Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для початкової школи
Очікувана вартість
215 221,00 UAH
UA-2020-06-02-002224-c b3e7b5443ae741cdb66ab43c6b9d8826
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басецька Оксана Володимирівна

+380525122247 oksana.basetska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144111
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, вул.Соборна,59
Контактна особа: Басецька Оксана Володимирівна
+380525122247
oksana.basetska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 13:44
Очікувана вартість: 215 221,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 076,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місце знаходження замовника: 27100, Кіровоградська обл., Новоукраїнський район, місто Новоукраїнка, вул. Соборна, будинок 59. Місце поставки: на централізований склад відділу освіти, культури, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації. До розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасники повинні включити, витрати на транспортування (в тому числі доставку до місць призначення та доставку до місця знаходження Замовника), завантаження та розвантаження (у разі необхідності), сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо. Категорія замовника: згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Ноутбуки для початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.2. Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару протягом 10 банківських днів з дати отримання Товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-002224-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 04 червня 2020 13:25
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, звужуєте кількість можливих пропозицій товару, здорожчуєте вартість пропозиції, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.Відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику ноутбуків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві. ». Звертаємо увагу, що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2020 11:26
Шановний Учаснику! В останній час, побільшало випадків придбання ноутбуків разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права».Так як предметом закупівлі є ПЕОМ з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для виробників ноутбуків (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник ноутбуків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який е партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників ноутбуків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак за результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників ноутбуків - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Як зазначено вище, дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Материнська плата та програмне забезпечення Microsoft® Windows® 10 Pro є комплектуючими системних блоків, які покриті гарантією від виробника. Щодо питання про заміну материнської плати і втрату ліцензії, саме на цей випадок вимагається гарантійний термін 24 місяці, щоб при виході з ладу материнської плати, якщо вона не підлягає ремонту, сервісний центр виробника системного блоку міняє материнську плату разом з новим ключем активації Windows згідно умов гарантії, тому це не призведе до повторного купування ліцензії. Також інформуємо вас, що умови ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОГРАМНИЙ ПРОДУКТ MICROSOFT однакові, незалежно від способу його активації (https://www.microsoft.com/enus/Useterms/OEM/Windows/10/Useterms_OEM_Windows_10_Ukrainian.htm). Саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому. Стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією. Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає.

Документи

09 червня 2020 11:26
Відповідь на Вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" 194 400,00
UAH з ПДВ
194 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д" 208 800,00
UAH з ПДВ
199 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Клочко Олександр Сергійович 200 025,00
UAH з ПДВ
200 025,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 214 822,80
UAH з ПДВ
214 822,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 18:04
Електронний підпис
20 червня 2020 17:49
Електронний підпис
20 червня 2020 17:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 17:18
Електронний підпис
20 червня 2020 17:15
UA-2020-06-02-002224-c.rar
20 червня 2020 17:15
15-16 UA-2020-06-02-002224-c.rar
20 червня 2020 17:15
8-14 UA-2020-06-02-002224-c.rar
20 червня 2020 17:15
07 UA-2020-06-02-002224-c.rar
20 червня 2020 17:15
4-6 UA-2020-06-02-002224-c.rar
20 червня 2020 17:15
03 UA-2020-06-02-002224-c.rar
20 червня 2020 17:15
02-2 UA-2020-06-02-002224-c.rar
20 червня 2020 17:15
02 UA-2020-06-02-002224-c.rar
20 червня 2020 17:15
01_2 UA-2020-06-02-002224-c.rar
20 червня 2020 17:15
01_1 UA-2020-06-02-002224-c.rar
20 червня 2020 17:15
01 UA-2020-06-02-002224-c.rar

Публічні документи

19 червня 2020 18:03
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"

ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"

ФОП Клочко Олександр Сергійович

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
Переможець 194 400,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
194 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 17:03
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 10:19
Договір укладений
08 липня 2020 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 194 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 400,00 UAH)