Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бетонні вироби)
Очікувана вартість
1 265 000,00 UAH
UA-2020-04-30-002197-b 5f877d07eb57434e81e8dbb2f9f3724c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Бубряк

+380952161889 mmkprbu34850918@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мукачівське міське комунальне підприємство "Ремонтно-будівельне управління"
Код ЄДРПОУ: 34850918
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. МУКАЧЕВО, вул. Ужгородська, буд. 17-А
Контактна особа: Юрій Бубряк
+380952161889
mmkprbu34850918@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку з тим, що відкриті торги, які були оголошені оголошені 17.03.2020 та повторно 03.04.2020 оголошення UA-2020-03-17-003278-b та UA-2020-04-03-001660-b не відбулися у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (Нова редакція від 19.04.2020 р.) (далі – Закону).
Окрім того, переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 16:42
Оскарження наміру укласти договір: 11 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 метр квадратний
Плитка ФЕМ (сірого кольору) 6 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1000 метр погонний
Поребрик (100*20*8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
40 тонни
Цемент М-400 (фасовка – 25 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
200 штуки
Бордюр(100*25*15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
300 штуки
Полусфера бетонна (h-250 мм., Ø-500 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
400 штуки
Лотки бетонні 40*40*1 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
400 штуки
Лотки бетонні 60*60*1 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
20 штуки
Труба азбестова Ø 300 мм.*4 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
15 штуки
Труба азбестова Ø 400 мм.*4 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
10 штуки
Труба бетонна Ø 500 мм. * 5м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
25 штуки
Кільце бетонне 100*80*90
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
25 штуки
Кришка бетонна товста 92 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 30-ти банківських днів з моменту отримання Товару, та за умови наявності відповідного фінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

30 квітня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 16:39
Протокол переговорів (бетонні вироби).pdf
30 квітня 2020 16:39
Запрошення (бетонна продукція).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-18-000012 ● 7c588910890f4a02a61f900c4d7c29fb
  • Статус: вирішено ● Дата: 22 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2020 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

18.06.2020 № 23

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Світлана АНІЩЕНКО



Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 18.06.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-30-002197-b 30.04.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-02 14:28:03

На підставі розгляд висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області про результати моніторингу закупівлі.

На підставі розгляд висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області про результати моніторингу закупівлі щодо скасування.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі розгляд висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області про результати моніторингу закупівлі.

2020-07-02 14:26:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю від 13.05.2020 №112 на суму 1208416,00 грн.

2020-07-02 16:30:45

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАУШ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#3121700214
Переможець 1 265 000,00
UAH
30 квітня 2020 16:42

Документи

30 квітня 2020 16:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 16:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАУШ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#3121700214
1 265 000,00
UAH
Документи

Документи

30 квітня 2020 16:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 14:07
SCAN0315.PDF укладений
02 липня 2020 14:06
SCAN0314.PDF укладений
02 липня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 13:18
SCAN0302.PDF укладений
13 травня 2020 13:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 584,00
UAH
Причини розірвання договору: На підставі розгляд висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області про результати моніторингу закупівлі.