Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 15810000-9 хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна, куліч пасхальний)
Очікувана вартість
1 225 210,60 UAH
UA-2020-01-16-001594-b 0bdda10db521403eab2c96d0c817ae4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Тіщенко

+380573721173 pansionat007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05425307
Місцезнаходження: 61177, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7
Контактна особа: Валентина Тіщенко
+380573721173
pansionat007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 19:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 12:24
Очікувана вартість: 1 225 210,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 126,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36756 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54220 килограмм
Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна, куліч пасхальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. І. Муратова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 19:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 19:53
ТД_хліб.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-001594-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 20 січня 2020 14:27
сертифікат ISO 14001:2015
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 НАКАЗ від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» втратив чинність. Згідно з ч.2 ст. 32 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Відповідно до Наказу № 451 від 06.05.2015р. «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації» було визнано таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 02 червня 1997 року № 322 “Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації харчових продуктів”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 липня 1997 року за № 259/2063. Таким чином, отримання сертифікатів при виробництві харчових продуктів є не обов'язковим. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу про надання - сертифікату відповідності системи екологічного управління, яку впроваджено на зазначених складських приміщеннях, вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного. Вимоги та настанови щодо застосування"- п.1.5 додатку 1 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2020 20:12
Тендерна документація щодо проведення процедури відкриті торги на закупівлю товарів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна, куліч пасхальний) не містить вимог надання сертифікатів на харчові продукти.
У будь якому випадку, Учасник має право надати пояснення, щодо до документів, які стосуються якості запропонованого товару.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-07-000047 ● 465ae898cd4749d8b425adc98fece8bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020 21:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.09.2020 № 182
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.09.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.09.2020 № 182

Витяг з Переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

14 UA-2020-01-16-001594-b 16.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-08 13:54:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна, куліч пасхальний (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-16-001594-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-11 22:59:05

Пояснення

Зазначено у документах, що додаються

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-02 18:49:18

Пояснення

Детально у Поясненнях, що додаються (вих. № 574 від 02.10.2020 року)

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень За результатами проведеного моніторингу UA-M-2020-09-07-000047 закупівлі «Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна, куліч пасхальний (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-16-001594-b) було встановлено наступне: 1.Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). 2.Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод). Відносно встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), повідомляємо наступне. Висновком про результати моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020 р.), а саме: щодо відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації. В ході моніторингу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що пунктом 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації (документ формату doc «ТД_хліб»), вимагалось надання учасником Інформаційної довідки про наявність працівників (водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі за встановленою формою. Однак, учасником-переможцем ФОП Нікітіним Д.А. у складі його пропозиції у файлі формату pdf «ч. 2 Працівники» надано довідку встановленої форми, у якій замість колонки «Досвід роботи на останньому місці роботи (роки)» міститься колонка «Досвід роботи на посаді що обіймає (роки)». На вищезазначене повідомляємо наступне. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ФОП Нікітіним Д.А. було виявлено, що у файлі формату pdf «ч. 2 Працівники» надано довідку встановленої форми, у якій замість колонки «Досвід роботи на останньому місці роботи (роки)» міститься колонка «Досвід роботи на посаді що обіймає (роки)». За розглядом сукупності всіх документів тендерної пропозиції ФОП Нікітін Д.А. тендерним комітетом було встановлено, що зазначена помилка є формальною, тобто помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до спотворення тендерної пропозиції, оскільки у складі пропозиції наявні документи, які містять підтвердження досвіду роботи на останньому місці роботи, а саме: трудові книжки всі працівників, які були зазначені в Інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід., тобто інформація, яка вимагалася тендерною документацією була повністю підтверджена. Відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020р.) визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Таким чином, зазначену вище помилку було визначено, як така, що не впливає на зміст пропозиції. Повідомляємо, що на сьогоднішній день усунення такого порушення є неможливим. Відносно встановленого порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод), повідомляємо наступне. Висновком про результати моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону, укладено додаткову угоду від 10.07.2020 року № 2 до договору на зміну ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання цін товарів на ринку. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання додаткової угоди відповідно до законодавства На вищезазначене повідомляємо наступне. Повідомляємо, що Додаткова угода № 2 була укладена 03.08.2020 року, а у Висновку зазначено додаткова угода від 10.07.2020 № 2, що не відповідає дійсності розміщеної інформації в електронній системі закупівель. Також надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень відносно розірвання Додаткової угоди №2 від 03.08.2020 року. Відповідно до частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020 р.) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 1 статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України встановлено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Частина 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Зазначена норма містить вичерпний перелік підстав внесення змін до договору про закупівлю. Додатковою угодою №2 від 03.08.2020 року вносилися зміни до істотних умов Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 22 від 05.03.2020 року, на підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Тобто даною угодою, було збільшено ціну за одиницю товару та зміна обсягу товару в бік зменшення. Таким чином, розірвання Додаткової угоди №2 від 03.08.2020 року на виконання Висновку про результати здійснення моніторингу закупівлі, тягне за собою внесення змін до істотних умов Договору про закупівлю товарів за державні кошти №22 від 05.03.2020 року щодо кількості та вартості товару до моменту укладання вищезазначеної додаткової угоди. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить підстави щодо внесення змін істотних умов договору про закупівлю на виконання Висновку про результати здійснення моніторингу Державною аудиторською службою України або будь-якого іншого уповноваженого органу. Наголошуємо, що частина 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі має виключні підстави внесення змін до договору щодо істотних умов. Звертаємо Вашу увагу, що статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи наведене вище, повідомляємо, що Висновком про результати проведення моніторингу Вами встановлено зобов’язання для усунення порушення шляхом розірвання Додаткової угоди №2 від 03.08.2020 року у спосіб, що не передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», тобто Замовник не має можливості усунення виявленого порушення, чим самим порушуються норми діючого законодавства України. Однак, враховуючи, що Висновком про результати здійснення моніторингу закупівлі встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлі (укладення додаткової угоди), нами було укладено з ФОП Нікітіну Д.А. Додаткову угоду № 3 від 01.10.2020 року про зменшення ціни за одиницю товару у бік зменшення з метою приведення у відповідність цін до моменту укладання Додаткової угоди № 2 від 03.08.2020 р., чим здійснено всі можливі законні дії щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Повідомляємо, що Додаткова угода №3 від 01.10.2020 року була опублікована в електронній системі закупівель.

