Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05425307 |
Місцезнаходження: | 61177, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7 |
Контактна особа: |
Валентина Тіщенко +380573721173 pansionat007@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 19:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2020 12:24 |
Очікувана вартість: | 1 225 210,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 126,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36756 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2020 19:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2020 19:53 |
ТД_хліб.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У будь якому випадку, Учасник має право надати пояснення, щодо до документів, які стосуються якості запропонованого товару.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-07-000047 ● 465ae898cd4749d8b425adc98fece8bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 21:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2020 № 182
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.09.2020 № 182
Витяг з Переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14 UA-2020-01-16-001594-b 16.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-08 13:54:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна, куліч пасхальний (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-16-001594-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-11 22:59:05
Пояснення
Зазначено у документах, що додаються
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-02 18:49:18
Пояснення
Детально у Поясненнях, що додаються (вих. № 574 від 02.10.2020 року)
- биржа_УРТБ__липен__2020.pdf
- биржа_УРТБ_серпен__2020.pdf
- биржа_УРТБ_травен__2020.pdf
- д у № 3 хлеб.pdf
- пояснення для КРУ.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень За результатами проведеного моніторингу UA-M-2020-09-07-000047 закупівлі «Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна, куліч пасхальний (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-16-001594-b) було встановлено наступне: 1.Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). 2.Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод). Відносно встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), повідомляємо наступне. Висновком про результати моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020 р.), а саме: щодо відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації. В ході моніторингу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що пунктом 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації (документ формату doc «ТД_хліб»), вимагалось надання учасником Інформаційної довідки про наявність працівників (водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі за встановленою формою. Однак, учасником-переможцем ФОП Нікітіним Д.А. у складі його пропозиції у файлі формату pdf «ч. 2 Працівники» надано довідку встановленої форми, у якій замість колонки «Досвід роботи на останньому місці роботи (роки)» міститься колонка «Досвід роботи на посаді що обіймає (роки)». На вищезазначене повідомляємо наступне. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ФОП Нікітіним Д.А. було виявлено, що у файлі формату pdf «ч. 2 Працівники» надано довідку встановленої форми, у якій замість колонки «Досвід роботи на останньому місці роботи (роки)» міститься колонка «Досвід роботи на посаді що обіймає (роки)». За розглядом сукупності всіх документів тендерної пропозиції ФОП Нікітін Д.А. тендерним комітетом було встановлено, що зазначена помилка є формальною, тобто помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до спотворення тендерної пропозиції, оскільки у складі пропозиції наявні документи, які містять підтвердження досвіду роботи на останньому місці роботи, а саме: трудові книжки всі працівників, які були зазначені в Інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід., тобто інформація, яка вимагалася тендерною документацією була повністю підтверджена. Відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020р.) визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Таким чином, зазначену вище помилку було визначено, як така, що не впливає на зміст пропозиції. Повідомляємо, що на сьогоднішній день усунення такого порушення є неможливим. Відносно встановленого порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод), повідомляємо наступне. Висновком про результати моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону, укладено додаткову угоду від 10.07.2020 року № 2 до договору на зміну ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання цін товарів на ринку. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання додаткової угоди відповідно до законодавства На вищезазначене повідомляємо наступне. Повідомляємо, що Додаткова угода № 2 була укладена 03.08.2020 року, а у Висновку зазначено додаткова угода від 10.07.2020 № 2, що не відповідає дійсності розміщеної інформації в електронній системі закупівель. Також надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень відносно розірвання Додаткової угоди №2 від 03.08.2020 року. Відповідно до частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020 р.) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 1 статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України встановлено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Частина 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Зазначена норма містить вичерпний перелік підстав внесення змін до договору про закупівлю. Додатковою угодою №2 від 03.08.2020 року вносилися зміни до істотних умов Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 22 від 05.03.2020 року, на підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Тобто даною угодою, було збільшено ціну за одиницю товару та зміна обсягу товару в бік зменшення. Таким чином, розірвання Додаткової угоди №2 від 03.08.2020 року на виконання Висновку про результати здійснення моніторингу закупівлі, тягне за собою внесення змін до істотних умов Договору про закупівлю товарів за державні кошти №22 від 05.03.2020 року щодо кількості та вартості товару до моменту укладання вищезазначеної додаткової угоди. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить підстави щодо внесення змін істотних умов договору про закупівлю на виконання Висновку про результати здійснення моніторингу Державною аудиторською службою України або будь-якого іншого уповноваженого органу. Наголошуємо, що частина 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі має виключні підстави внесення змін до договору щодо істотних умов. Звертаємо Вашу увагу, що статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи наведене вище, повідомляємо, що Висновком про результати проведення моніторингу Вами встановлено зобов’язання для усунення порушення шляхом розірвання Додаткової угоди №2 від 03.08.2020 року у спосіб, що не передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», тобто Замовник не має можливості усунення виявленого порушення, чим самим порушуються норми діючого законодавства України. Однак, враховуючи, що Висновком про результати здійснення моніторингу закупівлі встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлі (укладення додаткової угоди), нами було укладено з ФОП Нікітіну Д.А. Додаткову угоду № 3 від 01.10.2020 року про зменшення ціни за одиницю товару у бік зменшення з метою приведення у відповідність цін до моменту укладання Додаткової угоди № 2 від 03.08.2020 р., чим здійснено всі можливі законні дії щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Повідомляємо, що Додаткова угода №3 від 01.10.2020 року була опублікована в електронній системі закупівель.
2020-10-02 19:25:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5" |
857 476,80
UAH з ПДВ
|
689 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" |
996 660,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" |
863 136,00
UAH з ПДВ
|
863 136,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Нікітін Давид Анатолійович |
995 544,00
UAH з ПДВ
|
995 544,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна |
1 225 100,00
UAH з ПДВ
|
1 225 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5" #39223296 |
Відхилено |
689 995,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2020 11:38
|
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" #41659659 |
Відхилено |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 12:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" #38008870 |
Відхилено |
863 136,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 13:24
|
ФОП Нікітін Давид Анатолійович #3518804119 |
Переможець |
995 544,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 09:41
|
ду№8 23,03,21_20210324_0001.pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2021 12:29
|
ДУ хлеб.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:43
|
Дод уг № 6 Дог № 22.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:45
|
Дод угода № 5 від 30.12.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 21:11
|
д у хлеб тенд №4 14,12,20.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 21:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 18:46
|
д у № 3 хлеб.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 18:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2020 15:24
|
доп угода хлеб тендер.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2020 14:58
|
доп угода№1 тендер хлеб.pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2020 13:02
|
П.pdf | зміни до договору |
06 березня 2020 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 13:25
|
Договір.pdf | укладений |
05 березня 2020 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшено обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника зменшено ціну Договору на 72 694,30 грн. Пункт 2.1. Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |