Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 09210000-4 - Мастильні засоби (мастила,оливи, антифрізи, гальмівні та трансмісійні рідини, омивачі для скла )
Очікувана вартість
671 954,00 UAH
UA-2020-05-14-003347-b 2b6c06ee1b844624af94c8390b6651d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пащенко Ганна Миколаївна

0955263052 docemp.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 13491258
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24
Контактна особа: Пащенко Ганна Миколаївна
0955263052
docemp.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 12:40
Очікувана вартість: 671 954,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 719,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


1. Місце поставки товару: згідно Додатку 2 Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до Тендерної документації; 2. Обсяг поставки товару: згідно з Додатком 3 до Тендерної документації;
3. Строк поставки товару: протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання відповідної заявки (згідно п.5.1 Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до Тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6820 л
ДК 021:2015- 09210000-4 - Мастильні засоби (мастила,оливи, антифрізи, гальмівні та трансмісійні рідини, омивачі для скла )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється після його прийняття та відповідного пред’явлення видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 14:27
Додаток 4.doc
14 травня 2020 14:27
ТД .doc
14 травня 2020 14:27
Оголошення .docx
14 травня 2020 14:27
Додаток 2.doc
14 травня 2020 14:27
Додаток 5 .doc
14 травня 2020 14:27
Додаток 3.doc
14 травня 2020 14:27
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-14-003347-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42444456
Дата подання: 21 травня 2020 13:26
Обгрунтування технічних вимог Замовника
Шановний Замовнику!
Серед основних принципів здійснення державних закупівель закріплені: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до ч. З ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За результатами ознайомлення з тендерною документацією Товариство з обмеженою відповідальністю «Авто-комфорт плюс» вважає, що Тендерна Документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема і нашого підприємства, а також суперечать законодавству, у зв’язку з наступним:
У Додатку 3 надано технічні вимоги до предмету закупівлі, де вказані тара, маркування та класифікація, фізико-хімічні показники та схвалення, яким повинен відповідати товар.
Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.2 Тендерна документація повинна містити: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Просимо надати роз’яснення до яких транспортних засобів відбувається закупівля, надати технічні рекомендації автовиробників з експлуатації та ремонту транспортного засобу та обґрунтувати свої вимоги щодо наданих стандартів, схвалень, фізико-хімічних показників та тари. Адже Ваші вимоги повинні відповідати рекомендаціям автовиробників та бути обґрунтованими, інакше можемо зробити висновки, що Замовник порушує норми чинного законодавства. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звертитися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2020 10:02
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо, що продукція, яка вказана в технічній специфікації Додаток №3 Тендерної документації, використовується на нашому підприємстві, відповідно до експлуатаційних вимог виробника техніки. Тому, нами було надано для зручності повний перелік типових технічних характеристик, експлуатаційний рівень, допуски, нормативні документи виробника для можливості Учасникам запропонувати дану продукцію або еквівалент, з умовою, що усі характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші ніж у замовленому товарі. Умови Тендерної документації передбачають надання еквіваленту товару. Таким чином тендерна документація не обмежує права Учасників щодо надання еквівалентів за умови, що їх характеристики не будуть гіршими ніж вказані у Додатку №3 Тендерної документації

Документи подані скаржником

21 травня 2020 13:26
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець ЧОРНА ІРИНА ІЛЛІВНА 609 960,00
UAH з ПДВ
609 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА" 648 252,00
UAH з ПДВ
648 252,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ ЛУБРІКАНТС ЛТД" 670 000,00
UAH з ПДВ
670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 17:02
Електронний підпис
29 травня 2020 16:59
Технічна специфікація.pdf
29 травня 2020 16:59
Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2020 16:59
Проект Договору.pdf
29 травня 2020 16:59
Копія паспорта.pdf
29 травня 2020 16:59
Довідка про ліцензію.jpeg

Публічні документи

10 червня 2020 10:59
Електронний підпис
09 червня 2020 17:49
Електронний підпис
09 червня 2020 17:48
Dovidka_20139345680850157734.pdf.p7s
09 червня 2020 17:48
Довідка МВС.pdf
01 червня 2020 15:47
Електронний підпис
01 червня 2020 15:47
Технічні вимоги.pdf
01 червня 2020 15:43
Електронний підпис
01 червня 2020 15:42
Технічна частина кор.pdf
01 червня 2020 15:42
Технічні вимоги.pdf
01 червня 2020 15:39
Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 11:43
Баланс 2019 ГЛ ЛТД.pdf
01 червня 2020 11:43
статут ЛТД 2019.PDF
01 червня 2020 11:42
ГЛОБАЛ.pdf
01 червня 2020 11:42
Відомості з ЄДР.PDF
01 червня 2020 11:42
ПДВ.PDF
01 червня 2020 11:42
Виписка ГЛ ЛТД.PDF
01 червня 2020 11:42
Квитанция 2019 ГЛ ЛТД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець ЧОРНА ІРИНА ІЛЛІВНА

ТОВ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА"

ТОВ "ГЛОБАЛ ЛУБРІКАНТС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець ЧОРНА ІРИНА ІЛЛІВНА
#2754023962
Відхилено 609 960,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:56
ТОВ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА"
#38923104
Переможець 648 252,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 12:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА"
#38923104
648 252,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 10:53
Договір №220620-Ц від 22.06.2020р.pdf укладений
22 червня 2020 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 648 252,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 042,00 UAH)