Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-07-01-003785-a c5f3d474d2814bcfa42462d5b7531af0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубчук Ігор

+380988000845 licey@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ II-III СТУПЕНІВ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02137743
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Котляревського, 1
Контактна особа: Зубчук Ігор
+380988000845
licey@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 13:38
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79710000-4 Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Котляревського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 09:32
ТД охоронні послуги 2020.docx
06 липня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 09:32
ТД охоронні послуги 2020.docx
01 липня 2020 13:21
ТД охоронні послуги 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні
Дата подання: 03 липня 2020 17:54
Дата відповіді: 06 липня 2020 09:45
Доброго дня! На с. 6 ТД Ви просите надати аналогічні договори, які виконані протягом 2017-2020- рр. не менше 2-х і 1 відгук, а на с. 22 ТД вже зазначається про не менше 3-х аналогічних за 2018-2019 рр. та 1 і більше відгуків. То які вимоги вірні? Просимо роз'яснити. З повагою!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо, що помітили і вказали нам на відповідну неточність. Відповідне питання вже було виправлене в ТД.
Просимо надати не менше 3-х копій аналогічних договорів та не менше 1 позитивного відгуку за 2017-2020 рр..
Робота нашого закладу повязана з дітьми і в першу чергу нас хвилює їхня безпека, тож власне тому й були складені дані вимоги.
Дякуємо за ваше запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-003785-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА", Код ЄДРПОУ:42268473
Дата подання: 28 липня 2020 15:11
Вимога на усунення порушень при визначенні переможця відкритих торгів
Вимога ліцей
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 15:19
Стосовно пункту 1 вимоги – Учасником ПП «Альфа-ЩТ» у складі тендерної пропозиції подано довідку за вих. № 716 від 16.07.2020, в тексті якої зазначено: «Приватне підприємство «Альфа-ЩТ», в особі директора Соловей А.М. повідомляє, що пропозиція дійсна протягом 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції постачальника, є формально несуттєвою помилкою. Згідно ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. п.2 п.п.11 строк дії тендерної пропозиції, протягом якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Стосовно пунктів 2 та 3 вимоги – вимагалось надати не менше 3-трьох копій виконаних аналогічних договорів з охорони приміщень (територій) та не було встановлено, що аналогічні договори повинні відповідати предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015
4. Відповідно до п.4 додатку №3 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про наявність місця постійної дислокації (офісу) в місті Рівне, розташуванням в межах 1,5 км. Від Об’єкту охорони та наявність цілодобової диспетчерської служби з номерами телефонів (за наявності).
У Додатку № 3 до тендерної документації не було встановлено вимог, яким чином розраховувати відстань від об’єкту охорони до офісу Виконавця. Відстань від місця розташування об’єкту охорони до місця розташування офісу Виконавця по прямій лінії знаходиться в межах 1,5 км.


Документи подані скаржником

28 липня 2020 15:11
Вимога ліцей.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "АЛЬФА-ЩТ" 209 304,00
UAH з ПДВ
209 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" 238 643,28
UAH з ПДВ
238 643,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 09:34
Електронний підпис
29 липня 2020 09:33
документи переможця.pdf
17 липня 2020 11:43
Електронний підпис
17 липня 2020 11:42
пропозиція РОЛІ.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 11:22
Електронний підпис
17 липня 2020 11:20
33. Додаток 3 Т.Д..pdf
17 липня 2020 11:20
32. Додаток 3 Т.Д..pdf
17 липня 2020 11:20
31. Додаток 3 Т.Д..pdf
17 липня 2020 11:20
30. Додаток 3 Т.Д..pdf
17 липня 2020 11:20
29. Додаток 5 Т.Д..pdf
17 липня 2020 11:20
28. Додаток 5 Т.Д..pdf
17 липня 2020 11:20
21. Додаток 3 Т.Д..pdf
17 липня 2020 11:20
18. Додаток 3 Т.Д,.pdf
17 липня 2020 11:20
17. Додаток 3 Т.Д..pdf
17 липня 2020 11:20
16. Гарантійні листи.pdf
17 липня 2020 11:20
12. Додаток 4 Т.Д..pdf
17 липня 2020 11:20
8. Додаток 2 Т.Д..pdf
17 липня 2020 11:20
1. Додаток 1 Т.Д..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "АЛЬФА-ЩТ"

ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "АЛЬФА-ЩТ"
#36222043
Переможець 209 304,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 12:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "АЛЬФА-ЩТ"
#36222043
209 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:23
додаткова угода №2 до договору №178 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:21
додаткова угода №1 до договору №178 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 10:06
Договір №178 від 3.08.2020.pdf укладений
03 серпня 2020 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 209 304,00
UAH