Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№4)
current minor repairs local roads of general use according to the list (No. 4)
Очікувана вартість
93 805 506,00 UAH
UA-2019-08-12-001499-a f4ddcaaadbd641d59ecb49287de3f472
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Nosulenko Artem
048 7958918
artns@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 14:15
Очікувана вартість: 93 805 506,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 12 серпня 2019 15:38
Enquiries until: 02 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 08 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 вересня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 93 805 506 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,53 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№4). (джерело фінансування закупівлі- кошти державного та/або місцевого та/або інших бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current minor repairs local roads of general use according to the list (No. 4)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 15:35
ТД ПДР№ 4 (1).docx
12 серпня 2019 15:35
Проект_договору_ПДР.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000033 ● 6565c28d0ebe47c9b7720583114a7d67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 09:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 Одеса № 398

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-08-12-001499-a 12.08.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-18 15:08:42

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова, 2 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-09-04-000870-a, дата оприлюднення 04.09.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Евродор» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п. 1.1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано в підтвердження наявності автогрейдера BGD 140 (реєстраційний номер 27594ВН) та котка дорожнього HAMM HD 12 VV (реєстраційний номер 25589ВН) технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо;
2) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ДП «Одеський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п.п. 1.3.1 п. 1.3 розділу 1 Додатку 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук Cлужби автомобільних доріг України в Одеській області від 05.09.2019 № 01-2415/14, якій не є позитивним та містить наступну інформацію: «ДП «Одеський облавтодор», згідно договорів № 13П від 16.08.2016р. надавало послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг державного значення та № 17П від 26.12.2016р. надавало послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг місцевого значення Одеської області. Переважну кількість робіт виконували субпідрядні організації через недостатнє матеріально-технічне забезпечення ДП «Одеський облавтодор». В цілому зарекомендувало себе задовільно лише на автомобільних дорогах місцевого значення».
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-21 14:44:03

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 18.11.2019 15:08

Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» розглянуло ваш запит на пояснення та повідомляє наступне.
В запиті вказано предмет закупівлі - «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова, 2 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
Замовник - Управління капітального будівництва Одеської міської ради. Дана процедура не має жодного відношення до ДП «Служба місцевих доріг», у зв’язку з цим не можемо надати ґрунтовного пояснення стосовно неї. Просимо уточнити відповідний запит.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-26 12:02:52

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№4)» за кодом ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг, яка проводиться державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-08-12-001499-a, дата оприлюднення 12.08.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Евродор» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п. 1.1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано в підтвердження наявності автогрейдера BGD 140 (реєстраційний номер 27594ВН) та котка дорожнього HAMM HD 12 VV (реєстраційний номер 25589ВН) технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо;
2) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ДП «Одеський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п.п. 1.3.1 п. 1.3 розділу 1 Додатку 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук Cлужби автомобільних доріг України в Одеській області від 05.09.2019 № 01-2415/14, якій не є позитивним та містить наступну інформацію: «ДП «Одеський облавтодор», згідно договорів № 13П від 16.08.2016р. надавало послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг державного значення та № 17П від 26.12.2016р. надавало послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг місцевого значення Одеської області. Переважну кількість робіт виконували субпідрядні організації через недостатнє матеріально-технічне забезпечення ДП «Одеський облавтодор». В цілому зарекомендувало себе задовільно лише на автомобільних дорогах місцевого значення».
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-29 13:19:44

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 26.11.2019

Відповідь на запит про надання пояснення за предметом закупівлі «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№4)», яка проводена державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-08-12-001499-a)

Пояснення по питанню 1.
Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг», є замовником процедури закупівлі - Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№4) (45233142-6 Ремонт доріг) UA-2019-08-12-001499-a

Відповідно до пункту 1.1., розділу І «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ», Додатку 3 Тендерної документації. Замовником встановлено вимогу про надання довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки - зазначена в таблиці п.1.1. додатку 3 тендерної документації. Інформація, що вимагалося вказати в табличці:

1. № п/п; 2. Найменування обладнання; 3. Марка та термін експлуатації (років); 4. Кількість; 5. Власна, орендується чи лізинг (у кого) або залучається (в тому числі надаються надаються послуги) (ким) тощо.

В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніку, вказану в табличці Учасника.

Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі.


Учасник надав Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «Евродор» від 10.09.2019р. №769. Мінімально-необхідна кількість техніки в ній наявна. Підтвердження наявності машин та механізмів надано на кожну одиницю техніки, зазначену в довідці. Також надано лист-підтвердження надавача послуг. Тобто всі умови тендерної документації в цій частині виконано у повному обсязі.

Пунктом 2 довідки вказано про наявність автогрейдера BGD 140 в кількості 1 шт, п.12 довідки вказано про наявність HAMM HD 12VV в кількості 1 шт. Документи, що підтверджують наявність відповідних механізмів наявне в тендерній пропозиції учасника (копії додаються до пояснення).

Допускаємо, що з вашої точки зору, невідповідністю можуть здаватися описки в реєстраційних номерах механізмів за п.2 та 12 довідки. Але, звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не вимагалося вказувати реєстраційні номери техніки.
Також відповідно до пункту 1.6. частини 1. розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок при складанні тендерної пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, наприклад:
- неправильне або неповне завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації;
- технічні помилки та описки, граматичні помилки;
- зазначення неправильної назви документа або недотримання форми документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.

Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення, тощо. Або замість довідки в довільній формі про відсутність заборгованості з податків та зборів надано довідку з податкової інспекції тощо.
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника. Наприклад: у відомостях про Учасника не зазначено розрахункового рахунку, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів Учасника;

Тобто, учасник допустив технічну помилку (описку) в інформації, яка взагалі не вимагалася умовами документації.
А якщо б навіть така інформація і вимагалася, то це прирівнювалося б до формальної помилки, оскільки відповідна вірна інформація відображена в іншому документі, доданому до тендерної пропозиції учасника, а саме – свідоцтвах про реєстрацію.

Тому звичайно тендерний комітет не має права розглядати таку помилку як невідповідність умовам тендерної документації, тому що такі умови відсутні.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та умов тендерної документації, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника за чітко визначеними підставами, зокрема:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Тобто Замовники не мають права відхиляти учасників процедур закупівель за іншими надуманими підставами, або умовами які відсутні в тендерній документації.
Враховуючи, що учасник ТОВ «Евродор» відповідає усім вимогам Закону та умовам тендерної документації у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Тому Замовником ДП «Служба місцевих доріг» прийнято правомірне рішення про допущення учасника до аукціону.
(Скановані копії свідоцтв про реєстрацію на механізми за п. 2 та 12 довідки додаються)

Пояснення по питанню 2.
Відповідно до пункту 1.3., розділу І «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ», Додатку 3 Тендерної документації, учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів).
Аналогічними вважаються договори на виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування.
• зазначається інформація про договори, виконання по яким відбувалося не раніше 2016 року
* виконаними вважаються лише ті роботи, які прийняті Замовником.

1.3.1. Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3).


Учасник ДП «Одеський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» надав таку довідку про виконання договорів з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення. Договори 13П від 16.08.16р. та 17П від 26.12.16р. Виконання по договорам відповідно становить 118 869 059,00 грн та 105 850 166,00 грн. Та надано відгук від Служби автомобільних доріг в Одеській області, №01-2415/14 від 05.09.2019р., щодо виконання договорів зазначених в довідці. Тобто умови тендерної документації в цій частині виконано у повному обсязі.

Чинним в Україні законодавством не встановлено визначень «Позитивний відгук»/«Негативний відгук» та в самому листі-відгуці не вказано інформації стосовно цього, отже трактування інформації, в ньому зазначеній, залишається на Замовнику.
Зважаючи на текст відгуку, а саме на те, що жодних зауважень; невдоволень якістю робіт, що виконувалися; інформації про недотримання умов договорів; невиконання гарантійних зобов’язань; тощо, у відгуці не зазначено, у Замовника не було жодних підстав та аргументів для визначення такого відгуку, як негативного. Щодо залучення субпідрядних організацій… це не є ані порушенням умов договору, ані невідповідністю йому, оскільки така можливість передбачена, як діючим законодавством так і самими договорами. Також зауважимо, що об’єктом закупівлі є поточний дрібний ремонт автомобільних доріг саме місцевого значення.

Додатковою підставою для визначення такого відгуку, як позитивний є те, що при участі в аналогічній процедурі закупівлі Замовника «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№4) - UA-2019-06-27-001380-a» ДП «Одеський облавтодор» надавав довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) з зазначенням тих самих контрактів у того ж самого Замовника з наданням відгуку від Служби автомобільних доріг в Одеській області від 19.03.2019р. №01-719/14 дещо більш розширеного змісту. А саме – «ДП «Одеський облавтодор» виконує роботи з належною якістю, дотримуючись вимог чинного законодавства та умов укладених договорів. Оперативно реагують на вимоги Служби». В цілому зарекомендувало себе задовільно.» Враховуючи, що виконання робіт по обом договорам завершилося ще в 2018 році, тобто до дати видачі обох відгуків, ситуація в виконанні договорів змінитися вже не могла.

З огляду на все вищевказане та те, що учасник ДП «Одеський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» відповідає усім вимогам Закону та умовам тендерної документації у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Тому Замовником ДП «Служба місцевих доріг» прийнято цілком зважене та правомірне рішення про допущення учасника до аукціону.

Документи що додаються:
1. Скановані копії свідоцтв про реєстрацію на механізми за п. 2 та 12 довідки.
2. Відгук від 19.03.2019р. №01-719/14
3. Відгук від 05.09.2019р. №01-2415/14

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з рішенням прийнятим Державною аудиторською службою України «Південний офіс держаудитслужби», тому відсутні підстави для усунення порушень. Також договір за результатами торгів укладено, процедуру закупівлі завершено. Наразі відсутня будь-яка технічна можливість внесення змін або прийняття інших рішень по процедурі закупівлі

2019-12-11 16:03:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку від 04.12.19 про результати моніторингу закупівлі за унікальним номером оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-12-001499-a
Дата публікації: 17 грудня 2019

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 жовтня 2019
UA-2019-08-12-001499-af4ddcaaadbd641d59ecb49287de3f472
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 вересня 2019 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2019 15:55
Техніка.pdf
11 вересня 2019 15:55
Персонал.pdf
11 вересня 2019 15:55
Аналогічний договір.pdf
11 вересня 2019 15:55
Повноваження.pdf
11 вересня 2019 15:55
Інші документи .pdf
11 вересня 2019 15:55
016-001-35005-2019.pdf
11 вересня 2019 15:55
016-001-35005-2019.pdf.p7s
11 вересня 2019 15:55
Документи до гарантії.pdf
11 вересня 2019 15:55
доверенность Скоч 10.12.2018.zip

Документи

12 вересня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 жовтня 2019 10:07
Тендерна пропозиція.PDF
22 жовтня 2019 15:58
Довідка з МВС України.PDF
12 вересня 2019 09:34
Довідка від банка.pdf
12 вересня 2019 08:48
Договори банка.PDF
12 вересня 2019 07:46
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 вересня 2019 07:45
Інші документи.pdf
12 вересня 2019 07:42
Заява банка.PDF
12 вересня 2019 07:41
ДОВІДКА.PDF
12 вересня 2019 07:40
Довідка про працівників.PDF
12 вересня 2019 07:39
Довідка про обладнання.PDF
12 вересня 2019 07:37
Гарантійний лист.PDF
12 вересня 2019 07:36
ВИПИСКА банка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" 93 656 000,00
UAH з ПДВ
93 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 93 705 000,00
UAH з ПДВ
93 156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 10:07
Тендерна пропозиція.PDF
22 жовтня 2019 15:58
Довідка з МВС України.PDF
12 вересня 2019 09:34
Довідка від банка.pdf
12 вересня 2019 08:48
Договори банка.PDF
12 вересня 2019 07:46
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 вересня 2019 07:45
Інші документи.pdf
12 вересня 2019 07:42
Заява банка.PDF
12 вересня 2019 07:41
ДОВІДКА.PDF
12 вересня 2019 07:40
Довідка про працівників.PDF
12 вересня 2019 07:39
Довідка про обладнання.PDF
12 вересня 2019 07:37
Гарантійний лист.PDF
12 вересня 2019 07:36
ВИПИСКА банка.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 15:55
Техніка.pdf
11 вересня 2019 15:55
Персонал.pdf
11 вересня 2019 15:55
Аналогічний договір.pdf
11 вересня 2019 15:55
Повноваження.pdf
11 вересня 2019 15:55
Інші документи .pdf
11 вересня 2019 15:55
016-001-35005-2019.pdf
11 вересня 2019 15:55
016-001-35005-2019.pdf.p7s
11 вересня 2019 15:55
Документи до гарантії.pdf
11 вересня 2019 15:55
доверенность Скоч 10.12.2018.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"
#32018511
Переможець 93 120 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 09:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"
#32018511
93 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 14:24
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 08:19
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:35
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:50
8П-4 19 ПДР4 Облавтодор 29 10 19.pdf укладений
30 жовтня 2019 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: рахунок /IBAN № UA593071230000026004010636058 банк: ПАТ «БАНК ВОСТОК» Дніпро.
Номер договору про закупівлю: 8П-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 1 000 000,00 грн та встановити у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 2 997 776,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 2 997 776,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2021року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 6 600 000,00 грн та встановити у розмірі – 9 597 776,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 9 597 776,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 1 084 562,00 грн та встановити у розмірі – 10 682 338,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 10 682 338,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 176 773,60 грн та встановити у розмірі – 10 505 564,40 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 10 505 564,40 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 05.08.2020р. № 518/од-2020 «Про внесення змін до Переліку автомобільних доріг місцевого значення, затвердженого розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 25 червня 2012 року № 632/А-2012»: Додаток до договору «Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення» викласти в наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 11 100 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 11 100 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XIІI. «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до п.п. 3, п.10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» п. 5.1. розділу V. «Надання послуг» та п. 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 31.12.2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2022 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік зменшити на 7 929 529,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КЕКВ 1517462) у розмірі – 7 929 529,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 11 100 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 8П-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з допущенням технічної помилки в попередній додатковій угоді п.1 викласти в наступній редакції: п.1. Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 01 червня 2021 року № 566/од-2021 Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1917462) на 2021 рік зменшити на 7 929 529,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) у розмірі – 7 929 529,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 11 100 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 8П-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КЕКВ 1517462) на 2021 рік збільшити на 399 671,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам у розмірі – 8 329 200,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 12 422 221,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІІІ. «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA708201720344391041100095031
Номер договору про закупівлю: 8П-4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 18 лютого 2022
Сума оплати за договором: 22 927 785,40
UAH (в тому числі ПДВ 3 821 297,57 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір №8П-4/19 від 29.10.2019р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до п.6.2., п.п.6.2.1. розділу VI. «Права та обов’язки сторін» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України.