Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІІ черга (Код ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
75 509 518,00 UAH
UA-2020-10-23-007507-a 1f412781e8bd4ba9ac456da8501f34da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганіна Олена Анатоліївна

+380443653256 ganina@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Ганіна Олена Анатоліївна
+380443653256
ganina@dmsu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 13:12
Очікувана вартість: 75 509 518,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 377 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 370000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи тендерної пропозиції можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. 2. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5), зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Державної міграційної служби України кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання; реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – «Державна міграційна служба України, 37508470, 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 9, п/р UA 708201720343190003000078660 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172»; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу 3 тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “ ” 202 р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 370 000,00 грн. (триста сімдесят тисяч грн. 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий/ кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну цифрову/ кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІІ черга (код за ДК 021:2015-45454000-4 – «Реконструкція»; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КПКВК 1004010 (КЕКВ 3142). 3.11. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються протягом 10 (десяти) днів на підставі акта (ів) приймання виконаних будівельних робіт робіт за формою КБ-2в (додаток Т до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), та Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 додаток У до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 11:36
Додаток 4 до ТД.pdf
23 жовтня 2020 13:55
ТД_роботи_3 черга повторно.pdf
26 жовтня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 11:36
Додаток 4 до ТД.pdf
23 жовтня 2020 13:55
ТД_роботи_3 черга повторно.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення ТД
Дата подання: 26 жовтня 2020 11:20
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 12:38
Шановний Замовнику, просимо викласти Додаток 4 до Тендерної документації Технічні вимоги - в повному обсязі.
Відповідь: Інформацію надано.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000052 ● 086286a9930a4a4f901be58f5f6f5d58
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 19:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
76 UA-2020-10-23-007507-a 23.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись наданим правом Державна міграційна служба України надає аргументовані заперечення до Висновку та повідомляє наступне. Відповідно до вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на викладене, частина шістнадцята статті 29 Закону передбачає виправлення виявлених невідповідностей не лише в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а також в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, а частина дев’ята статті 26 Закону передбачає право учасника процедури закупівлі виправити невідповідності тендерної пропозиції шляхом завантаження нових документів. Так, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФЕМОС» було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містила наступні недоліки: - у порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: 1) Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 Тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору; 2) копія(ї) договору(ів); 3) копія(ї) акту(ів) виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та копію(ї) довідки(ок) № КБ-3, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі. Додатком 2 Тендерної документації передбачені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. Враховуючи викладене, вказаний недолік тендерної пропозиції підпадає під виправлення невідповідностей згідно з частиною шістнадцять статті 29 Закону. Крім того, відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону органом оскарження – є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України (абзац перший частини першої статті 18 Закону). Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно з якою відсутність у складі тендерної пропозиції учасника інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, підлягає виправленню у порядку, визначеному частиною шістнадцять статті 29 Закону (закупівлі за №№ UA-2020-07-06-004769-a (РІШЕННЯ № 17765-р/пк-пз від 21.09.20200 UA-2020-04-27-002025-b (РІШЕННЯ від 12.06.2020№ 11673-р/пк-пз), UA-2020-12-11-003565-c (рішення від 25.01.2021 № 1213), UA-2020-11-26-006033-b (рішення від 21.01.2021 №1076), UA-2020-12-08-003274-b (рішення від 20.01.2021 №1011), UA-2020-12-02-007613-b (рішення від 27.01.2021 №1434), UA-2020-11-26-012369-b (рішення від 11.01.2021 №293), UA-2020-10-28-005202-a (рішення від 13.01.2021 № 452), UA-2020-12-03-014165-b (рішення від 14.01.2021 №559), UA-2020-11-20-014167-c (рішення від 15.01.2021 № 648), UA-2020-11-11-002445-b (рішення від 28.12.2020 № 23983), UA-2020-11-12-005631-a (рішення від 22.12.2020 №23691), UA-2020-11-17-006299-b (рішення від 31.12.2020 №24269), UA-2020-11-05-003349-c (рішення від 18.12.2020№23482), яка була врахована ДМС під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФЕМОС», з метою недопущення порушення законних прав останньої. Ураховуючи вищевикладене, ДМС під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФЕМОС» діяло відповідно до норм законодавства (частини дев’ятої статті 26 та частини шістнадцятої статті 29 Закону), з урахуванням позиції Антимонопольний комітет України та з метою дотримання законних інтересів та прав учасників процедури закупівлі.

2021-02-09 16:32:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 26 лютого 2021 року №640/3926/21
Дата публікації: 04 березня 2021

Документи:

16 грудня 2021 09:53
Електронний підпис
04 березня 2021 13:58
ухвала

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФЕМОС" 75 468 158,72
UAH з ПДВ
75 090 608,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕНЗАСОЮЗБУД 75 488 463,78
UAH з ПДВ
75 110 913,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 19:22
Електронний підпис
20 листопада 2020 19:19
Довідки
20 листопада 2020 19:14
Електронний підпис
10 листопада 2020 23:15
Аналогічний договір
10 листопада 2020 23:02
Електронний підпис
08 листопада 2020 16:02
Електронний підпис
08 листопада 2020 16:00
Копія будівельної ліцензії.pdf
08 листопада 2020 16:00
Довідка антикорупція.pdf
08 листопада 2020 16:00
Лист про субпідрядника.pdf
08 листопада 2020 16:00
Довідка статутні обмеження.pdf
08 листопада 2020 16:00
Опис Статуту.pdf
08 листопада 2020 16:00
Довідка довкілля.pdf
08 листопада 2020 16:00
Довідка ІТР.pdf
08 листопада 2020 16:00
Копія паспорту та коду.pdf
08 листопада 2020 16:00
G8572.20.7z
08 листопада 2020 16:00
Антикорупційна програма.pdf
08 листопада 2020 16:00
Протокол про призначення.pdf
08 листопада 2020 16:00
Тендерна пропозиція.pdf
08 листопада 2020 16:00
Довідка техніка.pdf
08 листопада 2020 16:00
Фінансова звітність.pdf
08 листопада 2020 16:00
Договір будівельна техніка.pdf
08 листопада 2020 16:00
Копія Статуту.pdf
08 листопада 2020 16:00
Проект договору Додаток _5.pdf
08 листопада 2020 16:00
Локальні кошториси.rar

Публічні документи

07 листопада 2020 11:34
Електронний підпис
07 листопада 2020 11:32
G8571.20.7z
07 листопада 2020 11:32
25 лист субпідрядник.pdf
07 листопада 2020 11:32
22 інформація довкілля.pdf
07 листопада 2020 11:32
21 довідка згода.pdf
07 листопада 2020 11:32
10 довідка торгівля.pdf
07 листопада 2020 11:32
18 довідка про бенефіціарів.pdf
07 листопада 2020 11:32
9 довідка злочин.pdf
07 листопада 2020 11:32
16 опис Тензасоюзбуд.pdf
07 листопада 2020 11:32
8 фінансова звітність.pdf
07 листопада 2020 11:32
16 копія Статуту.pdf
07 листопада 2020 11:32
15 протокол про призначення.pdf
07 листопада 2020 11:32
7 аналогічний договір.pdf
07 листопада 2020 11:32
2 довідка обладнання.pdf
07 листопада 2020 11:32
1 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФЕМОС"

ТОВ ТЕНЗАСОЮЗБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФЕМОС"
#41893740
Переможець 75 090 608,71
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 17:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 17:01

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: - Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 Тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору; - копія(ї) договору(ів); - копія(ї) акту(ів) виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та копію(ї) довідки(ок) № КБ-3, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.2.1 Додатку 2 Тендерної документації: «3.1. Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 Тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір на виконання робіт з реконструкції/капітального ремонту приміщень та/або на виконання будівельно-монтажних робіт. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 Тендерної документації: копію(ї) договору(ів); копію(ї) акту(ів) виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та копію(ї) довідки(ок) № КБ-3, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: - Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 Тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору; - копія(ї) договору(ів); - копія(ї) акту(ів) виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та копію(ї) довідки(ок) № КБ-3, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФЕМОС"
#41893740
75 090 608,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 19:20
ДУ 4.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 19:15
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 14:55
ДУ 3.pdf зміни до договору
30 липня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 17:31
ДУ 2.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 17:28
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 19:30
ДУ 1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 19:27
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 20:57
Договір про закупівлю укладений
30 листопада 2020 20:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися викласти пункт 3.1. Договору у такій редакції: «3.1. Ціна Договору (вартість Робіт) згідно з цим Договором, відповідно до Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору), є твердою та становить 75 090 608,71 грн. (сімдесят п'ять мільйонів дев'яносто тисяч шістсот вісім гривень 71 копійка), в тому числі ПДВ 20% 12 515 101,45 грн. (дванадцять мільйонів п'ятсот п'ятнадцять тисяч сто один гривня 45 копійок), Вартість Робіт визначається згідно з національними стандартами, будівельними нормами та правилами. Ціна Договору враховує усі витрати Підрядника на виконання Робіт, що є предметом Договору. Річні обсяги фінансування по договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. У 2020 році в сумі 36 217 675,25 грн. (тридцять шість мільйонів двісті сімнадцять тисяч шістсот сімдесят п'ять гривень 25 копійок), у 2021 році в сумі 38 872 933,46 грн. (тридцять вісім мільйонів вісімсот сімдесят дві тисячі дев'ятсот тридцять три гривні 46 копійок) Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником згідно Плану фінансування робіт (Додаток № 5 до Договору).» 2. Додаток № 5 до Договору «План фінансування робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №1). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 4. Ця Додаткова угода № 1 набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода № 1 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 6. Невід’ємною частиною Додаткової угоди №1 є: 6.1. Додаток 1 – «Додаток №5 «План фінансування робіт» до Договору №71 від 30 листопада 2020 року», що додається
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктом 9.3 Договору № 71 від 30 листопада 2020 року (далі - Договір) дійшли спільної згоди укласти укласти цю Додаткову угоду № 2 до Договору (далі – Додаткова угода №2) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни у розділ 10 Договору, виклавши реквізити Замовника в новій редакції, що додається. 2. Додаток № 5 – «План фінансування робіт» викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 1 до Додаткової угоди № 2). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктів 2.4., 9.3 Договору № 71 від 30 листопада 2020 року (далі - Договір) дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду № 3 до Договору (далі – Додаткова угода № 3) про наступне: 1. Сторони домовились внести до Договору такі зміни: 1.1. Пункт 2.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строки виконання Робіт – до 10.12.2021 року, якщо інше не встановлено Календарним графіком виконання робіт (Додаток № 4), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та Об’єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором.». 1.2. Пункт 3.1 Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна Договору (вартість Робіт) згідно з цим Договором, відповідно до Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору), є твердою та становить 75 090 608,71 грн. (сімдесят п'ять мільйонів дев'яносто тисяч шістсот вісім гривень 71 копійка), в тому числі ПДВ 20% 12 515 101,45 грн. (дванадцять мільйонів п'ятсот п'ятнадцять тисяч сто одна гривня 45 копійок), Вартість Робіт визначається згідно з національними стандартами, будівельними нормами та правилами. Ціна Договору враховує усі витрати Підрядника на виконання Робіт, що є предметом Договору. Річні обсяги фінансування по договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. У 2020 році в сумі 36 217 460,81 грн. (тридцять шість мільйонів двісті сімнадцять тисяч чотириста шістдесят грн. 81 коп.), у 2021 році в сумі 38 873 147,90 грн. (тридцять вісім мільйонів вісімсот сімдесят три тисячі сто сорок сім грн. 90 коп.) Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником згідно Плану фінансування робіт (Додаток № 5 до Договору). ». 1.3. Додаток № 4 – «Календарний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 1 до Додаткової угоди № 3). 1.4. Додаток № 5 – «План фінансування робіт» викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 2 до Додаткової угоди № 3). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 3. Ця Додаткова угода № 3 є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін. 4. Ця Додаткова угода № 3 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 5. Невід’ємними частинами Додаткової угоди № 3 є: 5.1. Додаток № 1 – Додаток № 4 «Календарний графік виконання робіт» до Договору № 71 від 30 листопада 2020 року. 5.2. Додаток № 2 – Додаток № 5 «План фінансування робіт» до Договору № 71 від 30 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктів 2.4., 9.3 Договору № 71 від 30 листопада 2020 року (далі - Договір) дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду №4 до Договору (далі – Додаткова угода №4) про наступне: 1. Сторони домовились внести до Договору такі зміни: 1.1. Пункт 2.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строки виконання Робіт встановлено Календарним графіком виконання робіт (Додаток № 4), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та Об’єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором.». 1.2. Пункт 3.1 Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна Договору (вартість Робіт) згідно з цим Договором, відповідно до Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору), є твердою та становить 75 090 608,71 грн. (сімдесят п'ять мільйонів дев'яносто тисяч шістсот вісім гривень 71 копійка), в тому числі ПДВ 20% 12 515 101,45 грн. (дванадцять мільйонів п'ятсот п'ятнадцять тисяч сто одна гривня 45 копійок), Вартість Робіт визначається згідно з національними стандартами, будівельними нормами та правилами. Ціна Договору враховує усі витрати Підрядника на виконання Робіт, що є предметом Договору. Річні обсяги фінансування по договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. У 2020 році в сумі 36 217 460,81 грн. (тридцять шість мільйонів двісті сімнадцять тисяч чотириста шістдесят грн. 81 коп.), у 2021 році в сумі 33 922 302,58 грн. (тридцять три мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі триста дві грн. 58 коп.). У 2022 році 4 950 845,32 грн. (чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят тисяч вісімсот сорок п’ять грн. 32 копійки). Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником згідно Плану фінансування робіт (Додаток № 5 до Договору). ». 1.3. Пункт 3.4 Договору викласти в такій редакції: «3.4. Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів загального та спеціального фонду Державного бюджету України за КПКВК 1004010 (КЕКВ 3142). Моментом оплати виконаних Робіт є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника, що вказаний у розділі 10 Договору.». 1.4. Пункт 9.1. Договору викласти у такій редакції: «9.1. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань - до їх повного виконання Сторонами». 1.5. У розділі 10 реквізити Замовника викласти в новій редакції, що додається.1.6. Додаток № 4 – «Календарний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 1 до Додаткової угоди № 4). 1.7. Додаток № 5 – «План фінансування робіт» викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 2 до Додаткової угоди № 4). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML