Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі, стадіону та елементів благоустрою території ОЗОШ №56, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Тіниста, 1»
Очікувана вартість
42 816 800,00 UAH
UA-2020-03-19-001969-a 6cc39833c6bf4e54ad499bccd85030c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 17:30
Початок аукціону: 07 квітня 2020 11:53
Очікувана вартість: 42 816 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 214 084,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівлі, стадіону та елементів благоустрою території ОЗОШ №56, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Тіниста, 1» (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Тіниста, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 15:55
Тіниста, 1 обл., акт.doc
19 березня 2020 15:50
32Т ТД )))).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-01-000008 ● 185055abae324abaa2f0c6db7713cf4f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 12:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2020 Одеса № 207

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 01.07.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.07.2020 № 207
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2020-03-19-001969-a 19.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Отримання повідомлення із засобів масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-01 13:45:29

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІНККОР» умовам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель технічну специфікацію, яка не містить повного переліку та обсягу робіт, а саме: відсутній перелік та обсяг робіт, які зазначені у пунктах 161-184, 257-276, 497-504 Додатку № 3 «Технічне завдання» до тендерної документації?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІНККОР» умовам пунктів 1, 3 Додатку № 1 та пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель скановані копії наказу про призначення керівника, договору підряду від 02.03.2019 № 16 та договору на надання послуг будівельними машинами від 03.02.2020 № К-4216, укладених з товариством з обмеженою відповідальністю «Одеспрогресенергобуд», виготовлені з копій, а не з оригіналів документів? При цьому, зазначені невідповідності не відносяться до формальних помилок, приклади яких відображені у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-06 15:37:07

Пояснення

Управління капітального будівництва Одеської міської ради розглянуло запит про надання пояснень щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЛІНККОР» - учасника процедури публічних закупівель «Капітальний ремонт будівлі, стадіону та елементів благоустрою території ОЗОШ № 56, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Тіниста, 1».
Завантаження переможцем в електронну систему закупівель технічної специфікації без наведення переліку та обсягу робіт, зазначених у пунктах 161-184, 257-276, 497-504 Додатку № 3 «Технічне завдання», відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», є технічною помилкою, яка не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того, під час закупівлі ТОВ «ЛІНККОР» надано підтвердження тендерної пропозиції за усіма кількісними, якісними та іншими вимогами.
Завантаження ТОВ «ЛІНККОР» у складі тендерної пропозиції сканованих копій наказу про призначення керівника підприємства, договору підряду від 02.03.2019 № 16 та договору про надання послуг будівельними машинами від 03.02.2020 № К-4216, укладених з ТОВ «Одеспрогресенергобуд» є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Відсутність посилання на неї у пункті 1 Інструкції з підготовки тендерної документації не перешкоджає визнанню цієї помилки саме формальною (несуттєвою), оскільки наведений в інструкції перелік є лише орієнтовним, а не вичерпним.
З урахуванням викладеного, в організатора публічної закупівлі відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІНККОР».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції до 19.04.2020.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в суді
Дата публікації: 22 липня 2020

Документи:

22 липня 2020 16:53
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАТРЕСТБУД" 35 268 000,00
UAH з ПДВ
30 910 916,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "КВАДР" 34 980 000,00
UAH з ПДВ
31 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМУ № 533" 38 535 000,00
UAH з ПДВ
31 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 38 535 119,65
UAH з ПДВ
32 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 41 816 800,00
UAH з ПДВ
37 675 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" 42 813 554,56
UAH з ПДВ
37 675 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ РБД "Одесголовпостач" 42 800 970,00
UAH з ПДВ
42 800 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГМА ГРУП КР" 42 816 000,00
UAH з ПДВ
42 816 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 17:10
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:08
Довідка.pdf
06 квітня 2020 17:08
Виписка.pdf
06 квітня 2020 17:08
Штатка.PDF
06 квітня 2020 17:08
Трудові книжки.pdf
06 квітня 2020 17:08
Статут.PDF
06 квітня 2020 17:08
Рішення.PDF
06 квітня 2020 17:08
Паспорт, код.PDF
06 квітня 2020 17:08
Опис.PDF
06 квітня 2020 17:08
Наказ.PDF
06 квітня 2020 17:08
Додатки.pdf
06 квітня 2020 17:08
Довідки та додатки.PDF
06 квітня 2020 17:08
Виписка, витяг.PDF

Публічні документи

06 квітня 2020 17:09
БАНК.rar
06 квітня 2020 17:09
Додатки.rar
06 квітня 2020 17:09
Штатний роспис.JPG
06 квітня 2020 17:09
Фирм бланк отказ СУБ.JPG
06 квітня 2020 17:09
Додаток 4 ПРОПОЗИЦІЯ.JPG
06 квітня 2020 17:09
Гарантійний лист 2.JPG
06 квітня 2020 17:09
Відгук.JPG
06 квітня 2020 17:09
Трудовые книжки.rar
06 квітня 2020 17:09
Паспорт Чернєга Л.О.rar
06 квітня 2020 17:09
МАШИНА Таврия.rar
06 квітня 2020 17:09
ІБВК КВАДР.rar
06 квітня 2020 17:09
ДЦ, календарний графік.rar
06 квітня 2020 17:09
ДОГОВОР Тіниста, 1.rar

Публічні документи

06 квітня 2020 14:48
устав сму.PDF
06 квітня 2020 14:48
договір.PDF
06 квітня 2020 14:48
технічне завдання.PDF
06 квітня 2020 14:48
квалификация.PDF
06 квітня 2020 14:48
тендер .PDF

Публічні документи

06 квітня 2020 13:32
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:31
гарантія.rar
06 квітня 2020 13:31
27Ліцензія АРТ ПРОЕКТ.pdf
06 квітня 2020 13:31
24Проект договору.pdf
06 квітня 2020 13:31
16Статут Арт проект.pdf
06 квітня 2020 13:31
15Паспорт Каратай.pdf
06 квітня 2020 13:31
10Довідка ст 17.pdf
06 квітня 2020 13:31
9Лист відгук ЗОШ 56.pdf
06 квітня 2020 13:31
5Штатний розклад 2020.pdf
06 квітня 2020 13:31
3Договір послуг Юг М.pdf
06 квітня 2020 13:31
1Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 13:18
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:14
Устав 2020.pdf
06 квітня 2020 13:14
Рішення учасника.pdf
06 квітня 2020 13:14
Приказ на директора.pdf
06 квітня 2020 13:14
Лицензия СС3.pdf
06 квітня 2020 13:14
ВЫПИСКА.pdf
06 квітня 2020 13:14
ВИТЯГ ПДВ.pdf
06 квітня 2020 13:14
тех_паспорт_65_т).pdf
06 квітня 2020 13:14
татра_67.pdf
06 квітня 2020 13:14
Навантажувач JCB .pdf
06 квітня 2020 13:14
Каток НАММ HD12VV (31516ВН).pdf
06 квітня 2020 13:14
КАМАЗ 55111 (ВН0716ЕС).pdf
06 квітня 2020 13:14
КАМАЗ 5511 (ВН9553ЕВ).pdf
06 квітня 2020 13:14
КАМАЗ 5511 (ВН9552ЕВ).pdf
06 квітня 2020 13:14
Екскаватор Liebherr.pdf
06 квітня 2020 13:14
Трудова Поліщук.pdf
06 квітня 2020 13:14
Трудова Миропольський.pdf
06 квітня 2020 13:14
Трудова Лисенко О.В..pdf
06 квітня 2020 13:14
Трудова Краснянський.pdf
06 квітня 2020 13:14
Трудова Клочков.pdf
06 квітня 2020 13:14
Трудова Желясков.pdf
06 квітня 2020 13:14
Трудова Брік.pdf
06 квітня 2020 13:14
Диплом Лисенко О.В..pdf
06 квітня 2020 13:14
Диплом Брік В.В..pdf
06 квітня 2020 13:14
Додаткова угода Сігол.pdf
06 квітня 2020 13:14
Довідка покриття.pdf
06 квітня 2020 13:14
13_Календарний графік.pdf
06 квітня 2020 13:14
12_Технічне завдання.pdf
06 квітня 2020 13:14
11_Тендерна пропозиція.pdf
06 квітня 2020 13:14
8_Довідка субпідряд.pdf
06 квітня 2020 13:14
7_Довідка техніка.pdf
06 квітня 2020 13:14
6_Довідка працівники.pdf
06 квітня 2020 13:14
5_Довідка заходи.pdf
06 квітня 2020 13:14
3_Довідка корупція.pdf
06 квітня 2020 13:14
1_Довідка досвід.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 16:44
Електронний підпис
12 червня 2020 16:44
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 червня 2020 12:41
Електронний підпис
10 червня 2020 12:41
Пропозиція.PDF
10 червня 2020 12:40
public_doc.pdf
10 червня 2020 12:40
Dovidka_20121412040570739949.pdf.p7s
10 червня 2020 12:40
Dovidka_20121412040570739949.pdf
10 червня 2020 12:40
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:22
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:19
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:08
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:07
Технічна специфікація.pdf
06 квітня 2020 17:07
Довідка досвід.pdf
06 квітня 2020 17:07
Договірн ціна_п.pdf
06 квітня 2020 17:07
Договір підряду.pdf
06 квітня 2020 17:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 квітня 2020 17:07
Штатний розклад.pdf
06 квітня 2020 17:07
Виписка.pdf
06 квітня 2020 17:07
Пропозиція.pdf
06 квітня 2020 17:07
паспорт.pdf
06 квітня 2020 17:07
Календарний графік.pdf
06 квітня 2020 17:07
Довідка стаття 17.pdf
06 квітня 2020 17:07
Довідка довкілля.pdf
06 квітня 2020 17:07
Ліцензія.pdf
06 квітня 2020 17:07
Довідка МТБ.pdf
06 квітня 2020 17:07
Статут Лінккор.pdf
06 квітня 2020 17:07
14.Копія статуту.pdf
06 квітня 2020 17:07
12.Наказ директор_копія.pdf
06 квітня 2020 17:07
10.Витяг ПДВ.pdf
06 квітня 2020 17:07
8.Відгук.pdf
06 квітня 2020 17:07
6,Трудові книжки.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 13:36
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 квітня 2020 13:36
Статут. докум.pdf
03 квітня 2020 13:36
13_14_15_16_17 ДОВІДКИ.pdf
03 квітня 2020 13:36
11 аналогічний договір.pdf
03 квітня 2020 13:36
9 працівники.pdf
03 квітня 2020 13:36
8 обладнання.pdf
03 квітня 2020 13:36
6 календарний графік.pdf
03 квітня 2020 13:36
5 проект договору.pdf
03 квітня 2020 13:36
3Технічне завдання.pdf
03 квітня 2020 13:36
2Пропозиція.pdf
03 квітня 2020 13:36
1перелік.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 16:12
Статут., 13.14.pdf
06 квітня 2020 16:12
Рішення., 13.01.pdf
06 квітня 2020 16:12
НАКАЗ., 13.01 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАТРЕСТБУД"

ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "КВАДР"

ТОВ "СМУ № 533"

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР"

ПрАТ РБД "Одесголовпостач"

ТОВ "МАГМА ГРУП КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАТРЕСТБУД"
#41928228
Відхилено 30 910 916,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 18:03
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "КВАДР"
#23865984
Відхилено 31 095 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 09:35
ТОВ "СМУ № 533"
#34931415
Відхилено 31 100 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 15:37
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010
#37224743
Відхилено 32 000 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 18:08
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#43223082
Відхилено 37 675 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 16:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР"
#38194207
Переможець 37 675 928,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:39

Документи

05 травня 2020 18:02
Електронний підпис
15 квітня 2020 11:25
Рішення.docx

Документи

08 травня 2020 09:34
Електронний підпис

Документи

13 травня 2020 15:36
Електронний підпис

Документи

04 червня 2020 18:07
Електронний підпис
20 травня 2020 12:22
Рішення 1.docx

Документи

05 червня 2020 16:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР"
#38194207
37 675 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2023 09:17
угода розірвання.pdf укладений
19 липня 2023 09:14
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 11:29
дод. угода 6.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 11:28
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 08:28
дод. угода 3.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 08:24
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 17:22
договір 69-20П.pdf укладений
22 червня 2020 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 69-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 69-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 2 889 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 481 500,00 UAH)
Причини розірвання договору: За домовленістю Сторін