Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Хлібопродукти, свіжовипечені
Очікувана вартість
2 124 372,38 UAH
UA-2019-07-18-000127-c e9406a984c4e4603a4db2fa6aa210d76
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проскурня Іван Миколайович

+380512343137 combinat05475854@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Код ЄДРПОУ: 05475854
Місцезнаходження: 54038, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49
Контактна особа: Проскурня Іван Миколайович
+380512343137
combinat05475854@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 10:17
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 10:17
Початок аукціону: 06 серпня 2019 15:21
Очікувана вартість: 2 124 372,38 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 622,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112802.2 кг
Хлібопродукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул.Генерала Карпенка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
96523.7 кг
Хліб пшеничний з борошна І ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул.Генерала Карпенка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
16278.5 шт
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул.Генерала Карпенка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Хлібопродукти, свіжовипечені Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 10:17
Електронний підпис
18 липня 2019 10:13
додаток 6 (лаб.дослідженя).doc
18 липня 2019 10:13
додаток 5 (пропозиція).doc
18 липня 2019 10:13
додаток 4 (проект договору).doc
18 липня 2019 10:13
додаток 3 (хар-ки).docx
18 липня 2019 10:13
додаток 2 (ст. 17).doc
18 липня 2019 10:13
додаток 1 (ст. 16).doc
18 липня 2019 10:13
ТД _хліб.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-14-000005 ● 28ea0d517ac84ad79546d7146e9bb7a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2019 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.08.2019 № 142

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-18-000127-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-20 17:35:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Хлібопродукти; Хліб пшеничний з борошна І ґатунку; Хліб житньо-пшеничний) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів кількість товарів складає «Хлібопродукти – 112 802,20 кг; Хліб пшеничний з борошна І ґатунку – 96 523,70 кг; Хліб житньо-пшеничний – 16 278,50 кг».
Разом з тим, в Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником зазначена наступна кількість товарів «Хліб пшеничний з борошна І ґатунку – 96 523,70 кг; Хліб житньо-пшеничний – 16 278,50 кг».
Просимо пояснити розбіжність в інформації щодо кількості товару.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності – складські приміщення, зазначені в листі учасника, із обов’язковим зазначенням в акті реєстраційного номеру потужності.

У зв’язку з цим пропонуємо вказати, в якому файлі Учасник надав інформацію щодо вищезазначеної умови тендерної документації?
3. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання «копії актів про додержання учасником-оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (дійсний на момент подання пропозиції)».
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції Учасник надав зазначений документ?
4. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання копії актів прийому-передачі виробничого або складського приміщення у разі його оренди та «лист від власника цього приміщення про те, що учасник дійсно отримав це приміщення в оренду (виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів)».
Учасник в складі тендерної пропозиції надав лист ПрАТ «Миколаївхліб» від 23.01.2019 № 01.1-19/06.
У зв’язку з наведеним пропонуємо пояснити, яким чином наданий лист відповідає вищезазначеній умові тендерної документації?
5. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасники повинні надати копії свідоцтва про реєстрацію всіх одиниць транспортних засобів, які заплановано залучати для перевезення предмету закупівлі.
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції Учасник надав зазначені документи?
6. Відповідно до умов, визначених в Додатку 1 тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник надає копій особистих медичних книжок на працівників, які задіяні при виробництві та будуть здійснювати поставку предмета закупівлі «із відповідними непростроченими позначками про обстеження», які чинні на момент подачі тендерної пропозиції.
Учасник в складі тендерної пропозиції в файлах «раб1.zip» та «раб2.zip» надав копії особистих медичних книжок. При цьому у всіх наданих медичних книжках дата наступного медичного огляду на дату подання тендерної пропозиції є простроченою.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином Учасник виконав вищезазначену умову тендерної документації?
8. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасники повинні надати довідку, копію договору, копію документу, що підтверджує його виконання та відгук.
Учасник в складі тендерної пропозиції в файлі «Аналог.zip» надав довідку від 26.07.2019 № 01.4.01-17/461, в якій зазначено три договори, а саме: Договір від 21.12.2017 №63 вартістю 586 415,80 грн з Миколаївським обласним протитуберкульозним диспансером МОР; Договір від 30.03.2017 №164 вартістю 252 483,73 грн з Миколаївським обласним клінічним госпіталем ветеранів війни МОР та Договір від 20.02.2017 №43 вартістю 175 058,97 грн з Миколаївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом №4.
Крім того, Учасник в складі тендерної пропозиції в файлі «Аналог.zip» надав копії трьох договорів, а саме: Договір від 21.02.2017 №63/2230 на суму 718 311,30 грн з Миколаївським обласним протитуберкульозним диспансером МОР; Договір від 30.03.2017 №164 на суму 321 993,68 грн з Миколаївським обласним клінічним госпіталем ветеранів війни МОР та Договір від 20.02.2017 №43 на суму 190 471,05 грн з Миколаївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом №4.
Крім того, надані Учасником в складі тендерної пропозиції копії товарно-транспортних накладних (далі – ТТН) не підтверджують виконання відповідних договорів в повному обсязі, а саме: за договором з Миколаївським обласним протитуберкульозним диспансером МОР надані ТТН на суму 4 544,40 грн; за договором з Миколаївським обласним клінічним госпіталем ветеранів війни МОР надані ТТН на суму 1 062,06 грн та за договором з Миколаївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом №4 надані ТТН на суму 2 672,13 гривень.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити: 1) яким чином інформація, надана Учасником на підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо «наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» відповідає умовам тендерної документації? 2) яким чином договір від 21.02.2017 № 63/2230 підтверджує інформацію наведену у довідці від 26.07.2019 № 01.4.01-17/461?
9. Відповідно до умов пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник, для підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції надає копію паспорту уповноваженої особи.
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» представлена копія паспорту директора Ракової Альони Анатоліївни?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-21 12:09:43

протокол № 94

Результаи моніторингу закупівлі проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області прийнято до уваги. З метою уникнення порушень законодавства, які в подальшому призведуть до негативних наслідків та відповідно до абз.3 ч.1 ст.31 Закону торгі відмінено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Погодитись з результатами моніторингу закупівлі проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області. З метою уникнення порушень законодавства, які в подальшому призведуть до негативних наслідків та відповідно до абз.3 ч.1 ст.31 Закону відмінити торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-08-27 12:04:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-08-29 10:45:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРНОВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" 1 594 962,57
UAH з ПДВ
1 471 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Миколаївський хлібзавод №1" 2 124 372,38
UAH з ПДВ
1 475 436,38
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЖХЛІБ" 2 124 372,38
UAH з ПДВ
2 124 372,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2019 11:43
Електронний підпис
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 10.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 9.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 8.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 7.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 6.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 5.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 4.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 3.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 2.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 1.PDF
04 серпня 2019 11:40
Тендерна пропозиція.PDF
04 серпня 2019 11:40
Свідотство.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 17.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 16.PDF
04 серпня 2019 11:40
Протокол зборів 3 стр.PDF
04 серпня 2019 11:40
Протокол зборів 2 стр.PDF
04 серпня 2019 11:40
Протокол зборів 1 стр.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 15.PDF
04 серпня 2019 11:40
Статут стр. 14.PDF
04 серпня 2019 11:39
Статут стр. 13.PDF
04 серпня 2019 11:39
Статут стр. 12.PDF
04 серпня 2019 11:39
Статут стр. 11.PDF
04 серпня 2019 11:39
Потужності ФОП Смагін.PDF
04 серпня 2019 11:39
Піч БН-50 (паспорт) 3 стр.PDF
04 серпня 2019 11:39
Піч БН-50 (паспорт) 2 стр.PDF
04 серпня 2019 11:39
Піч БН-50 (паспорт) 1 стр..PDF
04 серпня 2019 11:39
Мед.книжка Солтан.PDF
04 серпня 2019 11:39
Мед. книжка Смагін.PDF
04 серпня 2019 11:38
ДУ з дезинсекції.PDF
04 серпня 2019 11:38
Довкілля.PDF
04 серпня 2019 11:38
Довідка про статут.PDF
04 серпня 2019 11:38
Довідка про корупцію.PDF
04 серпня 2019 11:38
Дислокація 4 стр.PDF
04 серпня 2019 11:38
Дислокація 3 стр.PDF
04 серпня 2019 11:38
Дислокація 2 стр.PDF
04 серпня 2019 11:38
Дислокація 1 стр.PDF
04 серпня 2019 11:38
Витяг.PDF
04 серпня 2019 11:38
Виписка стр. 2.PDF
04 серпня 2019 11:38
Виписка стр. 1.PDF
04 серпня 2019 11:38
винагорода.PDF
04 серпня 2019 11:38
Банкрутство.PDF
04 серпня 2019 11:38
акт з дезинфекції.PDF

Публічні документи

16 серпня 2019 10:07
FF3ADDD9-D3FA-44EF-95F3-BADDB77DEB1B.jpeg
09 серпня 2019 10:56
тендер предлож.docx
09 серпня 2019 10:54
тех характе.zip
09 серпня 2019 10:54
тендерное предлож.zip
09 серпня 2019 10:54
договор пост.zip
04 серпня 2019 11:21
налоговая КВП.jpg
04 серпня 2019 11:21
хасп.zip
04 серпня 2019 11:21
устав.zip
04 серпня 2019 11:21
тех характе.zip
04 серпня 2019 11:21
тендер предл.zip
04 серпня 2019 11:21
ст17.zip
04 серпня 2019 11:21
реквиз.zip
04 серпня 2019 11:21
раб2.zip
04 серпня 2019 11:21
раб1.zip
04 серпня 2019 11:21
ндс.zip
04 серпня 2019 11:21
назначение.zip
04 серпня 2019 11:21
лист розясне.zip
04 серпня 2019 11:21
лист гаран.zip
04 серпня 2019 11:21
договор пост.zip
04 серпня 2019 11:21
договор лабор.zip
04 серпня 2019 11:21
дог трансп.zip
04 серпня 2019 11:21
дог помещ.zip
04 серпня 2019 11:21
довк.zip
04 серпня 2019 11:21
держ спожив служба.zip
04 серпня 2019 11:21
декларац.zip
04 серпня 2019 11:21
дезенфекция.zip
04 серпня 2019 11:21
витяг_ЄДР_1005408091.zip
04 серпня 2019 11:21
банк.zip
04 серпня 2019 11:21
Аналог.zip
04 серпня 2019 11:21
мвд справка.pdf
04 серпня 2019 11:21
корупц справк.pdf
04 серпня 2019 11:21
єлектрон ключ корупц.p7s

Публічні документи

05 серпня 2019 09:05
6 5ВИТЯГ з ЄДР від 01.04.2019.pdf
05 серпня 2019 09:05
5 2протокол 1296 -1298.pdf
05 серпня 2019 09:05
5 2висновок бул 4585 2006.pdf
05 серпня 2019 09:05
5 2 хліб пшеничний.pdf
05 серпня 2019 09:05
5 2 хліб житній .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРНОВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД"

ТОВ "Миколаївський хлібзавод №1"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЖХЛІБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕРНОВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД"
#34234125
Відхилено 1 471 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:56
ТОВ "Миколаївський хлібзавод №1"
#37844650
Переможець 1 475 436,38
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Миколаївський хлібзавод №1"
#37844650
1 475 436,38
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 серпня 2019 12:04
Коментар щодо відміни: відповідно до абз.3 ч.1 ст.31 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
21 серпня 2019 12:04
протокол
21 серпня 2019 12:04
протокол