Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070701 Кольчино - Пузняківці км 0+000 - км 23+100 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repairs of the local highway О 0700701 Kolchino - Puznyakivtsi km 0 + 000- km 23+100 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works". DK 021: 2015 - 45230000-8- Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Очікувана вартість
89 709 058,00 UAH
UA-2020-05-26-002123-c 7f9ebebb7a0d4dac9209585ebb5e036d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артюшенко Сергій

+380504997994 DPSMAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Артюшенко Сергій
+380504997994
DPSMAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s"
National ID: 43427067
Contact point: Kovsh Norbert
+380504997994
DPSMAD@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 травня 2020 19:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 14:49
Очікувана вартість: 89 709 058,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 897 090,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2691200 UAH
Publication date: 26 травня 2020 19:52
Enquiries until: 16 червня 2020 11:00
Complaints submission until: до 22 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 червня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 89 709 058 UAH including VAT
Minimal lowering step: 897 091 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070701 Кольчино - Пузняківці км 0+000 - км 23+100 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repairs of the local highway О 0700701 Kolchino - Puznyakivtsi km 0 + 000- km 23+100 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works"
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 19:49
ТД О 070701.docx
26 травня 2020 19:49
Оголошення О 070701.docx
26 травня 2020 19:49
Оголошення англ. мов О 070701.doc
26 травня 2020 19:49
Додаток 10 проєкт договору.docx
26 травня 2020 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 19:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 19:49
ТД О 070701.docx
26 травня 2020 19:49
Оголошення О 070701.docx
26 травня 2020 19:49
Оголошення англ. мов О 070701.doc
26 травня 2020 19:49
Додаток 10 проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-002123-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ, Код ЄДРПОУ:38800331
Дата подання: 10 липня 2020 15:34
ВИМОГА про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД»
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», як учасник процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070701 Кольчино - Пузняківці км 0+000 - км 23+100 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» - Ідентифікатор закупівлі у системі PROZORRO: UA-2020-05-26-002123-c,
ВИМАГАЄ від Замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ", усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які були допущені при здійсненні вказаної процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
09.07.2020 р. за результатами аукціону переможцем відкритих торгів було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" із найнижчою ціновою пропозицією 60 000 000,00 грн. Початкова вартість пропозиції учасника на момент аукціону становила 75`355`608.00 грн. Оголошена вартість закупівлі становить 89 709 058,00 грн., тобто вартість тендерної пропозиції учасника менше на 29 709 058,00 грн. (33,1 %).
Для виконання повного обсягу робіт, передбачених закупівлею із оголошеною сумою 89 709 058,00 грн. потреба в основних матеріалах складає:
- Асфальтобетонні суміші – 19 503,1 т.
- Щебінь - 7 087, 1 м3
- Бутовий камінь – 28,28 м3
- Щебенево-піщана суміш укріплена цементом – 1746,5 м3
За мінімальними регіональними цінами (Західний регіон) вартість цих матеріалів становить 53 455 000,00 грн., без вартості доставки цих матеріалів до місця виконання робіт.
Експлуатація будівельних машин і механізмів (за цінами Мінрегіонбуду станом 29.05.2020 р.) складає 7 254 500,00 грн.
У разі використання орендованої техніки за 16 договорами оренди, що подані переможцем у документах пропозиції, вартість її експлуатації суттєво підвищується.
Нормативна трудомісткість виконання повного обсягу робіт згідно технічного завдання становить 49 702 люд./год. при середньомісячній заробітній платі на одного робітника в режимі повної зайнятості 9 954,78 грн. (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,83 люд./год. та розряді робіт 3,8). Таким чином заробітна плата робітників будівельників становить 2 135 922,00 грн.
Тільки по зазначених статтях прямих витрат сума складає 62 845 422,00 грн., без урахування таких статей витрат: інші матеріали для виконання робіт за локальними кошторисами, загальновиробничі витрати, витрати на перевезення матеріалів, витрати на перевезення робітників до місця виконання робіт, прибуток, адміністративні витрати, ризики, витрати на покриття інфляції.
Виходячи з вищенаведеного, можна стверджувати, що за заявлені 60 000 000,00 грн.(з ПДВ) виконання повного обсягу робіт по закупівлі не вбачається можливим.
Також після детального вивчення документів переможця виявлено наступне:
- На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Мего ЛТД» у довідці про наявність АБЗ надає інформацію про заплановані обсяги випуску асфальтобетону, проте зазначає не в повному обсязі, а саме: не зазначає обсяг випуску сумішей по маркам і типам на весь період виконання робіт, а лише вказує загальний обсяг випуску сумішей в місяць, що суперечить вимогам тендерної документації (Додатку 4 Таблиця 2 Тендерної документації (у разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці №2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або щебенево-мастичних асфальтобетонних сумішей (далі - ЩМАС)) необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг(виконання робіт)за предметом закупівлі.).
- термін дії атестату виробництва АБЗ, орендованого ТОВ «МЕГО ЛТД» закінчується 19 липня 2020 року і учасник не надає жодного письмового підтвердження щодо отримання нового атестату виробництва. Таким чином, на момент укладення Договору атестат виробництва втратить чинність.
Після детального розгляду документів цінової пропозиції зазначеного учасника було виявлено, що ТОВ «МЕГО ЛТД» під час подання пропозиції присвоїв документу «Цінова пропозиція», статус «конфіденційна інформація» в порушення вимог частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
А тому пропозиція учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» має бути відхилена Замовником на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу замовника на наступне: під час розкриття цінових пропозицій учасників було виявлено, що учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» та учасник ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» подали свої початкові пропозиції на однакову суму 75`355`608,00 грн., що свідчить про змову учасників і те, що їхні дії, направлені на спотворення результатів тендеру, що порушує вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та протирічить таким принципам публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вірогідність співпадіння розрахунків цінових пропозицій двох різних учасників по одному тендеру на оголошену суму 89 709 058,00 грн. за математичними розрахунками складає 0,00000001 %, що підтверджує наявність змови двох учасників закупівлі оголошеного тендеру. Тендерні пропозиції учасників ТОВ «МЕГО ЛТД» та ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» , подані для участі в закупівлі, мають ознаки подібності в ціні. Такі «співпадіння» є ознакою того, що учасники при підготовці документів поданих ними тендерних пропозицій, узгоджували свої дії. Проведення тендеру передбачає здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця. Змагальність учасників процедур закупівель ґрунтується на тому, що кожен з них не маючи впевненості щодо змісту та ціни пропозицій інших учасників, пропонує кращі умови за найнижчими цінами. У випадку, коли учасники тендеру домовляються між собою щодо умов своїх пропозицій, усувається конкуренція між ними. Крім того, зниження ціни учасника переможця на 33,1 % від очікуваної суми закупівлі є підтвердженням його демпінгових дій та підтвердженням того, що він є технічним учасником у даній закупівлі.
У розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року N 2210-III узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, зокрема, антиконкурентними узгодженими діями визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, тендерів (змова на тендері).
Не враховуючи усі наявні порушення, допущені учасником ТОВ «МЕГО ЛТД» при підготовці та поданні тендерної пропозиції, тендерний комітет через 45 хвилин після закінчення аукціону визначив його переможцем, що свідчить про наявну змову членів тендерного комітету та учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «МЕГО ЛТД».
Виходячи з викладеного, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» та перейти до оцінки пропозицій наступних_учасників.
Залишаємо за собою право звернення до Органу оскарження та інших компетентних органів за захистом власних інтересів.
Додатки:
1. Скріншот переліку документів учасника-переможця з конфіденційним документом.
2. Скріншот з аукціону з початковими цінами учасників
3. Лист-розяснення Мінекономрозвитку щодо конфіденційної інформації.

Директор
ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» П. П. Присяжнюк
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 липня 2020 15:47
Причина: не довантажились додатки до вимоги
Номер вимоги: UA-2020-05-26-002123-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ, Код ЄДРПОУ:38800331
Дата подання: 10 липня 2020 15:52
ВИМОГА про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД»
ВИМОГА
про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД»

Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», як учасник процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070701 Кольчино - Пузняківці км 0+000 - км 23+100 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» - Ідентифікатор закупівлі у системі PROZORRO: UA-2020-05-26-002123-c,
ВИМАГАЄ від Замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ", усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які були допущені при здійсненні вказаної процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
09.07.2020 р. за результатами аукціону переможцем відкритих торгів було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" із найнижчою ціновою пропозицією 60 000 000,00 грн. Початкова вартість пропозиції учасника на момент аукціону становила 75`355`608.00 грн. Оголошена вартість закупівлі становить 89 709 058,00 грн., тобто вартість тендерної пропозиції учасника менше на 29 709 058,00 грн. (33,1 %).
Для виконання повного обсягу робіт, передбачених закупівлею із оголошеною сумою 89 709 058,00 грн. потреба в основних матеріалах складає:
- Асфальтобетонні суміші – 19 503,1 т.
- Щебінь - 7 087, 1 м3
- Бутовий камінь – 28,28 м3
- Щебенево-піщана суміш укріплена цементом – 1746,5 м3
За мінімальними регіональними цінами (Західний регіон) вартість цих матеріалів становить 53 455 000,00 грн., без вартості доставки цих матеріалів до місця виконання робіт.
Експлуатація будівельних машин і механізмів (за цінами Мінрегіонбуду станом 29.05.2020 р.) складає 7 254 500,00 грн.
У разі використання орендованої техніки за 16 договорами оренди, що подані переможцем у документах пропозиції, вартість її експлуатації суттєво підвищується.
Нормативна трудомісткість виконання повного обсягу робіт згідно технічного завдання становить 49 702 люд./год. при середньомісячній заробітній платі на одного робітника в режимі повної зайнятості 9 954,78 грн. (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,83 люд./год. та розряді робіт 3,8). Таким чином заробітна плата робітників будівельників становить 2 135 922,00 грн.
Тільки по зазначених статтях прямих витрат сума складає 62 845 422,00 грн., без урахування таких статей витрат: інші матеріали для виконання робіт за локальними кошторисами, загальновиробничі витрати, витрати на перевезення матеріалів, витрати на перевезення робітників до місця виконання робіт, прибуток, адміністративні витрати, ризики, витрати на покриття інфляції.
Виходячи з вищенаведеного, можна стверджувати, що за заявлені 60 000 000,00 грн.(з ПДВ) виконання повного обсягу робіт по закупівлі не вбачається можливим.
Також після детального вивчення документів переможця виявлено наступне:
- На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Мего ЛТД» у довідці про наявність АБЗ надає інформацію про заплановані обсяги випуску асфальтобетону, проте зазначає не в повному обсязі, а саме: не зазначає обсяг випуску сумішей по маркам і типам на весь період виконання робіт, а лише вказує загальний обсяг випуску сумішей в місяць, що суперечить вимогам тендерної документації (Додатку 4 Таблиця 2 Тендерної документації (у разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці №2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або щебенево-мастичних асфальтобетонних сумішей (далі - ЩМАС)) необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг(виконання робіт)за предметом закупівлі.).
- термін дії атестату виробництва АБЗ, орендованого ТОВ «МЕГО ЛТД» закінчується 19 липня 2020 року і учасник не надає жодного письмового підтвердження щодо отримання нового атестату виробництва. Таким чином, на момент укладення Договору атестат виробництва втратить чинність.
Після детального розгляду документів цінової пропозиції зазначеного учасника було виявлено, що ТОВ «МЕГО ЛТД» під час подання пропозиції присвоїв документу «Цінова пропозиція», статус «конфіденційна інформація» в порушення вимог частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
А тому пропозиція учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» має бути відхилена Замовником на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу замовника на наступне: під час розкриття цінових пропозицій учасників було виявлено, що учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» та учасник ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» подали свої початкові пропозиції на однакову суму 75`355`608,00 грн., що свідчить про змову учасників і те, що їхні дії, направлені на спотворення результатів тендеру, що порушує вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та протирічить таким принципам публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вірогідність співпадіння розрахунків цінових пропозицій двох різних учасників по одному тендеру на оголошену суму 89 709 058,00 грн. за математичними розрахунками складає 0,00000001 %, що підтверджує наявність змови двох учасників закупівлі оголошеного тендеру. Тендерні пропозиції учасників ТОВ «МЕГО ЛТД» та ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД» , подані для участі в закупівлі, мають ознаки подібності в ціні. Такі «співпадіння» є ознакою того, що учасники при підготовці документів поданих ними тендерних пропозицій, узгоджували свої дії. Проведення тендеру передбачає здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця. Змагальність учасників процедур закупівель ґрунтується на тому, що кожен з них не маючи впевненості щодо змісту та ціни пропозицій інших учасників, пропонує кращі умови за найнижчими цінами. У випадку, коли учасники тендеру домовляються між собою щодо умов своїх пропозицій, усувається конкуренція між ними. Крім того, зниження ціни учасника переможця на 33,1 % від очікуваної суми закупівлі є підтвердженням його демпінгових дій та підтвердженням того, що він є технічним учасником у даній закупівлі.
У розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року N 2210-III узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, зокрема, антиконкурентними узгодженими діями визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, тендерів (змова на тендері).
Не враховуючи усі наявні порушення, допущені учасником ТОВ «МЕГО ЛТД» при підготовці та поданні тендерної пропозиції, тендерний комітет через 45 хвилин після закінчення аукціону визначив його переможцем, що свідчить про наявну змову членів тендерного комітету та учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «МЕГО ЛТД».
Виходячи з викладеного, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» та перейти до оцінки пропозицій наступних_учасників.
Залишаємо за собою право звернення до Органу оскарження та інших компетентних органів за захистом власних інтересів.
Додатки:
1. Скріншот переліку документів учасника-переможця з конфіденційним документом.
2. Скріншот з аукціону з початковими цінами учасників
3. Лист-розяснення Мінекономрозвитку щодо конфіденційної інформації.

Директор
ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» П. П. Присяжнюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 17:00
Відповідь у вкладенні

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 липня 2020
UA-2020-05-26-002123-c7f9ebebb7a0d4dac9209585ebb5e036d
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення Додатково
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Агрошляхбуд-М" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 19:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 19:29
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 21:26
Електронний підпис
25 червня 2020 21:26
Електронний підпис
25 червня 2020 21:24
52.Технічне завдання.pdf
25 червня 2020 21:24
58.Статут 2020.pdf
25 червня 2020 21:24
57.Довіреність, наказ.pdf
25 червня 2020 21:24
55.Витяг.pdf
25 червня 2020 21:24
54.Ліцензія і додаток.pdf
25 червня 2020 21:24
51.Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 21:24
56.ПДВ.pdf
25 червня 2020 21:24
50.Проєкт договору.pdf
25 червня 2020 21:24
49.Транспортна схема.pdf
25 червня 2020 21:24
48.Лист-гарантія.pdf
25 червня 2020 21:24
38.Аналогічний договір.pdf
25 червня 2020 21:24
39.КБ-3, КБ-2.pdf
25 червня 2020 21:24
34.Договір Манцулич Н.І..pdf
25 червня 2020 21:24
44.Свідоцтво, галузь.pdf
25 червня 2020 21:24
31.Договір Експрес.pdf
25 червня 2020 21:24
28.Договір Ваго.pdf
25 червня 2020 21:24
36.Тех.паспорт Манцулич.pdf
25 червня 2020 21:24
40.Лист-відгук.PDF
25 червня 2020 21:24
33.Тех.паспорт Експрес.PDF
25 червня 2020 21:23
20.Договір Дорактів.pdf
25 червня 2020 21:23
25.Договір ПМК-77.pdf
25 червня 2020 21:23
27.Тех.паспорт ПМК-77.pdf
25 червня 2020 21:23
14.Договір Стік.pdf
25 червня 2020 21:23
8.Договір Мішем.pdf
25 червня 2020 21:23
24.Лист Трафік.pdf
25 червня 2020 21:23
30.Тех.паспорта Ваго.pdf
25 червня 2020 21:23
10.Тех.паспорт Мішем.pdf
25 червня 2020 21:23
16.Тех.паспорти Стік.PDF
25 червня 2020 21:23
5.Накази.pdf
25 червня 2020 21:23
2.Довідки.pdf

Документи

26 червня 2020 11:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

26 червня 2020 09:35
Електронний підпис
26 червня 2020 09:33
Транспортна схема.pdf
26 червня 2020 09:33
Сертифікати на бордюр.pdf
26 червня 2020 09:33
Сертифікат склокульки.pdf
26 червня 2020 09:33
Сертифікат AK-511.pdf
26 червня 2020 09:33
Протокол НР.7Z
26 червня 2020 09:33
Протоколи випробувань.pdf
26 червня 2020 09:33
Наказ Фролова Ю.М.7Z
26 червня 2020 09:33
техпаспорти1.pdf
26 червня 2020 09:33
Лист для клієнтів.7z
26 червня 2020 09:33
Сертифікат на бітум.pdf
26 червня 2020 09:33
Гарантія 5244-20.7z
26 червня 2020 09:33
Витяг із Статуту.7z
26 червня 2020 09:33
Довідка наявність АБЗ.pdf
26 червня 2020 09:32
паспорт кран автобаза.pdf
26 червня 2020 09:32
Банківська ліцензія.7z
26 червня 2020 09:32
ЦПД.pdf
26 червня 2020 09:32
договори техніка-4.pdf
26 червня 2020 09:32
листи-підтвердження.pdf
26 червня 2020 09:32
договори техніка1.pdf
26 червня 2020 09:32
техпаспорти3.pdf
26 червня 2020 09:32
техпаспорти2.pdf
26 червня 2020 09:32
договір Авто-Макс.pdf
26 червня 2020 09:32
Бухгалтерська довідка.pdf
26 червня 2020 09:32
Свідоцтво лабораторія.pdf
26 червня 2020 09:32
Довідка лабораторія.pdf
26 червня 2020 09:32
Статут.pdf
26 червня 2020 09:32
Відгук Мукачево.pdf
26 червня 2020 09:32
Відгук Берегово.pdf
26 червня 2020 09:32
Акти по Мукачево.pdf
26 червня 2020 09:32
Акти по Берегово.pdf
26 червня 2020 09:32
Проект договору.pdf
26 червня 2020 09:32
Ліцензія з додатком.pdf
26 червня 2020 09:32
Договір Мукачево.pdf
26 червня 2020 09:32
Договір Берегово.pdf
26 червня 2020 09:32
Технічна специфікація.pdf
26 червня 2020 09:31
Витяг з ЄДР.pdf
26 червня 2020 09:31
Довідки ст 17 додаток 5.pdf
26 червня 2020 09:31
Довідка ст 17.pdf
26 червня 2020 09:31
Тендерна пропозиція.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: А) Учасник ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» у складі документів тендерної пропозиції не надав кольорові скан копії з свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу «Вантажний автокран L5E5H4D36F002292» Б) Термін дії договору про надання послуг вантажних та будівельних машин і механізмів № 147/06/2020-MM від 22.06.2020 року - 31.12.2020 року, в той же час, тендерною документацією передбачено, що для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для надання послуг (виконання робіт) Учасник повинен надати посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю В) У складі тендерної пропозиції відсутня бухгалтерська довідка, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження основних засобів (насос для водозниження та водовідливу Насос ЕЦВ 6-4-130, 4 кВт; фарборозпилювач дорожній 3А3704В V200hs; візок самохідний 262004 linedriver), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Для документального підтвердження власного парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - кольорові скан копії з оригіналів всіх свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) кольорову скан копію з свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу «Вантажний автокран L5E5H4D36F002292» Б) Документ (додаткову угоду), згідно якого термін дії договору про надання послуг вантажних та будівельних машин і механізмів № 147/06/2020-MM від 22.06.2020 року продовжено до 31.12.2021 року. В) Бухгалтерську довідка, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження основних засобів (насос для водозниження та водовідливу Насос ЕЦВ 6-4-130, 4 кВт; фарборозпилювач дорожній 3А3704В V200hs; візок самохідний 262004 linedriver), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 13:26
Електронний підпис
03 липня 2020 13:26
Електронний підпис
03 липня 2020 13:12
доп угода пролонгація
03 липня 2020 13:12
бух довідка
26 червня 2020 10:20
Електронний підпис
26 червня 2020 10:20
Електронний підпис
26 червня 2020 10:02
Транспортна схема.PDF
26 червня 2020 10:02
Сертифікати ISO.pdf
26 червня 2020 10:02
Листи та довідки.PDF
26 червня 2020 10:01
Лаборатория.zip
26 червня 2020 10:01
АБЗ.zip
26 червня 2020 10:01
Банківська гарантія.zip

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕГО ЛТД» у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в якій зазначено недостатня кількість одиниць наявної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) визначеної Замовником в тендерній документації, а саме: Автомобілі самоскиди; Трактори; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві не менше 13 т; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві не менше 16 т; Автогрейдер; Насоси для водозниження та водовiдливу, потужнiсть не менше 4 кВт; Машина маркірувальна самохідна для нанесення розмітки. Інформація зазначена в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в колонці «технічні характеристики» не відповідає даним зазначеним в свідоцтві про реєстрацію машини на Коток дорожний HAMM HD 90. У складі документів Тендерної пропозиції не надано: кольорові скан копії з оригіналів технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, самохідних механізмів, які залучаються за Договором про оренду техніки від 24.03.2020р. № 24/03-О, а саме МАЗ, який э базою для автогудронатора марки БР-7000 (надана чорно-біла копія). Кольорові скан копії з оригіналів технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, які залучаються за Договором про оренду техніки від 04.06.2020р. № 04/06/ОТ, а саме Екскаватор гусеничний CATERPILLAR 3250 надано без зворотної сторони де зазначено дані про власника, що униможливлює визначити приналежність даного технічного засобу. У складі документів Тендерної пропозиції не надано: кольорові скан копії з оригіналів технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, самохідних механізмів, які залучаються за Договором про оренду техніки від 04.06.2020р. № 04/06/ОТ, який укладено з ТОВ «Укрекскавація-В», а саме Бульдозер ДЗ-94 (надано Свідоцтво про реєстрацію машини на іншого власника, з яким не має документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування копій договору, акту приймання-передачі за потреби, листа-підтвердження). 1.2. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕГО ЛТД» у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (завантажив файл «довідка працівники.pdf») та надав копії наказів про призначення, про прийом на роботу, (завантажив архів «накази.rar»). Інформація що міститься в колонці «П.І.Б.» Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не зазначена на всіх працівників, такі прізвища працівників, як Ткач В.М., Білан В.М., Віятик Б.В., Власюк С.М., Броновіцький В.А., Клапоцький В.М., Колісник М.П., Маркович В.В., Караба В.В., Сміжук С.М., Ветроградський Ю.В., Шумейко А.П. зазначені з ініціалами, що не є інформацією «ім’я, по-батькові». Відсутність в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт повної інформації про прізвище, ім’я, по-батькові (П.І.Б.) працівників унеможливлює ідентифікацію цих працівників у відповідності до наданих наказів про призначення на посаду/прийняття на роботу. Інформація зазначена в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не підтверджена наявністю трудових правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці на Олійник Олег Григорович, що виконує комплекс геодезичних робіт та Кохан Володимир Володимирович, що контролює якість ремонтно-будівельних робіт. Надано копію наказу про призначення, про прийом на роботу, в складі архіву «накази.rar» завантажено файли «Микитюк Володимир Петрович.pdf» в якому відсутні всі сторінки документу (наявна перша сторінка). Сторінка з підписом особи, яка видала (підписала) відповідні накази відсутня. Інформація зазначена в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт на дорожнього робітника Ветроградського Ю.В. не відповідає інформації зазначеній в Наказі № 37-К від 04.06.2020 р. (завантажено файл «Вертоградський Ю.В. pdf» в складі архіву «накази.rar»). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункт 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 4 цієї тендерної документації. Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Для документального підтвердження власного парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - кольорові скан копії з оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів); - бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів)до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - кольорову скан копію з оригіналу листа-підтвердження від орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі; - кольорові скан копії з оригіналів всіх свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів). 2.2. Відповідно до пункт 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 4 цієї тендерної документації. Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами згідно Таблиці № 3 Додатку №4. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника ключових посад інженерно-технічних працівників, необхідно надати кольорові скан копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) або кольорові скан копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Підтвердити наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації (Для документального підтвердження власного парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - кольорові скан копії з оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів); - бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - кольорову скан копію з оригіналу листа-підтвердження від орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі; - кольорові скан копії з оригіналів всіх свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів) . Інформацію в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) привести у відповідність до документального підтвердження парку техніки для виконання робіт за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Надати відсутні кольорові скан копії з оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів) на транспортні засоби, які зазначені в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 3.2. Інформацію в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт привести у відповідність до наданих Учасником у складі документів тендерної пропозиції кольорових скан копій наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) або кольорові скан копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Надати відсутні копії кольорові скан копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) або кольорові скан копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 18:14
Електронний підпис
17 липня 2020 18:14
Електронний підпис
17 липня 2020 18:12
рішення засновників.pdf
17 липня 2020 18:12
Ліцензія з додатком.pdf
17 липня 2020 18:12
довідка п6 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
мусієнко_МВС.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п8 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п2 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п12 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п3 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п13 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п5 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка абз1 ч2 ст17.pdf
03 липня 2020 16:03
Електронний підпис
03 липня 2020 16:03
Електронний підпис
03 липня 2020 16:01
Довідка наявність ОЗ.pdf
03 липня 2020 15:57
трактора.rar
03 липня 2020 15:57
Будальянс.rar
03 липня 2020 15:56
Еталон.rar
03 липня 2020 15:56
ЄВРОБУДПЛЮС.rar
03 липня 2020 15:56
грейдер 2.rar
03 липня 2020 15:56
маркувальна машина.rar
03 липня 2020 15:56
довідка працівники.pdf
03 липня 2020 15:56
довідка маттех база.pdf
03 липня 2020 15:56
МАЗ Гудронатор.PDF
03 липня 2020 15:56
Довідка наявність ОЗ.pdf
26 червня 2020 10:07
Електронний підпис
26 червня 2020 10:07
Електронний підпис
26 червня 2020 10:06
Сертифікати.rar
26 червня 2020 10:06
транспортна схема.pdf
26 червня 2020 10:05
маттех база.rar
26 червня 2020 10:05
накази.rar
26 червня 2020 10:05
проєкт договору.pdf
26 червня 2020 10:05
Лабораторія.rar
26 червня 2020 10:05
Ліцензія з додатком.pdf
26 червня 2020 10:05
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка працівники.pdf
26 червня 2020 10:05
довідки ст17.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка печатка.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка ОЗ на балансі.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка ліцензія.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка субпідряд.pdf
26 червня 2020 10:05
АБЗ.rar
26 червня 2020 10:05
довідка довкілля.pdf
26 червня 2020 10:05
гарантійний лист дод8.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка лабораторія.pdf

Конфіденційні документи

26 червня 2020 10:05
тендерна пропозиція ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

У зв'язку з тим, що очікувана вартість закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у частині3 ст. 10 Закону

Документи

Публічні документи

26 червня 2020 10:14
Електронний підпис
26 червня 2020 10:13
Статут.pdf
26 червня 2020 10:13
Протокол 10.pdf
26 червня 2020 10:13
Протокол 9.pdf
26 червня 2020 10:13
Протокол 7.pdf
26 червня 2020 10:13
проект договору.pdf
26 червня 2020 10:13
ПДВ зав..pdf
26 червня 2020 10:13
Опис.pdf
26 червня 2020 10:13
Наказ 448.pdf
26 червня 2020 10:13
лист по сертифікатах.pdf
26 червня 2020 10:13
Лист НБУ по ліцензії.pdf
26 червня 2020 10:13
інші довідки і листи.pdf
26 червня 2020 10:13
довідки ст. 17.pdf
26 червня 2020 10:13
Довідка АБЗ.pdf
26 червня 2020 10:13
транспортна схема.pdf
26 червня 2020 10:13
техпаспорти.pdf
26 червня 2020 10:13
технічна специфікація.pdf
26 червня 2020 10:13
сертифікати.pdf
26 червня 2020 10:13
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
26 червня 2020 10:13
лист підтвердження CAT.pdf
26 червня 2020 10:13
договір Автострада.pdf
26 червня 2020 10:13
договір №500.pdf
26 червня 2020 10:13
договір №409.pdf
26 червня 2020 10:13
договір №295.pdf
26 червня 2020 10:13
довідка працівники.pdf
26 червня 2020 10:13
довідка обладнання.pdf
26 червня 2020 10:13
довідка на балансі.pdf
26 червня 2020 10:13
довідка досвід.pdf
26 червня 2020 10:13
відгук до договору №500.pdf
26 червня 2020 10:13
відгук до договору №409.pdf
26 червня 2020 10:13
відгук до договору №295.pdf
26 червня 2020 10:13
Атестат виробництва.pdf

Документи

Публічні документи

26 червня 2020 10:52
Електронний підпис
26 червня 2020 10:52
Електронний підпис
26 червня 2020 10:50
50 Лист-гарантія.PDF
26 червня 2020 10:50
46 Транспортна схема.PDF
26 червня 2020 10:50
45 Технічне завдання.PDF
26 червня 2020 10:50
43 Проєкт договору.PDF
26 червня 2020 10:50
42 Відгук Львівська.pdf
26 червня 2020 10:49
40 Клас наслідків.pdf
26 червня 2020 10:49
38 Дипломи ІТР.7z
26 червня 2020 10:49
37 Накази.rar
26 червня 2020 10:49
27 Атестат виробництва.pdf
26 червня 2020 10:49
26 Довідка АБЗ.PDF
26 червня 2020 10:48
22 Довідка МТБ.PDF
26 червня 2020 10:48
21 Довідка щодо печатки.PDF
26 червня 2020 10:48
18 ст17.PDF
26 червня 2020 10:48
16 Відомості з ЄДР.pdf
26 червня 2020 10:48
14 Копія виписки з ЄДР.pdf
26 червня 2020 10:48
13 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 червня 2020 10:48
12 Копія статуту.pdf
26 червня 2020 10:48
11 Ліцензія.pdf
26 червня 2020 10:47
9 Доручення.PDF
26 червня 2020 10:47
5 Інформаційний лист.PDF
26 червня 2020 10:47
3 Цінова пропозиція.PDF
26 червня 2020 10:47
3 Тендерна пропозиція.PDF
26 червня 2020 10:47
_Гарантія 2 691 200_00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД"

ТОВ "Агрошляхбуд-М"

ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 75 355 608,00
UAH з ПДВ
60 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ 73 561 427,12
UAH з ПДВ
71 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД" 75 355 608,00
UAH з ПДВ
71 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 85 000 000,00
UAH з ПДВ
85 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 18:14
Електронний підпис
17 липня 2020 18:14
Електронний підпис
17 липня 2020 18:12
рішення засновників.pdf
17 липня 2020 18:12
Ліцензія з додатком.pdf
17 липня 2020 18:12
довідка п6 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
мусієнко_МВС.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п8 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п2 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п12 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п3 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п13 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка п5 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:11
довідка абз1 ч2 ст17.pdf
03 липня 2020 16:03
Електронний підпис
03 липня 2020 16:03
Електронний підпис
03 липня 2020 16:01
Довідка наявність ОЗ.pdf
03 липня 2020 15:57
трактора.rar
03 липня 2020 15:57
Будальянс.rar
03 липня 2020 15:56
Еталон.rar
03 липня 2020 15:56
ЄВРОБУДПЛЮС.rar
03 липня 2020 15:56
грейдер 2.rar
03 липня 2020 15:56
маркувальна машина.rar
03 липня 2020 15:56
довідка працівники.pdf
03 липня 2020 15:56
довідка маттех база.pdf
03 липня 2020 15:56
МАЗ Гудронатор.PDF
03 липня 2020 15:56
Довідка наявність ОЗ.pdf
26 червня 2020 10:07
Електронний підпис
26 червня 2020 10:07
Електронний підпис
26 червня 2020 10:06
Сертифікати.rar
26 червня 2020 10:06
транспортна схема.pdf
26 червня 2020 10:05
маттех база.rar
26 червня 2020 10:05
накази.rar
26 червня 2020 10:05
проєкт договору.pdf
26 червня 2020 10:05
Лабораторія.rar
26 червня 2020 10:05
Ліцензія з додатком.pdf
26 червня 2020 10:05
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка працівники.pdf
26 червня 2020 10:05
довідки ст17.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка печатка.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка ОЗ на балансі.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка ліцензія.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка субпідряд.pdf
26 червня 2020 10:05
АБЗ.rar
26 червня 2020 10:05
довідка довкілля.pdf
26 червня 2020 10:05
гарантійний лист дод8.pdf
26 червня 2020 10:05
довідка лабораторія.pdf

Конфіденційні документи

26 червня 2020 10:05
тендерна пропозиція ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

У зв'язку з тим, що очікувана вартість закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у частині3 ст. 10 Закону

Публічні документи

03 липня 2020 13:26
Електронний підпис
03 липня 2020 13:26
Електронний підпис
03 липня 2020 13:12
доп угода пролонгація
03 липня 2020 13:12
бух довідка
26 червня 2020 10:20
Електронний підпис
26 червня 2020 10:20
Електронний підпис
26 червня 2020 10:02
Транспортна схема.PDF
26 червня 2020 10:02
Сертифікати ISO.pdf
26 червня 2020 10:02
Листи та довідки.PDF
26 червня 2020 10:01
Лаборатория.zip
26 червня 2020 10:01
АБЗ.zip
26 червня 2020 10:01
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

25 червня 2020 21:26
Електронний підпис
25 червня 2020 21:26
Електронний підпис
25 червня 2020 21:24
52.Технічне завдання.pdf
25 червня 2020 21:24
58.Статут 2020.pdf
25 червня 2020 21:24
57.Довіреність, наказ.pdf
25 червня 2020 21:24
55.Витяг.pdf
25 червня 2020 21:24
54.Ліцензія і додаток.pdf
25 червня 2020 21:24
51.Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 21:24
56.ПДВ.pdf
25 червня 2020 21:24
50.Проєкт договору.pdf
25 червня 2020 21:24
49.Транспортна схема.pdf
25 червня 2020 21:24
48.Лист-гарантія.pdf
25 червня 2020 21:24
38.Аналогічний договір.pdf
25 червня 2020 21:24
39.КБ-3, КБ-2.pdf
25 червня 2020 21:24
34.Договір Манцулич Н.І..pdf
25 червня 2020 21:24
44.Свідоцтво, галузь.pdf
25 червня 2020 21:24
31.Договір Експрес.pdf
25 червня 2020 21:24
28.Договір Ваго.pdf
25 червня 2020 21:24
36.Тех.паспорт Манцулич.pdf
25 червня 2020 21:24
40.Лист-відгук.PDF
25 червня 2020 21:24
33.Тех.паспорт Експрес.PDF
25 червня 2020 21:23
20.Договір Дорактів.pdf
25 червня 2020 21:23
25.Договір ПМК-77.pdf
25 червня 2020 21:23
27.Тех.паспорт ПМК-77.pdf
25 червня 2020 21:23
14.Договір Стік.pdf
25 червня 2020 21:23
8.Договір Мішем.pdf
25 червня 2020 21:23
24.Лист Трафік.pdf
25 червня 2020 21:23
30.Тех.паспорта Ваго.pdf
25 червня 2020 21:23
10.Тех.паспорт Мішем.pdf
25 червня 2020 21:23
16.Тех.паспорти Стік.PDF
25 червня 2020 21:23
5.Накази.pdf
25 червня 2020 21:23
2.Довідки.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 10:52
Електронний підпис
26 червня 2020 10:52
Електронний підпис
26 червня 2020 10:50
50 Лист-гарантія.PDF
26 червня 2020 10:50
46 Транспортна схема.PDF
26 червня 2020 10:50
45 Технічне завдання.PDF
26 червня 2020 10:50
43 Проєкт договору.PDF
26 червня 2020 10:50
42 Відгук Львівська.pdf
26 червня 2020 10:49
40 Клас наслідків.pdf
26 червня 2020 10:49
38 Дипломи ІТР.7z
26 червня 2020 10:49
37 Накази.rar
26 червня 2020 10:49
27 Атестат виробництва.pdf
26 червня 2020 10:49
26 Довідка АБЗ.PDF
26 червня 2020 10:48
22 Довідка МТБ.PDF
26 червня 2020 10:48
21 Довідка щодо печатки.PDF
26 червня 2020 10:48
18 ст17.PDF
26 червня 2020 10:48
16 Відомості з ЄДР.pdf
26 червня 2020 10:48
14 Копія виписки з ЄДР.pdf
26 червня 2020 10:48
13 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 червня 2020 10:48
12 Копія статуту.pdf
26 червня 2020 10:48
11 Ліцензія.pdf
26 червня 2020 10:47
9 Доручення.PDF
26 червня 2020 10:47
5 Інформаційний лист.PDF
26 червня 2020 10:47
3 Цінова пропозиція.PDF
26 червня 2020 10:47
3 Тендерна пропозиція.PDF
26 червня 2020 10:47
_Гарантія 2 691 200_00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ

ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
Переможець 60 000 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
60 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 18:13
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 18:11
Доп_2_87 (1).PDF зміни до договору
02 квітня 2021 18:11
ЗВІТ_ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ № 87 МЕГО (1).docx зміни до договору
02 квітня 2021 18:11
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 13:01
Доп_1_87 (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 17:01
Дог_87.pdf укладений
23 липня 2020 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 10 466 524,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 744 420,80 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди достроков розірвати договір