Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (Будинки (зовнішні роботи), сторожовий будиночок, їдальня, адмінбудівля)
Other final construction works according to DK 021: 2015 45450000-6 Current repairs of the recreation center "Lisova", located at Donetsk region, Svyatogorsk, st. Ivana Mazepa, 39 (Buildings (external works), guard house, dining room, administrative building)
Other final construction works according to DK 021: 2015 45450000-6 Current repairs of the recreation center "Lisova", located at Donetsk region, Svyatogorsk, st. Ivana Mazepa, 39 (Buildings (external works), guard house, dining room, administrative building)
Очікувана вартість
5 237 703,80 UAH
UA-2020-07-11-000095-c ● b25ed93a02f943728930c46c75baeb72
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського |
Код ЄДРПОУ: | 01566057 |
Місцезнаходження: | 50042, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, вул. Курчатова, 13 |
Контактна особа: |
Радіон Петрович Никифоров +380676900191 donnuet@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Nikiforov Radion Petrovych +380564097796 donnuet@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Donetskyi natsionalnyi universytet ekonomiky i torhivli imeni Mykhaila Tuhan-Baranovskoho |
National ID: | 01566057 |
Contact point: |
Nikiforov Radion Petrovych +380676900191 donnuet@i.ua |
Additional contacts: |
Nikiforov Radion Petrovych +380564097796 donnuet@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 липня 2020 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 5 237 703,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 188,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 11 липня 2020 13:43 |
Enquiries until: | 09 серпня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 серпня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 237 704 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 189 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції і готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, підготовлені учасниками можуть бути викладені іншою мовою та при цьому повинні мати автентичний переклад на українську мову. Зазначений переклад має бути засвідчений у встановленому Законом порядку. При цьому визначальним є текст, викладений українською мовою.
ДБН А.2.2-3:2014
Розгорнути
Згорнути
ДБН А.2.2-3:2014
During the procurement procedures, the tender offer and all documents related to the tender offer and prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Tender proposals and all documents related to the tender proposal prepared by the participants may be presented in another language and must have an authentic translation into Ukrainian. The specified translation must be certified in the manner prescribed by law. The decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
DBN А.2.2-3:2014
Розгорнути
Згорнути
DBN А.2.2-3:2014
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (Будинки (зовнішні роботи), сторожовий будиночок, їдальня, адмінбудівля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84130, Україна, Донецька область, Святогірськ, вул. І. Мазепи, 39
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Other final construction works according to DK 021: 2015 45450000-6 Current repairs of the recreation center "Lisova", located at Donetsk region, Svyatogorsk, st. Ivana Mazepa, 39 (Buildings (external works), guard house, dining room, administrative building)
CPV: 45450000-6
Період постачання:
по 20 листопада 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 12:30 |
Перелік змін.docx | |
11 серпня 2020 12:30 |
ТД Поточний ремонт база лісова 2 (зі змінами).doc |
11 серпня 2020 12:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
11 серпня 2020 12:30 |
Перелік змін.docx
|
||||
11 серпня 2020 12:30 |
ТД Поточний ремонт база лісова 2 (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект
Дата подання: 14 липня 2020 07:39
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:30
Шановний Замовнику! З метою підготовки тендерної пропозиції, прошу Вас надати можливість ознайомитись з проектною документацією.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни до ТД будуть внесені.
Строки виконання робіт.
Дата подання: 20 липня 2020 15:32
Дата відповіді: 22 липня 2020 13:02
Шановний Замовнику!
Згідно тендерної документації аукціон відбудеться 16.09.2020 р. Строк виконання робіт до 20.11.2020 р..
В кращому випадку переможець зможе приступити до виконання робіт в середені жовтня місяця.
Дотримуючись технологічного процесу неможливо виконати дані види робіт за такий короткий час.
Просимо уточнити термін будівництва даного об`єкта.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дані обставити будуть уточнені.
Роз’яснення щодо ТД по закупівлі UA-2020-07-11-000095-c
Дата подання: 21 липня 2020 16:07
Дата відповіді: 22 липня 2020 13:05
Керуючись положеннями ч. 1 розділу ІІ тендерної документації (далі - ТД), прошу надати роз’яснення щодо ТД по закупівлі UA-2020-07-11-000095-c «Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (Будинки (зовнішні роботи), сторожовий будиночок, їдальня, адмінбудівля)»:
1) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 4) передбачено надання у складі ТП листа-згоди на обробку персональних даних (Додаток 2).
1.1) Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 2) надається на уповноважену особу учасника процедури закупівлі, відповідальну за підписання тендерної пропозиції (далі - ТП) та укладання договору про закупівлю, чи на всіх залучених працівників, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (таблиця 4 додатку 4, стор. 45 ТД)?
2) П. 5 Додатку 3 ТД (стор. 42) передбачено надання гарантійного листа щодо дотримання вимог Замовника в частині використання матеріалів, необхідних для надання послуг, а також порівняльної таблиці відповідності запропонованих учасником матеріалів для надання послуг матеріалам, передбаченим Замовником у додатках до ТД.
2.1) Гарантійний лист щодо дотримання вимог Замовника в частині використання матеріалів, необхідних для надання послуг повинен бути наступного змісту: «учасник гарантує дотримання вимог Замовника в частині використання матеріалів, необхідних для надання послуг», чи необхідно за змістом зазначити конкретні вимоги Замовника?
2.2) Якщо необхідно зазначити конкретні вимоги Замовника в частині використання матеріалів, необхідних для надання послуг, то які саме?
2.3) Порівняльна таблиця передбачає заповнення окремого документу, чи являється додатком до гарантійного листа?
2.4) За якою формою (найменування стовбців, зміст інформації), прийнятною для Замовника, необхідно надавати порівняльну таблицю відповідності запропонованих учасником матеріалів для надання послуг матеріалам, передбаченим Замовником у додатках до ТД?
2.5) До порівняльної таблиці необхідно додавати підтверджуючі документи і якщо «так», то які саме?
2.6) На який перелік матеріалів у розрізі їх найменувань необхідно заповнювати порівняльну таблицю?
3) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 5) передбачено надання у складі ТП інформації про субпідрядника/співвиконавця, в якій учасник зазначає повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20% від вартості договору про закупівлю, до виконання робіт або послуг. Ч. 8 розділу ІІІ ТД (стор. 12) передбачено, що у разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначеним в ч.3 ст. 16 Закону, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. При цьому, кожен субпідрядник/співвиконавець надає інформацію та документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (за яким його залучають як субпідрядника/співвиконавця), визначених у ст. 16 Закону у спосіб визначений замовником для учасника процедури закупівлі. Субпідрядники/співвиконавці, спроможності яких учасник процедури закупівлі залучає до виконання робіт або послуг надають інформацію, щодо відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону у спосіб визначений замовником для учасника процедури закупівлі (згідно Додатку № 4, Таблиця 1).
3.1) Таблиця 1 Додатку 4 ТД (стор. 44) заповнюється стосовно субпідрядників / співвиконавців орієнтовна вартість робіт яких за сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції становлять тільки більше 20% від ціни ТП, чи вказана таблиця також заповнюється і щодо робіт субпідрядників / співвиконавців, що становлять менше 20% від ціни ТП?
3.2) Які документи необхідно заповнювати та надати у складі ТП, якщо учасник процедури закупівлі планує залучення субпідрядника/співвиконавця щодо робіт орієнтовною вартістю в обсязі менше 20% від вартості договору про закупівлю?
4) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 5) передбачено надання у складі ТП документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, договору про закупівлю згідно вимог даної тендерної документації. Ч. 2 розділу ІІІ ТД (стор. 8) передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
4.1) Чи необхідно по вказаному питанню учаснику надавати довідку у довільній формі або що мається на увазі Замовником?
5) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 5) передбачено надання у складі ТП календарного плану виконання робіт.
5.1) За якою формою необхідно надати календарний план виконання робіт та які вимоги ставляться до форми вказаного документу Замовником?
6) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 5) передбачено надання у складі ТП завізованого проекту договору (Додаток 5).
6.1) Чи заповнюються у проекті договору (Додаток 5) пункти 1.1, 3.1, 10.3, дата договору та додатки до договору?
6.2) Проект договору подається на фірмовому бланку та з зазначенням дати та номеру реєстрації документу?
6.3) Який гарантійний строк якості виконаних робіт від дня прийняття об’єкта Замовником, являється прийнятним відповідно до п. 10.3 договору (стор. 57 ТД)?
7) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 4) передбачено надання цінової пропозиції (Додаток 1).
7.1) Чи необхідно зазначати ідентифікатор закупівлі за змістом форми цінової пропозиції?
8) Додатком 4 ТД на стор. 46 передбачено, що «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
8.1) Чи являється допустимим надання учасником процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції однієї зведеної довідки без надання додатково окремих 14 довідок, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 1-13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, зазначених у стовбці «Підтвердження відсутності підстав учасником процедури закупівлі» на сторінках 46-51 ТД?
9) Додатком 4 ТД на стор. 51 передбачено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
9.1) Відсутність підстав, передбачених пп. 2, 3 ч. 1 ст. 17 Закону підтверджується Інформаційною довідкою з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення або довідкою у довільній формі?
9.2) Відсутність підстав, передбачених пп. 6 та 12 ч. 1 ст. 17 Закону підтверджується наданням однієї і тієї ж довідки (повної), виданої відповідним органом МВС, яка є чинною на дату подання документа?
9.3) Якщо так, то якої давнини повинна бути вказана довідка відносно дати подання документу або дати іншої більш конкретної події?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерна пропозиція готується у відповідності до умов, що чітко наведені у тендерній документації.
Технічне завдання
Дата подання: 22 липня 2020 14:13
Дата відповіді: 23 липня 2020 13:46
Шановний Замовнику!
Просимо надати пояснення.
1. Згідно Додатку 3 ТД «Технічне завдання»
1.1. П.9 «Теплоiзоляцiя покриттiв та перекриттiв виробами з
волокнистих i зернистих матерiалiв насухо», якої товщини та щільності матеріалі?
1.2. П. 29, п.31 «Улаштування теплоізоляції вертикальних будівельних
конструкцій з дрібноштучних стінових матеріалів із застосуванням системи утеплення CERESIT MB при товщині мінераловатної плити від 50 мм до 120 мм», яка саме товщина та щільність мінераловатної плити?
2. У вимогах ТД ( сторінка 6) розділ Ш п.1 «У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.» Просимо надати пояснення, а коли ЕЦП отриманий після 2018 року, ним дозволено підписувати документи чи ні?
3. Просимо надати пояснення чи експлуатуються будинки, який коефіцієнт застосовувати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерна пропозиція готується у відповідності до умов, що чітко наведені у тендерній документації.
За якою формою необхідно надати порівняльну таблицю.
Дата подання: 24 липня 2020 13:59
Дата відповіді: 30 липня 2020 18:29
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документації стр. 31 Додаток 3 пункт 5 "Надати гарантійний лист щодо дотримання вимог Замовника в частині використання матеріалів, необхідних для надання послуг, а також порівняльну таблицю відповідності запропонованих учасником матеріалів для надання послуг матеріалам, передбаченим Замовником у додатках до ТД."
Будь ласка скажіть, за якою формою (найменування стовбців, зміст інформації) необхідно надати порівняльну таблицю.
В тендерній документації форми- немає, та умови чітко ненаведені у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Відповідні зміни будуть внсені.
Роз’яснення щодо Додатоку 5
Дата подання: 27 липня 2020 08:36
Дата відповіді: 30 липня 2020 18:25
Шановний Замовнику!
Керуючись положеннями ч. 1 розділу ІІ тендерної документації (далі - ТД), прошу надати роз’яснення щодо положення ТД, передбаченого ч. 1 розділу ІІІ ТД щодо надання у складі тендерної пропозиції завізованого проекту договору (Додаток 5). За змістом тендерної документації дане питання не врегульовано.
Таким чином, прошу надати роз’яснення щодо неврегульованих питань за змістом тендерної документації, а саме:
1) Чи заповнюються у проекті договору (Додаток 5) пункти 1.1, 3.1, 10.3, дата договору та додатки до договору?
2) Якщо вищевказані пункти не заповнюється, то чи достатньо буде заповнити найменування учасника (підрядника) в преамбулі проекту договору та п. 16 «юридичні адреси та реквізити сторін» стосовно підрядника?
3) Якщо вищевказані пункти заповнюється, то який гарантійний строк якості виконаних робіт від дня прийняття об’єкта Замовником, являється прийнятним відповідно до п. 10.3 проекту договору, яку кількість років вказувати, або вказаний пункт не заповнюється?
4) Проект договору подається на фірмовому бланку та з зазначенням дати та номеру реєстрації документу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Порядок підготовки тендерної пропозиції викладений у тендерній документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 серпня 2020
Найменування: | Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського |
Код ЄДРПОУ: | 01566057 |
Місцезнаходження: | 50042, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, вул. Курчатова, 13 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БОГАРТ БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КБЦ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ" |
4 783 654,96
UAH з ПДВ
|
4 783 654,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КБЦ" |
5 150 274,00
UAH з ПДВ
|
5 150 274,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" |
5 198 512,93
UAH з ПДВ
|
5 198 512,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ" #23773733 |
Очікує рішення |
4 783 654,96
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 14:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 12:37 |
Кінець періоду оскарження: | 28 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 28 вересня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: наявність помилок при оформленні технічного завдання до даної закупівлі, що не підлягають корегуванню на даному етапі проведення торгів. |
Документи:
17 вересня 2020 12:37
|
Електронний підпис |
17 вересня 2020 12:14
|
протокол 51.PDF |