної бази виробничого обслуговування за адресою: вул. Миру, 1A, с. Базилівщина, Машівського району, Полтавської області; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, Машівський р-н, с. Базилівщина, вул. Миру, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата фактично виконаних і прийнятих Замовником робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі підписаних обома сторонами актів виконаних робіт за формою КБ-2В та довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3 за умови отримання від Виконавця рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ліцензії
Дата подання: 24 грудня 2020 11:54
Дата відповіді: 24 грудня 2020 13:24
1. Замовник в п. 3 розділу 6 оголошення про проведення спрощеної закупівля зазначено, що переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати на e-mail філії УГВ-Сервіс Товариства «Укргазвидобування» dogovor@service.ugv.com.ua, зокрема сканований(-і) оригінал(-и) та/або копію(-ї) ліцензії(-ій) або відповідного(-их) повідомлення/рішення про її(їх) видачу та посилання на місце оприлюднення даної інформації у випадку, якщо ліцензія(-ї) оформлюється(-ються) уповноваженим органом в електронному вигляді, а саме: ліцензія, що дозволяє здійснювати господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видана Державною службою надзвичайних ситуацій України, в частині виконання наступних видів робіт: вогнезахисне просочування. При цьому, під час участі в спрощеній закупівлі Замовник не вимагає надання вказаної ліцензії учасниками (п. 2.2. розділу «Інші умови до учасників закупівлі» не містить вимоги щодо надання такої ліцензії). Просимо надати роз’яснення, чи потрібно учаснику під час подання пропозиції надати ліцензію, що дозволяє здійснювати господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. 2. У разі, якщо учасник планує на виконання робіт з протипожежного призначення залучати субпідрядну організацію, яка має відповідні ліцензійні документи, в такому разі, безпосередньо, учасник зобов’язаний мати ліцензію, що дозволяє здійснювати господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення? Чи достатньо наявної ліцензії субпідрядної організації? 3. Замовником в оголошенні передбачено, що учасники мають подати скан-копію довідки за підписом керівника на бланку Учасника в згідно з формою, що зазначена у Таблиці №3 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», де описується досвід про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо виконання робіт в частині капітального ремонту внутрішнього опорядження та улаштування (прокладання) інженерних мереж будівлі. У разі якщо, учасник виконував будівництво об’єкту, та у складі виконаних робіт проведено ремонт внутрішнього опорядження та улаштування (прокладання) інженерних мереж будівлі, чи буде такий договір зараховано в якості належного підтвердження досвіду виконання аналогічного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо питання 1.) Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. Вимога, що зазначена у п.п.5.3) частини 3 Розділу VI оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: надання переможцем спрощеної закупівлі ліцензії, що дозволяє здійснювати господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виданої Державною службою надзвичайних ситуацій України, в частині виконання робіт з вогнезахисного просочування, зазначена помилково у даній закупівлі. Означена вимога буде видалена із оголошення про проведення спрощеної закупівлі найближчим часом шляхом внесення відповідних змін.
Таким чином, Учаснику даної спрощеної закупівлі не потрібно надавати означену ліцензію ні під час подання пропозицій, ні під час укладення договору.

Щодо питання 2.) Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. У технічному завданні на закупівлю, що знаходиться у Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено вичерпний перелік робіт, який необхідно виконати за означеним об’єктом будівництва та який не передбачає виконання робіт протипожежного призначення.
Вимога, що зазначена у п.п.5.3) частини 3 Розділу VI оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: надання переможцем спрощеної закупівлі ліцензії, що дозволяє здійснювати господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виданої Державною службою надзвичайних ситуацій України, в частині виконання робіт з вогнезахисного просочування, зазначена помилково у даній закупівлі. Означена вимога буде видалена із оголошення про проведення спрощеної закупівлі найближчим часом шляхом внесення відповідних змін.Таким чином, Учаснику даної спрощеної закупівлі не потрібно залучати субпідрядну організацію для виконання робіт протипожежного призначення, а також не потрібно надавати означену ліцензію ні під час подання пропозицій, ні під час укладення договору.
Щодо питання 3.) Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. Замовником у п.п. 1.3.2. п. 1.3. частини 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасники мають надати скановані копії та/або оригінали (-ї) договору(договорів), що наведені Учасником у довідці за формою Таблиці №3 (згідно з п. 1.3.1) про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Такий договір(-ори) повинен(-ні) містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), в тому числі інші документи, що підтверджують виконання означеного договору (акти виконаних робіт, тощо). Таким чином, якщо Учасник виконував будівництво об’єкту та у складі виконаних робіт проводив улаштування внутрішнього опорядження, а також прокладання інженерних мереж будівлі, відомості щодо цієї частини робіт повинні бути відображені у кошторисних розрахунках до договору та/або актах виконаних робіт за результатами виконання відповідного договору. Отже, у випадку подання Учасником інформації щодо улаштування внутрішнього опорядження, а також прокладання інженерних мереж будівлі у відповідних копіях документів (кошторисні розрахунки та/або акти виконаних робіт) до договору, такий договір буде зараховано в якості належного підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 24 грудня 2020 11:57
Дата відповіді: 24 грудня 2020 13:25
1. Замовником в оголошенні передбачено, що учасники мають подати скан-копію довідки за підписом керівника на бланку Учасника в згідно з формою, що зазначена у Таблиці №3 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», де описується досвід про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо виконання робіт в частині капітального ремонту покрівлі(-ель) з шиферу та/або з профілю (металопрофілю). У разі якщо, учасник виконував будівництво об’єкту, та у складі виконаних робіт проведено ремонт покрівлі з металопрофілю, чи буде такий договір зараховано в якості належного підтвердження досвіду виконання аналогічного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. У технічному завданні на закупівлю, що знаходиться у Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено вичерпний перелік робіт, який необхідно виконати за означеним об’єктом будівництва та який не передбачає виконання робіт в частині капітального ремонту покрівлі(-ель) з шиферу та/або з профілю (металопрофілю).
Таким чином, Учаснику даної спрощеної закупівлі не потрібно підтверджувати досвід та надавати аналогічні договори в частині виконання робіт з капітального ремонту покрівлі(-ель) з шиферу та/або з профілю (металопрофілю).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ" 2 319 840,00
UAH з ПДВ
2 261 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» 2 524 920,40
UAH з ПДВ
2 298 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " 2 763 404,35
UAH з ПДВ
2 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Торгпостачбудсервіс" 2 770 000,00
UAH з ПДВ
2 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХАЧАТУРЯН ГРИГОРІЙ АШОТОВИЧ" 2 775 000,00
UAH з ПДВ
2 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сельхозмашпроект" 2 693 700,00
UAH з ПДВ
2 693 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 10:55
Електронний підпис
26 січня 2021 10:53
Гарантійний лист.pdf
26 січня 2021 10:53
Розрахунок.pdf
26 січня 2021 10:53
Розрахунки №1-4.pdf
26 січня 2021 10:53
Договірна ціна.pdf
26 січня 2021 10:53
Технічне завдання.pdf
26 січня 2021 10:53
Довідка.pdf
26 січня 2021 10:53
Гарантійний лист.pdf
26 січня 2021 10:53
Копія ліцензії ДСНС.pdf
26 січня 2021 10:53
Копія декларації.pdf
26 січня 2021 10:53
Копія статута.pdf
26 січня 2021 10:53
Відгуки.pdf
26 січня 2021 10:53
Копія договору 3.pdf
26 січня 2021 10:53
Копія договору 2.pdf
26 січня 2021 10:53
Копія договору 1.pdf
26 січня 2021 10:53
Відомість про досвід.pdf
26 січня 2021 10:53
Копія дипломів.pdf
26 січня 2021 10:53
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 14:36
Електронний підпис
26 січня 2021 14:21
32.Розр.розміру з.п..pdf
26 січня 2021 14:21
19. Лист-відгук.pdf
26 січня 2021 14:21
27. ПВР.pdf
26 січня 2021 14:21
26. ДЦ.pdf
26 січня 2021 14:21
23. Опитувальник Дод.5.pdf
26 січня 2021 14:21
9. Ліцензія СС2.pdf
26 січня 2021 14:21
25.Листи-пояснення.pdf
26 січня 2021 14:21
20. Тех.завдання.pdf
26 січня 2021 14:20
18. КБ3, КБ2в.pdf
26 січня 2021 14:20
5. Цінова пропозиція.pdf
26 січня 2021 14:20
Дипломи додатково.rar

Публічні документи

26 січня 2021 15:00
Електронний підпис

Публічні документи

26 січня 2021 17:52
Електронний підпис

Публічні документи

26 січня 2021 14:29
Електронний підпис
26 січня 2021 14:28
установчі.pdf
26 січня 2021 14:28
Опитувальник №5, 7.pdf
26 січня 2021 14:28
Кваліфікаційні.pdf
26 січня 2021 14:28
витяг .pdf

Публічні документи

26 січня 2021 17:35
Електронний підпис
26 січня 2021 17:25
r_РЗПК.rtf
26 січня 2021 17:25
r_71_ДЦ_ССР.rtf
26 січня 2021 17:25
71_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
26 січня 2021 17:25
71_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
26 січня 2021 17:25
71_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
26 січня 2021 17:25
71_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
26 січня 2021 17:25
71_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
26 січня 2021 17:25
71_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
26 січня 2021 17:25
71_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
26 січня 2021 17:25
71_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
26 січня 2021 17:25
71_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
26 січня 2021 17:25
71_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
26 січня 2021 17:25
71_ДЦ_ДЦ.pdf
26 січня 2021 15:11
21Лист-гар 1.pdf
26 січня 2021 15:10
Проектдоговору.pdf
26 січня 2021 10:59
ЦПХ21.pdf
26 січня 2021 10:59
Опитувальник№6.pdf
26 січня 2021 10:59
Наказипрацівників.pdf
26 січня 2021 10:59
ЛистДієкс.pdf
26 січня 2021 10:59
ЛИСТвідгук.pdf
26 січня 2021 10:59
Досвід аналог дог250121.pdf
26 січня 2021 10:59
Диплом -Григораш.JPG
26 січня 2021 10:59
21Тенд Пропозиція.pdf
26 січня 2021 10:59
21Складпрацівників.pdf
26 січня 2021 10:59
21Лист-гар 2.pdf
26 січня 2021 10:59
Статутпдф.pdf
26 січня 2021 10:59
рішення власника.pdf
26 січня 2021 10:59
ришеннявласника16.pdf
26 січня 2021 10:59
ришеннявласника.pdf
26 січня 2021 10:59
ришенвласн1.jpg
26 січня 2021 10:59
наказ.jpg
26 січня 2021 10:59
лицензия.pdf
26 січня 2021 10:59
витяг ПДВ.pdf
26 січня 2021 10:59
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ"

ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»

ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД "

Приватне підприємство "Торгпостачбудсервіс"

ФОП "ХАЧАТУРЯН ГРИГОРІЙ АШОТОВИЧ"

ПП "Сельхозмашпроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ"
#33548677
Відхилено 2 261 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 10:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ»
#32460890
Переможець 2 298 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 08:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 08:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ»
#32460890
2 298 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 11:55
Звіт про виконання договору №УГВС53_21_21_ТОВ НВП ТЕРМОТЕХ_УГВ-Сервіс 20П-157 (спрощ).docx укладений
08 вересня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 16:38
Дог.Ціна до ДУ №1 до Договору №УГВС53_21-21 від 22.02.2021р..pdf зміни до договору
03 вересня 2021 14:35
Дод.Угода №1 до Дог.№УГВС53_21-21 від 22.02.2021р._ТОВ НВП Термотех.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 14:35
Повідомл. внес. змін Дог. № 53_21-21 від 22.02.2021_ТОВ НВП Термотех.docx зміни до договору
03 вересня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 13:53
Дод.Угода №1 до Договору №УГВС53_21-21 від 22.02.2021р._ТОВ НВП Термотех.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 13:09
Договірна ціна до ДУ №1 до Договору №УГВС53_21-21 від 22.02.2021р..pdf зміни до договору
03 вересня 2021 13:09
Додвідка КБ-3 за липень 2021 року_Договір №УГВС53_21-21 від 22.02.2021р..pdf зміни до договору
03 вересня 2021 13:09
Повідомл. внес. змін Дог. № 53_21-21 від 22.22.2022_ТОВ НВП Термотех_21П-157 (спрощ).docx зміни до договору
03 вересня 2021 13:09
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 14:51
Договірна ціна до Договору 53_21-21.pdf укладений
22 лютого 2021 14:20
Договір 53_21-21 від 22.02.2021.pdf укладений
22 лютого 2021 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Об’єкт завершено у повному обсязі без зміни технічних рішень на підставі фактичних обсягів робіт та відповідних їм витратних матеріалів, які за деякими позиціями видів робіт і витрат є меншими у порівнянні з обсягами, що зазначені у технічному завданні та кошторисній документації до Договору. Актів приймання-передачі виконаних робіт затверджено на суму 1 999 565,34 грн. з ПДВ. Замовником і Виконавцем затверджено остаточну «Довідку про вартість виконаних робіт та витрат» за формою КБ-3, (що додається на 01 арк.). Таким чином, згідно із зазначеним в оприлюдненій Додатковій угоді: 1) зменшуються обсяги деяких видів робіт і витрат в Таблиці «Відомість обсягів робіт», що зазначена у розділі 2 Додатку № 1 до Договору; 2) зменшується загальна вартість договору до 1 999 565,34 грн. з ПДВ. Фактичний обсяг реального фінансування за означеним Договором № УГВС 53/21-21 від 22.02.2021 року відповідає фактичному обсягу виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: УГВС 53/21-21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із технічним збоєм під час публікації внесених змін до договору (у вигляді Додаткової угоди № 1) сталася помилка в частині відображення відкоригованої (зменшеної) загальної суми Договору у відповідному електронному полі, а саме: не збереглась оновлена зменшена сума Договору. Для приведення у відповідність електронного поля із відображенням оновленої зменшеної суми Договору Замовником з урахуванням технічної реалізації в електронній системі закупівель повторно оприлюднено ті ж самі зміни.
Номер договору про закупівлю: УГВС 53/21-21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 999 565,34
UAH (в тому числі ПДВ 333 260,89 UAH)