Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт приміщень 5-го поверху Цеху ОП за адресою: м. Херсон, пл. Привокзальна, 1, для розміщення головної каси дирекції (ДК 021-2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-08-05-008208-a cfd1e58c0a4a4a1e91734685a07dcf37
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Моргун

+380505008777 morgun-ol@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі херсонської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22740252
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, проспект Ушакова, 41
Контактна особа: Олександра Моргун
+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 14:39
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: ХЕРСОНСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22740252. Місцезнаходження Закупівельника: 73003, м. Херсон, пр. Ушакова, буд. 41. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 Вимог до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Критеріями оцінки є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонт приміщень 5-го поверху Цеху ОП за адресою: м. Херсон, пл. Привокзальна, 1, для розміщення головної каси дирекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73026, Україна, Херсонська область, м. Херсон, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту форми КБ-2В, КБ-3. Оплата проводиться за фактично виконану роботу на підставі рахунку наданого Підрядником. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 17:04
Вимоги - СЗ - Головна каса.docx
05 серпня 2020 17:04
Vymohy - SZ - Holovna kasa.zip
05 серпня 2020 17:04
Proekt dohovoru.zip
05 серпня 2020 17:04
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по матеріалам
Дата подання: 06 серпня 2020 14:16
Дата відповіді: 06 серпня 2020 18:10
Просимо надати уточнення: - які характеристики металевих дверей (розмір, товщина, тощо); - які характеристики світильників (розмір, потужність, тощо); - чи є проектне рішення на армування кладки стiн та інших конструкцій, якщо немає то просимо розписати характеристики армування та матеріал;\ - яка характеристика металевої кришки люка (розмір, товщина, тощо); - який беде використовуватись лінолеум (товщина, клас зносостойкості).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та уточнення.
Надаємо уточнення:
- Лiнолеум полівінілхлоридний, багатошаровий, без пiдоснови, товщина не менше 2,0 мм, товщина захисного шару не менше 0,4 мм, клас зносостійкості не менше 23/32;
- Світильники - вбудований світлодіод, колірна температура 4000К, потужність не менше 36 Вт, 600х600мм, накладний;
- Кришка люка – метал товщиною не менше 2,0мм посилений металевим профілем 20х20х2мм, розмір 1600х1100мм;
- Блок дверний металевий, метал товщиною не менше 2,0мм, без утеплення, урізний замок з ручками - механiзм з латунi, розмір 900х2000мм – 1 шт.;
- Блок дверний металевий, метал товщиною не менше 3,0мм, без утеплення, два урізних замка, розмір 1000х2000мм – 1 шт.;
- Двері металеві гратчасті зі сваркою на кожному перетині, розмір вічка 150х150мм, діаметр арматури не менше 8,0мм, урізний замок з ручками - механiзм з латунi + вуха для навісних замків, розмір 1000х2000мм – 1 шт.;
- Армування стін здійснюється з арматури діаметром 16мм, розмір вічка 150х150мм, зі сваркою на кожному перетині, грати приварюються до сталевих анкерів діаметром не менше 12мм з кроком не більше 750мм.
Запрошуємо до участі в закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АФІНА-А" 349 500,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ" 330 930,91
UAH з ПДВ
309 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" 330 000,00
UAH з ПДВ
324 979,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 10:14
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:11
Технічна специфікація.PDF
18 серпня 2020 10:11
повноваження підпису.PDF
18 серпня 2020 10:11
лист відгук.pdf
18 серпня 2020 10:11
Довідка про субпідряд.PDF
18 серпня 2020 10:11
Довідка про досвід.PDF
18 серпня 2020 10:11
Довідка працівники.PDF
18 серпня 2020 10:11
Відомості.PDF
18 серпня 2020 10:11
витяг ед. податку.PDF

Публічні документи

19 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:42
КБ.pdf
19 серпня 2020 12:42
Договір.pdf
19 серпня 2020 12:42
відгук 1.pdf
19 серпня 2020 12:42
Документи.pdf
19 серпня 2020 12:42
Повноваження.pdf
19 серпня 2020 12:42
Копія Статут.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 11:59
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:51
Аналогічні договори.pdf
14 серпня 2020 11:51
Наказ на підпис.pdf
14 серпня 2020 11:51
Лист відгук.jpg
14 серпня 2020 11:51
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АФІНА-А"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ"

ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АФІНА-А"
#43095001
Відхилено 280 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 09:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ"
#42739216
Переможець 309 990,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 08:08

Документи

25 серпня 2020 09:24
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:23
Rishennia UO 170.zip
25 серпня 2020 09:23
лист-відмова.PDF

Документи

28 серпня 2020 08:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 08:07
Rishennia UO 176.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 08:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ"
#42739216
309 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 08:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 08:07
Rishennia UO 176.zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:59
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 08:05
dohovir.pdf укладений
16 вересня 2020 08:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 309 978,56
UAH (в тому числі ПДВ 51 663,09 UAH)