Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо Є-5 (талони строком дії не менше півроку), бензин А-92 Є-5 (талони строком дії не менше півроку)
Очікувана вартість
854 550,00 UAH
UA-2020-01-27-001619-a ● b402493e4cb34d169f42a5f6ee520953
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КАХОВСЬКА РАЙОННА КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38009062 |
Місцезнаходження: | 74823, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н., с. Малокаховка, вул. Шкільна, буд. 52 |
Контактна особа: |
Тетяна Степанівна Грібкова +380553620331 t150872@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 14:07 |
Очікувана вартість: | 854 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 545,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27760 літр
Дизельне паливо Є-5 (талони строком дії не менше півроку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74800, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, м. Каховка та Каховського району, Заправні станції
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3890 літр
Бензин А-92 Є-5 (талони строком дії не менше півроку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74800, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, м. Каховка та Каховського району, Заправні станції
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, протягом 30 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування закупівлі - кошти районного бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 13:52 |
Тендерна документація.pdf | |
27 січня 2020 13:52 |
Додаток 1.pdf | |
27 січня 2020 13:52 |
Додаток 2.pdf | |
27 січня 2020 13:52 |
Додаток 3.pdf | |
27 січня 2020 13:52 |
Додаток 4.pdf | |
27 січня 2020 13:52 |
Додаток 5.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001619-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 28 лютого 2020 02:10
ВИМОГА:
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1.Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Діском Юкрейн» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-27-001619-a, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
ВИМАГАЮ:
1.Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Діском Юкрейн» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-27-001619-a, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 13:47
Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. У ході розгляду Вашого питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 розділу 6 тендерної документації визначено, що учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що в складі тендерної пропозиції Учасника – переможця, ТОВ Діском Юкрейн, код ЄДРПОУ 37464769, у файлі «Документи-1.pdf» міститься довідка про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі вих. №697 від 11.02.2020р. й зазначено, що ТОВ Діском Юкрейн далі Підприємство в особі директора Комісарова Дмитра Миколайовича, який діє на підставі Статуту, уповноважує Комісарова Дмитра Миколайовича представляти інтереси підприємства в процедурі відкриті торги, процедурі конкурентний діалог, переговорній процедурі, допороговій процедурі код товару 09130000-9 (Нафта і дистиляти), підписувати документи тендерної пропозиції та підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. Перелік повноважень міститься в установчих документах. В установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) не зазначено. Обмеження щодо можливості підписання договорів відсутні. Отже, з боку учасника – переможця встановлену вимогу тендерної документації виконано. Враховуючи вищенаведене, у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Щодо другого зауваження у вимозі тендерний комітет звертає Вашу увагу на те, що затверджена тендерна документація не містить вимоги що учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати згідно частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів ТОВ, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов’язань. У разі, якщо учасник торгів є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (цієї) закупівлі. Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника – переможця в цій частині відсутні та вимога в цій частині не може бути задоволена.
Щодо другого зауваження у вимозі тендерний комітет звертає Вашу увагу на те, що затверджена тендерна документація не містить вимоги що учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати згідно частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів ТОВ, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов’язань. У разі, якщо учасник торгів є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (цієї) закупівлі. Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника – переможця в цій частині відсутні та вимога в цій частині не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Діском Юкрейн |
708 487,90
UAH з ПДВ
|
649 141,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
712 125,00
UAH з ПДВ
|
649 458,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гермес Форт |
726 367,50
UAH з ПДВ
|
660 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РІАКАР" |
804 813,50
UAH з ПДВ
|
771 264,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
771 535,00
UAH з ПДВ
|
771 535,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Діском Юкрейн #37464769 |
Переможець |
649 141,50
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:08
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:05
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2020 11:36
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 10:01
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 16:20
|
Договір.pdf | укладений |
10 березня 2020 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з підвищенням ціни на товар та зменшенням фактичного обсягу закупівель Сторони прийшли до згоди внести зміни до договору, виклавши п. 2.1. Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 468633,50 грн. ( Чотириста шістдесят вісім тисяч шістсот тридцять три гривні 50 копійок) в т.ч. ПДВ – 78105,58 грн.». Викласти Додаток №1 до Договору «Специфікація» в новій редакції. Сторони домовилися внести зміни до Розділу XIII Договору «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН», виклавши відомості щодо розрахункових реквізитів Покупця відповідно: «UA068201720344260002000080957 Держказначейська служба України, м. Київ в УДКСУ у Каховському районі». |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням фактичного обсягу закупівель Сторони прийшли до згоди внести зміни до договору, виклавши п. 2.1. Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 200965,00грн. ( Двісті тисяч дев’ятсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 33494,17». Викласти Додаток №1 до Договору «Специфікація» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |