Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для керування виробничими процесами (код 38810000-6 за ДК 021:2015) (Апаратно-програмний комплекс - система виявлення витоків із магістральних нафтопроводів (СВВ))
Industrial process control equipment (code 38810000-6 according to DK 021: 2015) (Hardware-software complex - system of detection of leaks from the main oil pipelines (LDS))
Очікувана вартість
113 747 423,20 UAH
UA-2020-10-23-009900-a a2f60afff7914e5c8c5e8c867771ec13
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдана Фединець

+380322919948 b.fedynets@ukrtransnafta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Код ЄДРПОУ: 31570412
Вебсайт: https://www.ukrtransnafta.com
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2
Контактна особа: Богдана Фединець
+380322919948
b.fedynets@ukrtransnafta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Join Stock Company "Ukrtransnafta"
National ID: 31570412
Contact point: Bohdana Fedynets
+380322919948
b.fedynets@ukrtransnafta.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 15:22
Очікувана вартість: 113 747 423,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 137 474,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1137474.23 UAH
Publication date: 23 жовтня 2020 15:26
Enquiries until: 29 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 05 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 грудня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 113 747 423 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 137 474 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38810000-6: Обладнання для керування виробничими процесами


Scope of the procurement
Апаратно-програмний комплекс - система виявлення витоків із магістральних нафтопроводів (СВВ).
Під час проведення процедури закупівлі усі документи що готуються учасником викладаються українською мовою.
Hardware-software complex - system of detection of leaks from the main oil pipelines (LDS).
During the procurement procedure, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Апаратно-програмний комплекс - система виявлення витоків із магістральних нафтопроводів (СВВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38810000-6 — Обладнання для керування виробничими процесами

Hardware-software complex - system of detection of leaks from the main oil pipelines (LDS).
CPV: 38810000-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Передбачається авансовий платіж у розмірі 100 (сто) відсотків від вартості кожного етапу відповідно Графіку виконання поставки/Договору (Додаток 1.11 до ТД). Детальні умови подальших розрахунків визначено в розділі 4 проекту договору (Додаток 3 до ТД). Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 14:47
ТД система виявлення витоків зі змінами 2.doc
30 листопада 2020 14:47
Зміни № 2 до ТД.docx
30 листопада 2020 14:47
Додаток 1.9 до Додатку 1. Вимоги до автоматизованих робочих місць_зі змінами №2.docx
30 листопада 2020 14:47
Додаток 1.1 до Додатку 1. Технічні вимоги до комплектації шаф автоматики_ зі змінами №2.docx
17 листопада 2020 14:10
Додаток 2 до ТД Перелік критеріїв та методика оцінки - зміни1.doc
17 листопада 2020 14:10
Зміни № 1 до ТД.docx
23 жовтня 2020 15:27
Додаток 12 до ТД Questionnaire (Indiv).xlsx
23 жовтня 2020 15:27
Додаток 11 до ТД Questionnaire (Entity).xls
23 жовтня 2020 15:27
Додаток 10 до ТД Опитувальник еколог та соц політ Уч.docx
23 жовтня 2020 15:27
Додаток 9 до ТД Опитувальник (Фізичні особи).xls
23 жовтня 2020 15:27
Додаток 8 до ТД Опитувальник (Юридичні особи).xls
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 7 до ТД Взірець довідки щодо відсутн підстав ст 17 Закону.doc
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 6 до ТД Кваліф критерії_ вимоги та документи.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 5 до ТД Форма додатку до тендерної пропозиціїї.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 4 до ТД Форма тендерної пропозиції.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 3 до ТД Проект договору.doc
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.11 Графік виконання поставки_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.10 до Додатку 1. Вимоги до складу технічної документації_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.8 до Додатку 1. Вимоги до інтерфейсу технічних і якісних характеристик параметричної частини_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.7 до Додатку 1. Вимоги до інтерфейсу технічних і якісних характеристик частини_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.6.2 до Додатку 1. Схеми на додаткові точки.pdf
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.6.1 до Додатку 1. Робочий проект. Том 3. Альбом схем КП. 20.03.086.05_КП – АТ.pdf
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.5 до Додатка 1. Вимоги до комплектів контролерного обладнання_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.4 до Додатку 1. Вимоги до технічних і якісних характеристик перетворювачів_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.3 до Додатку 1. Вимоги до ультразвукових витратомірів_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.2 до Додатку 1. Перелік комплектуючих і матеріалів для додаткових точок вимірювання_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1 до ТД Тех. специфікація. Інформація про необхідні тех. я-ні та к-ні х-ки_.docx
30 листопада 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 14:47
ТД система виявлення витоків зі змінами 2.doc
17 листопада 2020 14:10
ТД система виявлення витоків зі змінами 1.doc
23 жовтня 2020 15:27
ТД система виявлення витоків.doc
30 листопада 2020 14:47
Зміни № 2 до ТД.docx
30 листопада 2020 14:47
Додаток 1.9 до Додатку 1. Вимоги до автоматизованих робочих місць_зі змінами №2.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.9 до Додатку 1. Вимоги до автоматизованих робочих місць_.docx
30 листопада 2020 14:47
Додаток 1.1 до Додатку 1. Технічні вимоги до комплектації шаф автоматики_ зі змінами №2.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.1 до Додатку 1. Технічні вимоги до комплектації шаф автоматики_.docx
17 листопада 2020 14:10
Додаток 2 до ТД Перелік критеріїв та методика оцінки - зміни1.doc
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 2 до ТД Перелік критеріїв та методика оцінки.doc
17 листопада 2020 14:10
Зміни № 1 до ТД.docx
23 жовтня 2020 15:27
Додаток 12 до ТД Questionnaire (Indiv).xlsx
23 жовтня 2020 15:27
Додаток 11 до ТД Questionnaire (Entity).xls
23 жовтня 2020 15:27
Додаток 10 до ТД Опитувальник еколог та соц політ Уч.docx
23 жовтня 2020 15:27
Додаток 9 до ТД Опитувальник (Фізичні особи).xls
23 жовтня 2020 15:27
Додаток 8 до ТД Опитувальник (Юридичні особи).xls
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 7 до ТД Взірець довідки щодо відсутн підстав ст 17 Закону.doc
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 6 до ТД Кваліф критерії_ вимоги та документи.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 5 до ТД Форма додатку до тендерної пропозиціїї.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 4 до ТД Форма тендерної пропозиції.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 3 до ТД Проект договору.doc
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.11 Графік виконання поставки_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.10 до Додатку 1. Вимоги до складу технічної документації_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.8 до Додатку 1. Вимоги до інтерфейсу технічних і якісних характеристик параметричної частини_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.7 до Додатку 1. Вимоги до інтерфейсу технічних і якісних характеристик частини_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.6.2 до Додатку 1. Схеми на додаткові точки.pdf
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.6.1 до Додатку 1. Робочий проект. Том 3. Альбом схем КП. 20.03.086.05_КП – АТ.pdf
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.5 до Додатка 1. Вимоги до комплектів контролерного обладнання_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.4 до Додатку 1. Вимоги до технічних і якісних характеристик перетворювачів_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.3 до Додатку 1. Вимоги до ультразвукових витратомірів_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1.2 до Додатку 1. Перелік комплектуючих і матеріалів для додаткових точок вимірювання_.docx
23 жовтня 2020 15:26
Додаток 1 до ТД Тех. специфікація. Інформація про необхідні тех. я-ні та к-ні х-ки_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, кваліфікація працівників
Дата подання: 06 листопада 2020 08:37
Дата відповіді: 09 листопада 2020 09:35
Згідно п.п. 3.5.1. Тендерної документації (ТД система виявлення витоків.doc) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. Запитання: чи вважається досвід виконання аналогічного договору(ів) та кваліфікація працівників субпідрядної організації яку Учасник планує залучити для виконання певних видів робіт, в рамках даного проекту, достатньою для підтвердження кваліфікації (а саме досвіду виконання аналогічного договору, та кваліфікації працівників) Учасника у даній тендерній процедурі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне:
Залучення субпідрядної організації/ співвиконавця передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» лише при закупівлі робіт чи послуг. Окрім того, кваліфікаційний критерій щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завжди стосується лише Учасника та не може бути підтверджений досвідом субпідрядника/ співвиконавця.
Перегляд термінів подачі документації
Дата подання: 11 листопада 2020 11:54
Дата відповіді: 11 листопада 2020 15:33
Висловлюючи зацікавленість в участі в оголошеному тендері, просимо пролонгувати термін подачі документів до тендеру у зв’язку з наступним: Учасник є резидентом Европейського Союзу (ЕС) у зв’язку з чим, на теперішній час, ускладнена процедура підготовки тендерної документації, так як на території ЕС протягом останніх тижнів погіршилась епідеміологічна ситуація з поширення Короновірусу – просимо керівництво тендерного комітету Замовника пролонгувати термін подачі документів до тендеру на дві неділі, так як на території ЕС існують затримки роботи підприємств, установ, організацій у тому числі банківських установ, через що, збільшились терміни узгодження процедури отримання банківських гарантій для забезпечення участі в торгах. Завчасно дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Замовником найближчим часом буде прийнято рішення за Вашим проханням.
Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції
Дата подання: 11 листопада 2020 14:30
Дата відповіді: 12 листопада 2020 10:54
Як потенційний учасник-нерезидент в даному тендері, просимо Вас надати уточнення з приводу переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції. Згідно Додатку 2 до ТД: Оцінка тендерної пропозиції здійснюється електронною системою закупівель (у даних відкритих торгах) на основі єдиного критерію Ціна за наступною методикою: Ціна. Інші критерії не застосовуються. Питома вага цінового критерію = 100%. Р - ціна, (загальна вартість тендерної пропозиції) у гривні (UAH), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином: 1. У разі, якщо учасник резидент не є платником ПДВ: Р = загальна вартість тендерної пропозиції, грн. 2. У разі, якщо учасник резидент є платником ПДВ: Р = загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ, грн. 3. У разі, якщо учасник нерезидент: Р = загальна вартість тендерної пропозиції в доларах США (USD)/Євро (EUR) * курс НБУ гривні (UAH) до в доларах США(USD)/Євро (EUR) на дату електронного аукціону * 1,2 , де 1,2 - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %); У разі, якщо учасник-переможець нерезидент: Сума договору становить = загальна вартість тендерної пропозиції в гривні за результатами проведеного аукціону / 1,2 / курс НБУ гривні (UAH) до в доларах США (USD)/Євро (EUR) дату електронного аукціону, де 1,2 - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %). Так як, у складі тендерної пропозиції буде надана програмне поодукція згідно вимог ТД, яка не підлягає оподаткування по ПДВ, тому, 1,2 - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %) не може застосовуватися для розрахунку ціни, в методиках та критеріях оцінки тендерної пропозиції Просимо Вас роз‘яснити, враховуючи вище викладене, яку методику необхідно застосувати для правильного розрахунку тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо програмного забеспечення предмету закупівлі
Дата подання: 27 листопада 2020 16:17
Дата відповіді: 30 листопада 2020 11:26
У документі Додаток 1.8 Технічна специфікація. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: на закупівлю: обладнання для керування виробничими процесами (код 38810000-6 за ДК 021:2015) (Апаратно-програмний комплекс - система виявлення витоків із магістральних нафтопроводів (СВВ)) вказана вимога щодо «Виявлення витоків з трубопроводів шляхом порівняння параметрів транспортування з даними розрахункової математичної моделі». Просимо Вас надати наступні пояснення: 1. Чи буде передана вищезазначена розрахункова математична модель переможцю тендера, як частина вихідних даних для проектування ? 2. Якщо ні, яка організація є розробником\власником такої математичної моделі ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне:
1. Чи буде передана вищезазначена розрахункова математична модель переможцю тендера, як частина вихідних даних для проектування?
Відповідь:
В рамках даної поставки передбачається тестування запропонованого учасником - переможцем тендеру апаратно-програмного комплексу (СВВ) методом порівняння параметрів транспортування (отриманих від комерційних вузлів обліку, та інших сертифікованих приладів) із показами пропонованого комплексу, складовою якого повинна бути розрахункова математична модель. З метою підтвердження відповідності заявленим параметрам замовником будуть організовані натурні випробовування на певних дільницях магістральних нафтопроводів.

2. Якщо ні, яка організація є розробником\власником такої математичної моделі ?
Відповідь:
Учасник повинен запропонувати технічне рішення, в тому числі розрахунково математичну модель.

Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2020
UA-2020-10-23-009900-aa2f60afff7914e5c8c5e8c867771ec13
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Код ЄДРПОУ: 31570412
Місцезнаходження: 01010, Україна, м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГЕРАКС-К" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Emerson Process Management Sp. z o.o. Документи
Допущено до аукціону

Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:33
Підписаний_gar6693.pdf
08 грудня 2020 14:33
Витяг_ПриватБанк.pdf
08 грудня 2020 14:33
Rating_Privatbank.pdf
08 грудня 2020 14:33
PrivatBank_ZminaFormyVlasnosti.pdf
08 грудня 2020 14:33
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
08 грудня 2020 14:33
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
08 грудня 2020 14:33
Dovidka_PrivatBank_Sankcii.pdf
08 грудня 2020 14:33
16.9.Диагностика М580.pdf
08 грудня 2020 14:33
Структурна схема СВВ.pdf
08 грудня 2020 14:33
Статут_ГЕРАКС-К.pdf
08 грудня 2020 14:33
Протокол_зборів.pdf
08 грудня 2020 14:33
Опис_ГЕРАКС-К.pdf
08 грудня 2020 14:33
Наказ_Директор.pdf
08 грудня 2020 14:33
Інструкція 2.pdf
08 грудня 2020 14:33
Інструкція 1.pdf
08 грудня 2020 14:33
Відомості_ЄДРПОУ.pdf
08 грудня 2020 14:33
Витяг_ЄДР_11.08.2020.pdf
08 грудня 2020 14:33
Брошура.pdf
08 грудня 2020 14:33
Pipeline Leak Detection_.pdf
08 грудня 2020 14:33
510-20-026_Таблиця ЗІП.pdf

Публічні документи

16 лютого 2021 14:02
Додаток 4_offer_Emerson_UAH.pdf.p7s
16 лютого 2021 14:02
Додаток 4_offer_Emerson_UAH.pdf
16 лютого 2021 14:02
Додаток 4_offer_Emerson_EUR.pdf.p7s
16 лютого 2021 14:02
Додаток 4_offer_Emerson_EUR.pdf
11 лютого 2021 16:42
Форма ITR-6_ЕСІ_Validation_Report.pdf
11 лютого 2021 16:42
Форма ITR-6_ЕСІ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:42
Форма ITR-6_ЕСІ.pdf
11 лютого 2021 16:42
Статут ЕСІ_Part 3 of 3.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:42
Статут ЕСІ_Part 3 of 3.pdf
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕСІ_Part 2 of 3.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕСІ_Part 2 of 3.pdf
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕСІ_Part 1 of 3.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕСІ_Part 1 of 3.pdf
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕПМ сп.з.о.о..pdf.p7s
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕПМ сп.з.о.о..pdf
11 лютого 2021 16:36
МВС_Інд_лист Шіва Рао.pdf
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.3_ч.1_ст.17_ЕСІ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.3_ч.1_ст.17_ЕСІ.pdf
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.3_ч.1_ст.17_ЕПМ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.3_ч.1_ст.17_ЕПМ.pdf
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.2_ч.1_ст.17_ЕСІ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.2_ч.1_ст.17_ЕСІ.pdf
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.2_ч.1_ст.17_ЕПМ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.2_ч.1_ст.17_ЕПМ.pdf
11 лютого 2021 16:34
Лист_банкрутство_ЕСІ.pdf
11 лютого 2021 16:34
Лист_банкрутство_ЕПМ.pdf
11 лютого 2021 16:34
Лист _ПДВ_ЕСІ_Validation_Report.pdf
11 лютого 2021 16:34
Лист _ПДВ_ЕСІ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:34
Лист _ПДВ_ЕСІ.pdf
11 лютого 2021 16:34
Договір консорціуму.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:34
Договір консорціуму.pdf
11 лютого 2021 16:33
Довідка _ПДВ_ЕПМ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:33
Довідка _ПДВ_ЕПМ.pdf
09 грудня 2020 10:52
17. SWIFT Повідомлення.pdf
09 грудня 2020 10:52
59. Мебель_RUS.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
59. Мебель_RUS.pdf
09 грудня 2020 10:52
58. 113_Ergocon-2-RU-171201-V1_RU.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
58. 113_Ergocon-2-RU-171201-V1_RU.pdf
09 грудня 2020 10:52
55. PLM - White Paper.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
55. PLM - White Paper.pdf
09 грудня 2020 10:52
44. Паспорт_ПТ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
44. Паспорт_ПТ.pdf
09 грудня 2020 10:52
41. Інструкція 2_УЗВ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
41. Інструкція 2_УЗВ.pdf
