Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0
Очікувана вартість
990 000,00 UAH
UA-2019-09-20-002863-b 3e0e9ddaef544fe7853e7d0c73973429
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 22:33
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 21:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:51
Очікувана вартість: 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0
(кошти загального та спеціального фондів бюджету Університету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Університетська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуги Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуги. Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо послуг, які надаються відповідно до фактичних надходжень. Розрахунок за надані Послуги здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 10 робочих днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-18-000011 ● a1d00a8dbfa045388499e01049e4872c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2019 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.12.2019 № 222

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.12.2019 № 222

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-20-002863-b 20.09.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-19 11:57:45

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-09-20-002863-b, яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так встановлено, що Замовником проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0) із визначенням 19.11.2019 переможця – ТОВ «ЄДИНИЙ СЕРВІС» та опублікуванням 19.11.2019 повідомлення про намір укласти договір з вказаним переможцем.
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом 2-х днів з дня його укладення.
Однак, станом на 19.12.2019 інформація щодо укладення договору з ТОВ «ЄДИНИЙ СЕРВІС» на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником не оприлюднена (договір не опубліковано).
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Згідно з частиною 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель. Крім того, згідно з частиною 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Проте, інформацію про відхилення тендерної пропозиції вищевказаного переможця, розгляду тендерних пропозицій інших учасників чи про відміну торгів Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі за ID:
UA-2019-09-20-002863-b ? У разі укладення такого договору – пояснити причини його не опублікування.
2. У разі не укладення договору за результатами процедури закупівлі за ID:
UA-2019-09-20-002863-b – пояснити причини не опублікування відповідної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу (про відхилення тендерної пропозиції переможця, розгляду тендерних пропозицій інших учасників, відміну торгів Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Начальник Роман КРОЛЯК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-23 23:04:10

Відповідь на запитання та надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0»


Львівський національний університет імені Івана Франка в межах проведеного моніторингу ( ID моніторингу: UA-M-2019-12-18-000011) по закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» (ІD закупівлі: UA-2019-09-20-002863-b) надає наступні відповіді на запитання та такі пояснення.
Згідно із Протоколу засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції від 19 листопада 2019 року розгляду тендерним комітетом прийнято рішення визначити Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄДИНИЙ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 31166456 переможцем закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» як такого, що запропонував наступну найнижчу ціну та пропозиція якого відповідала вимогам тендерної документації. Вказане рішення було опубліковано на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу 19 листопада 2019 року. Згідно ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) електронною системою закупівель автоматично сформовано Повідомлення про намір укласти договір та направлено переможцю 19 листопада 2019 року. Відповідно до ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» договір повинен бути укладений не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлі, а саме: до 09.12.2019 р.
Водночас Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄДИНИЙ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 31166456 не направлено Університету як Замовнику підписаного з їх боку договору у строк до 09.12.2019 року що, у свою чергу, унеможливило своєчасне опублікування договору про закупівлю «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» у системі Прозоро. Крім цього, переможцем не надано довідки про відсутність заборгованості у визначений законом строк.
Згідно абзацу ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Наступними діями тендерного комітету це перехід до розгляду наступних тендерних пропозицій.
Однак, на розгляд тендерного комітету подано службове подання проректора Кухарського В.М., у якому вказано, що у зв’язку із завершенням бюджетного року, відсутністю необхідного фінансування відсутня подальша потреба у закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0».
Отже, станом на 23.12.2019 року у зв’язку із початком канікулярного періоду у Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі зв’язку із завершенням бюджетного року, відсутністю необхідного фінансування відсутня подальша потреба у закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0»., що є підставою для відміни торгів відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вказане тендерним комітетом відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0». (ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), вказане рішення у визначений законом строк оприлюднено у системі.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-23 23:05:12

Відповідь на запитання та надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0»


Львівський національний університет імені Івана Франка в межах проведеного моніторингу ( ID моніторингу: UA-M-2019-12-18-000011) по закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» (ІD закупівлі: UA-2019-09-20-002863-b) надає наступні відповіді на запитання та такі пояснення.
Згідно із Протоколу засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції від 19 листопада 2019 року розгляду тендерним комітетом прийнято рішення визначити Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄДИНИЙ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 31166456 переможцем закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» як такого, що запропонував наступну найнижчу ціну та пропозиція якого відповідала вимогам тендерної документації. Вказане рішення було опубліковано на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу 19 листопада 2019 року. Згідно ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) електронною системою закупівель автоматично сформовано Повідомлення про намір укласти договір та направлено переможцю 19 листопада 2019 року. Відповідно до ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» договір повинен бути укладений не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлі, а саме: до 09.12.2019 р.
Водночас Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄДИНИЙ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 31166456 не направлено Університету як Замовнику підписаного з їх боку договору у строк до 09.12.2019 року що, у свою чергу, унеможливило своєчасне опублікування договору про закупівлю «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» у системі Прозоро. Крім цього, переможцем не надано довідки про відсутність заборгованості у визначений законом строк.
Згідно абзацу ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Наступними діями тендерного комітету це перехід до розгляду наступних тендерних пропозицій.
Однак, на розгляд тендерного комітету подано службове подання проректора Кухарського В.М., у якому вказано, що у зв’язку із завершенням бюджетного року, відсутністю необхідного фінансування відсутня подальша потреба у закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0».
Отже, станом на 23.12.2019 року у зв’язку із початком канікулярного періоду у Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі зв’язку із завершенням бюджетного року, відсутністю необхідного фінансування відсутня подальша потреба у закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0»., що є підставою для відміни торгів відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вказане тендерним комітетом відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0». (ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), вказане рішення у визначений законом строк оприлюднено у системі.

Секретар тендерного комітету
Іваночко І.Б. підпис
Голова тендерного комітету
Лозинський М.В. підпис

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-05-20-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

22 .2019 м. Львів № 83


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 20.05.2020 по 02.06.2020 перевірку закупівель UA-2019-10-29-003160-b, UA-2019-11-01-002934-b та UA-2019-09-20-002863-b, здійснених Львівським національним університетом імені Івана Франка.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у галузі освіти та науки Романа ГРИНЯ.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Роман КРОЛЯК

2020-05-20 11:00:09


Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" 850 000,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄДИНИЙ СЕРВІС" 989 100,00
UAH з ПДВ
989 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАРЧИШИН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 990 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 22:10
Електронний підпис
10 жовтня 2019 22:08
26_Довідка_сертифікат.PDF
10 жовтня 2019 22:08
25_Довідка_щодо ПДВ.PDF
10 жовтня 2019 22:08
24_Проєкт договору.PDF
10 жовтня 2019 22:08
14_Довідка_Банк_рахунок.pdf
10 жовтня 2019 22:08
9_Договір Аналог_Акти.pdf
10 жовтня 2019 22:08
6_Дипломи_Працівники.pdf
10 жовтня 2019 22:08
5_Довідка_Працівники.PDF
10 жовтня 2019 22:08
3_Довідка МТБ.PDF
10 жовтня 2019 22:08
2_Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

11 жовтня 2019 18:28
Статут.pdf
11 жовтня 2019 18:28
Свідоцтво.pdf
11 жовтня 2019 18:28
реєстр документів.pdf
11 жовтня 2019 18:28
підтвердж кваліф.pdf
11 жовтня 2019 18:28
паспорт підписанта.pdf
11 жовтня 2019 18:28
істотні умови.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток до договору.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток 5.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток 4.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток 2.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток 1.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток 3.pdf
11 жовтня 2019 18:28
довідка з банку.pdf
11 жовтня 2019 18:28
довідка з банку 2 .pdf
11 жовтня 2019 18:28
гарант лист №3.pdf
11 жовтня 2019 18:28
гарант лист №2.pdf
11 жовтня 2019 18:28
гар лист №1.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 18:12
Реєстр документів.pdf
11 жовтня 2019 18:12
10. Копія витягу.pdf
11 жовтня 2019 18:12
9. Копія паспорту.pdf
11 жовтня 2019 18:12
7. Гарантійні лист 1,2,3.pdf
11 жовтня 2019 18:12
4. Копія вписки.pdf
11 жовтня 2019 18:12
3. Додаток 3.pdf
11 жовтня 2019 18:12
2. Додаток 2.pdf
11 жовтня 2019 18:12
1. Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

ТОВ "ЄДИНИЙ СЕРВІС"

ФОП "БАРЧИШИН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
#22902418
Відхилено 850 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 23:04
ТОВ "ЄДИНИЙ СЕРВІС"
#41431514
Рішення скасоване 989 100,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 22:56
ФОП "БАРЧИШИН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3101305470
Очікує рішення 990 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 22:59
ТОВ "ЄДИНИЙ СЕРВІС"
#41431514
Відхилено 989 100,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 22:59

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 грудня 2019 23:06
Коментар щодо відміни: Згідно абзацу 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.