Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання та встановлення комплексу "Міський годинник"
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-04-07-000004-a f2f8fca73bd249ef99dc323f90c2bf93
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жирош Тарас Іванович

+380505896907 GORZELENSTROY.EMR@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськзеленбуд" Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42023125
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, ВУЛИЦЯ ВОЇНІВ-ІНТЕРНАЦІОНАЛІСТІВ, будинок 4
Контактна особа: Жирош Тарас Іванович
+380505896907
GORZELENSTROY.EMR@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31720000-9: Електромеханічне обладнання


Якість відповідає загальнообов'язковим вимогам, встановленим нормами і правилами, які діють на території України, пітверджується сертифікатом відповідності або іншим документом, виданим виробником товару (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо). Документація має бути оформлена на державній мові України (переведена на державну мову).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комплекс «Міський годинник» (чотирьохсторонпій 4м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71500, Україна, Запорізька область, Енергодар, Придніпровська, 3в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

07 квітня 2020 07:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2896910215
Переможець 198 000,00
UAH
07 квітня 2020 07:36

Документи

07 квітня 2020 07:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 15:29
Додаткова угода 21-2020 (1).pdf зміни до договору
19 травня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 07:39
дог.годинник21..2020 поставка.pdf укладений
07 квітня 2020 07:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Строк (Термін) поставки, (встановлення, передачі) Товару - до 22.05.2020 року. 2. Сторони дійшли згоди, що згідно а.З ст.631 1 Цивільного кодексу України умови даної Додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 06.04.2020 р. 3, Інші умови Договору, не порушені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання
Номер договору про закупівлю: 21/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML