Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку Партизанської Слави у Дарницькому районі»
Очікувана вартість
24 375 000,00 UAH
UA-2020-03-26-000483-a 14b9735e781d4ba191742fdb2b9db1f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 11:11
Очікувана вартість: 24 375 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 121875 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку Партизанської Слави у Дарницькому районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м. Київ, парк Партизанської Слави у Дарницькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на 2020 рік аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі _______________________, в т.ч. ПДВ - 20% _____________ (до 30 % вартості річного обсягу робіт) строком на 3 (три) місяці у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764 та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070. Придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на суму перерахованого авансу, повинно бути підтверджено актами виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідкою КБ-3 або іншими документами не пізніше 25 грудня 2020 року. Після закінчення даного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів.Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 15:19
Перелік внесених змін.docx
02 квітня 2020 15:19
ТД.docx
02 квітня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 15:19
Перелік внесених змін.docx
31 березня 2020 13:00
Перелік внесених змін.docx
02 квітня 2020 15:19
ТД.docx
31 березня 2020 13:00
ТД.docx
26 березня 2020 13:12
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РАМ.СА ГРУП 23 150 002,02
UAH з ПДВ
23 150 002,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ 24 350 112,02
UAH з ПДВ
24 350 112,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД ОЛІМП КОМПАНІ 24 363 200,00
UAH з ПДВ
24 363 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2020 15:45
Електронний підпис
11 квітня 2020 13:39
13.5 Дозвіл.pdf
11 квітня 2020 13:39
FW_ 2204.zip
11 квітня 2020 13:39
13.3 Витяг ПДВ.pdf
11 квітня 2020 13:39
13.2 Статут.pdf
11 квітня 2020 13:39
12.7 КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
11 квітня 2020 13:39
12.5 Кошторис ч5.pdf
11 квітня 2020 13:39
12.4 Кошторис ч4.pdf
11 квітня 2020 13:39
12.3 Кошторис ч3.pdf
11 квітня 2020 13:39
12.2 Кошторис ч2.pdf
11 квітня 2020 13:39
12.1 Кошторис ч1.pdf
11 квітня 2020 13:38
12. 99.imd
11 квітня 2020 13:38
10.1 Проект договору.pdf
11 квітня 2020 13:38
10. ЛИСТ-ЗГОДА_додаток 3.pdf
11 квітня 2020 13:38
8.3 Фотофіксація.pdf
11 квітня 2020 13:38
8.2 Відгук.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 16:47
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:45
3.19 Ліцензія.pdf
10 квітня 2020 17:47
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:44
ППС 116.rar
10 квітня 2020 17:44
наказ і рішення.pdf
10 квітня 2020 17:44
Наказ і АП.pdf
10 квітня 2020 17:44
Квал і додатки.pdf
10 квітня 2020 17:44
гарантія (3).zip
10 квітня 2020 17:44
Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2020 17:44
Витяг з ЄДР.pdf
10 квітня 2020 17:44
аналогічні роботи 2.7z
10 квітня 2020 17:44
аналогічні роботи 1.7z

Публічні документи

09 квітня 2020 13:34
Електронний підпис
09 квітня 2020 13:20
Виписка з ЄДР .pdf
09 квітня 2020 13:20
Витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2020 13:20
Наказ і рішення.pdf
09 квітня 2020 13:20
Ліцензія .pdf
09 квітня 2020 13:20
Статут Олімп.pdf
09 квітня 2020 13:20
технічні вимоги.pdf
09 квітня 2020 13:20
тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 13:20
розрахунки.pdf
09 квітня 2020 13:20
проект договору.pdf
09 квітня 2020 13:20
про субпідрядників.pdf
09 квітня 2020 13:20
згода на обробку.pdf
09 квітня 2020 13:20
дц.pdf
09 квітня 2020 13:20
довідка по ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РАМ.СА ГРУП

ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ

ТОВ БУД ОЛІМП КОМПАНІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РАМ.СА ГРУП
#34241373
Відхилено 23 150 002,02
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 16:06
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ
#42014492
Переможець 24 350 112,02
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ
#42014492
24 350 112,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 10:11
ДУ 4 від 17.09.20 до Д 143.5 від 07.05.20_compressed.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 10:51
ДУ 3 від 06.07.2020 (ППС).pdf зміни до договору
06 липня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 12:00
ДУ 2 від 01.07.2020 до Д 143.5 від 07.05.2020.pdf зміни до договору
02 липня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 16:59
ДУ 1 від 12.05.2020 до Д 143.5 від 07.05.2020_.pdf зміни до договору
12 травня 2020 16:57
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 17:53
договір укладений
07 травня 2020 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5). Внесено зміни до п.п. 4.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 143/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до п.п. 4.1 Договору та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 143/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.07.2020 № 965 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, внести зміни до п.п. 1.1. та п.п. 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 143/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5)
Номер договору про закупівлю: 143/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 22 134 953,79
UAH (в тому числі ПДВ 3 689 158,96 UAH)