Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Турківської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02144648 |
Місцезнаходження: | 82500, Україна , Львівська обл., Турка, Січових Стрільців, 23 |
Контактна особа: |
Кудрич Дмитро Васильович +380326931454 tur-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2020 12:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 12:04 |
Початок аукціону: | 25 червня 2020 15:59 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2020 10:15 |
Зміни Явора.pdf | |
17 червня 2020 10:15 |
Тендерна_документацiя явора last changes.docx | |
09 червня 2020 10:05 |
Перелік змін Явора.pdf |
17 червня 2020 10:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 червня 2020 10:15 |
Зміни Явора.pdf
|
|||||||||
17 червня 2020 10:15 |
Тендерна_документацiя явора last changes.docx
|
|||||||||
09 червня 2020 10:05 |
Перелік змін Явора.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Користуючись нагодою, звертаємось до Вас із проханням, про надання доказів про упереджене чи неупереджене ставлення посадових чи службових осіб Замовника до потенційних учасників даної закупівлі. Конфіденційність наданої Вами інформації гарантуємо.
Також висловлюємо Вам безмежну подяку за те, що Ви провели свій субєктивний аналіз наших здібностей. Маємо надію, що в майбутньому ми також скористаємось своєю можливістю з метою оцінки вже Ваших здібностей .
Вимога щодо надання Учасниками торгів та/або субпідрядною організацією ліцензій та чинних дозволів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання встановлено в тендерній документації даної закупівлі. Будь-ласка уважніше читайте вимоги документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-25-000022 ● 8be26be351634eaca9ed023ca57fe20b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2020 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.08.2020 № 152
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.08.2020 № 152.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-25-000769-c 25.05.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок Управління Західного Офісу Держаудитслужби у Львівській області від 27 серпня 2020 року про результати моніторингу UA-M-2020-08-25-000022 повідомляємо наступне. 1. Щодо невідображення у річному плані UA-P-2020-05-25-000363-a вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), а саме: інформації про місцезнаходження та категорію Замовника, повідомляємо, що згадані відомості були внесені під час реєстрації й внесення змін на електронному майданчику та автоматично відображаються на офіційному майданчику з проведення закупівель. Крім цього, оскільки, станом на момент оголошення закупівлі UA-2020-05-25-000769-c електронні майданчики не були повністю адаптовані до змін законодавства у сфері публічних закупівель, тому під час створення рядка річного плану механічно не заповнено відомості, передбачені п.1 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону в частині не зазначення в тендерній документації електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, повідомляємо, що згідно із пп. 2 п. 2 розділу І тендерної документації зазначена наступна інформація, а саме: «З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до Голови тендерного комітету відділу освіти Турківської РДА Д.В. Кудрич за тел.+380326931113.» Також в оголошенні про проведенні закупівлі UA-2020-05-25-000769-c в розділі «КОНТАКТНІ ОСОБИ» зазначено наступну інформацію: «Контактні дані відповідальної особи: Кудрич Дмитро Васильович,Телефон +380326931454,Факс +380326931454,E-mail tur-osvita@ukr.net .Слід також зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена в ч. 2 Закону та може містити іншу інформацію відповіно до ч. 3 ст. 22 вищезазначеного Закону. А відтак, інформація про посаду особу замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, містить посилання саме на голову тендерного комітету. 3. Стосовно порушення вимог пунктів 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-25-000769-c не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції повідомляємо наступне. згідно із п. 7 розділу І тендерної документації зазначена наступна інформація, а саме: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.» 4. Щодо порушення частини 6 статті 17 Закону, щодо ненадання переможцем торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю відомостей з відкритих реєстрів про відсутність підстав визначених пунктом 3 і 8 частини першої статті 17 Закону повідомляємо наступне. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.» При розгляді тендерної пропозиції поданої Учасником ФОП Здебський Олег Михайлович на закупівлю UA-2020-05-25-000769-c було досліджено відсутність підстав визначених пунктом 3 і 8 частини першої статті 17 Закону за допомогою відкритих реєстрів. Надалі зобов’язуємось дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2020-09-03 20:46:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. Згідно розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини 6 статті 17 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 16:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ЗДЕБСЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ |
2 593 438,80
UAH з ПДВ
|
2 593 438,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР" |
3 199 914,80
UAH з ПДВ
|
2 949 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Сян" |
3 214 617,60
UAH з ПДВ
|
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
3 459 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія" |
3 895 025,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЗДЕБСЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ #2854809216 |
Переможець |
2 593 438,80
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 18:11
|
Договір | укладений |
06 серпня 2020 18:09
|