Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівництво каналізаційно-очисних споруд потужністю 700 м3/добу в смт Міжгір’я, вул. Хустська б/н, Міжгірського району, Закарпатської області.
Очікувана вартість
67 329 973,00 UAH
UA-2020-08-12-007353-a 16e265de3abb4829af36219175c6d826
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Цімбота

+380314621389 mirmir2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міжгірська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04350910
Місцезнаходження: 90000, Україна , Закарпатська обл., Міжгірський р-н, смт. Міжгір'я, Вул. Шевченка, будинок 77
Контактна особа: Віталій Цімбота
+380314621389
mirmir2013@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 16:01
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 16:01
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:07
Очікувана вартість: 67 329 973,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 336 649,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво каналізаційно-очисних споруд
потужністю 700 м3/добу в смт Міжгір’я, вул. Хустська б/н, Міжгірського району, Закарпатської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90000, Україна, Закарпатська область, селище Міжгір’я, вулиця Шевченка,77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні положення
Дата подання: 17 серпня 2020 17:48
Дата відповіді: 19 серпня 2020 11:19
Доброго дня! Ознайомившись із технічними вимогами Замовника по даній публічній закупівлі, виникло припущення, що базовий елемент обладнання, а саме станція очисних вод наземного типу «Кристалл-БИО-МБР» https://polymercon.com/catalog/wastewater/ustanovka-ochistki-stochnykh-vod-nazemnogo-tipa-kristall-bio-mbr/ , виробляється на території Російської Федерації, яка веде військову агресію проти нашої держави. Таким чином, купуючи продукцію в підприємства, яка сплачує податки до бюджету держави-агресора, Замовник опосередковано являється спонсором бойових дій Російської Федерації направлених на знищення суверенітету та територіальної цілісності України. Підтвердить чи спростуйте дане припущення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно додатку №8 до тендерного завдання технологія очистки стічних вод та обладнання вибрано замовником виробництва провідної Європейської компанії EKOSERVIS SLOVENSKO S.R.O офіс та виробничі потужності якої знаходиться в м.Попрад Словацької республіки. В описі та на креслення, що є в додатку №8 чітко вказані всі дані про цю компанію та технологічне обладнання її виробництва, що закладено проекті. В локальному кошторисі 2.1.7 "Пусконалагоджувальні роботи" п.1, що є в додатку №2, проектувальником примінена розцінка для визначення вартості пусконалагоджувальних робіт для станцій які працюють по технологіям біочистки. Назва «Кристалл-БИО-МБР» вказана помилково та ніякого відношення до проекту немає. Наголошуємо, весь проект розроблено на основі технології очистки стічних вод яку виробляє Словацька компанія EKOSERVIS SLOVENSKO S.R.O. Креслення, комплектація та опис технології наведено в додатку №8.
тендерна документація
Дата подання: 17 серпня 2020 20:18
Дата відповіді: 19 серпня 2020 11:21
Ознайомившись з тендерною документацією просимо надати роз’яснення: 1 В тендерній документації вказано обладнання певного виду та марок, чи може бути використано аналогічне обладнання? 2 В додатку «опис технологи очистки» до тендерної документації зазначається: очищення за допомогою біологічного реактора, чи можливе використання аналогічного обладнання з токаю ж глибиною очищення? 3 В додатку «опис технологи очистки» до тендерної документації вказана схема розміщення обладнання в середині будівлі чи може бути змінено розташування обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На етапі складання завдання на проектування замовником був проведений моніторинг та вивчення компаній виробників різних технологій очистки побутових каналізаційних стоків. Вибір був зупинений на технологічних рішення які виробляє компанія EKOSERVIS SLOVENSKO S.R.O. Дана компанія виробляє, поставляє та виконує гарантійне та післягарантійне обслуговування роботи станції. Вся проектно-кошторисна документація розроблена виключно під цю технологію (архітектурно-будівельні конструкції, інженерне забезпечення, кошторисна вартість і т.д.). Проектно-кошторисна документація пройшла комплексну експертизу, в тому числі і технологічні рішення по очистці стоків. Виходячи з вище наведеного, замовник виключає можливість внесення будь-яких змін у проект під час проведення тендеру, а особливо будь яке втручання в технолгічні рішення по очистці стоків. В проект закладено комплексне рішення, яке не може розглядатися за окремими частинами.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-02-000013 ● 3fb7b9bfba0942809efca9fa61dba795
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

02.11.2020 № 38

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 02.11.2020 № 38
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-08-12-007353-a 12.08.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь за результатами моніторингу

2020-11-27 16:36:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Порушення усунуті шляхом розірвання договору.

2020-12-09 10:09:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УКРБІОТАЛ-МОНТАЖ" 40 752 216,00
UAH з ПДВ
40 752 216,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "РЕСУРС" 67 229 976,00
UAH з ПДВ
66 893 326,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техмонтаж-Уж 67 280 000,00
UAH з ПДВ
66 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 12:55
sign.p7s
08 вересня 2020 12:51
670.imd
08 вересня 2020 12:28
Обгрунтування ціни.pdf
02 вересня 2020 16:06
sign.p7s
02 вересня 2020 16:04
9. Проект договору.pdf
02 вересня 2020 16:04
3.1. ч.1. Наявність МТБ.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 12:33
sign.p7s
22 вересня 2020 12:23
Довідка_20251506660430943675.pdf
22 вересня 2020 12:23
public_doc.pdf
22 вересня 2020 12:23
public_doc.p7s
15 вересня 2020 16:41
sign.p7s
15 вересня 2020 16:34
розрах_з_п_.pdf
15 вересня 2020 16:34
пояснювальна записка.pdf
15 вересня 2020 16:34
підсумкова_відомість.pdf
15 вересня 2020 16:34
л_к_7-2-1.pdf
15 вересня 2020 16:34
л_к_7-1-1.pdf
15 вересня 2020 16:33
л_к_6-2-3.pdf
15 вересня 2020 16:33
л_к_6-2-2.pdf
15 вересня 2020 16:33
л_к_6-2-1.pdf
15 вересня 2020 16:33
л_к_6-1-1.pdf
15 вересня 2020 16:33
л_к_4-1-1.pdf
15 вересня 2020 16:32
л_к_2-3-2.pdf
15 вересня 2020 16:32
л_к_2-3-1.pdf
15 вересня 2020 16:32
л_к_2-2-1.pdf
15 вересня 2020 16:32
л_к_2-1-8.pdf
15 вересня 2020 16:32
л_к_2-1-7.pdf
15 вересня 2020 16:32
л_к_2-1-6.pdf
15 вересня 2020 16:32
л_к_2-1-5.pdf
15 вересня 2020 16:32
л_к_2-1-4.pdf
15 вересня 2020 16:32
л_к_2-1-3.pdf
15 вересня 2020 16:31
л_к_2-1-2.pdf
15 вересня 2020 16:31
л_к_2-1-1.pdf
15 вересня 2020 16:31
л_к_1-1-1.pdf
15 вересня 2020 16:31
коштор_розхрах.pdf
15 вересня 2020 16:31
звед_кошт_розр.pdf
15 вересня 2020 16:31
загальновир_витр.pdf
15 вересня 2020 16:31
Договірна ціна.pdf
15 вересня 2020 16:30
35.imd
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ЛС1_2-3-1.docx
15 вересня 2020 16:30
РЗПК 9800-.docx
15 вересня 2020 16:30
r_35_ДЦ_ДЦ.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_Т2.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ССР_5.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ОПР.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ЛС1_7-2-1.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ЛС1_7-1-1.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ЛС1_6-2-3.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ЛС1_6-2-2.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ЛС1_6-2-1.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ЛС1_6-1-1.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ЛС1_4-1-1.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ЛС1_2-3-2.docx
15 вересня 2020 16:30
35_ДЦ_ЛС1_2-2-1.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ЛС1_2-1-8.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ЛС1_2-1-7.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ЛС1_2-1-6.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ЛС1_2-1-5.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ЛС1_2-1-4.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ЛС1_2-1-3.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ЛС1_2-1-2.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ЛС1_1-1-1.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ИВР.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ДЦ_6.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ДЦ_4.docx
15 вересня 2020 16:29
35_ДЦ_ДЦ_2.docx
15 вересня 2020 16:29
Пропозиція.pdf
15 вересня 2020 16:29
Довідка довкілля.pdf
04 вересня 2020 12:03
sign.p7s
04 вересня 2020 12:01
розрах_з_п_.pdf
04 вересня 2020 12:01
пояснювальна записка.pdf
04 вересня 2020 12:01
підсумкова_відомість.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_7-2-1.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_7-1-1.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_6-2-3.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_6-2-2.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_6-2-1.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_6-1-1.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_4-1-1.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_2-3-2.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_2-3-1.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_2-2-1.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_2-1-8.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_2-1-7.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_2-1-6.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_2-1-5.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_2-1-4.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_2-1-3.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_2-1-2.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_2-1-1.pdf
04 вересня 2020 12:01
л_к_1-1-1.pdf
04 вересня 2020 12:01
коштор_розхрах.pdf
04 вересня 2020 12:01
звед_кошт_розр.pdf
04 вересня 2020 12:01
загальновир_витр.pdf
04 вересня 2020 12:01
договір_ціна.pdf
04 вересня 2020 12:01
тех_завд.pdf
04 вересня 2020 12:01
тендерна проп.pdf
04 вересня 2020 12:01
Статут з описом.pdf
04 вересня 2020 12:01
проект договору.pdf
04 вересня 2020 12:01
повноваження керівника.pdf
04 вересня 2020 12:01
Несубпідряд.pdf
04 вересня 2020 12:01
Досвід.pdf
04 вересня 2020 12:01
довідка ст.17.pdf
04 вересня 2020 12:01
Довідка працівники.pdf
04 вересня 2020 12:01
Довідка банк.pdf
04 вересня 2020 12:01
витяг плат ПДВ.pdf
04 вересня 2020 12:01
Витяг ЄДР 03.09.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 21:57
sign.p7s
27 серпня 2020 09:27
Свідоцтво ПДВ.jpg
27 серпня 2020 09:27
Виписка0002.jpg
27 серпня 2020 09:27
Виписка0001.jpg

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ПП "УКРБІОТАЛ-МОНТАЖ"

ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "РЕСУРС"

ТОВ Техмонтаж-Уж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "УКРБІОТАЛ-МОНТАЖ"
#35842075
Відхилено
40 752 216,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 15:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 вересня 2020 00:00
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "РЕСУРС"
#42502465
Переможець 66 893 326,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 14:07

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

11 вересня 2020 15:48
sign.p7s
11 вересня 2020 15:21
Протокол відхилення.PDF
07 вересня 2020 13:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "РЕСУРС"
#42502465
66 893 326,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 вересня 2020 14:19
Договір №213 від 28.09.2020 р..PDF укладений
28 вересня 2020 14:18
sign.p7s зміни до договору
08 грудня 2020 14:04
Протокол №08.12.2020-1 від 08.12.2020р..PDF укладений
08 грудня 2020 14:03
Додаткова угода №1 від 08.12.2020р. до договору №213 від 28.09.2020р..PDF укладений
08 грудня 2020 14:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудит служби в Закарпатській області, та виявленням порушень законодавства у сфері закупівель.

Актуальні тендери

До пошуку