Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп՚ютерне обладнання (комплекти комп’ютерного обладнання)
Очікувана вартість
409 089,72 UAH
UA-2019-04-19-000627-b cd873624e0b744478578b4df98b8b0c6
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілик Надія Іванівна

+380324420027 drogobych_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144660
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, вул. Т. Шевченкка, 21
Контактна особа: Ілик Надія Іванівна
+380324420027
drogobych_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 14:27
Очікувана вартість: 409 089,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 045,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 шт
Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп՚ютерне обладнання (комплекти комп’ютерного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, м. Стебник, навчальні заклади м. Дрогобича, м. Стебника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 15:08
перелік змін.docx
24 квітня 2019 15:08
Додаток 2 Технічне завдання.doc
19 квітня 2019 15:19
Додаток 3 Проект договору.doc
19 квітня 2019 15:19
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
19 квітня 2019 15:19
ТД.doc
24 квітня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 15:08
перелік змін.docx
24 квітня 2019 15:08
Додаток 2 Технічне завдання.doc
19 квітня 2019 15:19
Додаток 2 Технічне завдання.doc
19 квітня 2019 15:19
Додаток 3 Проект договору.doc
19 квітня 2019 15:19
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
19 квітня 2019 15:19
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 квітня 2019 10:22
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 2 у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації.
2)Так, допускаємо. Відповідно до п. 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників.
Звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Документація
Дата подання: 22 квітня 2019 12:45
Дата відповіді: 24 квітня 2019 17:55
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовник при формуванні Тендерної Документації повинен керуватись п.2 ст.22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі». Також згідно п.3 ст. 22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім цього згідно ст.16 замовник визначає кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, що зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Виходячи з вищесказаного замовник сам визначає які вимоги ставити потенційним учасникам процедури закупівлі.
Дякуємо за звернення.
Документація
Дата подання: 22 квітня 2019 13:43
Дата відповіді: 22 квітня 2019 15:49
Шановний учасник в Тендерній документації, а саме у: Додаток 3 Проект договору.doc вказано: "Ціна товару включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, підключення, встановлення та налагодження до діючої мережі, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо". Роз'ясніть будь-ласка, що ви маєте на увазі під "підключення, встановлення та налагодження до діючої мережі"? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
До ціни тендерної пропозиції учасник включає всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, підключення, встановлення та налагодження до діючої мережі, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
Під підключенням та встановленням мається на увазі доставка запропонованого комп'ютерного обладнання до навчальних закладів в м. Дрогобича, м. Стебник, встановленням та оновленням всіх програм передбачених Технічним завданням, оновленням драйверів, підключенням до мережі інтернет.
Також прошу звернути увагу на те, що учасник переможець повинен
уточнення до технічного завдання
Дата подання: 22 квітня 2019 13:45
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:18
Добрий день. У вимогах до технічних характеристик предмету закупівлі ( Технічна специфікація) вказано: - жорсткий диск: тип не гірше SATA, швидкість шпинделя не менше5400 об/хв, об‘єм пам‘яті HHD не менше ніж 500 Gb; SSD не менше 128 Gb. Просимо уточнити. Ноутбук повинен мати два жорстких диски - і HHD не менше ніж 500 Gb і SSD не менше 128 Gb., чи один із цих двох ( або HHD не менше ніж 500 Gb, або SSD не менше 128 Gb) ? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-19-000627-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 15 травня 2019 12:26
ВИМОГА дискваліфікації обраного переможця і переходу до оцінки ТП наступного учасника
Виходячи з наведеної умови ТД Замовника Учасником у складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
- копії аналогічних договорів (без додатків) (не менше двох), що зазначені у довідці.

У складі документів тендерної пропозиції Учасником завантажено файл (Аналогічні договора.pdf) де містяться як оригінали так і копії договорів із контрагентами (які теж не завірені відповідно до вимог самої тендерної документації).
Проте, всупереч вищезазначеній вимозі тендерної документації, Учасником надані договори які не підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, тому що мають предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні комплекси (інтерактивні дошки, проектори, ноутбуки, аудіо системи).
* Аналогічними договорами відповідно є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі.
Тобто, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок її невідповідності умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 травня 2019 12:28
Причина: не вкладено ПДФ файл
Номер вимоги: UA-2019-04-19-000627-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 15 травня 2019 12:30
ВИМОГА дискваліфікації обраного переможця і переходу до оцінки ТП наступного учасника
Виходячи з наведеної умови ТД Замовника Учасником у складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
- копії аналогічних договорів (без додатків) (не менше двох), що зазначені у довідці.

У складі документів тендерної пропозиції Учасником заван-тажено файл (Аналогічні договора.pdf) де містяться як оригінали так і копії договорів із контрагентами (які теж не завірені від-повідно до вимог самої тендерної документації).
Проте, всупереч вищезазначеній вимозі тендерної документації, Учасником надані договори які не підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, тому що мають предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні комплекси (інтерактивні дошки, проектори, ноутбуки, аудіо системи).
* Аналогічними договорами відповідно є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі.
Тобто, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учас-ника підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок її невід-повідності умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-19-000627-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:36287850
Дата подання: 22 травня 2019 13:58
Не відповідність умовам ТД.
Беручи до уваги умови ТД Замовника, а саме Додаток №2 «Технічна специфікація» Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у складі тендерної пропозиції повинно бути надано:

Перелік “Додаткові програми з україномовним інтерфейсом: архіватор, графічний редактор, переглядач PDF файлів. Можливість роботи з файлами без доступу до інтернету. Ліцензія повинна бути безстроковою.”

Даної інформації учасник не надав, не дав пояснення щодо її відсутності. Даний пункт є важливим з точки зору повноцінного використання всіх можливостей сучасних програмного забезпечення, а його відсутність не дає змоги оцінити і провірити функціональні можливості додаткового програмного забезпечення і його ліцензійність.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок її невідповідності умовам тендерної документації.
У разі незадоволення нашої вимоги залишаємо за собою право на оскарження рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в органі оскарження – АМКУ відповідно до Статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 травня 2019 12:37
Шановний учасник !
Детально проаналізувавши вимоги встановлені в Тендерній Документації до закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп՚ютерне обладнання (комплекти комп’ютерного обладнання) а також пропозицію учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" Тендерний комітет Відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради визначив що:
1) Пропозиція учасника відповідає всім вимогам встановлених в ТД до закупівлі
2) Інформацію про “Додаткові програми з україномовним інтерфейсом: архіватор, графічний редактор, переглядач PDF файлів. Можливість роботи з файлами без доступу до інтернету. Ліцензія повинна бути безстроковою.” учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надав в своїй Технічній специфікації в якій зазначене інстальоване програмне забезпечення, включаючи архіватор, графічний редактор, переглядач PDF файлі. Також учасник зазначив, що ліцензія є безстроковою.
Тому вважаємо вашу вимогу безпідставною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-04-19-000627-b.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:36287850
Дата подання: 23 травня 2019 16:34
Повторно про невідповідність тендерної пропозиції
Шановний Замовник. Ваш аналіз виявився не детальним.
Якщо переглянути документ “Технічна специфікація” учасника ТзОВ “ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ”, то Ви повинні були побачити, що в даному документі є текст Вашої Вимоги до технічної специфікації необхідної техніки, але немає жодної назви ні ноутбука, ні програмного забезпечення, що пропонується. Проте лище в одному документі “11375322 пропозиція” міститься конкретна назва ноутбука та перелік програмного забезпечення, яке буде встановлено. І тут відсутня будь-яка інформація про додаткове програмне забезпечення і про ліцензію на нього та строк її дії.

Тому, ми наполягаємо, щоб тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"була відхилена у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок її невідповідності умовам тендерної документації. У разі незадоволення нашої вимоги, ми скористаємося правом на оскарження рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в органі оскарження – АМКУ відповідно до Статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 травня 2019 16:37
Причина: Не повна форма
Номер вимоги: UA-2019-04-19-000627-b.a5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:36287850
Дата подання: 23 травня 2019 16:56
Повторно невідповідність документації
Шановний Замовник. Ваш аналіз виявився не детальним.
Якщо переглянути документ “Технічна специфікація” учасника ТзОВ “ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ”, то Ви повинні були побачити, що в даному документі є текст Вашої Вимоги до технічної специфікації необхідної техніки, але немає жодної назви ні ноутбука, ні програмного забезпечення, що пропонується. Проте лище в одному документі “11375322 пропозиція” міститься конкретна назва ноутбука та перелік програмного забезпечення, яке буде встановлено. І тут відсутня будь-яка інформація про додаткове програмне забезпечення і про ліцензію на нього та строк її дії.

Тому, ми наполягаємо, щоб тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"була відхилена у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок її невідповідності умовам тендерної документації. У разі незадоволення нашої вимоги, ми скористаємося правом на оскарження рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в органі оскарження – АМКУ відповідно до Статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

23 травня 2019 16:34
11375322_пропозиція _1_.pdf

Документи подані скаржником

23 травня 2019 16:56
11375322_пропозиція _1_.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 402 480,00
UAH з ПДВ
402 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 407 862,00
UAH з ПДВ
407 862,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2019 12:04
Електронний підпис
04 травня 2019 11:49
Технічне завдання.pdf
04 травня 2019 11:49
Авторизація партнера.pdf
04 травня 2019 11:49
Проект договору.pdf
04 травня 2019 11:49
Авторизація.pdf
04 травня 2019 11:49
Витяг ПДВ.pdf
04 травня 2019 11:49
Витяг_03072018.pdf
04 травня 2019 11:49
ВIДОМОСТI ПРО УЧАСНИКА.pdf
04 травня 2019 11:49
Протокольне рішення.pdf
04 травня 2019 11:49
Аналогічні договора.pdf
04 травня 2019 11:49
СТ 17.pdf
04 травня 2019 11:49
Статут.pdf
04 травня 2019 11:49
Тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2019 11:49
Виписка з ЄДР.pdf
04 травня 2019 11:49
СЕС Acer.pdf
04 травня 2019 11:49
відгук.pdf
04 травня 2019 11:49
ДОВIДКА ПРО ПРАЦIВНИКIВ.pdf
04 травня 2019 11:49
відгук веско.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 10:07
ДФС Дрогобич.pdf
24 травня 2019 10:07
МВС_02.05.2019.pdf
04 травня 2019 17:31
Електронний підпис
04 травня 2019 17:30
МВС 21.04.19.pdf
04 травня 2019 17:30
довідка ДФС .pdf
04 травня 2019 17:02
Електронний підпис
04 травня 2019 17:00
довідка санкції.pdf
04 травня 2019 17:00
Витяг 26.04 копія.pdf
04 травня 2019 17:00
Витяг ПДВ зав.pdf
04 травня 2019 17:00
копія статуту.pdf
04 травня 2019 17:00
протокол директора.pdf
04 травня 2019 17:00
наказ на директора.pdf
04 травня 2019 17:00
технічна документація.pdf
04 травня 2019 17:00
11375322_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#36287850
Рішення скасоване 402 480,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:17
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#36287850
Відхилено 402 480,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:47
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 407 862,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 15:50

Документи

10 травня 2019 15:59
Електронний підпис
10 травня 2019 15:51
протокол розгляду

Документи

20 травня 2019 17:47
Електронний підпис
20 травня 2019 17:19
протокол розгляду

Документи

21 травня 2019 15:50
Електронний підпис
21 травня 2019 15:41
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
407 862,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 15:50
Електронний підпис
21 травня 2019 15:41
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 17:40
додаток 124 Т 19.pdf зміни до договору
09 липня 2019 17:16
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 14:26
додаткова угода 1 до договору 124 Т 19.pdf зміни до договору
19 червня 2019 13:09
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 16:22
підписаний договір укладений
10 червня 2019 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 124/Т-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 124/Т-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 124/Т-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 124/Т-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 407 862,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 977,00 UAH)