Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного ремонту магістральних водопровідних мереж міста (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
services for the ongoing repair of the main water supply networks of the city (code according to DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, lines of communication and power transmission, highways, roads, airfields and railways, leveling of surfaces)
Очікувана вартість
10 499 369,00 UAH
UA-2019-06-13-002277-b 20e71ce8660044a992fa0400c38a0d59
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шевчун

+380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Додаткові контактні особи: Шевчун Олена Olena Shevchun
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
National ID: 34861610
Contact point: Olena Shevchun
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Additional contacts: Шевчун Олена Olena Shevchun
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 червня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 13:12
Очікувана вартість: 10 499 369,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 496,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 13 червня 2019 15:02
Enquiries until: 06 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 12 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 10 499 369 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 497 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту магістральних водопровідних мереж міста (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, місто Харків
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services for the ongoing repair of the main water supply networks of the city (code according to DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, lines of communication and power transmission, highways, roads, airfields and railways, leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 30 (тридцяти) днів на підставі акта виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідок про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 15:03
Оголошення.PDF
13 червня 2019 15:03
Додатки до тендерної документації.docx
13 червня 2019 15:03
Додаток 4 Технічна специфікація.docx
13 червня 2019 15:03
Додаток 5 Проект договору про закупівлю.docx
13 червня 2019 15:03
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-06-000028 ● ac4d102e593d4db9b97e6db520e5b2ff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.11.2019 № 270
(дата)
Харків


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 06.11.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 06.11.2019 № 270

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2019-06-13-002277-b 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі, ID моніторингу: UA-M-2019-11-06-000028 Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі - Департамент) заперечує щодо питань порушених у Висновку про результати моніторингу закупівлі: 1) відповідно до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі– Закон), у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною 6 статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з вимогами Закону. Тендерним комітетом Департаменту (далі - Замовник) тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" була визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації, а учасник - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та було складено і затверджено протокол розгляду тендерних пропозицій учасників відкритих торгів щодо закупівлі: послуги з поточного ремонту магістральних водопровідних мереж міста (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), дане рішення оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 25.07.2019 № 162-19. Тому тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" за результатами її розгляду була допущена до аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону 31 липня 2019 р., згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-06-13-002277-b найбільш економічно вигідною за результатами оцінки стала пропозиція учасника: ТОВ "ВСС-СІСТЕМ". Цим наголошуємо, що вимоги п.п. 6.4. п. 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлені для учасника – переможця про надання Замовнику Договірної ціни з необхідними розрахунками під час укладання договору про закупівлю. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" та проведеного електронного аукціону рішенням Замовника (протокол засідання тендерного комітету від 01.08.2019 № 172-19) ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" було визначено переможцем цих торгів. Учасником - переможцем протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір було надано Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону, за переліком, наведеним у п.п. 5.9. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації. На виконання вимог п.п. 3) 5.9. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації документи переможця були подані ним шляхом завантаження переможцем - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" цих документів через електронну систему закупівель 02.08.2019 р. та надані переможцем - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" особисто Замовнику 05.08.2019 р. за адресою: пров. Подільський, буд. 19, 1 поверх, кім. 109, Харківська обл., місто Харків, Основ’янський район, 61003 (вх. № 36в-ТК-19 від 05.08.2019 р.). При цьому переможець торгів - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" не відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю, з урахуванням вимог п.п. 5.1. п. 5 розділу VІ тендерної документації. Тобто у Замовника не існувало правових підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" згідно з пунктом 2 частини першої статті 30 Закону: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Слід також підкреслити, що саме на виконання вимог п.п. 6.4. п. 6 розділу ІІІ тендерної документації учасником- переможцем - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" під час укладання договору про закупівлю було надано Замовнику договірну ціну та всі необхідні розрахунки до договірної ціни та підтверджуючі документи. Розрахунок договірної ціни переможця - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" містить підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, саме у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень. Разом з тим, у наданому Замовнику переможцем - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ", під час укладання договору про закупівлю, розрахунку договірної ціни вказана сума коштів на утилізацію будівельного сміття (250 м3) та грунту (2155 м3), що було підтверджено наданням Замовнику цим переможцем копії діючого «Договору о предоставлении услуг по размещению строительных отходов и грунта» від 04.05.2018 р. № СО-83, укладеного ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Виходячи зі змісту висновку за результатами моніторингу, необхідно підкреслити, що згідно зі статтею 25 Закону та відповідно до вимог п.п. 1.3 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, документи, що вимагаються тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 16 липня 2019 р. до 10 год. 00 хв. Тендерна пропозиція ТОВ "ВСС-СІСТЕМ", що була подана цим учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідає умовам тендерної документації. Завантажені учасником в електронну систему закупівель будь-які документи після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, крім документів для підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону, не є документами тендерної пропозиції. Тому вимоги п.п. 6.4. п. 6. розділу ІІІ тендерної документації були встановлені для учасника-переможця щодо надання саме Замовнику договірної ціни під час укладання договору про закупівлю, а тендерна документація не містила вимог про завантаження учасником-переможцем договірної ціни з необхідними розрахунками через електронну систему закупівель після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Цим підкреслюємо, що у Замовника не існує правових підстав щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, оскільки тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" відповідає умовам тендерної документації. Слід також зазначити, що Замовник за результатами даної процедури закупівлі 13 серпня 2019 р. уклав договір про закупівлю № 707 з переможцем - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" у відповідності до вимог статті 32 Закону, що підтверджується інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель згідно зі статтею 10 Закону. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником - Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради не було допущено порушень законодавства з питань публічних закупівель в частині виконання вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.

2019-12-03 16:27:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 липня 2019
UA-2019-06-13-002277-b20e71ce8660044a992fa0400c38a0d59
Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУД-3" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 11:17
субпідряд.PDF
15 липня 2019 11:17
стаття 17.PDF
15 липня 2019 11:17
проект договору.PDF
15 липня 2019 11:17
п.6 розділ ІІІ.PDF
15 липня 2019 11:17
Надання гарантії.zip
15 липня 2019 11:17
інші документи.zip
15 липня 2019 11:17
Заява учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"

комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУД-3"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" 10 497 420,00
UAH з ПДВ
10 438 846,80
UAH з ПДВ
Документи
комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" 10 499 000,00
UAH з ПДВ
10 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 11:17
субпідряд.PDF
15 липня 2019 11:17
стаття 17.PDF
15 липня 2019 11:17
проект договору.PDF
15 липня 2019 11:17
п.6 розділ ІІІ.PDF
15 липня 2019 11:17
Надання гарантії.zip
15 липня 2019 11:17
інші документи.zip
15 липня 2019 11:17
Заява учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"

комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"
#41806731
Переможець 10 438 846,80
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"
#41806731
10 438 846,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:40
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 15:34
Договірна ціна до ДУ № 2.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 15:29
Додаткова угода № 2 до договору № 707.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 15:29
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 11:30
додаткова угода № 1 до договору № 707.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 11:25
Додаток 1 до ДУ № 1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 13:55
Договір 707.pdf укладений
13 серпня 2019 13:54
Договірна ціна.pdf укладений
13 серпня 2019 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 707
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 707
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та зміна строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 707
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 2 до договору про закупівлю № 707
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 30 листопада 2019
Сума оплати за договором: 1 864 315,20
UAH (в тому числі ПДВ 310 719,20 UAH)