2020-10-02 19:25:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5" 857 476,80
UAH з ПДВ
689 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" 996 660,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" 863 136,00
UAH з ПДВ
863 136,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нікітін Давид Анатолійович 995 544,00
UAH з ПДВ
995 544,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна 1 225 100,00
UAH з ПДВ
1 225 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 17:12
Електронний підпис
03 лютого 2020 17:08
якісні посвідчення.pdf
03 лютого 2020 17:08
ынформацыя про товар.pdf
03 лютого 2020 17:08
сертифікат СУБХП.pdf
03 лютого 2020 17:08
санобробка авто 2020-02-02.rar
03 лютого 2020 17:08
пропозицыя.pdf
03 лютого 2020 17:08
про довідку ДПІ.pdf
03 лютого 2020 17:08
наказ вентиляція.pdf
03 лютого 2020 17:08
лист розяснення.pdf
03 лютого 2020 17:08
лист згода.pdf
03 лютого 2020 17:08
лист гарантія3.pdf
03 лютого 2020 17:08
лист гарантія2.pdf
03 лютого 2020 17:08
лист гарантія.pdf
03 лютого 2020 17:08
копії дипломів.rar
03 лютого 2020 17:08
копии ТП.rar
03 лютого 2020 17:08
договір.pdf
03 лютого 2020 17:08
довідка ст.17.pdf
03 лютого 2020 17:08
довідка ст.16.pdf
03 лютого 2020 17:08
довідка матбаза2.pdf
03 лютого 2020 17:08
довідка матбаза.pdf
03 лютого 2020 17:08
довідка кваліфікація.pdf
03 лютого 2020 17:08
декларації виробника.pdf
03 лютого 2020 17:08
витяги з трудових.rar
03 лютого 2020 17:08
висновок Кекси.pdf
03 лютого 2020 17:08
вимоги.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 16:24
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:23
Трудові пов. 4.pdf
03 лютого 2020 16:23
Трудові пов. 3.pdf
03 лютого 2020 16:23
Трудові пов. 2.pdf
03 лютого 2020 16:23
Трудові пов. 1.pdf
03 лютого 2020 16:23
Шелег ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Шелег 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Черняков ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Черняков 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Фартушин ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Фартушин 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Плєсовських ост. ст. (2).PDF
03 лютого 2020 16:23
Плєсовських ост. ст. (1).PDF
03 лютого 2020 16:23
Плєсовських 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Логінов ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Логінов 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Кударенко ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Кударенко 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Криворучко ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Криворучко 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Котко ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Котко 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Корбан ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Корбан 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Гриценко ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Гриценко 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Гриненко ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Гриненко 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Голосій 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Голосій ост. ст.PDF
03 лютого 2020 16:23
Гнатищак ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Гнатищак 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Бєлостоцький ост. ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Бєлостоцький 1 ст..PDF
03 лютого 2020 16:23
Бєліков ост. ст. (2).PDF
03 лютого 2020 16:23
Бєліков ост. ст. (1).PDF
03 лютого 2020 16:23
Бєліков 1 с..PDF
03 лютого 2020 16:23
Шелег.PDF
03 лютого 2020 16:23
Шелег (внутр. ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Черняков.PDF
03 лютого 2020 16:23
Черняков (внут. ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Фартушин.PDF
03 лютого 2020 16:23
Фартушин (внутр. ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Плєсовських.PDF
03 лютого 2020 16:23
Плєсовських (внут. ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Маркова.PDF
03 лютого 2020 16:23
Маркова (внут. ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Логінов.PDF
03 лютого 2020 16:23
Логінов (внут. ст).PDF
03 лютого 2020 16:23
Кударенко.PDF
03 лютого 2020 16:23
Кударенко (внут. ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Криворучко.PDF
03 лютого 2020 16:23
Криворучко (внут.ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Котко.PDF
03 лютого 2020 16:23
Котко (внут.ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Корбан.PDF
03 лютого 2020 16:23
Корбан (внутр.ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Козлова.PDF
03 лютого 2020 16:23
Козлова (внут. ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Гриценко.PDF
03 лютого 2020 16:23
Гриценко (внут. ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Гриненко.PDF
03 лютого 2020 16:23
Гриненко (внут. ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Голосій.PDF
03 лютого 2020 16:23
Голосій (внут.ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Гнатищак.PDF
03 лютого 2020 16:23
Гнатищак (внут. ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Бєлостоцький.PDF
03 лютого 2020 16:23
Бєліков.PDF
03 лютого 2020 16:23
Бєліков (внут. ст.).PDF
03 лютого 2020 16:23
Криворучко 2.PDF
03 лютого 2020 16:23
Криворучко 1.PDF
03 лютого 2020 16:23
Корбан 2.pdf
03 лютого 2020 16:23
Корбан 1.pdf
03 лютого 2020 16:23
Голосій 2.PDF
03 лютого 2020 16:23
Голосій 1.PDF
03 лютого 2020 16:23
Білостоцький 2.PDF
03 лютого 2020 16:23
Білостоцький 1.PDF
03 лютого 2020 16:23
Сертифікат НАССР.pdf
03 лютого 2020 16:23
Навчання персонал.PDF
03 лютого 2020 16:23
Ліцензія дезінфектора.pdf
03 лютого 2020 16:23
ЄДРПОУ Медик.pdf
03 лютого 2020 16:23
ЄДРПОУ вентиляція.PDF
03 лютого 2020 16:23
ЄДРПОУ БУДГІДРОПРИВІД.PDF
03 лютого 2020 16:23
Договір дезінфекції.PDF
03 лютого 2020 16:23
Договір вентиляція.pdf
03 лютого 2020 16:23
Довідка ТЗ.PDF
03 лютого 2020 16:23
Довідка персонал.PDF
03 лютого 2020 16:23
Акти вентиляція.PDF
03 лютого 2020 16:23
Акти будгідропривід.pdf
03 лютого 2020 16:23
СЭС.pdf
03 лютого 2020 16:23
Протокол Батон 2020.pdf
03 лютого 2020 16:23
Етикетка Хліб вс, Дар.pdf
03 лютого 2020 16:23
Етикетка Булка.pdf
03 лютого 2020 16:23
Довідки Додаток 3.PDF
03 лютого 2020 16:23
Декларація та ТТН.PDF
03 лютого 2020 16:23
Декларація та ТТН - Д.PDF
03 лютого 2020 16:23
Статут.PDF
03 лютого 2020 16:23
Рішення учасника.PDF
03 лютого 2020 16:23
Протоколи учасника.pdf
03 лютого 2020 16:23
Довідки санкції.PDF
03 лютого 2020 16:23
Відомості Статистики.pdf
03 лютого 2020 16:23
Відомість з ЄДРПОУ.PDF
03 лютого 2020 16:23
Додаток 5.PDF
03 лютого 2020 16:23
Довідки ст.17.PDF
03 лютого 2020 16:23
свідоцтво фінустанови.pdf
03 лютого 2020 16:23
Платіжне доручення.pdf
03 лютого 2020 16:23
ліцензія 293794.pdf.p7s.p7s
03 лютого 2020 16:23
ліцензія 293794.pdf
03 лютого 2020 16:23
20_47_GarantKAG_UA-2020-01-16-001594-b.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 17:45
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:43
протоко булка.pdf
03 лютого 2020 16:43
наказ навчання.pdf
03 лютого 2020 15:43
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:12
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:03
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:07
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:06
акти за січень 2020.pdf
03 лютого 2020 13:40
Електронний підпис
03 лютого 2020 13:39
Довідки частина 3 (2).pdf
03 лютого 2020 13:33
Електронний підпис
03 лютого 2020 13:30
Довідки частина 3.pdf
03 лютого 2020 13:30
Дезінфекційні засоби.pdf
03 лютого 2020 13:30
ПДВ свідоцтво.pdf
03 лютого 2020 13:30
Статут.pdf
03 лютого 2020 13:30
Довідки ч.2.pdf
03 лютого 2020 13:30
Гігієнічне навчання (1).pdf
03 лютого 2020 13:30
НАССР Учасник.PDF
03 лютого 2020 13:30
НАССР Перевізник.PDF
03 лютого 2020 13:30
медичні книги НАССР.pdf
03 лютого 2020 13:30
ЄДРПОУ медик.pdf
03 лютого 2020 13:30
відомості ЄДРПОУ (1).pdf
03 лютого 2020 13:29
Довідка щодо ТЗ.pdf
03 лютого 2020 13:29
Свідоцтво.PDF.(2).P7S
03 лютого 2020 13:29
Свідоцтво.PDF.(1).P7S
03 лютого 2020 13:29
Свідоцтво.PDF
03 лютого 2020 13:29
про ліцензійні умови.PDF
03 лютого 2020 13:29
Правила Фін.Ризик.pdf.(2).P7S
03 лютого 2020 13:29
Правила Фін.Ризик.pdf.(1).P7S
03 лютого 2020 13:29
Правила Фін.Ризик.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 18:37
Документи переможця
03 лютого 2020 16:31
ч. 4 Інші документи.pdf
03 лютого 2020 16:31
ч. 3 Працівники.pdf
03 лютого 2020 16:31
ч. 2 Працівники.pdf
03 лютого 2020 16:31
ч. 1 Транспорт та Склад.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 10:59
scan_0018082_003.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_017.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_011.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_018.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_002.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_010.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_008.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_009.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_007.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_013.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_016.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_014.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_004.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_012.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_001.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_006.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_015.pdf
29 січня 2020 10:59
свідоцтво СК.pdf
29 січня 2020 10:59
ліцензія СК.pdf
29 січня 2020 10:59
scan_0018082_005.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5"

ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД"

ФОП Нікітін Давид Анатолійович

Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5"
#39223296
Відхилено 689 995,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2020 11:38
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД"
#41659659
Відхилено 690 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 12:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД"
#38008870
Відхилено 863 136,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 13:24
ФОП Нікітін Давид Анатолійович
#3518804119
Переможець 995 544,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нікітін Давид Анатолійович
#3518804119
995 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 09:41
ду№8 23,03,21_20210324_0001.pdf зміни до договору
25 березня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 12:29
ДУ хлеб.pdf зміни до договору
21 січня 2021 12:28
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:43
Дод уг № 6 Дог № 22.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:45
Дод угода № 5 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:43
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 21:11
д у хлеб тенд №4 14,12,20.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 21:10
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 18:46
д у № 3 хлеб.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 18:40
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 15:24
доп угода хлеб тендер.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 14:58
доп угода№1 тендер хлеб.pdf зміни до договору
02 червня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 13:02
П.pdf зміни до договору
06 березня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 13:25
Договір.pdf укладений
05 березня 2020 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшено обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника зменшено ціну Договору на 72 694,30 грн. Пункт 2.1. Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 931 562,11
UAH