Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по технічному переоснащенню по об’єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС
Очікувана вартість
91 596 890,00 UAH
UA-2019-05-21-002175-a a3581a7b2b3c437da7b01f6e6dbd188c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:00
Очікувана вартість: 91 596 890,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельні роботи по технічному переоснащенню по об’єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівельні роботи по технічному переоснащенню по об’єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС (45000000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 16:13
4729-19-ВТ_ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-21-000006 ● 7f340c43a3844faba36644b8ff4e12d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2019 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.06.2019 № 28

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о начальника управління ОЛЕНА ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2019 № 28.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-05-21-002175-a 21.05.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-24 14:58:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі будівельних робіт по технічному переоснащенню по об’єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-21-002175-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Відокремленим підрозділом «Рівненська АЕС» державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів за номером ID: UA-2019-05-21-002175-а по предмету «будівельні роботи по технічному переоснащенню по об’єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС» вказано очікувану вартість предмета закупівлі 91 596 890,00 грн без ПДВ.
При цьому, річний план по вищевказаному предмету закупівлі оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-P-2019-03-29-001667-c з очікуваною вартістю 160 000 000,00 грн та орієнтовним початком проведення процедури закупівлі: квітень, 2019.
Поясніть дану невідповідність у сумі очікуваної вартості предмета закупівлі та в місяці початку її проведення вказаної в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та в річному плані.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-26 12:14:15

Відповідь на запит Держаудитслужби України

На запит (UA-M-2019-06-21-000006 від 21.06.2019 15:49 до 16.07.2019) повідомляємо, що «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці №3 Рівненської АЕС здійснюється на підставі концептуального технічного рішення ТР-219/2014-СВБ в частині: КСБ-1, КСБ-2, КСБ-3 та САР БЩУ та РЩУ.
Роботи по «Модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» виконуються в період планово - попереджувальних ремонтів (ППР) енергоблоку №3 ВП РАЕС.
ВП РАЕС здійснює закупівлю за процедурою «відкриті торги» по даному заходу частинами (окремо по кожній системі КСБ) за наявності фінансування, згідно з частиною першою статті 12 Закону. Відповідно до Закону, замовник (ВП РАЕС) може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону в межах єдиної процедури.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» ВП РАЕС, було заплановано в «Річному плані закупівель» на 2019 рік здійснення «Модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці №3 РАЕС в частині КСБ-3. Вартість будівельних робіт, в частині КСБ-3, орієнтовно складала 160 000 000 грн. (з ПДВ), що і було відображено в плані закупівель, з вказанням орієнтовного терміну початку проведення закупівлі - квітень 2019 року.
Проте, враховуючи наявні, на той момент, розміри фінансування, уточнення об’ємів робіт і розрахунок їх вартості, закупівля була оголошена в травні 2019 року, лише в частині виконання будівельних робіт по КСБ-3 по головному корпусу енергоблоку №3 ВП РАЕС на суму - 109 916 268 грн. з врахуванням ПДВ, що становить - 91 596 890грн без ПДВ.
Враховуючи виробничу потребу, терміни ППР енергоблоку №3, ВП РАЕС, за наявності фінансування, заплановано провести ще одну закупівлю в 2019 році по вищевказаному заходу, що не суперечить частині першій статті 4 Закону, де закупівля здійснюється відповідно до річного плану. При цьому, Закон не містить обмежень щодо проведення протягом року декількох процедур закупівель за однаковим предметом закупівлі, запланованим у річному плані, за умови дотримання вимог частини сьомої статті 2 Закону.
Таким чином Замовник відповідно до наявного фінансування, потреби у роботах, самостійно планує закупівлі, відображаючи кожен предмет закупівлі одним або декількома рядками в залежності від кількості процедур закупівель, дотримуючись при цьому вимог частини сьомої статті 2 Закону.
Отже, закупівля будівельних робіт по «Модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС в 2019 році здійснювалась у відповідності до плану закупівель, що відповідає вимогам частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, звертаємо Вашу увагу на той факт, що дії ВП РАЕС, як Замовника закупівлі, жодним чином не призвели та не можуть призвести до фінансових збитків, перевитрат коштів та нецільового їх використання, що являється основною метою Закону України «Про публічні закупівлі».
ВП РАЕС внесені зміни до плану закупівель 25.06.2019 року, а саме : очікувана вартість закупівлі складає 109 916 268,00 грн., орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – травень 2019.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-03 11:35:06

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі будівельних робіт по технічному переоснащенню по об’єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-21-002175-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. В інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro Відокремлений підрозділ «Рівненська АЕС» державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» 21.05.2019 оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Поясніть чому даний пункт не відображено в формі оголошення про проведення відкритих торгів?
2. Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Відокремленим підрозділом «Рівненська АЕС» державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» 21.05.2019 оприлюднено тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» від 16.05.2019 року. Пунктом 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано, що інформація щодо технічних, якісних характеристики предмета закупівлі визначена в Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги». Обсяг виконання будівельних робіт згідно з додатком А1 до технічних вимог.
Додаток А1 до технічних вимог містить назву проектної документації, інвентарний ПД № та номери кошторисів. В технічних вимогах (додаток А1) відсутній детальний опис робіт, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
При цьому, в додатку А1 до технічних вимог вказано, що документація знаходиться за адресою: 34400, м. Вараш, Рівненської обл.,Рівненська АЕС, УКБ, архів.
Зважаючи на вищенаведене, просимо пояснити, яким чином умови тендерної документації на закупівлю будівельних робіт по технічному переоснащенню по об’єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС» узгоджуються з вимогами п. 29 ч.1 ст.1 та п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-05 16:33:47

Відповідь на запит

По пункту 1 запиту надаємо наступну інформацію.
З 03.05.2019 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 №463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель.
Замовником було оприлюднено оголошення і тендерна документація на закупівлю «будівельні роботи по технічному переоснащенню по об'єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС» 21.05.2019 року. З моменту внесення змін до наказу і по сьогоднішній день згідно з інформацією, наданою державним підприємством «ПРОЗОРРО», на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відображення полів, зокрема, «Джерело фінансування закупівлі» не завершені та не доступні до заповнення Замовниками.
Роз’яснення надані Міністерством економічного розвитку і торгівлі України № 3304-04/22177-06 від 28.05.2019 року, в частині внесення інформації щодо «джерела фінансування» в «Конкретну назву предмета закупівлі» суперечать статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», де чітко вказано, що «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану».
Окрім цього повідомляємо, що листи Міністерств не встановлюють норм права, носять рекомендаційний та інформаційний характер.
Замовником було створене власне оголошення про проведення процедури закупівлі, в якому витримані всі норми встановлені наказами 490 від 22 березня 2016 року та 463 від 21.03.2019. Сканкопія оголошення додається до цього пояснення.
По пункту 2 запиту надаємо наступну інформацію.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація на закупівлю будівельних робіт по технічному переоснащенню по об’єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС» розроблена та затверджена Замовником (ВП РАЕС) та містить перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Додаток А1 до технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) містить перелік проектної документації, яка знаходиться у Замовника, на виконання будівельних робіт по технічному переоснащенню по об’єкту: «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС».
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «… фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». У разі зацікавленості потенційного виконавця, що приймає участь в процедурі закупівлі, Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення надати роз’яснення, в тому числі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В той же час, в Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» в розділі 10 «Вимоги до виконавця робіт» зазначено вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідний обсяг технічних характеристик предмета закупівлі виходячи зі специфіки об’єкту на якому планується виконання робіт, предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-17 14:08:17

Запит за роз'ясненнями щодо висновку

У відповідності до ч.8 ст. 7' Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку .
У відповідності підпунктів 7 та 8 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. N 43, держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань сприяє забезпеченню законного та ефективного використання державних і комунальних коштів та/або майна, інших активів держави, правильності ведення бухгалтерського обліку та складення фінансової звітності суб'єктами господарювання державного сектору економіки, визначеними в установленому порядку; вживає в межах повноважень, передбачених законом, заходів до усунення виявлених недоліків та запобігання їм у подальшому, зокрема, проводить аналіз стану дотримання фінансової та бюджетної дисципліни, виявляє причини та умови, що призвели до недоліків і порушень, готує рекомендації та пропозиції щодо їх усунення і запобігання їм у подальшому; подає зазначені рекомендації та пропозиції Кабінету Міністрів України, міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування та керівникам підконтрольних установ.
Керуючись, ч.8 ст.7' Закону України «Про публічні закупівлі», прошу надати роз’яснення пункту 3 ІІ Констатуючої частини Висновку від 12.07.2019 про результати моніторингу закупівлі, зокрема щодо того, які заходи зобов’язаний здійснити відокремлений підрозділ «Рівненська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 29 частини 1 статті 1 та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в установленому порядку та механізм їх усунення.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі наказу від 21.06.2019 №28 ДАСУ ЗО ДАС УЗО ДАС в Рівненській області був розпочатий 21.06.2019 15:19 моніторинг закупівлі будівельних робіт по технічному переоснащенню по об’єкту: «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці №3 Рівненської АЕС», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-21-002175-а). По результату проведеного моніторингу ДАС оприлюднила 12.07.2019 13:59 "Висновок про результати моніторингу закупівлі", з терміном усунення порушення по 27.07.2019р. 1. Відповідно абз.2 ч.8 ст.7-1 Закону України №922 надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку по першому питанню: «Визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Відокремленим підрозділом «Рівненська АЕС» державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» внесені зміни до плану закупівель №35 від 25.06.2019р., що затверджені протоколом тендерного комітету №49 від 25.06.2019 року, а саме: очікувана вартість закупівлі складає 109 916 268,00 грн., орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – травень 2019. 2. Відповідно абз.2 ч.8 ст.7-1 Закону України №922 надаємо заперечення до Висновку по другому питанню, щодо не дотримання вимог пункту 29 частини першої статті 1 та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень з огляду на наступне. Додаток А1 до технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) містить перелік проектної документації, яка знаходиться у Замовника, на виконання будівельних робіт по технічному переоснащенню по об’єкту: «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС». Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «… фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». У разі зацікавленості потенційного виконавця, що приймає участь в процедурі закупівлі, Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення надати роз’яснення, в тому числі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Учасник закупівлі може звернутися до Замовника за роз’ясненнями, в тому числі і за телефоном, обмежень законодавство не містить, окрім обов’язку Замовника дотримуватися принципів здійснення закупівель, установлених законом, і не призводити своїми діями до зловживань і штучного обмеження кола потенційних учасників. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідний обсяг технічних характеристик предмета закупівлі виходячи зі специфіки об’єкту на якому планується виконання робіт, предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, а саме вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону. Тому вважаємо, що тендерна документація на закупівлю будівельних робіт по технічному переоснащенню по об’єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС» містить перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. У відповідності до п.5 ч.7 ст. 7' Закону України «Про публічні закупівлі», у висновку обов’язково зазначаються зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Із змісту пункту 3 ІІ Констатуючої частини Висновку від 12.07.2019 про результати моніторингу закупівлі не вбачається, які заходи зобов’язаний здійснити відокремлений підрозділ «Рівненська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 29 частини 1 статті 1 та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до ч.8 ст. 7' Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку. ВП РАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом», керуючись, ч.8 ст.7' Закону України «Про публічні закупівлі», скористався цим правом та звернувся 17.07.2019 до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту пункту 3 ІІ Констатуючої частини Висновку від 12.07.2019 про результати моніторингу закупівлі, зокрема щодо того, які заходи зобов’язаний здійснити відокремлений підрозділ «Рівненська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 29 частини 1 статті 1 та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в установленому порядку та механізм їх усунення, однак, станом на 19.07.2019 відповіді на запит ВП РАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» від органу державного фінансового контролю не отримано. Додаток: вищезазначені документи: зміни до плану закупівель №35 від 25.06.2019р., що затверджені протоколом тендерного комітету №49 від 25.06.2019 року

2019-07-19 14:00:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не відображено зазначені в поясненні зміни розміру фінансування, уточнені обсяги робіт та відповідно очікувану вартість в річному плані закупівель на 2019 рік. Тобто, закупівля по предмету Будівельні роботи по технічному переоснащенню по об’єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ» на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель
Дата публікації: 25 липня 2019

Документи:

25 липня 2019 12:06
Електронний підпис
25 липня 2019 12:04
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОРОВИЙ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 72 000 000,00
UAH
72 000 000,00
UAH
Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" 91 000 949,52
UAH
91 000 949,52
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10" 91 005 500,00
UAH
91 005 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 11:42
Технічна частина (1).rar
06 червня 2019 11:42
Кваліфікація.rar
06 червня 2019 11:42
установчі.pdf
06 червня 2019 11:42
пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 08:26
довідка МВС.PDF
05 червня 2019 16:12
цінова пропозиція.PDF
05 червня 2019 16:12
технічна пропозиція.PDF
05 червня 2019 16:12
статут кнмп.pdf
05 червня 2019 16:12
свідоцтво ПДВ.PDF
05 червня 2019 16:12
поставщика продукции.PDF
05 червня 2019 16:12
наказ упов. АП.PDF
05 червня 2019 16:12
Ліцензія пожарн.pdf
05 червня 2019 16:12
ліцензія будівельна.pdf
05 червня 2019 16:12
лист заява.PDF
05 червня 2019 16:12
дозв.137.PDF
05 червня 2019 16:12
дозв.058.PDF
05 червня 2019 16:12
дозв.045.12.PDF
05 червня 2019 16:12
власними силами.PDF
05 червня 2019 16:12
АП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОРОВИЙ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГОРОВИЙ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2711102352
Відхилено 72 000 000,00
UAH
12 червня 2019 15:09
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
Переможець 91 000 949,52
UAH
12 червня 2019 17:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

12 червня 2019 15:09
Електронний підпис
12 червня 2019 14:52
4729-19-ВТ_ІВ.doc

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" #22555520

№ рішення у справі

72/10-р/к

Дата рішення у справі

20.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

12 червня 2019 17:39
Електронний підпис
12 червня 2019 16:19
Протокол_рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
91 000 949,52
UAH
Документи

Документи

12 червня 2019 17:39
Електронний підпис
12 червня 2019 16:19
Протокол_рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 15:03
KMBT_215_13690.pdf укладений
25 червня 2019 15:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 109 194 084,18
UAH (в тому числі ПДВ 18 199 014,03 UAH)