Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі
Очікувана вартість
24 434 114,54 UAH
UA-2020-10-12-004733-c ● 92a1c7bd0a494a6ca38e9da07d9d0880
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2020 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2020 14:22 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 24 434 114,54 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 245 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник дільниці ЕЦ – Самболя Віталій Миколайович, тел.(05136) 4-22-58, v_sambolya@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог ВВ СМтаР – Жуля Микола Анатолійович, тел. (05136) 4-22-09, na_zhulya@sunpp.atom.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі. (РПЗ-4.69)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП ЮУАЕС, Промзона. Строк виконання робіт в період ППР-2020 на енергоблоці № 3, початок 30.12.2020, закінчення 05.09.2021. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Переклад документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, має бути завірений в установленому порядку (згідно з наказом Міністерством юстиції України «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» N 296/5 від 22.02.2012). Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 вересня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: | 10% |
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 10% |
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 8% |
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 6% |
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 4% |
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 0% |
26 жовтня 2020 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2020 12:45 |
Перелік змін.docx | |
26 жовтня 2020 12:45 |
Додаток 1.1 - Технічна специфікація.doc | |
26 жовтня 2020 12:45 |
45454000-4 Тендерна документація.docx | |
12 жовтня 2020 14:18 |
КОШТОРИСИ.rar | |
12 жовтня 2020 14:18 |
Додаток 3 Перелік формальних помилок.docx | |
12 жовтня 2020 14:18 |
Додаток 2 Проект договору.doc |
26 жовтня 2020 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 жовтня 2020 12:45 |
Перелік змін.docx
|
|||
26 жовтня 2020 12:45 |
Додаток 1.1 - Технічна специфікація.doc
|
|||
26 жовтня 2020 12:45 |
45454000-4 Тендерна документація.docx
|
|||
12 жовтня 2020 14:18 |
КОШТОРИСИ.rar
|
|||
12 жовтня 2020 14:18 |
Додаток 3 Перелік формальних помилок.docx
|
|||
12 жовтня 2020 14:18 |
Додаток 2 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
умови договору
Дата подання: 13 жовтня 2020 15:56
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 14:54
Умовами договору не передбачено авансування. Виходячи з значної ресурсоємності робіт, просимо розглянути можливість включення в договор пункта щодо оплати авансу для закупівлі кабельної продукції та інших матеріалів, а також зменшити термін відстрочки платежів після підписання актів та накладних на поставлене обладнання до 15 календарних днів. Наше підприємство є постійним підрядником на об'єктах відокремлених підрозділів ДП НАЕК Енергоатом, готове й надалі виконувати роботи, але з урахуванням заборгованості, що склалася по оплатах поточних договорів, просить розглянути поліпшення умов договору в частині оплати в порівнянні з запропонованим на торги варіантом. Крім того, умовами договору не передбачений порядок зміни ціни договору в разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти та ін. Просимо включити в договор такий пункт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше запитання буде опрацьовано і, в разі позитивного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок № 3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі».
Ваше питання в частині поліпшення умов договору в частині оплати буде опрацьовано і, в разі позитивного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок № 3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі».
В частині відсутності в проєкті договору порядку зміни ціни договору повідомляємо, що в підпункті 7) пункту 17.2 розділу 17 «Інші умови» Додатку 2 «Проект договору про закупівлю» до вказаної вище Тендерної документації зазначено:
«Всі зміни і доповнення умов цього Договору повинні бути оформлені шляхом підписання додаткової угоди сторонами.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни»
Таким чином, умовами договору передбачено порядок зміни ціни договору, а саме шляхом підписання додаткової угоди.
Окрім того, в пункті 2.3 розділу «Вартість робіт за договором» Додатку 2 «Проект договору про закупівлю» до вказаної вище Тендерної документації зазначено:
«Остаточна ціна Договору визначається з урахуванням фактично виконаного обсягу робіт та фактичних витрат Підрядника на придбання матеріальних ресурсів у порядку, визначеному умовами Договору, але не може перевищувати договірної ціни, заявленої у Договорі».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо за недоцільне внесення змін у Додатку 2 «Проект договору про закупівлю» до Тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок № 3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі».
Ваше питання в частині поліпшення умов договору в частині оплати буде опрацьовано і, в разі позитивного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок № 3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі».
В частині відсутності в проєкті договору порядку зміни ціни договору повідомляємо, що в підпункті 7) пункту 17.2 розділу 17 «Інші умови» Додатку 2 «Проект договору про закупівлю» до вказаної вище Тендерної документації зазначено:
«Всі зміни і доповнення умов цього Договору повинні бути оформлені шляхом підписання додаткової угоди сторонами.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни»
Таким чином, умовами договору передбачено порядок зміни ціни договору, а саме шляхом підписання додаткової угоди.
Окрім того, в пункті 2.3 розділу «Вартість робіт за договором» Додатку 2 «Проект договору про закупівлю» до вказаної вище Тендерної документації зазначено:
«Остаточна ціна Договору визначається з урахуванням фактично виконаного обсягу робіт та фактичних витрат Підрядника на придбання матеріальних ресурсів у порядку, визначеному умовами Договору, але не може перевищувати договірної ціни, заявленої у Договорі».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо за недоцільне внесення змін у Додатку 2 «Проект договору про закупівлю» до Тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок № 3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі».
Кошториси
Дата подання: 13 жовтня 2020 16:18
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 14:55
Просимо надати кошториси у вигляді інформаційної моделі
Відповідь: Згідно пункту 2 «Інша інформація розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок №3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі» в електронної системі закупівель
Prozorro для підготовки тендерної пропозиції окремим файлом «Кошториси.rar» розміщена кошторисна документація в електронному вигляді в форматі Microsoft Word. Надання у вигляді інформаційної моделі не передбачено умовами зазначеної вище тендерної документації та законодавством України у сфері закупівель.
Prozorro для підготовки тендерної пропозиції окремим файлом «Кошториси.rar» розміщена кошторисна документація в електронному вигляді в форматі Microsoft Word. Надання у вигляді інформаційної моделі не передбачено умовами зазначеної вище тендерної документації та законодавством України у сфері закупівель.
Аналогічні договори
Дата подання: 16 жовтня 2020 14:41
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:07
Шановний замовник. Чи будуть підходити аналогічні договори на Реконструкцію(або капітальний ремонт) ПС, а не тільки виключно АЕС.
Просимо надати розгорнуту відповідь з посиланням на законодавство, а також з урахуванням неможливості зазначення дискримінаційних умов у тендерній документації, адже якщо аналогічним з вашої точки зору буде вважатися лише Виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на електричному обладнанні АЕС - ця вимога дискримінує усіх учасників, які мають досвід роботи такої складності, проте не на АЕС.
Згідно актів усі ці роботи виконувались, проте назва інша і об’єкт - Підстанція.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше запитання розглянуте та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Сертифікати відповідності
Дата подання: 16 жовтня 2020 14:44
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:07
Шановний замовник. Просимо надати розьяснення на яке саме обладнання замовник вимагає сертифікати відповідності(якщо він взагалі вимагає до надання у складі тендерної пропозиції).
Ми не знайшли опису обладнання на які потрібні такі сертифікати та у документації відсутня вимога наданння таких сертифікатів у тендерній пропозиції учасника.
Якщо такі сертифікати, чи інші дозвільні документи, які підтверджують якість не потрібні - просто вкажіть що вони не вимагаються.
Дякємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Розділі 5 технічної специфікації вказано наступне:
«Матеріали та обладнання, які постачаються Підрядником, повинні бути сертифіковані, відповідати вимогам проектної документації та пройти вхідний контроль на майданчику Замовника згідно з (мовою оригіналу): ПЛ.0.0021.0037 «Управление закупками продукции. Организация работ по проведению входного контроля продукции, поступающей в ОП ЮУАЭС. Положение», СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС».
Вся кабельно-провідникова продукція, яка придбана підрядною організацією, повинна бути виготовлена за технічними умовами, що погоджені з ДП НАЕК «Енергоатом» і ДСНС України до моменту постачання та проведення вхідного контролю. У разі, якщо підрядником придбано аналогічні кабелі (еквівалент), вони повинні відповідати погодженим з ДП НАЕК «Енергоатом» і ДСНС України ТУ при цьому за рахунок підрядної організації повинна бути відкоригована ПКД.
Вся кабельно-провідникова продукція, яка придбана та поставлена підрядною організацією в рамках виконання цього договору, після проведення вхідного контролю повинна зберігатись в ЮУ В ВП СГ.
Перелік обладнання, що постачається Підрядником, вказаний у Додатку А «Технічна специфікація на обладнання».
Тобто, надання сертифікатів у тендерній пропозиції учасника не вимагається.
Окрім того, згідно підпункту 4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати:
«Файл у форматі pdf, відсканований з листа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про погодження з Технічною специфікацією наведеної у додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації)».
«Матеріали та обладнання, які постачаються Підрядником, повинні бути сертифіковані, відповідати вимогам проектної документації та пройти вхідний контроль на майданчику Замовника згідно з (мовою оригіналу): ПЛ.0.0021.0037 «Управление закупками продукции. Организация работ по проведению входного контроля продукции, поступающей в ОП ЮУАЭС. Положение», СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС».
Вся кабельно-провідникова продукція, яка придбана підрядною організацією, повинна бути виготовлена за технічними умовами, що погоджені з ДП НАЕК «Енергоатом» і ДСНС України до моменту постачання та проведення вхідного контролю. У разі, якщо підрядником придбано аналогічні кабелі (еквівалент), вони повинні відповідати погодженим з ДП НАЕК «Енергоатом» і ДСНС України ТУ при цьому за рахунок підрядної організації повинна бути відкоригована ПКД.
Вся кабельно-провідникова продукція, яка придбана та поставлена підрядною організацією в рамках виконання цього договору, після проведення вхідного контролю повинна зберігатись в ЮУ В ВП СГ.
Перелік обладнання, що постачається Підрядником, вказаний у Додатку А «Технічна специфікація на обладнання».
Тобто, надання сертифікатів у тендерній пропозиції учасника не вимагається.
Окрім того, згідно підпункту 4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати:
«Файл у форматі pdf, відсканований з листа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про погодження з Технічною специфікацією наведеної у додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації)».
Ліцензії та дозволи
Дата подання: 16 жовтня 2020 14:48
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:08
Шановний замовник.
На сьогоднішній день наявні багато змін у видачі на змісту ліцензій та дозводів.
Чи буде достатньо листа пояснення у разі якщо саме такої ліцензії, або дозволу відсутні згідно законодавства, або видаються під конкретний обєкт перед поатком робіт?
Якщо ні - просимо надати розгорнуту відповідь посилаючись на норми законодавства та беручи до уваги недискримінацію учасників, у разі якщо вони не мають змоги виконати вимогу замовника через зміни у законодавстві та відсутність певних формулювань, або зазначені з іншим формулюванням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з підпунктами 17, 18, 19 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати:
«Файл у форматі pdf, відсканований з ліцензії (учасника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами) на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3) на:
а) будівельні та монтажні роботи загального призначення:
- зведення металевих конструкцій;
- монтаж технологічного устаткування.
б) виконання пусконалагоджувальних робіт:
- електротехнічних пристроїв;
- автоматизованих систем управління.
в) будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
- монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання;
- засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, інформаційних мереж;
- монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання».
«Файл у форматі pdf, відсканований з ліцензії (учасника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами) на виконання робіт протипожежного призначення на:
- вогнезахист (вогнезахисне обробляння (фарбування))».
«Файл у форматі pdf, відсканований з дозволів та/або декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (учасника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами), які оформлені згідно вимог чинного законодавства України на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- зварювальні роботи;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
У разі відсутності ліцензії та дозволу на певну діяльність можливе надання відповідних роз’яснень уповноваженого органу щодо провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками.
«Файл у форматі pdf, відсканований з ліцензії (учасника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами) на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3) на:
а) будівельні та монтажні роботи загального призначення:
- зведення металевих конструкцій;
- монтаж технологічного устаткування.
б) виконання пусконалагоджувальних робіт:
- електротехнічних пристроїв;
- автоматизованих систем управління.
в) будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
- монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання;
- засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, інформаційних мереж;
- монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання».
«Файл у форматі pdf, відсканований з ліцензії (учасника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами) на виконання робіт протипожежного призначення на:
- вогнезахист (вогнезахисне обробляння (фарбування))».
«Файл у форматі pdf, відсканований з дозволів та/або декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (учасника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами), які оформлені згідно вимог чинного законодавства України на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- зварювальні роботи;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
У разі відсутності ліцензії та дозволу на певну діяльність можливе надання відповідних роз’яснень уповноваженого органу щодо провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками.
Умови договору (повторно)
Дата подання: 26 жовтня 2020 13:29
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 16:52
В опублікованому переліку змін від 26/10/20 не згадується про зміни в умовах договору в частині оплати авансу. В попередньої відповіді на питання про умови договору планувалося, що в разі позитивного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації. Просимо уточнити, чи планується розгляд питання щодо авансування?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що зміни до тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок № 3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі» були внесені в частині, щодо якої прийняте позитивне рішення.
Включення авансування в умови зазначеної вище тендерної документації визнано недоцільним.
Включення авансування в умови зазначеної вище тендерної документації визнано недоцільним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ Енергопромбуд |
24 428 970,23
UAH
|
24 428 970,23
UAH
|
1.1111111111 | 21 986 073.21 | Документи |
ТОВ Атоммонтажсервіс |
24 433 050,61
UAH
|
24 433 050,61
UAH
|
1 | 24 433 050.61 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Енергопромбуд #38900726 |
Переможець |
24 428 970,23
UAH
|
24 листопада 2020 08:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 11:24
|
Угода.pdf | укладений |
24 грудня 2021 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 09:34
|
Доп угода №1 .pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 12:11
|
Договір.pdf | укладений |
14 грудня 2020 12:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 58-123-01-20-06633 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | доп угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 грудня 2020 — 30 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі ч. 1 ст. 651 ЦК України, а також згідно листа ЗАМОВНИКА від 01.12.2021 № 29/20749 о неможливості змін існуючих умов договору, Сторони прийшли до згоди розірвати Договір |