Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво адміністративної будівлі Люботинського району електричних мереж за адресою: сел. Пісочин, вул. Полтавське шоссе, №53А, Харківський район, Харківська обл.
Очікувана вартість
32 694 400,00 UAH
UA-2020-01-23-003084-c a576a1fb8b8342c9a19d5ed5da575684
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковенко Олег Валерійович

057-740-13-75 yakovenko.oleg@obl.kh.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131954
Вебсайт: https://www.oblenergo.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149
Контактна особа: Яковенко Олег Валерійович
057-740-13-75
yakovenko.oleg@obl.kh.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:05
Очікувана вартість: 32 694 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво адміністративної будівлі Люботинського району електричних мереж
за адресою:сел. Пісочин, вул. Полтавське шоссе, №53А,
Харківський район, Харківська обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс на виконання робіт, придбання необхідних матеріалів, виробів Аванс 180 Банківські 25
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі довідки про виконані будівельні роботи та затрати (форма КБ-3) з додаванням актів виконаних робіт, з частковим урахуванням авансу, оплата виконаних робіт під час будівництва - 90% вартості будівництва, залишок у розмірі 10% виплачується підряднику після введеня в експлуатацію будівлі Пiсляоплата 180 Банківські 75

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-КЖ.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-1519-ЕТР.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ОВ.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ЗВК.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-1519-СС.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-СОС.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ТХ.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ЕП.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-АР.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП_32-15_19-АПС.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ГП.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ВК.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19_Паспорт_фасадів.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ЕГ.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ВКН.pdf
23 січня 2020 16:36
Тендерна документація.doc
23 січня 2020 16:36
Тендерна документація робіт додаток 4.doc
23 січня 2020 16:36
Тендерна документація робіт додаток 3.doc
23 січня 2020 16:36
Тендерна документація робіт додаток 2.doc
23 січня 2020 16:36
Тендерна документація робіт додаток 1.doc
23 січня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-КЖ.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-1519-ЕТР.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ОВ.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ЗВК.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-1519-СС.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-СОС.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ТХ.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ЕП.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-АР.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП_32-15_19-АПС.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ГП.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ВК.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19_Паспорт_фасадів.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ЕГ.pdf
23 січня 2020 16:36
#РП32-15_19-ВКН.pdf
23 січня 2020 16:36
Тендерна документація.doc
23 січня 2020 16:36
Тендерна документація робіт додаток 4.doc
23 січня 2020 16:36
Тендерна документація робіт додаток 3.doc
23 січня 2020 16:36
Тендерна документація робіт додаток 2.doc
23 січня 2020 16:36
Тендерна документація робіт додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вкажіть, будь ласка, вартість будівельно-монтажних робіт, обладнання та інших витрат згідно отриманого Вами експертного звіту по даному об'єкту
Дата подання: 27 січня 2020 14:19
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:39
При оприлюдненні очікуваної вартості будівництва об’єкта Замовник повинен керуватися Зведеним кошторисним розрахунком, який пройшов експертну перевірку. При наявності експертного звіту, просимо надати дані про вартість будівельно-монтажних робіт, обладнання, інших витрат, щоб учасник під час розрахунку цінової пропозиції у кошторисній документації не збільшив ліміт коштів на будівельно-монтажні роботи, обладнання та інші витрати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік видів та обсягів робіт, необхідних матеріалів та обладнання наведено у робочому проекту. Вартість учасник повинен визначити самостійно відповідно до вимог робочого проекту виходячі з поточних цін на трудові та матеріально-технінчні ресурси.
Відомість обсягів робіт
Дата подання: 27 січня 2020 14:28
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:40
Надайте, будь ласка, перелік видів та обсягів робіт згідно проектного кошториса для складання коректної тендерноїї документації і відповідності її проектній документації.
Відповідь: Повний перелік видів та обсягів робіт наведено у робочому проекту
Листи-відгуки
Дата подання: 27 січня 2020 14:38
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:40
Підкажіть, будь ласка, щодо надання Листів-відгуків (не менше 3х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (замовників) із посиланням на дату та номер договору із зазначенням виду робіт та інформації про належне виконання таких робіт, стосовно якості та строків виконання. Ці три листа-відгука можуть бути надані учасником з виконання робіт по об'єктам, які не стосуються будівництва будівель, а, наприклад, лист-відгук надано на виконання робіт з реконструкції будівлі, або лист-відгук на виконання робіт з будівництва або реконструкції інженерних мереж, тощо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відгуки можуть бути надані на будь-який вид робіт.
Фінансовий баланс та звіт
Дата подання: 27 січня 2020 15:08
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:41
Вами вимагається надання фінансової спроможності, а саме: - копій балансу, фінансового звіту за 2019 рік, скріплені підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою Учасника*. Баланс і звіт складаються до кінця лютого 2020 року,тобто на даний час учасник не може скласти та надати ці документи на момент подання тендерної пропозиції. Якщо учасник надасть баланс і звіт за дев'ять місяців 2019 року, можно так надати? Скажіть, будь ласка, так чи ні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію буде внесено зміни
Звіт про рух грошових коштів
Дата подання: 27 січня 2020 15:11
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:42
Вами вимагається надання: - копії звіту про рух грошових коштів за 2019 рік, скріплені підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою Учасника*. Якщо учасник є малим підприємством, то він цей звіт не здає, якщо учасник не надасть цей звіт, а надасть лист-роз'яснення посилаючись на законні підстави ненадання цього звіту, це не буде помилкою? Скажіть, будь ласка, так чи ні?(де "так"-не буде помилкою, "ні"-буде помилкою)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. п.1. "Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними в складі своєї тендерної пропозиції, замість таких документів Учаснику необхідно надати документ передбачений для нього чинним законодавством та лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання тих чи інших документів."
Інформація, яка вказана у Додатку №2 до тендерної документації не відповідає інформації відповідно до наданого робочого проекту
Дата подання: 28 січня 2020 14:34
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:43
Замовник поставив учасників Процедури закупівлі в нерівні умови, порушив порядок проведення Процедури закупівлі, а саме додаток №2 тендерної документації робіт не відповідає повному обсягу робіт по будівництву адміністративної будівлі Люботинського району електричних мереж за адресою: сел. Пісочин, вул. Полтавське шоссе, №53А, Харківський район, Харківська обл. При складанні тендерної пропозиції учасник повинен керуватись обсягами робіт кошториса, який пройшов експертну перевірку. На підставі цих обсягів учасник-переможець (підрядник) буде підписувати договірну ціну, закривати акти виконаних робіт, будівельні роботи в яких також повинні відповідати кошторису, який пройшов експертну перевірку. Згодом, при перевірці актів виконаних робіт державними органами, можуть бути виключені певні роботи, які не відповідають нормам і обсягам, як Замовник, так і Підрядник можуть бути оштрафовані. Просимо надати в повному обсязі перелік видів робіт згідно проектного кошториса.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі Учасники приймають участь у процедурі закупівлі на рівних правах. Замовник встановив однакові умови для всіх без виключення учасників. У додатку 2 наведено узагальнений перелік робіт. Повний перелік видів та обсягів робіт, необхідних матеріалів та обладнання наведено у робочому проекту. Вартість Учасник повинен визначити самостійно відповідно до вимог робочого проекту виходячі з поточних цін на трудові та матеріально-технінчні ресурси.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 28 січня 2020 16:33
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:43
Згідно п.3 Додатку №1 тендерної документації: Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копію виконаного договору та копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором. Щодо підтвердження виконання робіт учасник надасть акти виконаних робіт. А щодо підтвердження проведення розрахунків за договором, що Ви маєте на увазі, який саме документ учасники повинні надати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документ який підтверджує проведення розрахунків за договором
Якщо паспорт у вигляді ID картки
Дата подання: 28 січня 2020 16:41
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:43
Підкажіть, будь ласка, якщо в уповноваженої особи паспорт у вигляді ID картки, учасник надасть двосторонню копію цієї картки (згідно умов Додатка №1 до тендерної документації). Це підстава для дискваліфікації учасника?
Відповідь: Ні
Факс не використовується
Дата подання: 28 січня 2020 16:48
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:44
Якщо факс не використовується у господарській діяльності підприємства, можно учаснику при складанні тендерної пропозиції згідно Додатку №3 до тендерної документації вказати номер телефону/факс не використовується, наприклад: "+380......./факс не використовується".
Відповідь: Так
Яка назва предмета закупівлі вірна
Дата подання: 28 січня 2020 16:52
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:44
Яка вірна назва предмету закупівлі: Згідно п.п. 4.1. п.4 розділу "Загальні положення" тендерної документації назва наступна: «Будівництво адміністративної будівлі Люботинського району електричних мереж за адресою:сел. Пісочин, вул. Полтавське шоссе, №53А, Харківський район, Харківська обл.» Згідно назви до тендерної документації на титульній сторинці вказано з ДСТУ та кодом ДК, а саме: «Будівництво адміністративної будівлі Люботинського району електричних мереж за адресою:сел. Пісочин, вул. Полтавське шоссе, №53А, Харківський район, Харківська обл.» ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45210000-2 - Будівництво будівель:" Яка назва вірна, згідно п.п. 4.1. розділу "Загальні положення" тендерної документації, чи згідно титульного листа тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до робочого проекту:«Будівництво адміністративної будівлі Люботинського району електричних мереж за адресою:сел. Пісочин, вул. Полтавське шоссе, №53А, Харківський район, Харківська обл.»,
Робочий проект
Дата подання: 28 січня 2020 16:55
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:44
Чи потрібно учаснику роздруковувати робочий проект (який надано Замовником до тендерної документації), підписувати його "згідно з оригіналом" та завантажувати разом з іншими документами тендерної пропозиції?
Відповідь: На розсуд Учасника
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-003084-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37188826
Дата подання: 21 лютого 2020 14:49
Вимога щодо скасування протоколу обрання переможця закупівлі
Акціонерне товариство «Харківобленерго» (надалі – Замовник) оголосив відкриті торги в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2020-01-23-003084-с на закупівлю «Будівництво адміністративної будівлі Люботинського району електричних мереж за адресою:сел. Пісочин, вул. Полтавське шоссе, №53А, Харківський район, Харківська обл.» (надалі – Торги).
Рішенням Замовника (Протокол розгляду тендерних пропозицій №2/2/02ПР-Н від 21 лютого 2020 року) тендерна пропозиція учасника 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СТРОЙПРИВАТ» (далі – ПП «СТПОЙПРИВАТ», учасник-переможець) була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, оформлена вірно та опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Проте, з аналізу тендерної пропозиції зазначеного учасника випливають невідповідності чинному законодавству та тендерній документації, які були проігноровані Замовником, та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «СТРОЙПРИВАТ», якого було визнано переможцем тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 16:29
Щодо гарантійного листа.
У тендерній документації встановлена вимога щодо надання у складі пропозиції гарантійного листа у довільній формі щодо погодження з рішенням Замовника по відхиленню тендерної пропозиції Учасника у разі встановлення факту невідповідності розрахунку договірної ціни робочого проекту та чинним нормативним актам України. При цьому жодним чином не вимагається зазначати у такому листі назву процедури закупівлі. У п.2 розділу «Оцінка пропозицій» тендерної документації вказано «До формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні помилки та описки допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.» Зокрема встановлена можливість допущення технічних помилок. ПП «Стройприват» надав у складі пропозиції необхідний гарантійний лист, але при цьому в ньому допущена помилка технічного характеру, а саме зазначена невірна назва процедури закупівлі. Жодним чином така помилка не може трактуватись як недостовірна інформація.

Щодо довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів.
У деяких випадках така довідка надається уповноваженим органом без завіряння або QR-коду. Але при цьому слід зазначіти, що достовірність такої довідки перевіряється будь-якою особою в «Електронному кабінеті платника податків». ПП «Стройприват» надав у пропозиції довідку яка є абсолютно достовірною що підтверджується в зазначений вище спосіб.

Таким чином Ваші твердження щодо надання ПП «Стройприват» у своїй пропозиції недостовірної інформації не мають жодних обґрунтованих підстав, у зв’язку з цим вимога задоволенню не підлягає

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 14:49
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 31 982 882,00
UAH з ПДВ
27 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙПРИВАТ" 28 840 600,00
UAH з ПДВ
27 929 936,14
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" 31 900 000,00
UAH з ПДВ
27 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 13:38
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:37
3. Реэстр №3.rar
10 лютого 2020 13:23
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:22
2. Реєстр №2.rar
10 лютого 2020 13:22
1.Реєстр №1.pdf
06 лютого 2020 13:06
Електронний підпис
06 лютого 2020 13:04
5.Реєстр №5 (Додаток 4).pdf
06 лютого 2020 13:04
4.Реєстр №4 (Додаток 3).pdf
06 лютого 2020 13:04
3.Реєстр №3 (Додаток 2).pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 16:41
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:38
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 16:38
документы.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙПРИВАТ"

ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
Відхилено 27 500 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 15:54
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙПРИВАТ"
#36121996
Переможець 27 929 936,14
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙПРИВАТ"
#36121996
27 929 936,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 10:24
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
06 січня 2022 10:24
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 09:11
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
05 січня 2022 09:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:11
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 10:12
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 16:31
Ф7064.pdf укладений
03 березня 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в календарний план (графік)
Номер договору про закупівлю: Ф7064
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до порядку здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: Ф7064
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: Ф7064
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в договірну ціну
Номер договору про закупівлю: Ф7064
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML