Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду (термосанація) корпусів комунального некомерційного підприємства “Київська міська клінічна лікарня №1” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2020-09-18-006474-b ● 367ffbb043d34b5b80febb6ff8583e2a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 01981738 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
Контактна особа: |
Мічуда Андрій Володимирович 380445633879 tender_kmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2020 12:06 |
Очікувана вартість: | 40 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду (термосанація) корпусів комунального некомерційного підприємства “Київська міська клінічна лікарня №1” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2020 16:46 |
Зніни до ТД.pdf | |
24 вересня 2020 16:46 |
додаток5.rtf | |
24 вересня 2020 16:46 |
додаток4.docx | |
24 вересня 2020 16:46 |
додаток3.rtf | |
24 вересня 2020 16:45 |
додаток2.doc | |
24 вересня 2020 16:45 |
додаток1.docx | |
24 вересня 2020 16:45 |
ТД-термосанація (нова редакція).docx | |
18 вересня 2020 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2020 16:46 |
Зніни до ТД.pdf
|
||
24 вересня 2020 16:46 |
додаток5.rtf
|
||
24 вересня 2020 16:46 |
додаток4.docx
|
||
24 вересня 2020 16:46 |
додаток3.rtf
|
||
24 вересня 2020 16:45 |
додаток2.doc
|
||
24 вересня 2020 16:45 |
додаток1.docx
|
||
24 вересня 2020 16:45 |
ТД-термосанація (нова редакція).docx
|
||
18 вересня 2020 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кошторис
Дата подання: 24 вересня 2020 14:17
Дата відповіді: 24 вересня 2020 16:49
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією та керуючись принципом публічних закупівель щодо максимальної економії та ефективності, просимо Вас надати кошторисну документацію (без зазначення проектних цін) у форматі *.imd (або у зручному для Вас програмному комплексі) або *.word для розрахунку проектно-кошторисної документації. Завчасно вдячні! senkovaom320@ukr.net
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТД викладено у форматі word
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-18-006474-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 23 вересня 2020 17:39
Зміна формату тендерної документації
З метою підготовки тендерної пропозиції, просимо Замовника оприлюднити тендерну документацію у ворді.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 16:44
Вимогу задоволено, Тендерна документація викладена у ворді
Номер вимоги: UA-2020-09-18-006474-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 24 вересня 2020 17:16
підтвердження спроможності учасника у встановлений строк виконати роботи на об’єкті
У додатку 1 до тендерної документації в пункті в) та г) приміток вказано наступне:
"в) у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази (підпункт 1.1 пункту1) учасник обов’язково зазначає те обладнання та його кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника виконати роботу на об’єкті замовника. В іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію;
г) у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (підпункт 2.1 пункту 2) учасник обов’язково зазначає ту кількість працівників, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника виконати всі роботи у встановлений строк. В іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію."
Просимо надати відповідь, яке саме обладнання, його кількість та яка кількість працівників на вашу об’єктивну думку буде достатньою для підтвердження спроможності учасника у встановлений строк виконати роботи на об’єкті. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
"в) у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази (підпункт 1.1 пункту1) учасник обов’язково зазначає те обладнання та його кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника виконати роботу на об’єкті замовника. В іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію;
г) у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (підпункт 2.1 пункту 2) учасник обов’язково зазначає ту кількість працівників, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника виконати всі роботи у встановлений строк. В іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію."
Просимо надати відповідь, яке саме обладнання, його кількість та яка кількість працівників на вашу об’єктивну думку буде достатньою для підтвердження спроможності учасника у встановлений строк виконати роботи на об’єкті. Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2020 09:20
Шановний Учасник. Згідно підпункту 2.1 пункту 2 додатка 1 тендерної документаціїучасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати довідку заформою, наведеною у зазначеному додатку до тендерноi' документацii'. Узазначеній довідці учасник обов’язково зазначає ті посади працівників та їх кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника якісно та своєчасно виконати роботу, в іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію (пункт (г) примітки додатка 1 тендерної документації).
Отже, за умовами тендерної документації учасник надає на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» довідку,в якій зазначає інформацію про всіх наявних у нього працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання робiт.
При цьому, учасник самостійно визначає необхідну кількість працівників, що дозволяє замовнику впевнитися у його спроможності своєчасно виконати роботи відповідної якості.
Згідно підпункту 1.1 пункту 1 додатка 1 тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, повинен надати довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази для забезпечення виконання робiт за формою, наведеною у зазначеному додатку тендерної документації. У зазначеній довідці учасник обов’язково зазначає те обладнання та його кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника виконати роботи відповідної якості та у встановлені строки, в іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію (пункт (в) примітки додатка 1 тендерної документації).
Отже, за умовами тендерної документації учасник надає на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» довідку, в якій зазначає інформацію про наявнi у ньогомашини/механiзми/обладнання/транспортнi засоби, тощо, якi будуть безпосередньо використовуватися для виконання робiт.
При цьому, учасник самостійно визначає необхідний мінімум обладнання, що дозволяє замовнику впевнитися в його спроможності своєчасно виконати роботи відповідної якості.
Вищезазначенiвимоги тендерної документації, в сукупності з іншими вимогами, дозволяють замовнику провести об’єктивний розгляд пропозиції учасника та уникнути ситуацій, які можуть поставити під загрозу досягнення мети закупiвлi.
Разом з тим, на нашу думку, встановлення замовником у тендерній документації вимоги до кiлькостi та переліку обладнання, кiлькостi та посад працiвникiв може призвести до порушення принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Схожої позиції дотримується і постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні № 1182-р/пк-ск від 20.07.2015.
Враховуючи вищевикладене, Вашa вимога не підлягає задоволенню.
Отже, за умовами тендерної документації учасник надає на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» довідку,в якій зазначає інформацію про всіх наявних у нього працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання робiт.
При цьому, учасник самостійно визначає необхідну кількість працівників, що дозволяє замовнику впевнитися у його спроможності своєчасно виконати роботи відповідної якості.
Згідно підпункту 1.1 пункту 1 додатка 1 тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, повинен надати довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази для забезпечення виконання робiт за формою, наведеною у зазначеному додатку тендерної документації. У зазначеній довідці учасник обов’язково зазначає те обладнання та його кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника виконати роботи відповідної якості та у встановлені строки, в іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію (пункт (в) примітки додатка 1 тендерної документації).
Отже, за умовами тендерної документації учасник надає на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» довідку, в якій зазначає інформацію про наявнi у ньогомашини/механiзми/обладнання/транспортнi засоби, тощо, якi будуть безпосередньо використовуватися для виконання робiт.
При цьому, учасник самостійно визначає необхідний мінімум обладнання, що дозволяє замовнику впевнитися в його спроможності своєчасно виконати роботи відповідної якості.
Вищезазначенiвимоги тендерної документації, в сукупності з іншими вимогами, дозволяють замовнику провести об’єктивний розгляд пропозиції учасника та уникнути ситуацій, які можуть поставити під загрозу досягнення мети закупiвлi.
Разом з тим, на нашу думку, встановлення замовником у тендерній документації вимоги до кiлькостi та переліку обладнання, кiлькостi та посад працiвникiв може призвести до порушення принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Схожої позиції дотримується і постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні № 1182-р/пк-ск від 20.07.2015.
Враховуючи вищевикладене, Вашa вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НІДКОМ |
32 923 286,72
UAH з ПДВ
|
32 923 286,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
34 400 000,00
UAH з ПДВ
|
34 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП" |
35 400 640,07
UAH з ПДВ
|
35 400 640,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НІДКОМ #41564138 |
Переможець |
32 923 286,72
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 15:22
|
Додаткова угода 1 до Договору 174 від 30,10.20.PDF | зміни до договору |
09 листопада 2020 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 16:52
|
Договір 174.PDF | укладений |
02 листопада 2020 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | 174 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |