ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бетонні вироби)
Очікувана вартість
1 265 000,00 UAH
UA-2020-04-30-002197-b 5f877d07eb57434e81e8dbb2f9f3724c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мукачівське міське комунальне підприємство "Ремонтно-будівельне управління"
Код ЄДРПОУ: 34850918
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. МУКАЧЕВО, вул. Ужгородська, буд. 17-А
Контактна особа: Юрій Бубряк
+380952161889
mmkprbu34850918@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування
У зв’язку з тим, що відкриті торги, які були оголошені оголошені 17.03.2020 та повторно 03.04.2020 оголошення UA-2020-03-17-003278-b та UA-2020-04-03-001660-b не відбулися у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (Нова редакція від 19.04.2020 р.) (далі – Закону).
Окрім того, переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 11 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 метр квадратний
Плитка ФЕМ (сірого кольору) 6 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1000 метр погонний
Поребрик (100*20*8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
40 тонни
Цемент М-400 (фасовка – 25 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
200 штуки
Бордюр(100*25*15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
300 штуки
Полусфера бетонна (h-250 мм., Ø-500 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
400 штуки
Лотки бетонні 40*40*1 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
400 штуки
Лотки бетонні 60*60*1 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
20 штуки
Труба азбестова Ø 300 мм.*4 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
15 штуки
Труба азбестова Ø 400 мм.*4 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
10 штуки
Труба бетонна Ø 500 мм. * 5м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
25 штуки
Кільце бетонне 100*80*90
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
25 штуки
Кришка бетонна товста 92 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 30-ти банківських днів з моменту отримання Товару, та за умови наявності відповідного фінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

30 квітня 2020 16:40
Електронний цифровий підпис
30 квітня 2020 16:39
Протокол переговорів (бетонні вироби).pdf
30 квітня 2020 16:39
Запрошення (бетонна продукція).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-18-000012 ● 7c588910890f4a02a61f900c4d7c29fb
  • Статус: вирішено ● Дата: 22 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-18 15:21:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

18.06.2020 № 23

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Світлана АНІЩЕНКО



Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 18.06.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-30-002197-b 30.04.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-02 14:28:03

На підставі розгляд висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області про результати моніторингу закупівлі.

На підставі розгляд висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області про результати моніторингу закупівлі щодо скасування.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі розгляд висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області про результати моніторингу закупівлі.

2020-07-02 14:26:46

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Мукачівське міське комунальне підприємство "Ремонтно-будівельне управління", 34850918, Україна, м. МУКАЧЕВО, вул. Ужгородська, буд. 17-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Кришка бетонна товста 92 см. , 1265000UAH, 44110000-4, ДК021, 25, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: 5f877d07eb57434e81e8dbb2f9f3724c, 2020-04-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 18 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов для застосування переговорної процедури, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Мукачівського міського комунального підприємства «Ремонтно-будівельне управління» (далі – Замовник); повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2020; договір про закупівлю від 13.05.2020 №112. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститися, зокрема, наступна інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Однак, за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-04-30-002641-b відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія. Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що переговорна процедура закупівлі бетонних виробів була розпочата Замовником в електронній системі закупівель 30 квітня 2020 року, тобто після вступу у дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.09.2019 №114-IX, далі по тексту - Закон) на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. За результатами аналізу питання щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі у відповідності до пункту 1 частини другої статті 40 Закону встановлено, що Замовником, згідно оголошень UA-2020-03-17-003278-b та UA-2020-04-03-001660-b проводилася закупівля товару «Бетонні вироби» за процедурою відкритих торгів, які не відбулися у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, за редакцією Закону, що діяла до 18.04.2020 (включно). Відповідно до частини 5 розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» діючої редакції Закону, процедури закупівель, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Тож, положення зазначеної частини містить чітке зазначення, які процедури Замовники завершують відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону, а саме розпочаті процедури закупівель. Поряд з цим, в Законі, що набув чинності 19.04.2020, відбувся ряд змін та нововведень, запроваджених для вдосконалення загальних умов здійснення закупівель, що змінюють порядок проведення процедур закупівель, зокрема змінено та доповнено підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, зобов'язання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, відмови в участі у переговорній процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону, а також терміни надання таких документів переможцем процедури закупівлі. Частиною другою статті 13 Закону врегульовано, що переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону. Так, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, визначених замовником у тендерній документації. За результатами аналізу інформації, розміщеної в електронній системі відповідно до оголошень про проведення відкритих торгів UA-2020-03-17-003278-b та UA-2020-04-03-001660-b, що не відбулися та на які Замовник посилається в протоколах засідання тендерного комітету від 30.04.2020 №99 та №100, як на наявність підстави для застосування переговорної процедури закупівлі UA-2020-04-30-002197-b, встановлено, що вимоги, встановлені у тендерних документаціях щодо підтвердження відсутності підстав для відмови у переговорній процедури закупівлі, передбачених статтею 17 Закону в редакції до 18.04.2020 (включно) для переможця процедури закупівлі відрізняються від вимог, визначених зазначеною нормою діючого Закону. Отже, застосування переговорної процедури закупівлі за результатами двічі відмінених процедур відкритих торгів, розпочатих до введення в дію нової редакції Закону не має правових підстав, позаяк застосовування Замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 статті 40 Закону можливе, якщо двічі відмінено процедури відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), які проведено саме згідно з новою редакцією Закону, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Таким чином, Замовником проведено переговорну процедуру закупівель без настання умов щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону. Враховуючи вищенаведене, на порушення вимог частини другої статті 40 Закону, Замовником неправомірно обрано та застосовано переговорну процедуру закупівлі бетонних виробів.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівель установлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю від 13.05.2020 №112 на суму 1208416,00 грн.

2020-07-02 16:30:45

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАУШ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#3121700214
Переможець 1 265 000,00
UAH
30 квітня 2020 16:42

Документи

30 квітня 2020 16:42
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 16:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАУШ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#3121700214
1 265 000,00
UAH
Документи

Документи

30 квітня 2020 16:42
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 травня 2020 13:18
SCAN0302.PDF укладений
13 травня 2020 13:17
sign.p7s зміни до договору
02 липня 2020 14:07
SCAN0315.PDF укладений
02 липня 2020 14:06
SCAN0314.PDF укладений
02 липня 2020 14:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 584,00
UAH
Причини розірвання договору: На підставі розгляд висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області про результати моніторингу закупівлі.

Актуальні тендери

До пошуку