Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна 380487407282 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2020 11:53 |
Очікувана вартість: | 42 816 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 214 084,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 15:55 |
Тіниста, 1 обл., акт.doc | |
19 березня 2020 15:50 |
32Т ТД )))).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-01-000008 ● 185055abae324abaa2f0c6db7713cf4f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 12:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2020 Одеса № 207
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 01.07.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.07.2020 № 207
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2020-03-19-001969-a 19.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Отримання повідомлення із засобів масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-01 13:45:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІНККОР» умовам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель технічну специфікацію, яка не містить повного переліку та обсягу робіт, а саме: відсутній перелік та обсяг робіт, які зазначені у пунктах 161-184, 257-276, 497-504 Додатку № 3 «Технічне завдання» до тендерної документації?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІНККОР» умовам пунктів 1, 3 Додатку № 1 та пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель скановані копії наказу про призначення керівника, договору підряду від 02.03.2019 № 16 та договору на надання послуг будівельними машинами від 03.02.2020 № К-4216, укладених з товариством з обмеженою відповідальністю «Одеспрогресенергобуд», виготовлені з копій, а не з оригіналів документів? При цьому, зазначені невідповідності не відносяться до формальних помилок, приклади яких відображені у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-06 15:37:07
Пояснення
Управління капітального будівництва Одеської міської ради розглянуло запит про надання пояснень щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЛІНККОР» - учасника процедури публічних закупівель «Капітальний ремонт будівлі, стадіону та елементів благоустрою території ОЗОШ № 56, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Тіниста, 1».
Завантаження переможцем в електронну систему закупівель технічної специфікації без наведення переліку та обсягу робіт, зазначених у пунктах 161-184, 257-276, 497-504 Додатку № 3 «Технічне завдання», відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», є технічною помилкою, яка не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того, під час закупівлі ТОВ «ЛІНККОР» надано підтвердження тендерної пропозиції за усіма кількісними, якісними та іншими вимогами.
Завантаження ТОВ «ЛІНККОР» у складі тендерної пропозиції сканованих копій наказу про призначення керівника підприємства, договору підряду від 02.03.2019 № 16 та договору про надання послуг будівельними машинами від 03.02.2020 № К-4216, укладених з ТОВ «Одеспрогресенергобуд» є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Відсутність посилання на неї у пункті 1 Інструкції з підготовки тендерної документації не перешкоджає визнанню цієї помилки саме формальною (несуттєвою), оскільки наведений в інструкції перелік є лише орієнтовним, а не вичерпним.
З урахуванням викладеного, в організатора публічної закупівлі відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІНККОР».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції до 19.04.2020.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді |
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Документи:
22 липня 2020 16:53
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАТРЕСТБУД" |
35 268 000,00
UAH з ПДВ
|
30 910 916,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "КВАДР" |
34 980 000,00
UAH з ПДВ
|
31 095 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМУ № 533" |
38 535 000,00
UAH з ПДВ
|
31 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 |
38 535 119,65
UAH з ПДВ
|
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
41 816 800,00
UAH з ПДВ
|
37 675 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" |
42 813 554,56
UAH з ПДВ
|
37 675 928,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ РБД "Одесголовпостач" |
42 800 970,00
UAH з ПДВ
|
42 800 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАГМА ГРУП КР" |
42 816 000,00
UAH з ПДВ
|
42 816 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАТРЕСТБУД" #41928228 |
Відхилено |
30 910 916,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 18:03
|
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "КВАДР" #23865984 |
Відхилено |
31 095 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 09:35
|
ТОВ "СМУ № 533" #34931415 |
Відхилено |
31 100 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 15:37
|
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 #37224743 |
Відхилено |
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 18:08
|
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" #43223082 |
Відхилено |
37 675 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 16:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" #38194207 |
Переможець |
37 675 928,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 09:17
|
угода розірвання.pdf | укладений |
19 липня 2023 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:29
|
дод. угода 6.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2021 08:28
|
дод. угода 3.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 17:22
|
договір 69-20П.pdf | укладений |
22 червня 2020 17:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 69-20/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 69-20/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |