Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням) (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425)
The Passenger cars (NK 024:2019 - 35988 Motor-car first-aid)(Specialized sanitary transport of type B medical emergency with equipment)(According to the resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated May 22, 2019 № 425)
Очікувана вартість
199 240 000,00 UAH
UA-2019-09-05-000370-c 5b24d701788b4db6bf9d688c5ef70539
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Краснощек Юлія Анатоліївна

+380487349159 byhg_mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф
Код ЄДРПОУ: 20991240
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, вулиця Гаванна,1
Контактна особа: Краснощек Юлія Анатоліївна
+380487349159
byhg_mk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MI Odeskiy oblasniy tsentr ekstrenoi medichnoi dopomogi i meditsini katastrof
National ID: 20991240
Contact point: Krasnoshchek Yuliуa Anatoliyevna
+380487349159
byhg_mk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 14:42
Очікувана вартість: 199 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 996 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3984800 UAH
Publication date: 05 вересня 2019 13:20
Enquiries until: 28 вересня 2019 17:00
Complaints submission until: до 04 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 жовтня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 199 240 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 996 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 од
Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 13/1
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Specialized sanitary transport of type B medical emergency with equipment
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 29 лютого 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Моментом здійснення оплати за поставлений Товар вважається факт перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати розяснення
Дата подання: 16 вересня 2019 09:20
Дата відповіді: 19 вересня 2019 15:38
У зв’язку з великою кількістю запитань щодо медико-технічних вимог комплектації автомобілю просимо надати вичерпну відповідь з роз’ясненнями для подальшого подання тендерної пропозиції та можливості прийняти участь у закупівлі спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням (згідно постанови Кабінету міністрів України від 22 травня 2019 року № 425) DK 021: 2015 - 34110000-1 та надалі деталізувати вимоги, а саме: в п.3.6 медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації виписано вимогу, що капнограф повинен бути сумісний з дихальною апаратурою автомобіля, просимо надати роз’яснення, яким чином учасники можуть підтвердити вказану сумісність? Чи допускається Замовником – підтвердження у вигляді гарантійного листа від виробника спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, а саме: буде видалений п.3.6.2 медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації.
Просимо надати розяснення
Дата подання: 16 вересня 2019 09:21
Дата відповіді: 19 вересня 2019 15:39
Таблиця 2 Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.8.1 Сумка/рюкзак для укладки невідкладної допомоги) – не зрозуміло виписано вимогу, яка вводить оману учасників торгів, оскільки не зрозуміло, що треба поставити у складі автомобіля, сумку або рюкзак або сумку-рюкзак? Просимо надати роз’яснення.
Відповідь: Для повсякденного використання у роботі бригади ЕМД на автомобілях типу В бажано мати у комплекті саме медичну сумку але це не є обов’язковою вимогою.
Просимо надати роз’яснення щодо вимог до медичного обладнання (Таблиця 3 Додатку 2)
Дата подання: 24 вересня 2019 12:33
Дата відповіді: 27 вересня 2019 17:03
У п.1.1 (Основні ноші (каталка) замовником встановлена вимога: "п.п. 4. Наявність телескопічних висувних ручок/конструкція забезпечує безпечний підйом нош." Зазначена вимога може мати різне трактування, оскільки Замовником не вказано яким саме іншим чином (окрім висувних телескопічних ручок) конструкція може забезпечити безпечний підйом нош. Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 2 до ТД визначено вимоги до основних нош/каталки. Запитання щодо наявності висувних телескопічних рукояток попереду та ззаду, з щонайменше трьома фіксованими положеннями є важливою для безпечної праці бригади швидкої допомоги які в більшості випадків складаються із співробітників жіночого полу, надає можливість рівномірно перерозподілити навантаження на м’язи ніг під час підняття нош з пацієнтом на «ноги» та мінімізує ризики пошкодження хребта працівників бригади. Параметр максимального навантаження нош/каталки суттєво впливає на міцність, надійність та тривалість експлуатації виробу, що є суттєвим для роботи бригади швидкої допомоги, в умовах цілодобової експлуатації автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги. Зазначена вимога не суперечить та не порушує вимоги ДСТУ 7032:2009 та EN1865, оскільки є меншою за максимально допустимі межі встановлені зазначеними стандартами. Окрім того, EN1865 містить норму що вага каталки має бути якомога меншою також слід зазначити, що велика вага обладнання створює додаткове навантаження на медичний персонал та негативно впливає на швидкість роботи бригади в цілому.
У п.1.1 (Основні ноші (каталка) замовником встановлена вимога: "п.п. 4. Наявність телескопічних висувних ручок/конструкція забезпечує безпечний підйом нош." Зазначена вимога може мати різне трактування, оскільки Замовником не вказано яким саме іншим чином (окрім висувних телескопічних ручок) конструкція може забезпечити безпечний підйом нош. Просимо надати роз’яснення.
Дата подання: 24 вересня 2019 12:34
Дата відповіді: 27 вересня 2019 17:04
У п.3.3 (Глюкометр) замовником встановлені вимоги: "2. В комплекті повинні бути тест-смужки, не менше 50 штук. ….. 4. До комплектації повинно входити: - апарат; - інструкція по використанню; - скарифікатор; - пристрій для проколювання; - калібрувальна тест-смужка; - елементи живлення (2 штуки); - сумка." Зазначені вимога є необґрунтованими та дискримінаційними, оскільки: - тест-смужки є витратним матеріалом з обмеженим терміном використання, і з цієї причини до стандартного комплекту глюкометрів багатьох виробників включено лише 20-25 тест-смужок. В будь-якому випадку замовник буде закуповувати ці тест смужки як і інші витратні матеріали; - сучасні економічні глюкометри можуть мати в комплекті лише 1 батарейку (тобто 1 елемент живлення), а не 2 як вимагає замовник. Для розширення кола потенційних учасників та з метою запобігання дискримінації пропонуємо п.3.3 викласти в наступній редакції: "1. Повинен бути портативним. 2. В комплекті повинні бути тест-смужки, не менше 20 штук. 3. Повинен використовуватись для оцінювання рівня цукру в крові. 4. До комплектації повинно входити: - апарат; - інструкція по використанню; - скарифікатор; - пристрій для проколювання; - калібрувальна тест-смужка; - необхідна для роботи приладу кількість елементів живлення; - сумка. 5. Повинен бути для багаторазового використання."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зважаючи на ваше зауваження не вбачаємо ні яких проблем до укомплектувати апарат глюкометр тест-смужками не менше 50 шт., що до елементів живлення також не вбачаємо дискримінації та неможливості забезпечити 2 батарейками, або елементами живлення. Не вбачаємо ні яких проблем в учасника з поставки апарата глюкометра з поставкою тест-смужки, не менше 50 штук, та елементів живлення (2 штуки).
Щодо пункту 4.2. Таблиці 3 Додатку 2
Дата подання: 24 вересня 2019 12:37
Дата відповіді: 27 вересня 2019 17:06
У п.4.2 (Устаткування для ін’єкцій та вливань) замовником встановлена вимога: " В складі автомобіля швидкої медичної допомоги". В ДСТУ 7032:2009 подібний пункт прописаний як "Устаткування для ін’єкцій та вливань, набір" і передбачає набір витратних матеріалів для ін’єкцій та інфузій, що ніяк не може входити до складу автомобіля. Просимо видалити "п.4.2. Устаткування для ін’єкцій та вливань. Якщо ж замовник мав на увазі Кріплення для інфузійної системи, то необхідно внести відповідні зміни у п.4.2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет уважно розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне. Відповідно ДСТУ 7032:2009 – розділу 6 «Медичне устаткування» Таблиця 14 визначено мінімальний перелік устаткування, що повинно міститися в автомобілях швидкої медичної допомоги залежно від типу В.
Щодо пункту п.6.3 Таблиці 3 Додатку 2
Дата подання: 24 вересня 2019 12:39
Дата відповіді: 27 вересня 2019 17:06
У п.6.3 (Ручний портативний прилад відсмоктування) замовником встановлена вимога: "Може бути в складі сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги з локальним світлом та елементами живлення." Зазначені частини вимоги протирічать одна одній: якщо прилад ручний, то він не повинен мати елементів живлення. Крім того, локальне світло є або в ларингоскопі, або в діагностичному ліхтарику. Для розширення кола потенційних учасників, з метою запобігання дискримінації та з метою запобігання непорозумінь при кваліфікаційній оцінці пропозицій пропонуємо у п.6.3. виключити слова "з локальним світлом та елементами живлення."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу враховано. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щоодо пункту 8.1. Таблиці 3 Додатку 2
Дата подання: 24 вересня 2019 12:41
Дата відповіді: 27 вересня 2019 17:07
У п.8.1 (Сумка/рюкзак для укладки невідкладної допомоги) замовником встановлена вимога: "1. Призначена для зберігання та транспортування медичного обладнання, повинна бути виготовлена з надійного зносостійкого матеріалу пристосована для дезінфекції. 2. Наявність лямок, для можливого перенесення на спині; дозволяється наявність коліс з телескопічними ручками для транспортування. 3. Сумка повинна бути виготовлена з міцного, водонепроникного композитного матеріалу Cordura щільністю 600 або аналог." Зазначена вимога може мати різне трактування, оскільки судячи з п.1 та п.3 – це повинна бути саме сумка, а от судячи з п.2 - це повинен бути рюкзак (наявність лямок для перенесення на спині), а от судячи з назви – це повинен бути пристрій з функцією і рюкзака і сумки. Просимо уточнити вимоги до вказаного пункту, або викласти їх в наступній редакції: "8.1. Сумка-рюкзак для укладки невідкладної допомоги" 1. Сумка-рюкзак призначена для зберігання та транспортування медичного обладнання. 2. Основні елементи зовнішніх сторін повинні бути виготовлені з надійного, міцного, зносостійкого, водонепроникного синтетичного матеріалу типу Cordura (або аналог) щільністю не менше 600 (або еквівалент). 3. Наявність плечового ременю та ручок для перенесення. 4. Наявність двох лямок для можливого перенесення на спині. 5. Наявність коліс з телескопічними ручками для транспортування. 6. Сумка-рюкзак повинна бути пристосована для дезінфекції."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для повсякденного використання у роботі бригади ЕМД на автомобілях типу В бажано мати у комплекті саме медичну сумку-рюкзак з лямками, для можливого перенесення в руках та на спині.
Питання до пункту 3.3 Додаток 2 таблиця 3
Дата подання: 24 вересня 2019 15:30
Дата відповіді: 27 вересня 2019 17:08
У п.3.3 (Глюкометр) замовником встановлені вимоги: "2. В комплекті повинні бути тест-смужки, не менше 50 штук. ….. 4. До комплектації повинно входити: - апарат; - інструкція по використанню; - скарифікатор; - пристрій для проколювання; - калібрувальна тест-смужка; - елементи живлення (2 штуки); - сумка." Зазначені вимога є необґрунтованими та дискримінаційними, оскільки: - тест-смужки є витратним матеріалом з обмеженим терміном використання, і з цієї причини до стандартного комплекту глюкометрів багатьох виробників включено лише 20-25 тест-смужок. В будь-якому випадку замовник буде закуповувати ці тест смужки як і інші витратні матеріали; - сучасні економічні глюкометри можуть мати в комплекті лише 1 батарейку (тобто 1 елемент живлення), а не 2 як вимагає замовник. Для розширення кола потенційних учасників та з метою запобігання дискримінації пропонуємо п.3.3 викласти в наступній редакції: "1. Повинен бути портативним. 2. В комплекті повинні бути тест-смужки, не менше 20 штук. 3. Повинен використовуватись для оцінювання рівня цукру в крові. 4. До комплектації повинно входити: - апарат; - інструкція по використанню; - скарифікатор; - пристрій для проколювання; - калібрувальна тест-смужка; - необхідна для роботи приладу кількість елементів живлення; - сумка. 5. Повинен бути для багаторазового використання."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зважаючи на ваше запитання не вбачаємо ні яких проблем до укомплектувати апарат глюкометр тест-смужками не менше 50 шт., що до елементів живлення також не вбачаємо дискримінації та неможливості забезпечити 2 батарейками, або елементами живлення. Не вбачаємо ні яких проблем в учасника з поставки апарата глюкометра з поставкою тест-смужки, не менше 50 штук, та елементів живлення (2 штуки).
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 26 вересня 2019 16:15
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:00
Шановний замовнику! Наше підприємство має намір прийняти участь у відкритих торгах, на закупівлю спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням. Щодо пункту 1.2. Таблиці 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації Відповідно до вимог тендерної документації, санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В та устаткування повинні відповідати  національному стандарту ДСТУ 7032:2009, також п. 1.2. таблиці 3 «Медико-технічні вимоги до устаткування» Додатку 2 до тендерної документації передбачено оснащення автомобілів приймальними пристроями для нош, що забезпечують переміщення поздовжнє, поперечне та вертикальне відповідно ДСТУ 7032:2009. Звертаємо Вашу увагу на те, що ДСТУ 7032:2009 не передбачено наявності функції вертикального переміщення приймального пристрою для нош у автомобілях спеціалізованих санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В.  Тому у разі, якщо учасниками буде запропоновано автомобілі оснащені приймальними пристроями, що не мають функції вертикального переміщення, така пропозиція буде відповідати вимогам тендерної документації (оскільки ДСТУ не передбачено вертикальне переміщення приймального пристрою для нош в машинах типу В). З метою приведення тендерної документації у відповідність Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ 7032:2009, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо наявності функції вертикального переміщення приймального пристрою для нош, виклавши пп.2 п.1.2. таблиці 3 «Медико-технічні вимоги до устаткування» Додатку 2 до тендерної документації у наступній редакції: «2. Переміщення (поздовжнє, поперечне відповідно ДСТУ 7032:2009).». Щодо пункту 5.2. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації Пунктом 5.2. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до нош з нетканого матеріалу, які повинні бути стійкі до ультрафіолетового випромінювання. Враховуючи те, що ноші не піддаються тривалому впливу ультрафіолетового випромінювання під час їх експлуатації та зберігання, тому вимога є необґрунтованою та недоцільною, та не впливає на якість товару. У зв’язку з цим, просимо вимогу щодо стійкості до ультрафіолетового випромінювання видалити. Щодо пункту 6.3. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації Пунктом 6.3. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до ручного портативного приладу відсмоктування, який може бути в складі сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги з локальним світлом та елементами живлення. У зв’язку з тим, що ручний портативний прилад відсмоктування розроблений для використання без елементів живлення, а також не потребує додаткового освітлення при використанні, вважаємо, що вимога щодо наявності локального світла та елементів живлення недоцільною та повинна бути видалена. Щодо пункту 7.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації Пунктом 7.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до термометра медичного безртутного, який може бути в складі сумки / рюкзака / набору / укладки для надання екстреної медичної допомоги або в складі монітору ручного для вимірювання АТ. Вважаємо, що вимога щодо комплектування монітору для вимірювання АТ є такою, що порушує ДСТУ 7032:2009, оскільки в ДСТУ встановлено чіткий перелік обладнання, функції якого за необхідності можуть поєднуватися в одному приладі. В зазначений перелік не включено монітор для вимірювання АТ та термометр медичний. Щодо пункту 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації Пунктом 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, серед який є вимога щодо наявності коліс з телескопічними ручками для транспортування. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію, виходячи із того, що наявність коліс є непрактичним, оскільки колеса розраховані для переміщення виключно по рівній поверхні, використання сумки по ґрунтовій дорозі призведе до швидкого псування та швидкого їх зносу. Також колеса накопичуватимуть бруд, який разом з сумкою потраплятиме в салон автомобіля, що створить епідеміологічну несприятливе середовище. Саме тому, ми вбачаємо у встановлені такої вимоги навмисне обмеження конкуренції на погіршення експлуатаційних характеристик АШМД в цілому. У зв’язку з цим, просимо видалити вимогу «дозволяється наявність коліс з телескопічними ручками для транспортування».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пп.2 п.1.2. таблиці 3 «Медико-технічні вимоги до устаткування» Додатку 2 до тендерної документації буде змінено і викладено у наступній редакції: 2. Переміщення (поздовжнє, поперечне відповідно ДСТУ 7032:2009).»
В пункт 5.2. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації Пунктом 5.2. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до нош з нетканого матеріалу, які повинні бути стійкі до ультрафіолетового випромінювання буде видалений.
До пункту 6.3. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації Пунктом 6.3. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації буде змінено і викладено у наступній редакції 6.3. Може бути в складі сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги.
В пункті 7.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації буде змінено і викладено у наступній редакції 7.1. Може бути в складі сумки / рюкзака / набору / укладки для надання екстреної медичної допомоги.
Пунктом 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, щодо наявності коліс та телескопічними ручок для транспортування є не обов’язковою вимогою.
Щодо пункту 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації
Дата подання: 27 вересня 2019 09:57
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:01
Пунктом 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, зокрема, щодо того, що сумка повинна бути виготовлена з міцного, водонепроникного композитного матеріалу Cordura щільністю 600 або аналог. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, як учасника, що має намір запропонувати сумку виготовлену з полівінілхлориду (ПВХ), який також є міцним та водонепроникним та повністю задовільнить потреби Замовника для надійної, довгострокової експлуатації сумки. У зв’язку з цим, просимо внести зміни та викласти пп. 3 п. 8.1. Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації: «3. Сумка повинна бути виготовлена з міцного, водонепроникного композитного матеріалу Cordura щільністю 600, ПВХ або аналог.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки підпунктом 3 пункту 8.1 розділу 8 Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачене надання аналогу щодо матеріалу, з якого має бути виготовлена сумка/рюкзак для укладки невідкладної допомоги зміни до ТД не вносяться.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-05-000370-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 09 вересня 2019 12:58
ЩОДО ГАРАНТІЇ НА БАЗОВІ АВТОМОБІЛІ
ЩОДО ГАРАНТІЇ НА БАЗОВІ АВТОМОБІЛІ

Предметом даних торгів є спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням (далі – Товар). Разом з цим, пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання сканкопії оригіналів гарантійних листів від офіційного представника в Україні виробника базових автомобілів (імпортера, дистриб’ютора), про те, що виробник надає гарантію на кожен базовий автомобіль, зазначений у п.1, котру заявляє Учасник а саме: гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 2.3.1. проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 250 000 км пробігу на автомобіль, окрім елементів перелічених в пункті 2.3.1. проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), залежно від того, що настане раніше.
Вважаємо, що вказана вимога є неправомірною та такою, що суперечить умовам, викладеним в проекті Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), виходячи із наступного.
Пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога: «Гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 6.1.), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 250 000 км пробігу на автомобіль, крім елементів перелічених в пункті 6.1., залежно від того, що настане раніше, та не менше, ніж 24 (двадцять чотири) місяці на медичне устаткування (за винятком розхідних матеріалів), починаючи з дати підписання Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі такого автомобіля. Проводити сервісне обслуговування необхідно впродовж дії гарантійного зобов'язання на спеціалізованих сервісах, вказаних учасником, що знаходиться на території Одеської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі. (Про безумовне виконання вказаним вимог учасника в складі тендерної пропозиції надаються гарантійні листи).
Постачальник має дотримуватись всіх вимог Договорів про гарантійні зобов’язання.».
Крім того, проект Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) передбачає, що виконання гарантійних зобов’язань покладено на Постачальника, який відповідно до пункту 2.3. проекту Договору поставки надає гарантію, яка повинна складати не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або не менше 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 2.3.1.), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається на не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або не менше ніж 250 000 км пробігу на автомобіль, окрім елементів перелічених в пункті 2.3.1., залежно від того, що настане раніше, та на не менше ніж 24 (двадцять чотири) місяці на медичне обладнання (за винятком розхідних матеріалів), починаючи з дати підписання Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі такого автомобіля.
Також, проектом Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) відповідно до пунктів 7.1.-7.6. проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) передбачена відповідальність, яка покладається виключно на Постачальника, зокрема, за порушення умов щодо якості Товару, прострочення усунення недоліків Товару.
Виходячи із зазначеного, гарантійні зобов’язання за поставлений Товар та відповідальність за їх невиконання згідно з проектом Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) покладаються виключно на Постачальника, а тому, вважаємо, що гарантійного листа від Учасника про гарантію, що надається на запропоновані автомобілі, вимога про надання якого встановлена пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації та яка кореспондується з пунктом 2.3. проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), достатньо для підтвердження гарантійних зобов’язань при поданні Учасником його тендерної пропозиції.
Крім того, такий гарантійний лист не може надаватися офіційним представником в Україні виробника базових автомобілів (імпортером, дистриб’ютором), ще також тому, що офіційний представник в Україні виробника базових автомобілів (імпортер, дистриб’ютор) не буде стороною договору поставки та не буде нести зобов’язання по договору поставки, зокрема щодо гарантійний зобов’язань, а отже будь-які гарантійні листи від офіційного представника в Україні виробника базових автомобілів (імпортера, дистриб’ютора), про те, що виробник надає гарантію на кожен базовий автомобіль, при підписанні договору поставки втратить юридичну силу, оскільки ці зобов’язання за договором поставки покладаються на Постачальника, яким буде Учасник-переможець.
Отже, враховуючи зазначене, офіційний представник в Україні виробника базових автомобілів (імпортер, дистриб’ютор) не може підтверджувати (гарантувати) такі гарантійні зобов’язання листами, надання яких передбачено пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації, оскільки це суперечить умовам проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), так як гарантійні зобов’язання за умовами договору поставки несе виключно Постачальник.
У зв’язку з цим та з метою усунення Замовником неправомірних умов, встановлених в тендерній документації, просимо виключити пункт 2 із Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 15:28
Вашу вимогу враховано. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000370-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 11 вересня 2019 11:03
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ

Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Одеської області. Також, пунктом 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, та пунктом 4.1 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Одеської області впродовж строку дії гарантійних зобов’язань. Також, дана вимога Замовника кореспондується з вимогами встановленими пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації, згідно з якими проводити сервісне обслуговування необхідно впродовж дії гарантійного зобов'язання на спеціалізованих сервісах, вказаних учасником, що знаходиться на території Одеської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі.
Слід зазначити, що Замовником сформульовано дану вимогу в множині, що передбачає підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування в двох або більше центрах з сервісного обслуговування на території Одеської області, що дискримінує нас, як Учасника, виходячи із наступного.
Ми, як виробник автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги, маємо можливість забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів але на одному центрі з сервісного обслуговування, що знаходиться на території Одеської області, який авторизований офіційним імпортером шасі, та має право на гарантійне та сервісне обслуговування запропонованих автомобілів. Крім того, підписуючи проект договору та надаючи його у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, ми погоджуємося забезпечити гарантійний ремонт Товару, в повному обсязі, протягом встановленого гарантійного строку, тим самим берем на себе зобов’язання щодо проведення сервісного обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованому сервісному центрі, що знаходиться на території Одеської області.
У зв’язку з цим, вважаємо, що дана кваліфікаційна умова є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника, який може забезпечити сервісне обслуговування запропонованого Товару, в повному обсязі, на одному центрі з сервісного обслуговування на території Одеської області.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою усунення вказаної дискримінаційної вимоги, просимо внести до тендерної документації відповідні зміни, встановивши по тексту тендерної документації вимогу щодо документального підтвердження Учасником можливості забезпечити сервісне обслуговування запропонованих автомобілів не менше ніж в одному власному або партнерському центрі, який знаходиться на території Одеської області.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2019 17:12
Вашу вимогу враховано. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000370-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 16 вересня 2019 09:12
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний замовнику! Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться КУ Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф (надалі – Замовник) щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням) (згідно постанови Кабінету міністрів України від 22 травня 2019 року № 425) DK 021: 2015 - 34110000-1 .
Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, та обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі. Так, окремі пункти медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, необґрунтовано встановлюють вимоги, що унеможливлюють подання пропозиції нашим підприємством: Таблиця 2 Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.1.2 Приймальний пристрій для нош) Встановлена замовником вимога: п.п. 2 Переміщення (повздовжнє, поперечне, вертикальне відповідно ДСТУ 7032:2009). Дана вимога не відповідає ДСТУ 7032:2009, а саме ДСТУ встановлює, що для спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням не вимагається вертикальне переміщення приймального пристрою для нош, допускається можливість лише для транспорту типу С, так відповідно до Зміна №3 ДСТУ 7032:2009 встановлено: - для автомобілів швидкої медичної допомоги типу В та С (з установленими та завантаженими ношами на приймальному пристрої) – переміщення поверхні приймального пристрою у повздовжньому та поперечному напрямках з надійним фіксуванням установленого положення;
- для автомобілів швидкої медичної допомоги типу С (з установленими та завантаженими ношами на приймальному пристрої) допускається можливість регулювання поверхні приймального пристрою по висоті від мінімуму до максимуму (4.5.2.3) з надійним фіксуванням установленого положення;
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так відповідно Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: викласти пп.2 п.1.2 Таблиці 2 – Медико-технічні вимоги до устаткування у наступній редакції: «Переміщення (повздовжнє, поперечне, відповідно ДСТУ 7032:2009)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2019 15:32
Вашу вимогу враховано. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000370-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 16 вересня 2019 09:14
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Таблиця 2 Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.3.2 Пульсоксиметр портативний з елементами живлення) Встановлена замовником вимога: Призначений для постійного моніторингу сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у дорослих, дітей та новонароджених. Повинен комплектуватися багаторазовим датчиком, захисним чохлом та комплектом елементів живлення. Дана вимога не відповідає ДСТУ 7032:2009, оскільки стандартом не передбачає комплектацію спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням пульсоксиметрами з можливістю використання для новонароджених. Крім того даний тип спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги не передбачає транспортування новонароджених, для транспортування новонароджених призначено та пристосовано інший тип спеціалізованого санітарного транспорту. Згідно з ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" забороняється обмеження конкуренції, порушення принципів недискримінації інших учасників. Вимагається максимальна економії та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням. Так відповідно Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: викласти п.3.2 Таблиці 2 – Медико-технічні вимоги до устаткування у наступній редакції: Призначений для постійного моніторингу сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у дорослих, та дітей. Повинен комплектуватися багаторазовим датчиком, захисним чохлом та комплектом елементів живлення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 вересня 2019 15:33
Для дотримання та виконання вимог нового клінічного протоколу, затвердженого наказом МОЗ України від 05.06.2019 № 1269 «Про затвердження та впровадження медико-технологічних документів зі стандартизації екстреної медичної допомоги», але враховуючи особливості Одеської області, а саме протяжність та віддаленість населених пунктів від лікувальних закладів, постійний моніторинг сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у новонароджених є вкрай необхідна під час надання екстреної медичної допомоги в процесі транспортування автомобілем ЕМД.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000370-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 16 вересня 2019 09:18
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Таблиця 2 Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.3.6 Капнограф) Встановлена замовником вимога: Наявність даного устаткування дискримінує учасників торгів. Оскільки відповідно до ДСТУ 7032:2009 Таблиця 15 п.12 не передбачено комплектувати спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням – капнометрами. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так відповідно Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: виключити із Таблиці 2 – Медико-технічні вимоги до устаткування п. 3.6 Капнограф.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 вересня 2019 15:35
Відповідно до Наказу МОЗ України від 05.06.2019 № 1269 "Про затвердження та впровадження медико-технологічних документів зі стандартизації екстреної медичної допомоги», а також враховуючи особливості Одеської області, а саме її протяжність та значну віддаленість населених пунктів від найближчого лікувального закладу та згідно затвердженого клінічного протоколу вимагається:
Щодо пацієнтів з проблемами дихальної та серцево-судиної системи необхідні:
а) пульсоксиметрія;
б) ЕКГ в 12 відведеннях;
в) постійний моніторинг результатів ЕКГ (за можливості);
г) капнографія (обов’язковий метод дослідження при роботі з пацієнтами, які потребують інвазивних маніпуляцій з метою контролю втручань на дихальних шляхах) або цифрової каптометрії.
Пацієнти з порушенням свідомості
а) перевірте рівень глюкози;
б) розгляньте капнографію (важливо у пацієнтів, які потребують
інвазивного лікування дихальних шляхів) або цифрову капнометрію.
При лікуванні та втручанні
1. Забезпечення оксигенотерапію і підтримуйте показник оксигенації на рівні 94-98%.
2. Застосування підходящі засоби моніторингу життєвих показників відповідно до ситуації:
а) постійна пульсоксиметрія;
б) моніторинг серцевого ритму;
в) капнографіяія або цифрова капнометрія;
г) оцінка монооксиду вуглецю.
Також слід зазначити, що вимоги ДСТУ 7032:2009 є мінімально необхідними для надання екстреної медичної допомоги та можуть бути розширені на вимогу Замовника торгів, а в подальшому користувача медичною технікою.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000370-c.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 16 вересня 2019 09:34
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.5 Двигун) Встановлена замовником вимога: Наявність передпускового підігрівача охолоджуючої рідини двигуна, який працює від мережі 220В з примусовим циркулюванням охолоджуючої рідини при незаведеному двигуні (п. 4.3.1.5 ДСТУ 7032:2009). Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так відповідно до п. 4.3.1.5 ДСТУ 7032:2009 на який Ви посилаєтесь, встановлено наступне: «Щоб полегшити запуск двигуна за мінусових температур повітря довкілля, на прохання споживача, автомобілі швидкої медичної допомоги можна обладнати передпусковим підігрівачем». Тим самим ДСТУ не встановлює, що передпусковий підігрівач охолоджуючої рідини двигуна повинен бути з живленням 220В, ми вітчизняний виробник АШМД хочемо прийняти участь в торгах і можемо поставити у складі спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням - передпусковий підігрівач охолоджуючої рідини двигуна повинен бути з живленням 12В, що є більш функціональним, під час очікування може працювати незалежно від двигуна і володіє подвійною перевагою: попередній підігрів салону автомобіля і двигуна. Дані опалювачі вбудовуються в контур водяного охолодження двигуна. Отримана теплова енергія передається на власний теплообмінник автомобіля і поступово у вигляді теплого повітря надходить в салон автомобіля через наявні повітряні канали. Залишкове тепло охолоджуючої рідини використовується для підігріву двигуна. А в літній період обігрівач можна легко перетворити в автономну систему вентиляції. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: - викласти вимогу в наступній редакції: Наявність передпускового підігрівача охолоджуючої рідини двигуна, який працює від мережі 220В або від 12В з примусовим циркулюванням охолоджуючої рідини при незаведеному двигуні (п. 4.3.1.5 ДСТУ 7032:2009).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2019 15:37
Вимога відхиляється замовником оскільки останній вважає за доцільним мати у автомобілі екстреної медичної допомоги передпусковий підігрівач охолоджуючої рідини двигуна від зовнішнього живленням 220В з примусовим циркулюванням при незаведеному двигуні, задля запобігання розрядженню акумуляторної батареї автомобіля ЕМД при тривалій стоянці у зимовий період.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000370-c.c7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "РОКМЕД", Код ЄДРПОУ:41488340
Дата подання: 24 вересня 2019 17:06
Вимога
Шановний замовнику!
Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться Вами, ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-05-000370-c.
Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено вимогу до комплектуючих автомобілів - основних нош (каталки), яка може мати неоднозначне трактування, а саме: «Наявність телескопічних висувних ручок/конструкція забезпечує безпечний підйом нош» (Таблиця 3 Додатку 2, п.4 вимог до Основних нош (каталки).
З формулювання цієї вимоги не зрозуміло, чи тільки виключно наявністю телескопічних ручок може бути забезпечений безпечний підйом нош (бо в такому випадку даний пункт також містить ознаки обмеження конкуренції), чи знак «/» слід трактувати як «або», та конструкція може у інший спосіб забезпечувати безпечний підйом нош, не маючи телескопічних ручок. Зауважуємо, що Національний стандарт України ДСТУ 7032:2009 «Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування» не містить жодної згадки про обов’язкову наявність телескопічних ручок у основних нош (каталки).
Можливе неоднозначне трактування та некоректне, на наш погляд, формулювання технічних вимог до предмету закупівлі, залишає можливість до зловживань суб’єктами закупівлі.
Також, у п. 1 Вимог до Основних нош (каталки) зазначено: «Каркас виконаний з міцного та лег-кого легкосплавного металу, який не піддається окисленню та стійкий до корозії». Однак, легкосплавні метали є м’якими за своїми фізичними властивостями, та доцільність їх застосування (або обмеження пропозицій такою вимогою) при виготовленні каталок, що мають бути надійними та стійкими, підлягає сумніву. На ринку представлені товари, виготовлені з інших матеріалів (металів), які є легкими, та у той же час міцними та надійними.
Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме:
1. викласти вимогу № 1 до Основних нош (каталки) у таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) та таблиці 3 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Каркас виконаний з міцного та легкого матеріалу, який не піддається окисленню, та стійкий до корозії»;
2. для уникнення непорозумінь та двозначного трактування вимог, викласти вимогу № 4 до Основних нош (каталки) у таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) та таблиці 3 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Конструкція повинна забезпечувати безпечний підйом нош»; або надати чітке та однозначне пояснення, що знак «/» слід трактувати як «або», та конструкція може у інший спосіб забезпечувати безпечний підйом нош, не маючи телескопічних ручок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2019 17:01
У Додатку 2 до ТД визначено вимоги до основних нош/каталки. Вимога щодо наявності висувних телескопічних рукояток попереду та ззаду, з щонайменше трьома фіксованими положеннями є важливою для безпечної праці бригади швидкої допомоги які в більшості випадків складаються із співробітників жіночого полу, надає можливість рівномірно перерозподілити навантаження на м’язи ніг під час підняття нош з пацієнтом на «ноги» та мінімізує ризики пошкодження хребта працівників бригади. Параметр максимального навантаження нош/каталки суттєво впливає на міцність, надійність та тривалість експлуатації виробу, що є суттєвим для роботи бригади швидкої допомоги, в умовах цілодобової експлуатації автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги. Зазначена вимога не суперечить та не порушує вимоги ДСТУ 7032:2009 та EN1865, оскільки є меншою за максимально допустимі межі встановлені зазначеними стандартами. Окрім того, EN1865 містить норму що вага каталки має бути якомога меншою також слід зазначити, що велика вага обладнання створює додаткове навантаження на медичний персонал та негативно впливає на швидкість роботи бригади в цілому.

Документи подані скаржником

16 вересня 2019 09:12
Одеса В №1-1.docx

Документи подані скаржником

16 вересня 2019 09:14
Одеса В №2.docx

Документи подані скаржником

16 вересня 2019 09:18
Одеса В №3.docx

Документи подані скаржником

16 вересня 2019 09:34
Одеса В №6.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-05-000370-c.b8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 01 листопада 2019 21:14
Скарга на рішення тендерного комітету
На рішення тендерного комітету відповідно до ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2019 21:55

Документи подані скаржником

01 листопада 2019 21:14
Test Certificate for V7 plus b 10G-1.pdf
01 листопада 2019 21:14
Лист додаток гарантія.pdf
01 листопада 2019 21:14
переклад.pdf
01 листопада 2019 21:14
Скарга тип В.pdf
01 листопада 2019 21:14
Платіжне доручення 287.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 жовтня 2019
UA-2019-09-05-000370-c5b24d701788b4db6bf9d688c5ef70539
Найменування: КУ Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф
Код ЄДРПОУ: 20991240
Місцезнаходження: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, вулиця Гаванна,1
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ДУАЦ
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:08
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:08
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:06
п.6 Технічний опис.pdf
08 жовтня 2019 13:05
п.4 Стаття 17 Закону.pdf
08 жовтня 2019 13:05
п.1 Повноваження.pdf
08 жовтня 2019 13:05
Банківська гарантія 370.rar

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:59
Сертифікат перевірки.PDF
08 жовтня 2019 13:59
Листи 85.PDF
08 жовтня 2019 13:59
Довідка щодо ліцензії.PDF
08 жовтня 2019 13:59
Гарантіний лист.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Гарантійний лист_2.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Паспорт Ворон.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Наказ Ворон директор.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Довідка щодо санкцій.PDF
08 жовтня 2019 13:59
Гарантия 13580.zip
08 жовтня 2019 13:59
Вытяг КК.PDF
08 жовтня 2019 13:59
Сертифікати 10g.pdf
08 жовтня 2019 13:59
8.1 Сумка.pdf
08 жовтня 2019 13:59
7.1 Термометр.pdf
08 жовтня 2019 13:59
6.2 Ларингоскоп.pdf
08 жовтня 2019 13:59
5.1 Ноші ковшові.pdf
08 жовтня 2019 13:59
4.4 Холодильник.pdf
08 жовтня 2019 13:59
4.1 Інфузійний пристрій.pdf
08 жовтня 2019 13:59
3.7 Електрокардіограф.pdf
08 жовтня 2019 13:59
3.5 Небулайзер (2).pdf
08 жовтня 2019 13:59
3.3 Глюкометр.pdf
08 жовтня 2019 13:59
3.2 Пульсовий оксиметр.pdf
08 жовтня 2019 13:59
1.3 Ноші-крісло.pdf
08 жовтня 2019 13:59
1.1 Основні ноші.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Таблицявідповідності.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Довідка ч2 ст17.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Довідка п10 ч1 ст17.PDF
08 жовтня 2019 13:59
Довідка п9ч1 ст17.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Довідка п8 ч1 ст17.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Довідка п6 ч1 ст17.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Довідка п5 ч1 ст17.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Довідка п4 ч1 ст17.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Довідка п3 ч1 ст17.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Довідка п2 ч1 ст17.pdf
08 жовтня 2019 13:59
Гарантійний лист тип В.pdf
08 жовтня 2019 13:59
3.1.4. Видаткова.pdf
08 жовтня 2019 13:59
3.1.3. Відгук.pdf

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
08 жовтня 2019 15:30
Статут.pdf
08 жовтня 2019 15:30
СПЕЦКОМСЕРВІС 15705 p7s.7z
08 жовтня 2019 15:30
Проект договору.pdf
08 жовтня 2019 15:30
Паспорт+код (Даниляк).pdf
08 жовтня 2019 15:30
Наказ Даниляк.pdf
08 жовтня 2019 15:30
Захист довкілля.pdf
08 жовтня 2019 15:29
Договір 39АС18 від 30.10.2018.pdf
08 жовтня 2019 15:29
Договір 39АС17 від 07.08.2017.pdf
08 жовтня 2019 15:29
Довідки ст.17.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ДУАЦ #37886004

№ рішення у справі

60/73-р/к

Дата рішення у справі

06.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 16:26
Електронний підпис
08 жовтня 2019 16:05
Licenziya_DEA.PDF
08 жовтня 2019 16:05
Licenziya.zip
08 жовтня 2019 16:05
Dovirenist.zip
08 жовтня 2019 16:05
Паспорт_PEUGEOT_BOXER_тип_В.pdf
08 жовтня 2019 16:05
Захист довкілля.pdf
08 жовтня 2019 16:05
Відповідність вимогам.pdf
08 жовтня 2019 16:04
9.1 етикетки контейнери.pdf
08 жовтня 2019 16:04
7.2 інструкція.pdf
08 жовтня 2019 16:04
5.2. 5.3 інструкції ноші.pdf
08 жовтня 2019 16:04
5.1 Ноші ковшові 0110.pdf
08 жовтня 2019 16:03
4.1 Інструкція.pdf
08 жовтня 2019 16:03
3.7 Сертифікат ЮКАРД 100.pdf
08 жовтня 2019 16:03
3.7 Інструкція ЮКАРД 100.pdf
08 жовтня 2019 16:03
3.4 Кронштейн 10G.pdf
08 жовтня 2019 16:03
3.4 Брошура кріплення.pdf
08 жовтня 2019 16:03
3.3 Глюкометр.pdf
08 жовтня 2019 16:03
2.3 переклад 10G.PDF
08 жовтня 2019 16:02
3.1 Декларація.pdf
08 жовтня 2019 16:02
2.3 Письмо от Elmaslar (10G).pdf
08 жовтня 2019 16:02
2.3 оригінал 10G.pdf
08 жовтня 2019 16:02
Лист-відгук.pdf
08 жовтня 2019 16:02
Лист про фіз. особ.pdf
08 жовтня 2019 16:02
Лист гарантія 90 днів.pdf
08 жовтня 2019 16:02
Довідка ст. 17.pdf
08 жовтня 2019 16:01
Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2019 16:01
Аналогічний договір.pdf
08 жовтня 2019 16:01
Загальна інформація.pdf
08 жовтня 2019 16:01
Специфікація.pdf
08 жовтня 2019 16:01
Договір.pdf
08 жовтня 2019 16:01
Статут.pdf
08 жовтня 2019 16:00
Протокол.pdf
08 жовтня 2019 16:00
паспорт.pdf
08 жовтня 2019 16:00
наказ на директора.pdf
08 жовтня 2019 16:00
Довіренність.pdf
08 жовтня 2019 16:00
Витяг.pdf
08 жовтня 2019 16:00
Витяг з реєстру ППДВ.pdf
08 жовтня 2019 16:00
BG_6546-19G_DUATS.zip

Документи

08 жовтня 2019 17:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

26 листопада 2019 12:41
Документи по ст 17 під акцепт
08 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис
08 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис
08 жовтня 2019 16:23
26. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC"

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

ТОВ ДУАЦ

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС 167 029 675,00
UAH з ПДВ
165 319 815,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 165 328 910,00
UAH з ПДВ
165 328 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 12:41
Документи по ст 17 під акцепт
08 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис
08 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис
08 жовтня 2019 16:23
26. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:08
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:08
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:06
п.6 Технічний опис.pdf
08 жовтня 2019 13:05
п.4 Стаття 17 Закону.pdf
08 жовтня 2019 13:05
п.1 Повноваження.pdf
08 жовтня 2019 13:05
Банківська гарантія 370.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС
#31778059
Переможець 165 319 815,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС
#31778059
165 319 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 12:21
ДУ 4 до договору 112 3210.pdf зміни до договору
25 березня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:08
ДУ 3 до договору 112 3210.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:07
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:03
ДУ 2 до договору 112 3210.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:26
ДУ 1 до договору 112 3210.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:07
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 17:15
Протокол (звіт авто тип В).pdf зміни до договору
16 грудня 2019 17:12
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 17:30
Договір 112 3210.pdf укладений
10 грудня 2019 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в Звіті про результати проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 112/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та доповнень до Договору
Номер договору про закупівлю: 112/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та доповнень до Договору
Номер договору про закупівлю: 112/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 112/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини).Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 112/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 15 травня 2020
Сума оплати за договором: 165 319 815,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 815 315,00 UAH)