09 грудня 2020 10:52
40. Інструкція 1_УЗВ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
40. Інструкція 1_УЗВ.pdf
09 грудня 2020 10:52
39. Брошура_УЗВ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
39. Брошура_УЗВ.pdf
09 грудня 2020 10:52
38. Паспорт_УЗВ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
38. Паспорт_УЗВ.pdf
09 грудня 2020 10:52
35.3. Опис Weidmuller_PDS.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
35.3. Опис Weidmuller_PDS.pdf
09 грудня 2020 10:52
35.2. Опис Cisco PDS.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
35.2. Опис Cisco PDS.pdf
09 грудня 2020 10:52
35.1. Опис ETI PDS.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
35.1. Опис ETI PDS.pdf
09 грудня 2020 10:52
26. Аналогічний договір.pdf
09 грудня 2020 10:52
19. Довідка ЕЦП ЕСІ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
19. Довідка ЕЦП ЕСІ.pdf
09 грудня 2020 10:52
17. SWIFT Повідомлення.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
16. Банківська гарантія.pdf
09 грудня 2020 10:52
12. Опитувальник ЮО ЕСІ.pdf
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 3 of 3.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 3 of 3.pdf
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 2 of 3.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 2 of 3.pdf
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 1 of 3.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 1 of 3.pdf
09 грудня 2020 10:52
03. Статут ЕПМ сп.з.о.о..pdf
09 грудня 2020 10:52
01. Договір консорціуму.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕРАКС-К"

Emerson Process Management Sp. z o.o.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Emerson Process Management Sp. z o.o. 113 700 000,00
UAH з ПДВ
112 562 525,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕРАКС-К" 113 747 423,00
UAH з ПДВ
112 609 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2021 14:02
Додаток 4_offer_Emerson_UAH.pdf.p7s
16 лютого 2021 14:02
Додаток 4_offer_Emerson_UAH.pdf
16 лютого 2021 14:02
Додаток 4_offer_Emerson_EUR.pdf.p7s
16 лютого 2021 14:02
Додаток 4_offer_Emerson_EUR.pdf
11 лютого 2021 16:42
Форма ITR-6_ЕСІ_Validation_Report.pdf
11 лютого 2021 16:42
Форма ITR-6_ЕСІ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:42
Форма ITR-6_ЕСІ.pdf
11 лютого 2021 16:42
Статут ЕСІ_Part 3 of 3.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:42
Статут ЕСІ_Part 3 of 3.pdf
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕСІ_Part 2 of 3.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕСІ_Part 2 of 3.pdf
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕСІ_Part 1 of 3.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕСІ_Part 1 of 3.pdf
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕПМ сп.з.о.о..pdf.p7s
11 лютого 2021 16:41
Статут ЕПМ сп.з.о.о..pdf
11 лютого 2021 16:36
МВС_Інд_лист Шіва Рао.pdf
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.3_ч.1_ст.17_ЕСІ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.3_ч.1_ст.17_ЕСІ.pdf
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.3_ч.1_ст.17_ЕПМ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.3_ч.1_ст.17_ЕПМ.pdf
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.2_ч.1_ст.17_ЕСІ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.2_ч.1_ст.17_ЕСІ.pdf
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.2_ч.1_ст.17_ЕПМ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:36
Лист_п.2_ч.1_ст.17_ЕПМ.pdf
11 лютого 2021 16:34
Лист_банкрутство_ЕСІ.pdf
11 лютого 2021 16:34
Лист_банкрутство_ЕПМ.pdf
11 лютого 2021 16:34
Лист _ПДВ_ЕСІ_Validation_Report.pdf
11 лютого 2021 16:34
Лист _ПДВ_ЕСІ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:34
Лист _ПДВ_ЕСІ.pdf
11 лютого 2021 16:34
Договір консорціуму.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:34
Договір консорціуму.pdf
11 лютого 2021 16:33
Довідка _ПДВ_ЕПМ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:33
Довідка _ПДВ_ЕПМ.pdf
09 грудня 2020 10:52
17. SWIFT Повідомлення.pdf
09 грудня 2020 10:52
59. Мебель_RUS.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
59. Мебель_RUS.pdf
09 грудня 2020 10:52
58. 113_Ergocon-2-RU-171201-V1_RU.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
58. 113_Ergocon-2-RU-171201-V1_RU.pdf
09 грудня 2020 10:52
55. PLM - White Paper.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
55. PLM - White Paper.pdf
09 грудня 2020 10:52
44. Паспорт_ПТ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
44. Паспорт_ПТ.pdf
09 грудня 2020 10:52
41. Інструкція 2_УЗВ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
41. Інструкція 2_УЗВ.pdf
09 грудня 2020 10:52
40. Інструкція 1_УЗВ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
40. Інструкція 1_УЗВ.pdf
09 грудня 2020 10:52
39. Брошура_УЗВ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
39. Брошура_УЗВ.pdf
09 грудня 2020 10:52
38. Паспорт_УЗВ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
38. Паспорт_УЗВ.pdf
09 грудня 2020 10:52
35.3. Опис Weidmuller_PDS.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
35.3. Опис Weidmuller_PDS.pdf
09 грудня 2020 10:52
35.2. Опис Cisco PDS.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
35.2. Опис Cisco PDS.pdf
09 грудня 2020 10:52
35.1. Опис ETI PDS.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
35.1. Опис ETI PDS.pdf
09 грудня 2020 10:52
26. Аналогічний договір.pdf
09 грудня 2020 10:52
19. Довідка ЕЦП ЕСІ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
19. Довідка ЕЦП ЕСІ.pdf
09 грудня 2020 10:52
17. SWIFT Повідомлення.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
16. Банківська гарантія.pdf
09 грудня 2020 10:52
12. Опитувальник ЮО ЕСІ.pdf
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 3 of 3.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 3 of 3.pdf
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 2 of 3.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 2 of 3.pdf
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 1 of 3.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:52
07. Статут ЕСІ_Part 1 of 3.pdf
09 грудня 2020 10:52
03. Статут ЕПМ сп.з.о.о..pdf
09 грудня 2020 10:52
01. Договір консорціуму.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:33
Підписаний_gar6693.pdf
08 грудня 2020 14:33
Витяг_ПриватБанк.pdf
08 грудня 2020 14:33
Rating_Privatbank.pdf
08 грудня 2020 14:33
PrivatBank_ZminaFormyVlasnosti.pdf
08 грудня 2020 14:33
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
08 грудня 2020 14:33
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
08 грудня 2020 14:33
Dovidka_PrivatBank_Sankcii.pdf
08 грудня 2020 14:33
16.9.Диагностика М580.pdf
08 грудня 2020 14:33
Структурна схема СВВ.pdf
08 грудня 2020 14:33
Статут_ГЕРАКС-К.pdf
08 грудня 2020 14:33
Протокол_зборів.pdf
08 грудня 2020 14:33
Опис_ГЕРАКС-К.pdf
08 грудня 2020 14:33
Наказ_Директор.pdf
08 грудня 2020 14:33
Інструкція 2.pdf
08 грудня 2020 14:33
Інструкція 1.pdf
08 грудня 2020 14:33
Відомості_ЄДРПОУ.pdf
08 грудня 2020 14:33
Витяг_ЄДР_11.08.2020.pdf
08 грудня 2020 14:33
Брошура.pdf
08 грудня 2020 14:33
Pipeline Leak Detection_.pdf
08 грудня 2020 14:33
510-20-026_Таблиця ЗІП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Emerson Process Management Sp. z o.o.

ТОВ "ГЕРАКС-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Emerson Process Management Sp. z o.o.
#PL5260205926
Переможець 112 562 525,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 10:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Emerson Process Management Sp. z o.o.
#PL5260205926
112 562 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 12:15
ДУ від 01.11.2022 № 2 до дог. № 23-02_05-21 - Emerson (СВВ).pdf зміни до договору
03 листопада 2022 08:48
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 13:22
ДУ від 18.10.2021 № 1 до дог № 23-02_05-21.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 13:20
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 18:03
Договір від 26.02.2021 № 23-02_05-21 - Emerson (СВВ).pdf укладений
01 березня 2021 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти РОЗДІЛ 16 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 23-02/05-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 23-02/05-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML