Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
8 750,00 UAH
UA-2020-02-19-000365-a f76bda5ee0384c6faa7a855a3380c4a9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Світлана Володимирівна

+380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна
+380445409100
05_ruszn@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 12:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 12:48
Початок аукціону: 26 лютого 2020 12:25
Очікувана вартість: 8 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 уп
Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 12:45
ПРОЕКТ Договору.docx
19 лютого 2020 12:45
Технічні вимоги 2.pdf
19 лютого 2020 12:45
Технічні вимоги 1.pdf
19 лютого 2020 12:45
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 10:09
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:30
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом Управління, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації Управління;
2) відповідно до тендерної документації Управління, цінова пропозиція учасника повинна обов'язково містити загальну вартість предмету закупівлі, яка відповідає ціновій пропозиції замовника. Інша інформація є необов'язковою для зазначення у ціновій пропозиції, оскільки зазначається в іншій тендерній документації (сертифікати якості на предмет закупівлі та ін.);
3) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку;
4) Управління не вимагає подавати пропозиції виключно з ПДВ, мається на увазі - цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції СПД неплатників ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" 8 125,00
UAH з ПДВ
7 869,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 370,00
UAH з ПДВ
7 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 8 362,50
UAH з ПДВ
8 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 460,00
UAH з ПДВ
8 355,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 8 512,00
UAH з ПДВ
8 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 13:28
Пасп3 001.jpg
23 лютого 2020 13:28
Пасп2 001.jpg
23 лютого 2020 13:28
Пасп1 001.jpg
23 лютого 2020 13:28
Лист 001.jpg
23 лютого 2020 13:28
Гуменюк свід2-1.pdf
23 лютого 2020 13:28
Гуменюк С.Б.свід.1-1.pdf
23 лютого 2020 13:28
Витяг Гум.С.Б.-1.pdf
23 лютого 2020 13:28
Лист 001.jpg
23 лютого 2020 13:28
Цін проп. 001.jpg

Публічні документи

25 лютого 2020 10:25
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2020 10:55
Smart Line.pdf
25 лютого 2020 10:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 лютого 2020 10:55
Протокол.pdf
25 лютого 2020 10:55
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
25 лютого 2020 10:54
Наказ.pdf
25 лютого 2020 10:54
МТБ.pdf
25 лютого 2020 10:54
ліцензування.pdf
25 лютого 2020 10:54
Документи.pdf
25 лютого 2020 10:54
Довідка ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2020 10:54
дов_дка про довк_лля.pdf
25 лютого 2020 10:54
гарантія якості.pdf
25 лютого 2020 10:54
Витяг ПДВ Ромус.pdf
25 лютого 2020 10:54
Витяг з ЄДР від 23.01.2020.pdf
25 лютого 2020 10:54
Виписка.pdf
25 лютого 2020 10:54
2 ч. 1 ст 17.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 11:27
Електронний підпис
25 лютого 2020 11:26
Згода з договором.pdf
25 лютого 2020 11:26
ЕКО1143_Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"
#2403203169
Переможець 7 869,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 14:49

Документи

26 лютого 2020 14:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"
#2403203169
7 869,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 11:55
Договір про закупівлю укладений
04 березня 2020 11:53