Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, "45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція адміністративного будинку Львівського РСП Украероруху на вул. Любінській, 168 у м. Львові (коригування))"
Очікувана вартість
37 209 659,00 UAH
UA-2019-05-24-002977-a 11ac3f4f90884cd0979c52c3d6a324a3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наташа

+380443515925 shchyra_nv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Наташа
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 11:43
Очікувана вартість: 37 209 659,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, "45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція адміністративного будинку Львівського РСП Украероруху на вул. Любінській, 168 у м. Львові (коригування))"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, "45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція адміністративного будинку Львівського РСП Украероруху на вул. Любінській, 168 у м. Львові (коригування))" Джерело фінансування закупівлі – власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська, 168,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата (аванс) у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня отримання від Підрядника оформленого належним чином рахунку-фактури після затвердження Замовником та погодження Титулу об’єкту будівництва та наявності Фінансового плану Замовника за умов: - надання Замовником Підряднику проектної документації (п. 5.1 цього Договору); - надання Підрядником Замовнику належним чином оформленої банківської гарантії на суму авансового платежу (п. 3.6 цього Договору); - передачі Замовником Підряднику будівельного майданчика (п. 5.1 цього Договору); - оформленням Замовником в органах державного архітектурно-будівельного контролю дозвільних документів на початок виконання Робіт; - надання Підрядником Замовнику доказів укладання договору страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва, включаючи відомості про страховика, розмір страхової суми, застраховані ризики, підтвердження оплати страхової премії (п. 12.2 цього Договору). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченню 3-х місячного терміну, звітування про цільове використання авансу, отриманого для придбання матеріалів, конструкцій, виробів необхідних для виконання робіт здійснюється на підставі Актів приймання – передачі виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за Формою КБ-3, з відповідним обгрунтуванням, невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 20 Банківські 30
Iнша подія Після повного закриття авансового платежу (Ф. № КБ-2в, Ф. № КБ-3), Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично виконані роботи. Проміжні платежі у розмірі 95% від ціни фактично виконаних Робіт здійснюються Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунків-фактур, оформлених належним чином після підписання обома Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (Ф. № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Ф. № КБ-3). Замовник з метою забезпечення виконання договірних зобов’язань Підрядником, утримує частину коштів в розмірі 5% від ціни фактично виконаних робіт. Кінцевий розрахунок за цим Договором проводиться Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання Сторонами Акту готовності Об’єкта до експлуатації, передачі Замовнику за актом виконавчої та іншої документації відповідно до п. 9.2.7 та п. 13.1 цього Договору, підписання Акту приймання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих основних засобів (Додаток №5 до цього Договору) та отримання Замовником в органі державного архітектурно-будівельної контролю Сертифікату про готовність до експлуатації Об’єкта. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-1 Том 1 ЗАГАЛЬНА ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-2 Том 2. Технічний звіт за результатами обстеження об’єкту.rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-3 Том 2А. Обмірні креслення.rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-4 Том 3 Альбом 1 Комплект креслень марки ГП. Генеральний план..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-5 Том 3 Альбом 2 Комплект креслень марки АР.Архітектурні вирішення..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-6 Том 3 Альбом 3 Комплект креслень марки ПОФ..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-7 Том 3 Альбом 4 Комплект креслень марки КБ..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-8 Том 3 Альбом 5 Комплект креслень марки ОВ-1.rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-9 Том 3 Альбом 6 Комплекти креслень марок ОВ-2 , ОВ-3.rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-10 Том 3 Альбом 7 Комплект креслень марки ТМ і..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-11 Том 3 Альбом 8 Комплекти креслень марок ВК,ЗВК, ДР..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-12 Том 3 Альбом 9. Комплект креслень марки ЕТР.rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-13 Том 3 Альбом 10. Комплект креслень марки КСМ.rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-14 Том 3 Альбом 11 Комплекти креслень марки СПС, ПГ.rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-15 Том 3 Альбом 12 Комплект креслень марки РТ..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-16 Том 3 Альбом 13 Комплект креслень марки БЗ..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-17 Том 3 Альбом 14. Комплект креслень марки ВН..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-18 Том 3 Альбом 15. Комплект креслень марки ОС..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-19 Том 3 Альбом 16. Комплект креслень марки СТ..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-20 Том 3 Альбом 17. Комплекти креслень марок АГПВ, АОВ, АТМК, Д, АВК..rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-21 Том 4. ПРОЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА.rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-22 Том 5. ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ.rar
24 травня 2019 16:30
Додаток № 4-23 Том 6. Кошторисна документація без цін.rar
24 травня 2019 16:30
ТД реконструкція адмінбудівлі Львів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 29 травня 2019 17:49
Дата відповіді: 31 травня 2019 14:37
Добрий вечір! Хочемо задати питання з приводу кваліфікаційних критіріїв, що зазначені в Додатку №1 до тедерної документації. В розділі "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" є примітка з "двома зірочками", що Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо сукупного виконання учасником та субпідрядником договору/договорів щодо виконання аналогічних робіт. Тобто, Учасник повинен надати копію аналогічного Договору, а також і субпідрядник повинен надати копію аналогічного Договору? Можливо є помилка в тендерній документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» на підтвердження відповідності критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» необхідно надати документи-підтвердження про виконання учасником та/або субпідрядником аналогічних робіт – всіх видів робіт, передбачених при «Реконструкції адміністративного будинку Львівського РСП Украероруху на вул. Любінській, 168 у м. Львові (коригування)». В примітці про «сукупне виконання учасником та субпідрядником договору/договорів щодо виконання аналогічних робіт» – мається на увазі сумарний досвід виконання аналогічних робіт учасником та/або субпідрядником на об’єктах (одному або різних).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельно-монтажний комплекс "Енергомонтажвентиляція" 34 228 497,64
UAH з ПДВ
30 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 34 195 000,00
UAH з ПДВ
32 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція 37 155 000,00
UAH з ПДВ
36 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 12:05
Скан Аллат.pdf
10 червня 2019 12:05
Гарантія.rar
10 червня 2019 12:05
Трудові ВІП.pdf
10 червня 2019 12:05
Субпідрядники.pdf
10 червня 2019 12:05
Статут БМК ЕМВ.pdf
10 червня 2019 12:05
Стаття 17.pdf
10 червня 2019 12:05
Сертификат.pdf
10 червня 2019 12:05
свідоцтво ПДВ БМК ЕМВ.pdf
10 червня 2019 12:05
Працівники Общая.pdf
10 червня 2019 12:05
Описова довідка.pdf
10 червня 2019 12:05
МТБ общая.pdf
10 червня 2019 12:05
МТБ ВІП.pdf
10 червня 2019 12:05
Люди ВІП.pdf
10 червня 2019 12:05
Ліцунзія ВІП.pdf
10 червня 2019 12:05
Лист згода.pdf
10 червня 2019 12:05
Інформаційна довідка.pdf
10 червня 2019 12:05
Загальні збори.pdf
10 червня 2019 12:05
Дозволи ВІП.pdf
10 червня 2019 12:05
Довідка відповідність.pdf
10 червня 2019 12:05
Гарантійний лист.pdf
10 червня 2019 12:05
Гарантійний лист ВІП.pdf
10 червня 2019 12:05
Відсутність спорів.pdf
10 червня 2019 12:05
3_Договір БМК ЕМВ.pdf
10 червня 2019 12:05
2_Договір БМК ЕМВ.pdf
10 червня 2019 12:05
1_Договір БМК ЕМВ.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 14:47
12.1 Лист пояснення.pdf
07 червня 2019 18:21
Електронний підпис
07 червня 2019 18:17
Альтіс Констр 12034-24 p7s.rar
07 червня 2019 18:17
12. Ліцензії.pdf
07 червня 2019 18:17
5. Довідка стаття 17.pdf
07 червня 2019 18:17
2. Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 14:03
Статут ТОВ ХК ЕМВ.pdf
10 червня 2019 14:03
Сертифікат ISO 9001 2015 004.pdf
10 червня 2019 14:03
Ліцензія ТОВ ХК ЕМВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельно-монтажний комплекс "Енергомонтажвентиляція"

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельно-монтажний комплекс "Енергомонтажвентиляція"
#38619176
Очікує рішення 30 000 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 12:10

Документи

18 червня 2019 17:46
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 липня 2019 17:20
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
11 липня 2019 17:20
Електронний підпис
11 липня 2019 17:17
ПР №4 відміна торгів.pdf