Паливна деревина
Очікувана вартість
378 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000556-b 5cf0b43b5fba412d8cbe1fdbe37bb259
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПУГАЧІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03188441
Місцезнаходження замовника: 11571, Україна, Житомирська обл., с.Березневе, (відсутня)
Контактна особа замовника: Пивовар Майя Миколаївна
380984203324,
pugachevka-detdom@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 12:40
Очікувана вартість: 378 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,32 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Паливна деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 метри квадратні
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11571, Україна, Житомирська область, с.Березневе, Центральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 6 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000033 ● 91da0eb9f55c45bca20e9eb0b7b53d26
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-29
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-29 16:10:43
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.08.2019
№ 45

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.08.2019 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-06-18-000556-b від 18.06.2019 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень

2019-09-24 10:25:47

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПУГАЧІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, 03188441, Україна, с.Березневе, (відсутня)
  2. Інформація про предмет закупівлі: Паливна деревина, 378000UAH, 03413000-8, ДК021, 420, метри квадратні
  3. Інформація про оприлюднення: 5cf0b43b5fba412d8cbe1fdbe37bb259, 2019-06-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 29 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника – переможця торгів ТОВ «ВУД Експорт юа» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 17.07.2019 року № 166. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі встановлено, що Комунальною установою «Пугачівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) предмет закупівлі товару визначено за показником п’ятої цифри (ДК 021:2015: 03413000-8 – Паливна деревина), а не четвертої цифри (ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (Паливна деревина)) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454). За результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону № 922, а саме в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Крім того, в порушення вимог абзацу 2 частини 3 статті 17 в пункті 2 Додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу про те, що Переможець торгів у строк не пізніше 9 днів (а не протягом 5 днів) з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону №922. В ході проведення моніторингу також встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Слід відмітити, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів. Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та без унесення наявної інформації в пункт 11 форми повідомлення про намір укласти договір щодо джерела фінансування закупівлі, затвердженої Наказом № 490. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ та підпункту 3.1 пункту 3 Додатку №1 тендерної документації від учасників в складі пропозицій, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, вимагалось надати інформації про досвід виконання аналогічного договору та для підтвердження даної інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: видаткову накладну та/або інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків. На виконання вказаної вимоги Переможцем в складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору із зазначенням договору від 25.07.2017 року №25/07-2017 укладеного із Замовником, а також надано його копію, однак, в порушення вимог підпункту 3.1 пункту 3 Додатку №1 тендерної документації, в складі пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують виконання даного договору, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію статті 16 Закону №922 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку №1 тендерної документації від учасників в складі пропозицій, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, вимагалось надати інформації в довільній формі, з переліком обладнаної матеріально - технічної бази. На виконання вказаної вимоги Переможцем в складі пропозиції надано довідку про наявність матеріально – технічної бази без надання відповідного переліку обладнаної матеріально - технічної бази, чим порушено вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку №1 тендерної документації, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію статті 16 Закону №922 - наявність матеріально – технічної бази. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону №922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВУД Експорт юа» і уклав договір про закупівлю від 17.07.2019 року № 166. Разом з тим, відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону №922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 18 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником предмет закупівлі товару визначено за показником п’ятої цифри, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону № 922 та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку МЕРТУ № 454. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог частини 3 статті 17 та пункту 13 частини 2 статті 22 Закону №922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднено на веб-порталі з недотриманням форм документів затверджених Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВУД Експорт юа», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону №922 та умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  5. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВУД ЕКСПОРТ ЮА" 376 992,00
UAH з ПДВ
376 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОРД ТРЕЙД ЮА" 377 496,00
UAH з ПДВ
377 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 13:03
sign.p7s
02 липня 2019 15:08
sign.p7s
02 липня 2019 15:05
Довідка корупція ВЕ.pdf
02 липня 2019 15:05
протокол ВЕ.pdf
02 липня 2019 15:05
Довідка РНБО.pdf
02 липня 2019 15:05
Сертифікат якості.pdf
02 липня 2019 15:05
Інформація про КВЕД.pdf
02 липня 2019 15:05
Графік постачання.pdf
02 липня 2019 15:05
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 липня 2019 15:05
ВипискаВудЕкспорт.PDF
02 липня 2019 15:05
Довідка п.4. ч.2. ст.6.pdf
02 липня 2019 15:05
лист відгук.PDF
02 липня 2019 15:05
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 16:22
sign.p7s
02 липня 2019 16:22
Довідка корупція ВТ.pdf
02 липня 2019 16:22
протокол ВТ.pdf
02 липня 2019 16:22
Довідка РНБО.pdf
02 липня 2019 16:22
Сертифікат якості.pdf
02 липня 2019 16:22
Інформація КВЕД.pdf
02 липня 2019 16:22
Графік постачання.pdf
02 липня 2019 16:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 липня 2019 16:22
Довідка п.4 ч.2. ст.6.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВУД ЕКСПОРТ ЮА"
#41184932
Переможець 376 992,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВУД ЕКСПОРТ ЮА"
#41184932
376 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 липня 2019 10:03
графік пост..jpg укладений
18 липня 2019 09:56
специфікація дрова.jpg укладений
18 липня 2019 09:55
дрова 5.jpg укладений
18 липня 2019 09:54
дрова 4.jpg укладений
18 липня 2019 09:54
дрова 3.jpg укладений
18 липня 2019 09:54
дрова 2.jpg укладений
18 липня 2019 09:54
дрова 1.jpg укладений
18 липня 2019 09:54
sign.p7s укладений
03 жовтня 2019 14:51
sign.p7s укладений
03 жовтня 2019 14:51
Додаткова угода.jpg укладений
03 жовтня 2019 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 376 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 832,00 UAH)
Причини розірвання договору: Висновок Північного офісу Держаудитслужби від 18.09.2019року.

Актуальні тендери

До пошуку