Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівлі кормокухні з адміністративно-побутовими приміщеннями в господарській зоні КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).
Очікувана вартість
1 025 991,00 UAH
UA-2020-05-21-004621-c d869e2080e6d4dba8151bb3486498128
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Борисенко

+380505769058 borisenko.natalia@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Наталія Борисенко
+380505769058
borisenko.natalia@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 12:37
Очікувана вартість: 1 025 991,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 259,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Критерії вибору переможця: 100% ціна
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається
Місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., м. Харків, вулиця Сумська, 35
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказані в додатках
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво будівлі кормокухні з адміністративно-побутовими приміщеннями в господарській зоні КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт «Замовник» оплачує «Виконавцю» вартість робіт по здійсненню технічного нагляду на підставі приймання-передачі виконаних робіт, протягом 25 робочих днів після підписання акту здачі-прийому виконаних робіт Пiсляоплата 25 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 15:31
Додаток 1.docx
21 травня 2020 15:31
Оголошення.doc
21 травня 2020 15:31
Додаток 5.docx
21 травня 2020 15:31
Додаток 3-4.docx
21 травня 2020 15:31
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬДЯКОВ ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ" 511 800,00
UAH з ПДВ
190 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 700 000,00
UAH з ПДВ
190 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 600 150,00
UAH з ПДВ
280 734,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Антипюр2007" 854 900,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 847 847,00
UAH з ПДВ
847 847,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 17:54
Електронний підпис
29 травня 2020 17:50
Проект договору.pdf
29 травня 2020 17:50
Виписка з ЄДР.pdf
29 травня 2020 17:50
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

31 травня 2020 23:24
Електронний підпис
31 травня 2020 23:22
Страховка Технагляд.pdf
31 травня 2020 23:22
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
31 травня 2020 23:22
паспорт.pdf
31 травня 2020 23:22
Паспорт + код Заверено.pdf
31 травня 2020 23:22
код.pdf
31 травня 2020 23:22
ДОВIДКА_податкiв+++.pdf
31 травня 2020 23:22
Диплом Сазонов В..pdf
31 травня 2020 23:22
ВИТЯГ з ЄДРПОУ от 29.04.20-.pdf
31 травня 2020 23:22
Dovidka_20139637060920963116.pdf.p7s
31 травня 2020 23:22
Dovidka_20139637060920963116.pdf
31 травня 2020 23:22
Договор СС3.pdf
31 травня 2020 23:22
Відгук СС3 от 07.02.20 року.pdf
31 травня 2020 23:22
Акт СС3 итого.pdf
31 травня 2020 23:22
Лист №1.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 16:05
Пропозиція.pdf
29 травня 2020 16:04
Проект договору.pdf
29 травня 2020 16:00
Листи_довідки.pdf
29 травня 2020 15:59
Досвід роботи.pdf
29 травня 2020 15:58
Підтвердження досвіду.pdf
29 травня 2020 15:57
Статут.pdf
29 травня 2020 15:56
Наказ про призначення.pdf
29 травня 2020 15:55
Витяг єдиний податок.pdf
29 травня 2020 15:54
Витяг з ЄДПРПОУ.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 10:00
Пропозиція.PDF
01 червня 2020 10:00
Проектдоговора.PDF
01 червня 2020 10:00
Працівники.PDF
01 червня 2020 10:00
ПідписДокументи.PDF
01 червня 2020 10:00
ПідписДоговір.PDF
01 червня 2020 10:00
печатка.PDF
01 червня 2020 10:00
НДС.PDF
01 червня 2020 10:00
ЛистЗгода.PDF
01 червня 2020 10:00
ЗгодаТехУмови.PDF
01 червня 2020 10:00
Графік.PDF
01 червня 2020 10:00
відстрочкаПлатежу.PDF
01 червня 2020 10:00
Розпорядження.PDF
01 червня 2020 10:00
Положення.PDF
01 червня 2020 10:00
Виписка.PDF
01 червня 2020 10:00
Аналогічний Договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬДЯКОВ ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

ТОВ "Антипюр2007"

УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬДЯКОВ ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ"
#3244705292
Переможець 190 990,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬДЯКОВ ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ"
#3244705292
190 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2024 14:45
ДУ№8.pdf зміни до договору
10 січня 2024 14:41
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 15:59
ДУ№7.PDF зміни до договору
21 грудня 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 16:04
ДУ№6.PDF зміни до договору
08 квітня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 10:57
ДУ№5.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 14:48
ДУ№4.PDF зміни до договору
30 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 11:32
ДУ 3.PDF зміни до договору
23 жовтня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 15:50
ДУ 2.pdf зміни до договору
02 липня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:59
ДУ№ 1 до Договіру №1.2020 ТН від 22.06.2020.pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 13:53
Договір № 1.2020 ТН.pdf укладений
22 червня 2020 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Керуючись п. 2.3. Договору Сторони домовились зменшити вартість договору на 191,48 грн. (сто дев’яносто одна грн. 48 коп.) та викласти п. 2.1. Розділу 2. «Вартість Договору» у новій редакції: « 2.1. Вартість Договору визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1. – 1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» та листом Держбуду України від 04.10.2000р № 7/7-1010в розмірі до 1,5%, враховуючи результати проведеної закупівлі, процент даного договору становить- 0,318%, відповідно до Протоколу угоди про договірну ціну (Додаток 1, який є невід’ємною частиною цього Договору). Вартість Договору складає 190 798,52 грн (сто дев’яносто тисяч вісімсот дев’яносто вісім грн. 52 коп.) з єдиним податком 5%, ПДВ не передбачено.» Викласти Додаток № 1 «Протокол угоди про договірну ціну» в новій редакції. Викласти Додаток № 2 «Календарний план робіт» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1/2020 ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася. Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1/2020 ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1/2020 ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 1/2020 ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.9.2, Договору Сторони домовились збільшити обсяг фінансування у 2020 році на 38 100, 95 грн. (тридцять вісім тисяч сто грн. 95 коп.) та викласти п. 3.5. Розділу 3. "Порядок здійснення розрахунків" у новій редакції. "3.5. Обсяг фінансування у 2020 році складає 60 196,93 грн. (шістдесят тисяч сто дев'яносто шість грн. 93 коп.), згідно "Програми оновлення та розвитку Харківського зоопарку на 2018 2022р.р" затвердженою рішенням 35 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 22.04.20 року №2048/20 (зі змінами)."
Номер договору про закупівлю: 1/2020 ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.1.1. Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов'язується у 2020-2022 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту «Нове будівництво будівлі кормокухні з адміністративно-побутовими приміщеннями в господарській зоні КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків» (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Кількість обсягів виконання робіт – 1 робота.». Доповнити Розділ 3 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ» підпунктом 3.5.1. та викласти у наступній редакції: «3.5.1. Обсяг фінансування у 2021 році складає 92 441,88 грн. (дев’яносто дві тисячі чотириста сорок одна гривня 88 копійок), згідно з рішенням 3 сесії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 року». Внести зміни до п. 8.1. Розділу 8 «ТЕРМІН ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. 8.1.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022 року. 8.1.2. Початок робіт : з моменту укладення договору. 8.1.3. Завершення робіт: 31.12.2022 (згідно календарного плану робіт - Додаток 2).». Внести зміни до Розділу 11 «РЕКВІЗИТИ I ПІДПИСИ СТОРІН» та викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1/2020 ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.1.1. Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов'язується у 2020-2023 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту «Нове будівництво будівлі кормокухні з адміністративно-побутовими приміщеннями в господарській зоні КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків» (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Кількість обсягів виконання робіт – 1 робота.». Доповнити Розділ 3 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ» підпунктом 3.5.2. та викласти у наступній редакції: «3.5.2. Обсяг фінансування у 2022 році складає 19 712 грн. 87 коп. (дев’ятнадцять тисяч сімсот дванадцять грн. 87 коп.), згідно з рішенням 3 сесії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 року». Внести зміни до п. 8.1. Розділу 8 «ТЕРМІН ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. 8.1.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2023 року. 8.1.2. Початок робіт : з моменту укладення договору. 8.1.3. Завершення робіт: 31.12.2023 (згідно календарного плану робіт - Додаток 2)». Внести зміни до Розділу 11 «РЕКВІЗИТИ I ПІДПИСИ СТОРІН» та викласти у новій редакції: Викласти Додаток № 2 «Календарний план робіт» в новій редакції, згідно з Додатком № 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 1/2020 ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.1.1. Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов'язується у 2020-2024 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту «Нове будівництво будівлі кормокухні з адміністративно-побутовими приміщеннями в господарській зоні КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків» (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Кількість обсягів виконання робіт – 1 робота.». Доповнити Розділ 3 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» підпунктом 3.5.3. та викласти у наступній редакції: «3.5.3. Фінансування робіт у 2023 році не здійснювалось». Внести зміни до п. 8.1. Розділу 8 «ТЕРМІН ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. 8.1.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2024 року. 8.1.2. Початок робіт : з моменту укладення договору. 8.1.3. Завершення робіт: 31.12.2024 (згідно календарного плану робіт - Додаток 2)». Внести зміни до Розділу 11 «РЕКВІЗИТИ I ПІДПИСИ СТОРІН» та викласти у новій редакції: Викласти Додаток № 2 «Календарний план робіт» в новій редакції, згідно з Додатком № 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 1/2020 ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML