Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
131 000,00 UAH
UA-2020-05-27-000253-a d6a3c40c0d7c4cc8a4f2b8597ffe35eb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаришина Ніна Володимирівна

+380384271312 uspich09@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Славутський навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів, ліцей "Успіх" Славутської міської ради Хмельницької обл.
Код ЄДРПОУ: 33774386
Місцезнаходження: 30000, Україна , Хмельницька обл., Славута, Ярослава Мудрого, 59
Контактна особа: Назаришина Ніна Володимирівна
+380384271312
uspich09@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 09:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 09:59
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:15
Очікувана вартість: 131 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги(послуги зі створення, впровадження та налаштування системи охоронної сигналізації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, місто Славута, вул.Ярослава Мудрого,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-000253-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 28 травня 2020 10:39
Сертифікат
Шановний Замовнику, в тендерній документації міститься вимога підтвердження якості послуг сертифікатом на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації виданий акредитованим органом сертифікації Державного центру сертифікації. Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Також Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 затверджено ПЕРЕЛІК продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні в якому містяться Засоби охоронного призначення. Даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, а отже і не підлягають обов'язковій сертифікації продукція, що підпадає під категорію засобів охоронного призначення. Тому, з точки зору Закону відсутні підстави для надання подібних сертифікатів. Відповідно до а.2 ч.11 ст.26 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 - "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником". Найвища якість послуг з проектування, монтажу, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації систем охоронної сигналізаці повинна підтверджуватись не сертифікатом відповідності, а отриманою у встановленому порядку ліцензією на здійснення послуг охорони, що передбачено Законом України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI. Тому, з метою підтвердження якості надання послуг з даного виду закупівлі Учасникам потрібно надавати Ліцензію МВС України щодо послуг з охорони, а вимогу надання сертифікату на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації виданий акредитованим органом сертифікації Державного центру сертифікації, ВИМАГАЄМО виключити зі змісту Тендерної документації, так як це дискримінує інших учасників та призводить до недобросовісної конкуренції
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 17:51
Славутський навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів, ліцей "Успіх" Славутської міської ради Хмельницької області проводить спрощену закупівлю код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (Охоронні послуги (послуги зі створення, впровадження та налаштування системи охоронної сигналізації).
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (Охоронні послуги(послуги зі створення, впровадження та налаштування системи охоронної сигналізації). здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація яку замовник вважає за необхідне до нього включити.
Також, відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону та указує в документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
1. Щодо сертифіката.
Наявність в учасника діючого сертифікату на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації свідчить про надійність та кваліфікованість учасника на ринку надання даних послуг, дотримання ним усіх нормативно-правових актів, що врегульовують дану сферу діяльності.
Крім того, з метою відповідності вимогам замовника, підвищення кваліфікації в учасників є можливість на добровільній основі отримати вищевказаний сертифікат для належного та якісного надання послуг та відповідності його технічному завданню визначеному Додатком 2 до оголошення.
Разом з тим, повідомляємо, що відповідно до п. 18. Оголошення, замовником вимагається надання копій документів, що підтверджують якість матеріалів, обладнання (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.).
Тобто, немає прямої вимоги надання учасниками ЛИШЕ сертифікатів відповідності (якості) на засоби охоронного призначення передбачені в Додатку 2 до оголошення, а тому підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000253-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 28 травня 2020 11:25
Працівники
Шановний Замовнику, Тендерною документацією вимагається наявність в Учасника головного бухгалтера і бухгалтера та не менше 10-ти електромонтерів з монтажу засобів охоронного призначення. Тобто, на Вашу думку, усі ці працівники саме в такій кількості будуть надавати Вам послуги з монтажу засобів охоронного призначення? Чому саме 10 електромонтерів, чому не 20 чи не 30? Для надання послуг достатньо кваліфікованих працівників у кількості не більше 5 осіб. Також незрозуміла вимога щодо наявності на підприємстві головного бухгалтера і бухгалтера. Яке обґрунтування данної вимоги? Дуже часто функції головного бухгалтера і навіть бухгалтера виконує керівник підприємства, тим більше, що на якість послуг це жодним чином не впливає, тому дана вимога є недоцільною. Дані вимоги Тендерної документації дискримінують інших учасників та обмежують коло конкуренції. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо виключити дані вимоги з Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 17:53
2. Щодо працівників.
Згідно ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення встановлення в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в учасника головного бухгалтера, бухгалтера, та не менше 10-ти електромонтерів з монтажу засобів охоронного призначення не нижче 4-го кваліфікаційного розряду та не менше 1-го налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го кваліфікаційного розряду, не менше 1-го інженера з проектно-кошторисної роботи (досвід роботи за фахом працівників визначених в п. 5.1. має бути не менше 2-ох років). Електромонтери з монтажу засобів охоронного призначення мають мати допуск до робіт з електроустаткуванням напругою до 1000 В., підтвердженням цього, в пропозиції Учасника, обов’язково надаються скановані копії зазначених посвідчень.
Крім того, з метою відповідності вимогам замовника в учасників є можливість залучити працівника (ів), відповідної кваліфікації, (по трудовому договору, договору про надання послуг, тощо) які мають необхідний досвід та знання для своєчасного та якісного надання послуг, а тому підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні..
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000253-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 28 травня 2020 11:42
Гарантійний лист
Шанвоний Замовнику, в складі Вашої Тендерної документації міститься наступна вимога: По закінченню монтажних та пусконалагоджувальних робіт засобів охоронного призначення Учасником за власний рахунок здійснюється відповідна здача під спостереження на пульт підрозділу національної поліції України про що у складі пропозиції надається гарантійний лист погодження з цим. Крім того в складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист від Головного Управління Національної поліції в Хмельницькій області про постановку під охорону обладнаного засобами сигналізації об’єкта на пульт централізованого спостереження. Дана вимога є упередженою та дискримінаційною, так як участь в закупівлі залежить від того чи отримають учасники даний гарантійний лист, що не залежить від них, так як рішення приймається Головним Управлінням Національної поліції в Хмельницькій області. Тому, Вимагаємо виключити дану вимогу з Тендерної документації, як таку що не відповідає чинному законодавству, дискримінує учасників та призводить до недобросовісної конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 17:54
Щодо листа ГУНП
Разом з тим, відповідно до вищевказаного, уповноваженою особою також прийнято рішення про зазначення вимоги в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі надання учасниками гарантійного листа про здачу під спостереження на пульт підрозділу національної поліції України по закінченню монтажних та пусконалагоджувальних робіт засобів охоронного призначення Учасником за власний рахунок. Крім того в складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист від Головного Управління Національної поліції в Хмельницькій області про постановку під охорону обладнаного засобами сигналізації об’єкта на пульт централізованого спостереження.
Дана вимога зазначена з метою відбору надійного надавача якісних послуг, які мають відповідати Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з можливою постановку під охорону обладнаного засобами сигналізації об’єкта на пульт централізованого спостереження.

Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення в цій частині відсутні.

Документи

29 травня 2020 17:51
Відповідь _1.doc

Документи

29 травня 2020 17:53
Відповідь _2.doc

Документи

29 травня 2020 17:54
Відповідь _3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАВОРИТ-РІВНЕ-ПЛЮС" 110 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 130 884,88
UAH з ПДВ
122 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 18:31
Електронний підпис
03 червня 2020 18:27
Труд книжк.zip
03 червня 2020 18:27
Примірник погодж дог.PDF
03 червня 2020 18:27
Посвід ел до 1000в.zip
03 червня 2020 18:27
положення УПО 21.10.19.pdf
03 червня 2020 18:27
Нак 7 приз нач. Управл..jpg
03 червня 2020 18:27
Лист відгук + Дог ХУУП.zip
03 червня 2020 18:27
Лист відг + Дог ЗОШ № 4 .zip
03 червня 2020 18:27
Лист від + Дог ДНЗ № 6.zip
03 червня 2020 18:27
Дефектний акт.PDF
03 червня 2020 18:27
Гарантійний лист ПЦС.PDF
03 червня 2020 18:27
Витяг штат розклад..PDF
03 червня 2020 18:27
Витяг з ЄДР.PDF
03 червня 2020 18:27
Витяг з реєстр ПДВ.jpg
03 червня 2020 18:27
Акт первинного обст..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАВОРИТ-РІВНЕ-ПЛЮС"

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАВОРИТ-РІВНЕ-ПЛЮС"
#31383208
Відхилено 110 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 10:36
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108929
Переможець 122 600,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 13:15

Документи

10 червня 2020 10:36
Електронний підпис
10 червня 2020 10:33
протокол.pdf

Документи

12 червня 2020 13:15
протокол _4 Поліція.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108929
122 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2020 13:15
протокол _4 Поліція.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 13:26
дговір 15.pdf укладений
26 червня 2020 13:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 122 598,62
UAH (в тому числі ПДВ 20 433,10 UAH)