Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція площі Запорізької в м.Запоріжжя. [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи)]
Очікувана вартість
34 094 354,40 UAH
UA-2019-08-05-001092-b ef741eab99684f7eb149ff256b48d72a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171878 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171878
tend2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 11:51
Очікувана вартість: 34 094 354,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170 471,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170471 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг фінансування у 2019 році – 21 072 862,50 грн.
Обсяг фінансування у 2020 році – 13 021 491,90 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція площі Запорізької в м.Запоріжжя. [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, площа Запорізька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно договору (місцевий бюджет) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-11-000016 ● ba96d6eb62524af0bd9bfa904d479a48
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2019 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.09.2019 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.09.2019 № 262


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-08-05-001092-b 28.08.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-04 15:08:16

Роз'яснення

Просимо надати роз'яснення, що до порушень зазначених у Висновку

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" 32 525 450,40
UAH з ПДВ
32 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ПРОЕКТ ГРУП" 34 016 245,20
UAH з ПДВ
32 525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 17:07
Електронний підпис
03 вересня 2019 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 17:06
Довідка МВС.pdf
03 вересня 2019 17:06
Довідка ДФС.pdf
03 вересня 2019 16:28
Електронний підпис
29 серпня 2019 14:31
Електронний підпис
29 серпня 2019 14:29
Довідка МВС.pdf
29 серпня 2019 14:29
Довідка ДФС.pdf
27 серпня 2019 17:00
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:57
Лист - відповідь.pdf
23 серпня 2019 09:47
Електронний підпис
23 серпня 2019 09:44
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 серпня 2019 10:59
Електронний підпис
21 серпня 2019 09:58
Електронний підпис
21 серпня 2019 09:43
34.Виписка ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2019 09:43
33.Декларація.pdf
21 серпня 2019 09:43
32.Ліцензія.pdf
21 серпня 2019 09:43
16.Статут.pdf
21 серпня 2019 09:43
15.Витяг платника ПДВ.pdf
21 серпня 2019 09:42
2.тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 09:42
1.реєстр документів.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 13:14
кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ПРОЕКТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#42977716
Переможець 32 352 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 13:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#42977716
32 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 21:15
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 14:46
Додаткова угода 11 до договору 42.19.pdf зміни до договору
19 січня 2022 14:44
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 10:21
Додаткова угода 10 до договору 42.19.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 11:47
Додаткова угода 9 до договору 42.19.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 11:43
Додаток 1 договірна ціна до договіру 42.19 ДУ9.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 11:43
Додаток 2 локальний кошторис до договіру 42.19 ДУ9.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 11:43
Додаток 4 план фінансування до договіру 42.19 ДУ9.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 11:43
Додаток 3 графік виконання робіт до договіру 42.19 ДУ9.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 10:27
Додаток 2 локальний кошторис до договіру 42.19 ДУ8.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 10:18
Додаток 1 договірна ціна до договіру 42.19 ДУ8.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 10:18
Додаток 4 план фінансування до договіру 42.19 ДУ8.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 10:18
Додаткова угода 8 до договору 42.19.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 10:18
Додаток 3 графік виконання робіт до договіру 42.19 ДУ8.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 14:38
Додаткова угода 7 до договору 42.19.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 16:51
Додаткова угода 6 до договору 42.19.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 17:48
Додаток 3 графік виконання робіт до договіру 42.19.pdf укладений
12 червня 2020 17:48
Додаткова угода 5 до договору 42.19.pdf зміни до договору
12 червня 2020 17:47
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 13:09
Додаткова угода 4 до договору 42.19.pdf зміни до договору
02 червня 2020 13:08
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 15:56
додаткова угода 3 до договору 42.19.pdf зміни до договору
31 березня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 11:44
Додаткова угода 2 до договору 42.19.pdf зміни до договору
24 січня 2020 11:42
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 13:48
Додаткова угода 1 до договору 42.19.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 13:45
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 15:52
Договір 42.19.pdf укладений
16 вересня 2019 15:50
Додаток 1 договірна ціна до договіру 42.19.pdf укладений
16 вересня 2019 15:50
Додаток 2 локальний кошторис до договіру 42.19.pdf укладений
16 вересня 2019 15:50
Додаток 3 графік виконання робіт до договіру 42.19.pdf укладений
16 вересня 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування у роках
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №42/19 від 16.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №42/19 від 16.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): попередня оплата
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору 42/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна пункту 4.3 Договору
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору № 42/19 від 16.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до договору №42/19 від 16.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до договору №42/19 від 16.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до договору №42/19 від 16.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення додатків в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8 до договору №42/19 від 16.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням коригування проекту та продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9 до договору №42/19 ВІД 16.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 10 до договору 42/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до обсягів фінансування.
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 11 до договору 42.19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 524 158,97
UAH (в тому числі ПДВ 2 420 693,16 UAH)