Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ, вул.Івана Проскури, 56, смт. Іванків, Іванківський район, Київська область, 07201 (пересувні відділення поштового зв'язку)
Очікувана вартість
517 758,00 UAH
UA-2020-06-05-003523-b 9f9082a267e847b987748010df978452
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380504110057
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380504110057,+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 11:19
Очікувана вартість: 517 758,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 588,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045 Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 Вимог до предмету закупівлі.
Шановні учасники! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій нагадуємо про можливість створення та надання документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ, вул.Івана Проскури, 56, смт. Іванків, Іванківський район, Київська область, 07201 (пересувні відділення поштового зв'язку)(Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07274, Україна, Київська область, смт. Іванків, Іванківський район, вул. Івана Проскури 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тестування
Дата подання: 11 червня 2020 09:46
Дата відповіді: 12 червня 2020 11:06
Тестування можливості надати відповідь на питання після закінчення періоду уточнень і до початку періоду прийому пропозицій спрощеної закупівлі
Відповідь: Тестування пройдено успішно. Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі період уточнень завершився 12.06.2020 об 10:00. Після закінчення цього періоду зберігається можливість надання відповіді до початку періоду подання пропозицій (12.06.2020 до 16:00).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-003523-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ БК Будцентр, Код ЄДРПОУ:41391461
Дата подання: 24 червня 2020 12:34
Оскарження рішення
Оскарження рішення щодо переможця закупівлі


ТОВ «БК БУДЦЕНТР» вимагає Замовника скасувати протокол про визначення переможця в закупівлі з наступних причин:
1. Кошторисна документація, яка подана учасником містить ряд зауважень та помилок, а саме:
- Договірна ціна не містить витрати на проходження експертизи кошторисної документації;
- Договірна ціна не містить печатки інженера-проектувальника;
- Зведений кошторисний розрахунок видозмінений. Підпис кошторисника та печатка кошторисника поставлені в графі ЗАМОВНИКА.
- Відсутня пояснювальна записка
- В локальному кошторисі не зрозумілі об*єми щодо пунтків 62-65 та 157-160, а саме: не співпадає об*єм та кількість демонтаж , прочищення радіаторів та матеріал.
- Відсутня відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
2. Не надано документи відповідно до Додатку 6.
3. Документи, які надані відповідно до додатку мають ряд зауваженнь: Витяг з ЄДР виданий 11.04.2019 року (в закупівлі вимога не раніше 30 днів до дати подання документу);
На підставі вищевикладеного можна зробити висновок, що учасник не виконав свої зобов*язання по даній закупівлі, адже порушив вимоги, які встановив замовник в частині Додатку 2 та Додатку 5, Додатку 6 а отже не може бути переможцем в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 14:22
Замовником в документації спрощеної закупівлі (вимогах до предмету закупівлі) у Додатку 1 до документації встановлений Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції:
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно додатку 1.1 до документації.
2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 2 до документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (додаток 2 до документації).
3. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції:
- для посадової особи або представника учасника закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів;
- для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається
4. Відомості про учасника (згідно додатку 3 до документації).
5. Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників.
Відповідно до встановлених вимог у пропозиції ТОВ "САНТАКО", яка була подана до 17.06.2020 00:00 для участі в спрощеній закупівлі та за результатами електронного аукціону була визначена найбільш економічно вигідною, були надані усі документи:
1. Довідка про аналогічні договори.pdf, Копія аналогічних договорів.pdf, Листи відгуки.pdf, Гарантійний лист наявність працівників.pdf
2. Технічна специфікація.pdf
3. Протокол загальних зборів.pdf, Протокол засовників та наказ на директора.pdf
4. Відомості про учасника.pdf
5. Інші документи, додатково подані учасником.
За результатом розгляду зазначених документів в складі пропозиції учасника зроблено висновок про їх відповідність встановленим у документації вимогам. Документацією не передбачалося дозавантаження будь-яких документів під час розгляду пропозиції. Відповідно до частини 9 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються, відповідно Замовник не повинен їх розглядати.
На підставі розгляду Замовником прийняте рішення 22.06.2020 про визнання пропозиції такою, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а ТОВ "САНТАКО" переможцем цієї закупівлі, та відповідно прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Відповідно до Додатку 5 до документації (Перелік документів для переможця, що надаються для укладання договору) Переможець закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису, документи/завірені підписом та печаткою (за наявності) учасника копії документів в паперовому вигляді та/або електронні документи, підписані КЕП/ЕЦП*, на електронну пошту (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22, для Труфанової Людмили Анатоліївни trufanova-la@ukrposhta.ua, +380442707925). Тобто, цінова пропозиція відповідно до технічної специфікації (з урахуванням результатів аукціону) у вигляді кошторисної документації, розробленої в програмному комплексі АВК/ІВК, з підписами та печатками (за наявності) організації учасника і сертифікованого інженера-проєктувальника (Договірна ціна; Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів); Локальні кошториси) та документи для укладання договору надаються переможцем (після прийняття такого рішення Замовником) у визначений спосіб в паперовому вигляді та/або на електронну пошту (оскільки завантаження переможцем документів в систему технічно неможливе).
Також, звертаю вашу увагу, що Додаток 6 до документації є прикладом протокольного рішення учасників (акціонерів, власників тощо) з наданням повноважень на укладання договору (ів) відповідно до пункту 6 Додатку 5 до документації.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "САНТАКО" на закупівлю UA-2020-06-05-003523-b за предметом Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ, вул. Івана Проскури, 56, смт. Іванків, Іванківський район, Київська область, 07201 (пересувні відділення поштового зв'язку) (Будівельні роботи та поточний ремонт), код згідно ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, підстави відхилення пропозиції згідно з частиною 13 статті 14 Закону відсутні.
З урахуванням викладеного, вирішено залишити вимогу без задоволення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

24 червня 2020 12:34
Скарга на переможця
24 червня 2020 16:14
незадовільна

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНТАКО" 483 383,00
UAH з ПДВ
451 188,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК Будцентр 509 607,00
UAH з ПДВ
451 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 21:32
Електронний підпис
18 червня 2020 21:31
Кошторис.imd
18 червня 2020 21:31
Договірна ціна.pdf
18 червня 2020 21:31
Зведений кошторис (2).pdf
18 червня 2020 21:31
Локальний кошторис (2).pdf
18 червня 2020 21:31
Відомість ресурсів.pdf
18 червня 2020 18:53
Електронний підпис
18 червня 2020 18:52
Копія балансу та звіт.pdf
18 червня 2020 18:52
Статут та опис.pdf
18 червня 2020 18:52
Виписка.pdf
16 червня 2020 21:28
Електронний підпис
16 червня 2020 21:28
Технічна специфікація.pdf
16 червня 2020 21:28
Тендерна прпозиція.pdf
16 червня 2020 21:28
Статут та опис.pdf
16 червня 2020 21:28
Листи відгуки.pdf
16 червня 2020 21:28
Довідка ст 17.pdf
16 червня 2020 21:28
Виписка.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 18:01
Електронний підпис
16 червня 2020 17:55
Укрпошта Іванків_0001.pdf
16 червня 2020 17:55
Статут.pdf
16 червня 2020 17:55
Протокол заг.зборів_0001.pdf
16 червня 2020 17:55
Проект договору_0001.pdf
16 червня 2020 17:55
ОПИС.pdf
16 червня 2020 17:55
Копія Ліцензії.pdf
16 червня 2020 17:55
Копія дозволу.pdf
16 червня 2020 17:55
Копія Виписки з ЄДР.pdf
16 червня 2020 17:55
Довідки_0001.pdf
16 червня 2020 17:55
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
16 червня 2020 17:55
r_7_ДЦ_ССР.xls
16 червня 2020 17:55
r_7_ДЦ_ССР ПС.xls
16 червня 2020 17:55
r_7_ДЦ_СВР.xls
16 червня 2020 17:55
r_7_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
16 червня 2020 17:55
r_7_ДЦ_ДЦ.xls
16 червня 2020 17:55
r_7_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls
16 червня 2020 17:55
7.imd
16 червня 2020 17:55
1.2. Договір УКБ КОПІЯ.pdf
16 червня 2020 17:55
1.2. Лист відгук УКБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНТАКО"

ТОВ БК Будцентр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНТАКО"
#41549790
Переможець 451 188,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНТАКО"
#41549790
451 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 18:08
договір №61-1846 від 09.07.2020.rar укладений
09 липня 2020 18:07
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 17:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 450 142,68
UAH