Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб «Технічне обслуговування усіх змонтованих, полагоджених та працездатних установок систем протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу)»
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2020-01-17-000860-b c4e746604a4e48209b90d0b9fb9a0829
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Приказюк

+380990212400 kucozo01@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43326090
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, буд. 42А
Контактна особа: Світлана Приказюк
+380990212400
kucozo01@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 23:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 23:55
Початок аукціону: 27 січня 2020 11:46
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Більш детально в Оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб «Технічне обслуговування усіх змонтованих, полагоджених та працездатних установок систем протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Додаток № 1 в Оголошенні
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 15:41
техоб. пожежн. сигналізації.doc
17 січня 2020 11:12
Договір на послуги.docx
22 січня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 15:41
техоб. пожежн. сигналізації.doc
17 січня 2020 11:12
техоб. пожежн. сигналізації.doc
17 січня 2020 11:12
Договір на послуги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пояснення або виключення вимог, які несуть дискримінаційний характер
Дата подання: 22 січня 2020 13:31
Дата відповіді: 22 січня 2020 15:50
Просимо надати пояснення або виключити з Додатку 2 Оголошення ( Перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником) пункт 4 ( копія дозволу Держгірпромнагляду/ Держнагляду охорони праці/ Держпромнагляду на виконання робіт підвищеної небезпеки) та пункт 5 (копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з охорони праці), які неправомірно вимагаються по відношенню до діяльності технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та спостереженню за установками пожежної автоматики пультом пожежного спостереження. Вищевказані види діяльності не включені в Перелік видів робіт підвищеної небезпеки. Тому вважаємо, що вказані вимоги несуть дискримінаційний характер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пункт 4 було вилучено з Оголошенння. Щодо п. 5 - це обов"язкова вимога для підтвердження відповідності учасника, згідно чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-000860-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КРОК-ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:39306466
Дата подання: 22 січня 2020 18:23
Звертаємо Вашу увагу на Роз'яснення щодо Постанови КМУ від 25.08.2010 р. №1107 (Постанова КМУ від 07.02.2018 р. №48). Тому пункт 5 переліку документів теж повинен бути вилучений. З повагою.
Звертаємо Вашу увагу на Роз'яснення щодо Постанови КМУ від 25.08.2010 р. №1107 (Постанова КМУ від 07.02.2018 р. №48). Тому пункт 5 переліку документів теж повинен бути вилучений. З повагою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2020 11:06
Звертаємо Вашу увагу, що пункт 4 Оголошення застосовується відповідно Постанови КМУ від 07.02.2018 р. №48 (Роз'яснення щодо Постанови КМУ від 25.08.2010 р. №1107), Додаток 6, п. 6.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-000860-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Спецавтоматика-К", Код ЄДРПОУ:13460921
Дата подання: 28 січня 2020 14:17
Невідповідність
Доброго дня!
Просимо при кваліфікації учасника ФОП "Лаврик Володимир Миколайович" врахувати наступне зауваження:
У Тендерній документації, Замовник КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у додатку 2 зазначає, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник надає: копія паспорту (для фізичних осіб); Відповідно до пункту 5 ,"Положення про паспорт громадянина України" затвердженого 26 червня 1992 р. постановою ВРУ №2503-ХІІ, " 5. Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками
обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки
та 16 сторінок." Учасник надає лише 1,2,3,4 сторінку, що суперечить Вимозі тендерної документації та закону.
Дякуємо, сподіваємося на поразуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 14:35
Дуже дякуємо за зауваження та поглиблену увагу до вимог процедури. Але тендерний комітет розглянув документи і вважає , що ФОП Лаврик В.М. надав усі необхідні
документи, що підтверджують його реальне існування та дієспроможність надати послуги, що виставлені на закупівлю, причому за найнижчою ціною.
Іще раз дякуємо за увагу до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛАВРИК ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" 125 777,85
UAH з ПДВ
64 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Спецавтоматика-К" 149 900,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕРМІНАЛ СКВ 126 000,00
UAH з ПДВ
75 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 08:39
Електронний підпис
23 січня 2020 08:22
Свідоцтва.rar
23 січня 2020 08:22
11. Цінова пропозиція.pdf
23 січня 2020 08:22
10. Договір Горлиця.pdf
23 січня 2020 08:22
10. Відгук ДНРЦ №1.pdf
23 січня 2020 08:22
10. відгук Горлиця.pdf
23 січня 2020 08:22
6. Статут.pdf
23 січня 2020 08:22
3. Ліцензія.pdf
23 січня 2020 08:22
3. Ліцензія (копия).pdf
23 січня 2020 08:22
2. Свідоцтво ПДВ.pdf
23 січня 2020 08:22
1. Витяг з ЕДР 4.12.2019.pdf
23 січня 2020 08:22
1. Виписка з ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛАВРИК ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"

ПП "Спецавтоматика-К"

ТОВ ТЕРМІНАЛ СКВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛАВРИК ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2447102099
Переможець 64 990,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 13:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛАВРИК ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2447102099
64 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 15:07
Договірна ціна на обслуговування протипожежної системи.pdf укладений
06 лютого 2020 15:05
Договір обслуговування протипожежної системи.pdf укладений
06 лютого 2020 15:05
ДЦ договір графік.zip укладений
06 лютого 2020 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 990,00
UAH