Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень універсальної концертної зали існуючої будівлі по вул. Театральна, 15 в м. Вінниці»
Очікувана вартість
38 445 271,00 UAH
UA-2019-10-04-001184-c 8a170c3139f84547967aa48351164166
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прилуцький Валентин Петрович

+380432671029 dbma@vin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39578073
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14
Контактна особа: Прилуцький Валентин Петрович
+380432671029
dbma@vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 15:16
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2019 15:16
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 13:03
Очікувана вартість: 38 445 271,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 384 452,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 190000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень універсальної концертної зали існуючої будівлі по вул. Театральна, 15 в м. Вінниці» (Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет та Державний фонд регіонального розвіитку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Театральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі Акту виконаних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, помісячно проміжними платежами в міру виконання робіт та надходження коштів з джерел фінансування Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 15:12
ТД Концертна зала.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" 33 313 000,00
UAH з ПДВ
33 313 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІМАТ-СИСТЕМИ 1" 36 928 171,64
UAH з ПДВ
36 928 171,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 10:31
Електронний підпис
24 жовтня 2019 10:31
ч.2 ст. 17.pdf
24 жовтня 2019 10:31
п2,3,5 ст.17.pdf
24 жовтня 2019 10:31
п.8 ст.17.pdf
24 жовтня 2019 10:31
п.6 ст.17.pdf
18 жовтня 2019 16:33
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:33
документи банку.rar
18 жовтня 2019 16:33
Виписка.pdf
18 жовтня 2019 16:33
9.1 ліцензія дозвола.pdf
18 жовтня 2019 16:33
8.2 проект договору.pdf
18 жовтня 2019 16:33
7.3 календарний графік.pdf
18 жовтня 2019 16:33
7.2 Договірна ціна.pdf
18 жовтня 2019 16:33
6.5 досвід Шляхове.pdf
18 жовтня 2019 16:33
6.5 досвід Едельштейна.pdf
18 жовтня 2019 16:33
6.3 досвід Вороновиця-2.pdf
18 жовтня 2019 16:32
6.2 досвід Вороновиця-1.pdf
18 жовтня 2019 16:32
6.1 Ддосвід.pdf
18 жовтня 2019 16:32
3.2 ст.17.pdf
18 жовтня 2019 16:32
3.1 повноваження .pdf
18 жовтня 2019 16:32
1.2 Свідоцтво ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 16:32
1.1 пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:18
Scan4.pdf
18 жовтня 2019 14:18
Scan3.pdf
18 жовтня 2019 14:18
Scan2.pdf
18 жовтня 2019 14:18
Scan1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІМАТ-СИСТЕМИ 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА"
#13328305
Переможець 33 313 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА"
#13328305
33 313 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:04
Повідомлення (припинення виконання робіт та розірвання договору) укладений
29 грудня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 15:53
договір укладений
06 листопада 2019 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 3 957 854,71
UAH (в тому числі ПДВ 659 642,45 UAH)
Причини розірвання договору: За проектною документацією по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень універсальної концертної зали існуючої будівлі по вул. Театральна, 15 в м. Вінниці» внесено зміни, що призвели до зростання вартості робіт за об’єктом будівництва, що перевищують 50% ціни підрядного договору № 19 від 06 листопада 2019 року. Відповідно до пункту 10.3. підрядного договору № 19 від 06 листопада 2019 року, ЗАМОВНИК має право розірвати Договір в односторонньому порядку, надіславши повідомлення ПІДРЯДНИКУ, у разі, зокрема прийняття рішення про припинення виконання робіт. Згідно положень пункту 10.6. підрядного договору № 19 від 06 листопада 2019 року, у разі якщо рішення про розірвання Договору приймається відповідно до умов пункту 10.3. Договір вважається розірваним з дня одержання іншою Стороною повідомлення про таке рішення. Враховуючи вищевикладене, управлінням будівництва Вінницької обласної державної адміністрації, як правонаступником ЗАМОВНИКА, Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації, прийнято рішення про припинення виконання робіт та розірвання підрядного договору № 19 від 06 листопада 2019 року з дня отримання відповідного повідомлення ПІДРЯДНИКОМ.