Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сталеві фітінги (відводи, переходи, фланці, муфти, різьби)
Очікувана вартість
674 100,00 UAH
UA-2019-11-26-001501-b 3127c73b52fa40aeb386ed52728fc9fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халак Олег Семенович

380322627456 robota_zte@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Залізничнетеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 20784943
Місцезнаходження: 79054, Україна , Львівська обл., Львів, С.Петлюри, 4а
Контактна особа: Халак Олег Семенович
380322627456
robota_zte@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 12:08
Очікувана вартість: 674 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 111,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6074 штуки
Сталеві фітінги (відводи, переходи, фланці, муфти, різьби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, Львів, С.Петлюри, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 118 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 14:46
Перелік змін від 16.12.2019.docx
16 грудня 2019 14:46
Протокол на внесення змін.pdf
16 грудня 2019 14:45
ТЗ із змінами.docx
26 листопада 2019 12:16
Тендерна документація.doc
26 листопада 2019 12:14
Додаток 5.doc
26 листопада 2019 12:13
Додаток 4 (проект договору).doc
26 листопада 2019 12:12
Додаток 2.doc
26 листопада 2019 12:12
Додаток 1.doc
16 грудня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 14:46
Перелік змін від 16.12.2019.docx
16 грудня 2019 14:46
Протокол на внесення змін.pdf
16 грудня 2019 14:45
ТЗ із змінами.docx
26 листопада 2019 12:13
Додаток 3 (Технічне завдання).pdf
26 листопада 2019 12:16
Тендерна документація.doc
26 листопада 2019 12:14
Додаток 5.doc
26 листопада 2019 12:13
Додаток 4 (проект договору).doc
26 листопада 2019 12:12
Додаток 2.doc
26 листопада 2019 12:12
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 27 листопада 2019 12:04
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:00
Відводи поз 11, 12, 13, 14 не вказані толщини стенок. DN40, DN32, DN25, DN20 не вказані діаметри присоєдіняемих труб.
Відповідь: Тендерним комітетом буде повторно розглянуто технічне завдання та внесено відповідні зміни
Технічні вимоги
Дата подання: 27 листопада 2019 12:07
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:00
Перехіди сталеві концентричні Поз 15 - поз 41 не вказані товщини стінок Поз 30 -поз 41 не вказані діаметри приєднувальних труб
Відповідь: Тендерним комітетом буде повторно розглянуто технічне завдання та внесено відповідні зміни
Кількість поставок
Дата подання: 05 грудня 2019 11:39
Дата відповіді: 09 грудня 2019 11:02
Добрий день. Скільки поставок товару та протягом якого часу планується ?
Відповідь: Поставка товару планується протягом 2020 року, в залежності від потреб підприємства.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-26-001501-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:20038832
Дата подання: 10 січня 2020 11:44
Вимога щодо порушення термінів
Шановний Замовнику. Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації та ст 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подає інформацію та документи встановлені в Додатку 2 (для переможця) та Додатку 5 до цієї тендерної документації. Переможець не виконав дані вимоги, тому просимо прийняти рішення відповідно до законодавства України, та відхилити пропозицію ТОВ "НІКОПРОГРЕСБУД" як таку, що порушило дані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 січня 2020 09:59
Так справді не було надано оригіналу або скановану копію оригіналу документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону) та оновленої тендерної пропозиції (Додаток 5), у встановлені терміни, тому рішення про переможця анульоване

Документи

14 січня 2020 09:55
Протокол анулювання.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-13-000011 ● 84db1083364e4b038e6f39b74003b0cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2020 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.03.2020 № 49

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-26-001501-b 26.11.2019. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-16 15:24:50

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-11-26-001501-b, яка проводилася Львівським комунальним підприємством «Залізничнетеплоенерго» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, встановлено, що за результатами проведених торгів щодо закупівлі сталевих фітінгів Замовником 03.02.2020 укладено з переможцем торгів договір №03-02Т (далі – Договір №03-02Т) на суму 555 551,00 грн з ПДВ.
За умовами п.3.3 вказаного Договору №03-02Т загальний строк поставки товару – до 31 грудня 2020 року, за п.3.4 – поставка кожної партії товару в термін, встановлений заявкою, але у строк не більше 10 робочих днів. Згідно з п. 3.5 та п. 3.6 Договору №03-02Т зобов’язання постачальника щодо поставки вважається виконаним після того, як він передав товар покупцю в місці поставки, момент передачі товару визначається днем підписання накладної в місці поставки.
Також, за умовами п. 4.2 Договору №03-02Т розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються згідно наданого рахунку протягом 120 календарних днів з дати постачання.
Відповідно до п. 11.1 Договору №03-02Т цей договір діє до 31.12.2020 року.
Окрім того, за умовами п. 13.2 Договору №03-02Т зміни і доповнення (розірвання) договору здійснюється за погодженням сторін з укладанням додаткової угоди до цього договору. Договір може бути розірваний в односторонньому порядку однією із сторін і разі невиконання іншою стороною своїх зобов’язань за договором, договір може бути розірваний в односторонньому порядку покупцем у разі відсутності фінансування на закупівлю.
Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформацією Замовником опубліковано протокол засідання тендерного комітету від 24.02.2020 № 24/02-2020 щодо відміни торгів на закупівлю сталевих фітінгів на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону (у зв’язку з виявленням пошкодженості завантажених переможцем файлів та неможливості їх відкрити), а також, звіт про виконання договору, у якому зазначено причиною розірвання договору «Відміна торгів, на підставі ст.31 ч.1 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення з питань публічних закупівель». При цьому у звіті про виконання договору вказано суму оплати за договором – 555 551,40 грн з ПДВ.
Частиною 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Водночас, жодної інформації щодо розірвання Договору №03-02Т (зокрема, повідомлення про внесення змін до договору), чи його повного виконання (у разі виконання зобов’язань за договором в повному обсязі) – в електронній системі закупівель не опубліковано.
Крім того, зважаючи на ту обставину, що процедура торгів завершується однією з наступних подій: або укладенням договору або відміною торгів або визнанням торгів такими, що не відбулися, або без укладання договору, відмінити торги після укладання договору (а фактично після завершення процедури закупівлі) замовник не може. Отже, з моменту укладення договору з переможцем торгів неможливо відмінити процедуру закупівлі у порядку, передбаченому статтею 31 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити підстави прийняття тендерним комітетом рішення про відміну торгів після укладення договору з переможцем торгів.
2. Чи виконувались сторонами зобов’язання за Договором №03-02Т в частині поставки товару та його оплати ? Якщо виконувались – зазначити дати та обсяги поставки і оплати, реквізити відповідних підтверджуючих документів (накладні, платіжні доручення) в розрізі кожної операції.
3. Чи розривався Договір №03-02Т, зокрема, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення з питань публічних закупівель ? у разі розірвання – зазначити реквізити відповідних підтверджуючих документів щодо розірвання договору та вказати причини не опублікування повідомлення внесення змін до договору.
4. З урахуванням не завершення строку дії Договору №03-02Т (до 31.12.2020) та строку поставки товару (до 31.12.2020) пояснити причини та підстави опублікування звіту про виконання договору.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-19 10:17:59

Пояснення

1.При повторному перегляді архіву закупівель, що здійснюється періодично, було виявлено технічні несправності із завантаженими файлами в електронній системі закупівель Prozzoro по закупівлі UA-2019-11-26-001501-b. Тому було прийняти рішення відмінити торг ичерез неможливість усунення порушень, що виникли через виникнені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2.За договором №03-02Т в частині поставки товару ніяких зобов’язань не виконувалось, відповідно і оплат по даному договору не проводилось.
3.Договір було розірвано №03-02Т від 03.02.2020, що був укладений по закупівлі UA-2019-11-26-001501-b було розірвано за взаємною згодою сторін (копія додаткової угоди про розірвання додається). Дана додаткова угода повинна була бути завантажена разом із протоколом № 24/02-2020 25 лютого 2020 року, але після завантаження протоколу підвантажити ще один файл не було технічно можливим.
4.Звіт про виконання договору було сформовано помилково, так як ніяких оплат по договору №03-02Т від 03.02.2020 не проводилось.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На жаль виправити порушення щодо оприлюднення інформації про розірвання Договору №03-02Т при внесенні змін Додатковою угодою №1 від 24.02.2020 у встановлені терміни частини 1 статті 10 не вийде, так як відповідні терміни уже пройшли. Також зазначаємо, що дана інформація була оприлюднена (опублікована) у доданому Замовником 19.03.2020 поясненні. Щераз запевняємо Вас, що Договір №03-02Т від 03.02.2020 року є різірваний, ніяких зобов’язань не виконувалось, відповідно і оплат по даному договору не проводилось З свого боку зобо’язуємось здійснювати заходи в майбутньому щодо недопущення порушень в подальшому. Також додаємо повторно копію пояснення та Додаткової угоди №1 від 24.02.2020 до Договору №03-02Т від 03.02.2020 року.

2020-04-01 16:20:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОПРОГРЕСБУД" 673 662,70
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ" 674 038,20
UAH з ПДВ
555 551,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІТАС ІНЖИНІРІНГ" 655 054,30
UAH з ПДВ
599 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРТРУБОДЕТАЛЬ ТД" 672 570,00
UAH з ПДВ
672 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 14:12
Тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2019 15:04
Тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2019 15:04
Технічні вимоги.pdf
16 грудня 2019 15:04
Сертифікати.pdf
16 грудня 2019 15:04
Статут.pdf
16 грудня 2019 15:04
Реєстр документів.pdf
16 грудня 2019 15:03
Довідка ст.17.pdf
16 грудня 2019 15:03
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 16:55
Електронний підпис
15 січня 2020 14:23
Довідки МВС.pdf
15 січня 2020 14:23
public_doc.pdf
15 січня 2020 14:23
public_doc.p7s
16 грудня 2019 17:26
Електронний підпис
16 грудня 2019 17:24
Довіреність Зубар О.Ж..pdf
16 грудня 2019 17:24
Наказ Зубар О.Ж..pdf
16 грудня 2019 17:24
СТАТУТ 2018.pdf
16 грудня 2019 17:24
30.06.2015 Протокол зборів1.pdf
16 грудня 2019 17:24
ВИПИСКА З ЄДР на 04,05,2017.pdf
16 грудня 2019 17:24
13 Проект договору.pdf
16 грудня 2019 17:24
12-3 Копії сертифікатів.pdf
16 грудня 2019 17:24
12-3 ДСТУ ISO 7005-1;2005.pdf
16 грудня 2019 17:24
12-2 ISO HEBEI 14001.jpg
16 грудня 2019 17:24
12-2 ISO HEBEI 9001.jpg
16 грудня 2019 17:24
12-2 ISO 9001-EN OVERWELL.pdf
16 грудня 2019 17:24
12 Додаток 3.pdf
16 грудня 2019 17:24
11 Довідка ст. 17.pdf
16 грудня 2019 17:24
8-1 Аналогічні договори.pdf
16 грудня 2019 17:24
5 Пропозиція.pdf
16 грудня 2019 17:24
4 Довідка щодо ціни.pdf
16 грудня 2019 17:24
1 Зміст.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 11:26
Тендерна пропозиція.PDF
24 грудня 2019 11:26
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

23 грудня 2019 16:32
Тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2019 16:12
Тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2019 16:12
Сертифікати на товар.pdf
16 грудня 2019 16:12
Сертифікат фланці.pdf
16 грудня 2019 16:12
Сертифікат переходи.pdf
16 грудня 2019 16:12
Сертифікат відводи.pdf
16 грудня 2019 16:12
Реєстр документів.pdf
16 грудня 2019 16:12
Протокол_наказ.pdf
16 грудня 2019 16:12
Договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОПРОГРЕСБУД"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ"

ТОВ "НАВІТАС ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "УКРТРУБОДЕТАЛЬ ТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОПРОГРЕСБУД"
#34124403
Рішення скасоване 15 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 15:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОПРОГРЕСБУД"
#34124403
Відхилено 15 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 16:01
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ"
#20038832
Переможець 555 551,40
UAH з ПДВ
14 січня 2020 13:54

Документи

13 січня 2020 16:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ"
#20038832
555 551,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:42
Протокол Відміна торгів.pdf укладений
25 лютого 2020 16:29
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 10:43
Договір №03-02Т.pdf укладений
03 лютого 2020 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 555 551,40
UAH (в тому числі ПДВ 92 591,90 UAH)
Причини розірвання договору: Відміна торгів, на підставі Ст.31 ч.1 п.2 Закону України "Про публічні закупівлі",через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення з питань публічних закупівель.