Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
services for the ongoing repair of the main water supply networks of the city (code according to DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, lines of communication and power transmission, highways, roads, airfields and railways, leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Олена Шевчун +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Шевчун Олена Olena Shevchun +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council |
National ID: | 34861610 |
Contact point: |
Olena Shevchun +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Additional contacts: |
Шевчун Олена Olena Shevchun +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 13:12 |
Очікувана вартість: | 10 499 369,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 496,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 13 червня 2019 15:02 |
Enquiries until: | 06 липня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 12 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 липня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 10 499 369 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 52 497 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата протягом 30 (тридцяти) днів на підставі акта виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідок про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2019 15:03 |
Оголошення.PDF | |
13 червня 2019 15:03 |
Додатки до тендерної документації.docx | |
13 червня 2019 15:03 |
Додаток 4 Технічна специфікація.docx | |
13 червня 2019 15:03 |
Додаток 5 Проект договору про закупівлю.docx | |
13 червня 2019 15:03 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-06-000028 ● ac4d102e593d4db9b97e6db520e5b2ff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2019 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.11.2019 № 270
(дата)
Харків
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 06.11.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 06.11.2019 № 270
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-06-13-002277-b 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі, ID моніторингу: UA-M-2019-11-06-000028 Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі - Департамент) заперечує щодо питань порушених у Висновку про результати моніторингу закупівлі: 1) відповідно до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі– Закон), у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною 6 статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з вимогами Закону. Тендерним комітетом Департаменту (далі - Замовник) тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" була визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації, а учасник - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та було складено і затверджено протокол розгляду тендерних пропозицій учасників відкритих торгів щодо закупівлі: послуги з поточного ремонту магістральних водопровідних мереж міста (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), дане рішення оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 25.07.2019 № 162-19. Тому тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" за результатами її розгляду була допущена до аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону 31 липня 2019 р., згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-06-13-002277-b найбільш економічно вигідною за результатами оцінки стала пропозиція учасника: ТОВ "ВСС-СІСТЕМ". Цим наголошуємо, що вимоги п.п. 6.4. п. 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлені для учасника – переможця про надання Замовнику Договірної ціни з необхідними розрахунками під час укладання договору про закупівлю. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" та проведеного електронного аукціону рішенням Замовника (протокол засідання тендерного комітету від 01.08.2019 № 172-19) ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" було визначено переможцем цих торгів. Учасником - переможцем протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір було надано Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону, за переліком, наведеним у п.п. 5.9. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації. На виконання вимог п.п. 3) 5.9. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації документи переможця були подані ним шляхом завантаження переможцем - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" цих документів через електронну систему закупівель 02.08.2019 р. та надані переможцем - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" особисто Замовнику 05.08.2019 р. за адресою: пров. Подільський, буд. 19, 1 поверх, кім. 109, Харківська обл., місто Харків, Основ’янський район, 61003 (вх. № 36в-ТК-19 від 05.08.2019 р.). При цьому переможець торгів - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" не відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю, з урахуванням вимог п.п. 5.1. п. 5 розділу VІ тендерної документації. Тобто у Замовника не існувало правових підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" згідно з пунктом 2 частини першої статті 30 Закону: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Слід також підкреслити, що саме на виконання вимог п.п. 6.4. п. 6 розділу ІІІ тендерної документації учасником- переможцем - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" під час укладання договору про закупівлю було надано Замовнику договірну ціну та всі необхідні розрахунки до договірної ціни та підтверджуючі документи. Розрахунок договірної ціни переможця - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" містить підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, саме у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень. Разом з тим, у наданому Замовнику переможцем - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ", під час укладання договору про закупівлю, розрахунку договірної ціни вказана сума коштів на утилізацію будівельного сміття (250 м3) та грунту (2155 м3), що було підтверджено наданням Замовнику цим переможцем копії діючого «Договору о предоставлении услуг по размещению строительных отходов и грунта» від 04.05.2018 р. № СО-83, укладеного ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Виходячи зі змісту висновку за результатами моніторингу, необхідно підкреслити, що згідно зі статтею 25 Закону та відповідно до вимог п.п. 1.3 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, документи, що вимагаються тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 16 липня 2019 р. до 10 год. 00 хв. Тендерна пропозиція ТОВ "ВСС-СІСТЕМ", що була подана цим учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідає умовам тендерної документації. Завантажені учасником в електронну систему закупівель будь-які документи після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, крім документів для підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону, не є документами тендерної пропозиції. Тому вимоги п.п. 6.4. п. 6. розділу ІІІ тендерної документації були встановлені для учасника-переможця щодо надання саме Замовнику договірної ціни під час укладання договору про закупівлю, а тендерна документація не містила вимог про завантаження учасником-переможцем договірної ціни з необхідними розрахунками через електронну систему закупівель після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Цим підкреслюємо, що у Замовника не існує правових підстав щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, оскільки тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" відповідає умовам тендерної документації. Слід також зазначити, що Замовник за результатами даної процедури закупівлі 13 серпня 2019 р. уклав договір про закупівлю № 707 з переможцем - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" у відповідності до вимог статті 32 Закону, що підтверджується інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель згідно зі статтею 10 Закону. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником - Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради не було допущено порушень законодавства з питань публічних закупівель в частині виконання вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
2019-12-03 16:27:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУД-3" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2019 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" |
10 497 420,00
UAH з ПДВ
|
10 438 846,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" |
10 499 000,00
UAH з ПДВ
|
10 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" #41806731 |
Переможець |
10 438 846,80
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2019 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:34
|
Договірна ціна до ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:29
|
Додаткова угода № 2 до договору № 707.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2019 11:30
|
додаткова угода № 1 до договору № 707.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2019 11:25
|
Додаток 1 до ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2019 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 13:55
|
Договір 707.pdf | укладений |
13 серпня 2019 13:54
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
13 серпня 2019 13:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 707 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 707 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі та зміна строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 707 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 2 до договору про закупівлю № 707 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |